به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

مقایسه Microsoft Dynamics crm با دیگر نرم افزارهای CRM

مقایسه Microsoft Dynamics crm با دیگر نرم افزارهای CRM

یادداشت ویراستار: این مطلب در دی 1398 نوشته شده بود و در خرداد 1403 مجدد بررسی و بروزرسانی شده است.

آیا می‌خواهید برای مدیریت ارتباط با مشتریانتان در کسب‌وکارتان از crm استفاده کنید. آیا با ویژگی‌های crmهای مختلف ایرانی و خارجی آشنایی دارید؟ چنانچه با ویژگی‌های آنها آشنا نباشید، انتخاب بهترین نرم افزار crmکاری سخت و طاقت فرسا می‌شود. در نتیجه تصمیم گرفتیم در این مقاله فالنیک را به مقایسه Microsoft crm با دیگر نرم افزارهای CRM اختصاص دهیم. پس در صورتیکه برای خرید نرم افزار CRM مایکروسافت تردید دارید این مقاله را بخوانید.

برای اطلاعات بیشتر درباره ویژگی‌های این نرم‌افزار، مشاوره رایگان با کارشناسان و استفاده از نسخه آزمایشی رایگان می‌توانید با شماره 0218363 تماس بگیرید.

مقایسه Microsoft crm با دیگر نرم افزارهای CRM خارجی

نکته قابل توجهی که می‌‌تواند به ما اطمینان دهد نرم‌ افزار Microsoft Dynamics 365 انتخاب درستی است. کیفیت محصولات مایکروسافت از هر جنبه همیشه اثبات و امتحان شده هستند. این کیفیت در crm این شرکت هم که از سال 2018 با نام Microsoft Dynamics 365 معرفی شد، قابل مشاهده است. در ادامه به مقایسه Microsoft crm با دیگر نرم افزارهای CRM خارجی می‌پردازیم.

مقایسه Microsoft crm با Salesforce

اولین مقایسه Microsoft crm با دیگر نرم افزارهای CRM خارجی مربوط به، Salesforce است. Salesforce برای کسب‌وکارهای کوچک‌تر و آنهایی که به رابط کاربری مدرن نیاز دارند، انتخاب بهتری است. همچنین دارای ابزارهای هوش مصنوعی و اتوماسیون پیشرفته‌تر است و قیمت بالاتری دارد. اما Microsoft Dynamics crm برای کسب‌وکارهایی که از سایر محصولات مایکروسافت استفاده می‌کنند و به استقرار درون سازمانی نیاز دارند، انتخاب بهتری است. در جدول زیر سایر ویژگی‌های این دو نرم افزار مقایسه شده است.

ویژگیMicrosoft crmSalesforce
دموی آزمایشی✔️✔️
راحتی در استفادهآسانمشکل
ایمیل مارکتینگ✔️✔️
گزارش نویسی✔️✔️
پیش بینی فروش✔️✔️
اتوماسیون داخلی✔️✔️
پشتیبانی از مشتریان✔️✔️
ابزارهای تجارت الکترونیکتجارت الکترونیک و تجربه خرید فیزیکی را به هم متصل می‌کند.بر تجارت الکترونیک تمرکز می‌کند.
نوع استقرار ابری، نصبی، ترکیبیابری

مقایسه CRM مایکروسافت با HubSpot

در دومین مقایسه Microsoft crm با دیگر نرم افزارهای CRM به سراغ هاب اسپات می‌رویم. به طور خلاصه، مایکروسافت CRM طیف وسیع‌تری از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد، از جمله گزینه‌های سفارشی‌سازی پیشرفته و قابلیت‌های جامع خدمات مشتری، در حالیکه HubSpot CRM برای سهولت استفاده طراحی شده است و به خوبی با سایر محصولات HubSpot ادغام می‌شود.

به نقل از هاب اسپات «Microsoft Viva Sales eliminates manual data entry and gives sellers more time to focus on selling» یعنی مایکروسافت ورود دستی اطلاعات را حذف کرده و به فروشندگان اجازه می‌دهد تا زمان بیشتری را روی مشتریان و فروش تمرکز کنند.

مایکروسافت crm برای شرکت‌های متوسط و بزرگ بهترین گزینه است اما crm hubspot بیشتر برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط استفاده می‌شود.

ویژگی‌هامایکروسافت CRMهاب اسپات CRM
اتوماسیون فروش✔️پایه
سفارشی‌سازیپیشرفتهمحدود
خدمات مشتریجامعپایه
امکان ردیابی ایمیل✔️ ✔️
ادغام با سایر نرم‌افزارهابه طور یکپارچه با سایر محصولات مایکروسافت مانند Office 365، SharePoint و Power BI ادغام می‌شود. ابزارها و ابزارهای توسعه قوی برای ادغام‌های سفارشی با برنامه‌ها و خدمات شخص ثالث ارائه می‌دهدبه طور طبیعی با سایر ابزارهای HubSpot، از جمله اتوماسیون بازاریابی، خدمات مشتری و مدیریت محتوا ادغام می‌شود. اما برای ادغام با سایر نرم‌افزارها از مایکروسافت محدودتر است.
ویژگی های crm مایکروسافت در فالنیک

مقایسه CRM مایکروسافت با Zoho CRM

مایکروسافت CRM و Zoho CRM دو تا از محبوب‌ترین سیستم‌های CRM در بازار هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. انتخاب بهترین گزینه برای شما به نیازهای خاص کسب‌وکارتان بستگی دارد.

مایکروسافت CRM یک پلتفرم قدرتمند با مجموعه کاملی از ویژگی‌ها، از جمله اتوماسیون فروش، مدیریت فرصت، خدمات مشتری و تجزیه و تحلیل است. به طور کامل با سایر محصولات مایکروسافت مانند Office 365 و Power BI ادغام می‌شود و از درجه امنیتی بالایی برخوردار است. با این حال از نظر برخی از کارشناسان ممکن است قیمت آن مقداری بیشتر از Zoho CRM باشد؛ اما Zoho CRM قیمت کمتری داشته ولی بیشتر برای کسب و کارهای کوچک و متوسط مناسب است. به طور طبیعی با سایر ابزارهای بازاریابی، خدمات مشتری و مدیریت محتوا ادغام می شود ولی نسبت به مایکروسافت محدودتر است.

مقایسه CRM مایکروسافت با Zoho CRM
از نظر قیمت، هزینه اولیه zoho نسبت به مایکروسافت کمتر است.
مایکروسافت CRM را رایگان امتحان کنید!
با استفاده از دموی رایگان مایکروسافت CRM ویژگی‌های این نرم افزار را بررسی کرده و سپس برای خرید آن اقدام کنید.
دموی رایگان مایکروسافت CRMتماس بگیرید

مقایسه CRM مایکروسافت با SugarCRM

سومین مقایسه Microsoft crm با دیگر نرم افزارهای CRM مربوط به SugarCRM است. نرم افزار SugarCRM بیشتر برای کسب‌وکارهای کوچک مناسب است و هزینه کمتری دارد. اما Microsoft crm بهترین گزینه برای کسبوکارهای متوسط و بزرگ است و می‌تواند با تمامی برنامه‌های کاربردی شما یکپارچه شده و اطلاعات را در یک محل تجمیع کند.

هر دوی این نرم افزارها هم بر پایه ابر و هم به شکل نصبی قابل اجرا هستند و در صورت تمایل می‌توانید مدل دلخواه خود را انتخاب کنید. هر دو crm مایکروسافت و Sugar قابل ارتقا هستند و به صورت سالیانه نسخه‌های مختلف برای آنها عرضه می‌شود. اگر از نسخه‌های ابری استفاده کنید برنامه‌ها به شکل خودکار آپدیت می‌شوند اما در نسخه‌های نصبی باید شرکت فروشنده جهت آپدیت محصول به محل کارفرما مراجعه کرده و برنامه را آپدیت کند.

پیشنهاد مطالعه

مقایسه CRM مایکروسافت با Oracle CRM

مایکروسافت CRM و Oracle CRM نیز دو تا معروف‌ترین سیستم‌های CRM پیشرو در بازار هستند که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. برای انتخاب گزینه مناسب باید ابتدا ویژگی‌های مدنظر خودتان را انتخاب کنید. در ادامه برخی از ویژگی‌های این دو نرم افزار بررسی شده است:

ویژگی‌هامایکروسافت CRM Oracle CRM
قیمتمقرون به صرفهگران
سفارشی‌سازیپیشرفتهمحدود
مقیاس پذیریمناسب برای کسب و کار متوسط و بزرگمناسب برای کسب و کارهای بزرگ
امنیت اطلاعاتبالابالا
ادغام با سایر نرم‌افزارهابه طور یکپارچه با سایر محصولات مایکروسافت مانند Office 365، SharePoint و Power BI ادغام می‌شود. ابزارها و ابزارهای توسعه قوی برای ادغام‌های سفارشی با برنامه‌ها و خدمات شخص ثالث ارائه می‌دهدبا برخی از نرم افزارها ادغام می شود و نسبت به مایکروسافت محدودتر است.
مقایسه CRM مایکروسافت با Oracle CRM
اوراکل مخصوص کسب و کارهای بزرگ است اما مایکروسافت علاوه بر کسب و کار بزرگ برای سازمان های متوسط نیز مناسب است.

مطالب مرتبط : مقایسه CRM مایکروسافت با  Oracle CRM در یک نگاه

مقایسه Microsoft crm با دیگر نرم افزارهای CRM ایرانی

حال که مقایسه Microsoft crm با دیگر نرم افزارهای خارجی را انجام دادیم باید سراغ نرم افزارهای ایرانی برویم. از چندین سال گذشته شرکت‌های مختلف ایرانی به تولید crm مشغول شدند. این نرم افزارها نیز مانند هر crm دیگری مزایا و معایب خاص خود را دارد که باید با آنها آشنا شویم و با توجه به نیاز شرکت‌تان بهترین گزینه را انتخاب کنید. در ادامه

ت با دیگر نرم افزار crm موجود در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

قابلیت هاMicrosoft CRMCRM فارسی
امکان تغییر رابط کاربری✔️محدود
یکپارچگی با سایر نرم افزار ها✔️محدود
امکان ایجاد فرآیند های مختلف✔️محدود
امکان توسعه نرم افزار توسط مشتری✔️ندارد
امکان دریافت پشتیبانی از شرکت های مختلف✔️ندارد
قابلیت گزارش سازی رایگان✔️محدود
امکان استفاده در موبایل✔️✔️
امکان استفاده از فرم ساز روی پلت فرم خام✔️محدود
امکان خروجی گرفتن از نرم افزارهای آفیس✔️✔️
امکان ساخت تمپلیت در نرم افزار های آفیس✔️ندارد
داکیومنت های مختلف در اینترنت✔️ندارد

در جدول زیر نیز برخی از ویژگی‌های مهم‌ترین نرم افزارهای crm ایرانی را با crm مایکروسافت مقایسه کرده ایم:

ویژگی هامایکروسافت crmدانادیدارپیام گسترسرو
تبدیل چت به تیکت و یکپارچگی کامل با سیستم چت✔️✔️نداردنداردندارد
امکان برقراری تماس از داخل نرم افزار✔️✔️✔️✔️ندارد
فیلتر کردن اطلاعات به شکل خاص✔️✔️✔️✔️✔️
امکان اتصال اکانت به درگاه پرداخت✔️ندارد✔️✔️ندارد
تعریف ماژول‌های سفارشی و سیستم سازی پیشرفته✔️✔️ندارد✔️ندارد
ارائه نرم افزار بر پایه ابر✔️✔️✔️ندارد✔️
امکان نصب crm روی سرورهای شرکت✔️✔️ندارد✔️ندارد

آنچه درباره مقایسه Microsoft crm با دیگر نرم افزارهای CRM آموختیم

در این مقاله به مقایسه Microsoft crm با دیگر نرم افزارهای CRM خارجی و ایرانی پرداختیم و ویژگی‌های کاربردی این نرم‌افزارها را با یکدیگر بررسی کردیم. برای اینکه بتوانید crm مناسب کسب‌وکارتان را خریداری کنید، بهتر است ابتدا لیست نیازمندی‌های خود را تهیه کنید. سپس با توجه به آنها از شرکت‌های مختلف دمو بگیرید و ویژگی‌های مختلف آنها را بررسی کنید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

شرکت فالنیک در زمینه فروش نرم افزار CRM مایکروسافت فعالیت دارد. می‌توانید با شماره 0218363 تماس بگیرید و از کارشناسان ما به رایگان مشاوره بگیرید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

از بهترین نرم افزار CRM استفاده کنید!
نرم افزار CRM از سال 2010 همواره جزو 5 نرم افزار برتر CRMدر دنیا بوده و بیش از 4 میلیون فروشنده حرفه‌ای در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. شما هم می‌توانید با این نرم افزار، کسب و کارتان را برای همیشه متحول کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی کلیک کنید.
مشاوره با کارشناس CRMتماس بگیرید
4.4/5 - (7 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫5 دیدگاه ها

  1. لطفا مایکروسافت رو با مابقی crm ها هم مقایسه کنید و مزایا و معایبش رو بگین که بشه دقیق تر تصمیم گیری کرد

  2. اگر از نرم افزار سی ار ام مایکروسافت استفاده کنیم در مورد آپدیت ها باید چیکار کرد؟

    1. سلام.
      وقتی شرکت مایکروسافت آپدیت جدید را ارئه دهد شرکت ما ماژول ها را مطابق با ورژن جدید به روزرسانی می کند و سپس شما می توانید از خدمات ما برای به روزرسانی نرم افزار CRM خود استفاده کنید.

    1. سلام.
      شما می توانید از گزارش گیری نرم افزار CRM برای گزارش هایی با پیجیدگی متوسط استفاده کنید و برای گزارشاتی که چندین موجودیت مختلف را درگیر می کند می توانید از ابزاری مثل SSRS استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا