به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

آموزش crm مایکروسافت به زبان ساده

آموزش crm مایکروسافت

Microsoft Dynamics 365 CRM یک راهکار جامع برای مدیریت ارتباط با مشتریان است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه یافته است. این نرم‌افزار ابزارهای پیشرفته‌ای را برای مدیریت تعاملات با مشتریان، بهبود فرآیندهای فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش فراهم می‌کند. اگر شما هم از کاربران این نرم افزار هستید باید نحوه کار با بخش­‌های مختلف آن را بخوبی بدانید. در غیر اینصورت از تمامی امکانات آن نمی‌­توانید استفاده کنید و ممکن است کارها را چندبار تکرار کنید و نتیجه دلخواه را نگیرید.

به همین منظور شرکت فالنیک به مشتریان خود خدمات آموزش crm مایکروسافت به رایگان ارائه می‌­دهد. در این مطلب با اهمیت این آموزش­‌ها آشنا شده و لیست آموزش­‌ها را مشاهده می­‌کنید. سپس می‌­توانید روی هرکدام از آموزش‌­های دلخواه خود کلیک کرده و مطلب مرتبط با آن را بخوانید.

چنانچه با مطالعه این مقالات، همچنان برای کار با نرم افزار مشکل دارید می­‌توانید در این صفحه روی کلمه نرم افزار CRM مایکروسافت کلیک کنید یا با شماره 0218363 تماس بگیرید. کارشناسان ما از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:30 آماده پاسخگویی به شما خواهند بود.

با مایکروسافت CRM مشکلی دارید؟ با ما تماس بگیرید!
کارشناسان CRM فالنیک خدمات پشتیبانی مایکروسافت CRM را تنها با یک تماس به شما ارائه می‌کنند. برای اطلاع از بسته‌های خدمات پشتیبانی CRM در فالنیک، روی لینک کلیک کنید.
پشتیبانی مایکروسافت CRMتماس بگیرید

اهمیت آموزش CRM مایکروسافت چیست؟

آموزش CRM مایکروسافت از جنبه‌­های مختلف اهمیت دارد که در ادامه با آنها آشنا می‌­شویم:

1-      بهبود بهره‌وری کارکنان:

  • با آموزش مناسب، کارکنان می‌توانند براحتی از تمامی قابلیت‌های نرم‌افزار استفاده کنند و وظایف خود را با کارآیی بیشتری انجام دهند.
  • آشنایی با ابزارها و قسمت‌­های مختلف CRM مایکروسافت به کاربران این امکان را می‌دهد تا فرآیندهای کاری خود را به صورت اتوماسیون درآورند؛ در اینصورت زمان بیشتری برای تمرکز روی فعالیت‌های کلیدی دارند.

2-      افزایش رضایت مشتریان:

  • با استفاده صحیح از  CRM، همیشه اطلاعات دقیق و به‌روز از مشتریان در دسترس خواهد بود که این موضوع به بهبود ارتباط و ارائه خدمات بهتر کمک می‌کند.
  • پیگیری موثرتر تعاملات با مشتریان، بهبود تجربه آنان و پاسخگویی سریع‌تر به نیازها، موجب افزایش رضایت مشتریان می‌شود.

3-      تصمیم‌گیری­‌های درست و اصولی با تحلیل داده‌­ها:

یکی از مزایای اصلی آموزش CRM مایکروسافت توانایی کار و دریافت گزارش‌ها و تحلیل‌های دقیق از داده‌های مشتریان است. آموزش صحیح کاربران و مدیران سازمان به شما در هدف گذاری و تعیین مسیر طی شده و پیش رو بسیار کمک می­کند.

4-      هماهنگی بین واحدهای مختلف سازمان:

آموزش کارکنان در بخش‌های مختلف سازمان مانند فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش، به ایجاد هماهنگی و ارتباط بیشتر و موثرتر واحدهای مختلف سازمان کمک می‌کند. این هماهنگی موجب بهبود کارایی سازمان و دستیابی به اهداف تجاری با سرعت بیشتری می‌شود. از طرفی باعث کاهش اتلاف وقت یا درگیری بین کارکنان خواهد شد.

چک لیست مقالات آموزش CRM مایکروسافت در فالنیک

در ادامه لیست مقالات آموزش crm مایکروسافت که تابحال در بلاگ فالنیک منتشر شده است را مشاهده می­‌کنید. این مقاله با انتشار آموزش­‌های جدید بروزرسانی می‌­شود تا بتوانید همیشه از آن استفاده کنید.

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا