به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

گزارش گیری در Microsoft CRM چگونه است؟

گزارش گیری در Microsoft CRM

مایکروسافت ابزارهای قدرتمندی را در حوزه گزارش‌گیری ارائه داده است و شرکت‌های بسیاری در این زمینه مشغول به کارند. این ابزارهای قدرتمند به شرکت‌ها کمک می‌کنند تا بخش فروش و بازاریابی خود را بهتر مدیریت کنند. با خرید crm مایکروسافت و استفاده از ابزارهای گزارش گیری آن می‌توانید سازمان خود را مقیاس‌پذیر نگهدارید.

از طریق گزارش گیری CRM شما می‌توانید :

  • اطلاعات را دسته‌بندی و خلاصه‌نویسی کنید.
  • آن گزارش را در کل سازمان به اشتراک بگذارید.
  • نمودارها و جداول را اضافه کنید.
  • گزارش‌ها را از لیست‌ها و فرم‌های موجودیت‌های اساسی اجرا کنید.

مایکروسافت CRM چهار روش اصلی برای ارائه گزارش در اختیار سازمان‌ها و شرکت‌ها گذاشته است:

  1. گزارش استاندارد: مایکروسافت گزارش‌های استانداردی را به صورت پیش فرض ارائه داده است که تمام حوزه‌های CRM را پوشش می‌دهد. این گزارش‌ها برای همه سازمان‌ها مناسب است، به این معنا که بیشتر نیازهای سازمان‌ها را برطرف می‌کند.
  2. ویزارد گزارش‌گیری: دارای امکانات فوق‌العاده‌ای است. این ویزارد می‌تواند گزارش‌هایی را بر اساس فیلدهایی که در درون فرم‌ها قرار دارند، ایجاد کند. این ویزارد می‌تواند گزارش‌ها را فیلتر کند تا نتایج گزارش محدود گشته و کاربران نتیجه بدست آمده را مرتب کرده و در قالب های مشخصی گروه بندی کنند.  یکی از ویژگی‌های مفید این ویزارد توانایی استفاده از گزارش‌های موجود به عنوان پایه‌ای برای یک گزارش جدید است. کاربران تعیین می‌کنند که از کدام گزارش می‌خواهند استفاده کنند، نام آن را تغییر داده و سپس از ویزارد برای اصلاح پایه و اساس آن استفاده می‌کنند.
  3. انتقال به اکسل: مایکروسافت CRM این امکان را می‌دهد تا اطلاعات و دکمه‌هایی که در سرتاسر فرم‌های این نرم‌افزار وجود دارد امکان انتقال مستقیم به اکسل را فراهم می‌کند.
  4. Business Intelligence Development Studio: مایکروسافت این امکان را فراهم آورده که گزارش‌های CRM  در برنامه BIDS وارد شود. این روش، بسیار پیشرفته و البته پرهزینه برای استخراج اطلاعات و گزارش‌گیری از آنهاست. اما یکی از قدرتمندترین و منعطف‌ترین روش‌ها برای این منظور به حساب می‌آید. هر کدام از این روش‌ها که بتواند برای بیشتر کاربران قابل فهم و استفاده باشد، بهترین روش گزارش‌گیری برای شرکت به حساب می‌آید.
خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
خرید crm مایکروسافت
3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

    1. بله، گزارش موردنطر را می توانید در این برنامه طراحی و سپس در سی را ام خود ایمپورت کنید

دکمه بازگشت به بالا