به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

مقایسه CRM مایکروسافت با  Oracle CRM در یک نگاه

مقایسه CRM مایکروسافت با Oracle CRM

آیا آماده هستید تا کسب و کار کوچک خود را گسترش داده و به یک تجارت متوسط و بزرگ ​​تبدیل کنید؟ اگر چنین است، باید بدانید که تکیه بر سیستم‌های دستی و قدیمی دیگر نیازهای شما را برآورده نمی‌کند. مشتریان شما انتظار خدمات بهتر و استثنایی نسبت به رقبا دارند. اینجاست که نرم افزارهایی مانند CRM می­‌تواند شما را نسبت به رقبا متمایز کند.

اما با وجود گزینه‌های بسیار، انتخاب crm مناسب برای شما مستلزم تحقیق بسیار است؛ در غیر اینصورت ممکن است نیاز شما را برآورده نکرده و شما را با چالش‌­های جدید روبرو کند. برای کمک به تصمیم‌گیری آسان‌تر ما در این مقاله به مقایسه CRM مایکروسافت با  Oracle CRM پرداخته‌­ایم.  

در شرکت فالنیک نرم افزار CRM مایکروسافت مطابق نیاز کسب ­وکارهای ایرانی سفارشی شده و به فروش می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت نسخه آزمایشی و کاتالوگ رایگان می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 0218363 تماس بگیرید.

مایکروسافت CRM را رایگان امتحان کنید!
با استفاده از دموی رایگان مایکروسافت CRM ویژگی‌های این نرم افزار را بررسی کرده و سپس برای خرید آن اقدام کنید.
دموی رایگان مایکروسافت CRMتماس بگیرید

مقایسه CRM مایکروسافت با  Oracle CRM از 8 جهت مختلف

تعریف مایکروسافت crm و Oracle

  • CRM مایکروسافت

مایکروسافت crm مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی است که می‌توانند در ردیابی سرنخ‌ها، اتوماسیون خدمات میدانی، فروش، بازاریابی و دسترسی به اطلاعات از طریق تلفن همراه به شما کمک کند. به علاوه، این crm با برنامه‌­های مختلف ویندوز مانند انواع نرم افزارهای آفیس  Outlook، SharePoint  و  … ادغام شده و وقت و هزینه‌های شما را بسیار مدیریت می­‌کند.

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد Dynamics 365 وجود دارد، اپلیکیشن موبایل Office 365 است که برای ارائه یک فضای کاری شخصی شده و لیستی از وظایف آتی به کاربران بسیار بهبود یافته است. داینامیکس سی ار ام انواع داشبوردهای کاربر پسند را به مشتری ارائه می­‌دهد تا کاربران برای راحتی بیشتر یکی از آنها را انتخاب کنند.

چه به مجموعه کامل نیاز داشته باشید و چه فقط به تعدادی از ویژگی های آن، Dynamics 365 یک راه حل همه کاره CRM است که می‌تواند نیازهای کسب و کار شما را برآورده کند.

  • Oracle CRM

Oracle نیزیک از رهبران شناخته شده در بازار CRM است. این نرم افزار به مشاغل در هر اندازه که باشند پلت فرمی کاربرپسند برای مدیریت روابط با مشتری، افزایش بهره وری و بهینه سازی فرآیند فروش ارائه می­‌دهد. ابزار Oracle CRM به گونه‌ای طراحی شده است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا روابط مشتری خود را نظارت و تنظیم کنند.

چیزی که اوراکل را متمایز می‌کند، طیف چشمگیر ابزارهای مدیریت کمپین بازاریابی یکپارچه، ویژگی‌های پرورش سرنخ و ابزارهای اندازه‌گیری ROI است؛ همگی با هدف توانمندسازی کسب‌وکارها برای هدایت رشد فروش هستند. البته باید بگوییم اوراکل نیاز به مراحل نصب پیچیده یا خرید نرم افزار اضافی ندارد و بر پایه ابر است.

پلتفرمی برای تغییرات در محیط کاربر را شناسایی می کند و با انواع نرم افزارهای مورد استفاده در کسب و کار که API استانداردی دارند، یکپارچه می­شود.

مدیریت مخاطبان در   Dynamics crm و Oracle CRM

هر دو سیستم Dynamics 365 و Oracle امکان ذخیره، سازماندهی و مدیریت اطلاعات تماس با مشتریان را فراهم می‌کنند. با این حال مایکروسافت در زمینه‌هایی مانند ادغام شبکه‌های اجتماعی و ابزارهای بازاریابی ایمیلی قوی‌تر عمل می‌کند.

مدیریت تعاملات و نظرسنجی مشتریان با crm
هر دو سیستم Microsoft Dynamics CRM و Oracle CRM ویژگی‌های جامع و پیشرفته‌ای برای مدیریت مخاطبان ارائه می‌دهند. انتخاب بین این دو سیستم بستگی به نیازها و زیرساخت‌های موجود در سازمان دارد.

مقایسه CRM مایکروسافت با  Oracle CRM در اتوماسیون بازاریابی

crm   Dynamicsو Oracle CRM هر دو ابزارهایی برای خودکارسازی وظایف بازاریابی مانند ارسال ایمیل، ایجاد سرنخ و پرورش مشتریان بالقوه ارائه می‌دهند. اما مایکروسافت crm با مجموعه ویژگی‌های جامع‌تر و رابط کاربری بصری‌تر، در این زمینه برتری دارد.

مقایسه فروش در مایکروسافت crm و Oracle

هر دو نرم افزار crm برای مدیریت فرصت‌های فروش، ردیابی تعاملات با مشتریان، پیش‌بینی معاملات و … راهکارهای متنوعی را ارائه می‌دهند. با این حال Dynamics 365 با استفاده از هوش مصنوعی قدرتمندتر و ابزارهای مدیریت قیف فروش، می­‌تواند فرآیند و گردش کارهای شما را بهتر مدیریت کرده و فروش شما را بیشتر افزایش دهد.

خدمات مشتریان در مایکروسافت crm و Oracle

این دو نرم افزار ابزارهایی برای مدیریت درخواست‌های پشتیبانی، ارائه پایگاه دانش و ردیابی رضایت مشتری ارائه می‌دهند. اما داینامیکس crm با قابلیت‌های چت بات و پورتال‌های سلف سرویس و … در این زمینه خدمات گسترده‌تری ارائه می‌دهد. در اینصورت می­‌تواند نیازهای بیشتری از شما را پاسخ دهد.

مدیریت پروژه و زنجیره تامین در مایکروسافت crm و Oracle

از نظر مدیریت پروژه و مدیریت زنجیره تامین نیز هر دوی مایکروسافت و اوراکل ابزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار می­دهند. به کمک این نرم افزارها می‌­توانید گزارش‌­های مختلف عددی و نموداری از اطلاعات‌تان دریافت و واحدهای مختلف سازمان‌تان را به بهترین مسیر هدایت کنید.

مقایسه CRM مایکروسافت با  Oracle CRM از نظر سفارشی‌سازی:

اگر سفارشی سازی داشبوردها، گزارش‌­ها، محیط نرم افزار، گردش کارها و … برای شما اهمیت دارد بهتر است به سراغ مایکروسافت crm بروید؛ زیرا در این زمینه، مایکروسافت عملکرد قوی ­تر و بهتری را نسبت به اوراکل ارائه می­‌کند. از طرفی این سفارشی­ سازی­ ها بدون نیاز به دانش برنامه‌نویسی و توسط کارشناسان فنی سازمان هم قابل اجرا است.

سفارشی سازی نمودارها در مایکروسافت crm
سفارشی سازی مایکروسافت بسیار قدرتمند است و می‌­توانید تمامی فرآیندها و گردش­کار مدنظرتان را در محیطی کاربر پسند پیاده ­سازی کنید.

مقایسه CRM مایکروسافت با  Oracle CRM از نظر قیمت‌گذاری:

اگر بخواهیم نسخه ابری مایکروسافت crm را نسبت به اوراکل بررسی کنیم باید بگوییم در داینامیکس crm قیمت‌­های جهانی از 25 دلار در ماه برای نسخه‌های پایه تا 150 دلار در ماه برای نسخه‌های کامل متغیر است. اما اوراکل برای هر کاربر هزینه­‌ای بین 100 دلار در ماه برای نسخه‌های پایه تا 300 دلار در ماه برای نسخه‌های کامل را دارد؛ در نتیجه از نظر قیمتی نیز Dynamics سی ار ام مقرون به صرفه‌تر خواهد بود.

پیشنهاد مطالعه

جدول مقایسه CRM مایکروسافت با  Oracle CRM

در این قسمت از مقاله مقایسه crm   Dynamicsو Oracle CRM، ویژگی­های مختلف این دو نرم افزار را با هم بررسی می­کنیم:

ویژگی ها داینامیکس crmOracle
استفاده راحت از نظر کاربرانساده است و براحتی با سایر نرم افزارهای مایکروسافت یکپارچه می شود.ساده است اما برای انجام کارهای مختلف نیاز به چند نرم افزار دارد.
پشتیبانی مشتریانخوبخوب
قیمت به ازای هر کاربرمتغیر و بسته به نیاز و مقیاس شرکت اما به طور کلی نسبت به اوراکل ارزان­‌تر است.  متغیر و بسته به نیاز و مقیاس شرکت اما به طور کلی نسبت به مایکروسافت گران‌­تر است.
اندازه مناسب کسب و کارکوچک، متوسط و بزرگکوچک، متوسط و بزرگ
امکان استفاده با موبایلدارد/ سیستم عامل اندروید و iosدارد/ سیستم عامل اندروید و ios
یکپارچگیعالی با محصولات مایکروسافت    عالی با محصولات اوراکل
قابلیت‌های تحلیلی         دارد/ از Power BI برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کند.    دارد/ از Oracle Analytics برای تجزیه و تحلیل داده‌ها استفاده می‌کند.
توسعه‌پذیری     قابلیت توسعه بالا با استفاده از Azure قابلیت توسعه بالا با استفاده از Oracle Cloud
سفارشی‌سازی   قابلیت سفارشی‌سازی بالا با استفاده از Power Platform      قابلیت سفارشی‌سازی بالا با استفاده از Oracle Application Express (APEX)
اتوماسیون فرآیندها      استفاده از AI و یادگیری ماشین برای اتوماسیوناستفاده از AI و یادگیری ماشین برای اتوماسیون
پشتیبانی چندکاناله       دارددارد
مدیریت فرصت‌ها         دارددارد
مدیریت کمپین‌ها          دارددارد
پورتال‌های سلف‌سرویسدارددارد

آنچه درباره تفاوت­ های مایکروسافت crm و Oracle CRM آموختیم

در این مطلب مقایسه CRM مایکروسافت با  Oracle CRM را انجام دادیم و ویژگی­‌های مختلف آنها مانند مدیریت مخاطبان، اتوماسیون فروش، بازاریابی، سفارشی سازی، قیمت گذاری و … را با هم بررسی کردیم؛ همچنین خلاصه این مطالب را در جدولی آوردیم تا در یک نگاه با آنها آشنا شوید. در نهایت انتخاب crm مناسب برای کسب­ وکار شما به نیاز، بودجه، ویژگی­‌های مدنظر و … شما بستگی دارد.

چنانچه تمایل دارید اطلاعات بیشتری درباره نرم افزار CRM مایکروسافت یا ماژول‌های آن بدست آورید، می‌توانید از کارشناسان فالنیک کمک بگیرید.

کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، دریافت نسخه آزمایشی و کاتالوگ رایگان می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 0218363 تماس بگیرید. کارشناسان ما از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:30 پاسخگوی شما خواهند بود.

مایکروسافت CRM را رایگان امتحان کنید!
با استفاده از دموی رایگان مایکروسافت CRM ویژگی‌های این نرم افزار را بررسی کرده و سپس برای خرید آن اقدام کنید.
دموی رایگان مایکروسافت CRMتماس بگیرید
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا