به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

قابلیت app در Dynamics 365 Microsoft

قابلیت app در Dynamics 365 Microsoft

با اضافه شدن قابلیت app به CRM مایکروسافت در آپدیت 365، امکان انتخاب و قرار دادن اجزایی مانند Entities، داشبوردها، فرم‌ها و… در یک App جدید، فراهم شده است. محیط طراحی App، به شما کمک می‌کند تمام این اجزاء را به راحتی اضافه یا حذف کرده و محیط کاری خود را بدون نیاز به نوشتن کد، طراحی کنید.

برای دریافت مشاوره یا پشتیبانی درباره این موضوع می‌توانید در این صفحه سفارشتان را ثبت کنید یا با شماره 02154591983 تماس بگیرید.

در ابتدا برای طراحی، لازم است با مفاهیم Area و Group،Subarea آشنا شویم:

Area: همانگونه که در تصویر مشخص شده‌ به قسمت‌های اصلی نرم‌افزار Areaگفته می‌شود که می‌تواند شامل واحدهای سازمانی شما نیز باشد.

Group: در هر Area، دسته‌بندی‌هایی وجود دارد که به آنها Group گفته می‌شود.

Subarea: به بخش‌های موجود در هر دسته‌بندی Subare گفته می‌شود که می‌تواند شامل موجودیت‌ها‌، داشبوردها،Web resource  وURLها باشد.

قابلیت app در Dynamics 365 Microsoft

پس از آشنایی با مفاهیم بالا به سراغ مراحل طراحی می‌رویم:

  • درقسمت App، روی دکمه New کلیک می‌کنیم و در صفحه Create New App، دیتاهای زیر را وارد می‌کنیم:
  • Description: توضیح کلی در خصوص علت ایجاد App را در Description وارد می‌کنیم.
  • Icon: به صورت پیش‌فرض یک آیکون کوچک برای App ایجاد می‌شود. برای تغییر آن، می‌توانید آیکون موجود در چک باکس را پاک کرده و Webresource مودنظررا انتخاب کنید.
  • Use Existing Solution To Create The App: با انتخاب Existing Solution از بین سولوشن‌های موجود، Componentهای آن به App اضافه شده و شما می توانید فضای جدیدی با آنها ایجاد کنید.

سپس با زدن دکمه next وارد صفحه طراحی می‌شوید.

نرم افزار crm مایکروسافت
نرم افزار crm به شما در افزایش فروش، مدیریت کردن اطلاعات کسب و کار، تحلیل اطلاعات و گزارشگیری کمک می‌کند. برای دریافت خدمات مشاوره یا خرید crm می‌توانید با کارشناسان نرم افزار CRM مایکروسافت در ارتباط باشید.
نرم افزار crm مایکروسافتتماس تلفنی

پس از اتمام افزودن اجزای سازنده، می‌توانید برنامه خود را تأیید کنید؛ با این کار، سیستم اضافه کردن اجزای وابسته مورد نیاز را بررسی می‌‌کند . سپس apA طراحی شده را برای کاربران Publish (منتشر) کنید.

قابلیت app در Dynamics 365 Microsoft

  • یکی دیگر از قابلیت‌های مهم در بخش App، تخصیص دسترسی است؛ شما می‌توانید به App خود گروه های دسترسی خاصی را اختصاص دهید. برای انجام این کار مراحل زیر را انجام دهید:

به قسمت Settings > My Apps بروید درقسمت بالای سمت راست صفحه، گزینه More options (…) و سپس Manage Roles را انتخاب کرده و اطلاعات زیر را در Manage Roles وارد کنید:

آدرس اینترنتی را که در هنگام ایجاد برنامه انتخاب کردید، به طور پیش فرض در اینجا نشان داده می‌شود. در صورت تمایل می‌توانید یک آدرس URL ساده دیگر وارد کنید.

پیشنهاد مطالعه

Roles: شما می‌توانید دراین قسمت، نحوه اختصاص دسترسی را تعیین کنید؛ با انتخاب گزینه Give Access Only To These Roles، می‌توانید گروه دسترسی‌های موردنظر را انتخاب کرده و یا با انتخاب Access To All Security Roles، به همه گروه‌های موجود دسترسی دهید.

قابلیت app در Dynamics 365 Microsoft

سپس با زدن دکمه Save و Refresh کردن صفحه، تغییرات را اعمال کنید.

برای ویرایش Appهای موجود، می‌توانید مراحل زیر را طی کنید:

Settings > Customizations> Customize the System> Under Components< Client Extensions

سپس App مورد نظر را انتخاب کرده و روی آن دوبار کلیک کنید.

منبع:
docs.microsoft.com

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا