به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

ویژگی های سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت

سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت

اگر می‌خواهید crm بخرید که همه نیازهای شما را پاسخ دهد باید ابتدا میزان سفارشی سازی آن را بررسی کنید؛ در اینصورت می‌توانید مطمئن شوید که همه فرآیندها و امکانات مدنظر شما پیاده سازی می‌شود. زیرا برخی از crmهای موجود در بازار برای پاسخگویی به نیازهای خاصی طراحی شده و تغییرات آنها بسیار محدود است؛ در نتیجه اگر شرکت بزرگی دارید که فرآیندهای مختلفی در تیم‌های شما در حال اجزاست باید این قابلیت را در زمان خرید بررسی کنید.

خوشبختانه سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت به شکل حرفه‌ای و در همه صفحات و داشبوردها قابل اجراست و می‌تواند نیازهای شما را به‌درستی پاسخ دهد. در ادامه این مقاله قصد داریم با ویژگی‌های سفارشی سازی اطلاعات در مایکروسافت crm بیشتر آشنا شویم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

شرکت فالنیک بیش از 13 سال است که CRM مایکروسافت را به زبان فارسی سفارشی کرده و به مشتریان ارائه می‌کند. برای دریافت مشاوره، دمو و کاتالوگ رایگان در این صفحه سفارشتان را ثبت کنید یا با شماره 02154591983 تماس بگیرید.

با CRM فروش‌تان را 300% افزایش دهید!
نرم‌افزار CRM مایکروسافت کمک می‌کند رابطه خود و مشتریان‌تان را بهتر کرده و فروش‌تان را سه برابر کنید! برای مشاوره، دریافت دموی رایگان یا خرید CRM کلیک کنید.
نرم افزار CRMمشاوره تلفنی

سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت چیست؟

سفارشی سازی CRM یکی از قابلیت‌های مهم و بسیار کاربردی CRMهای موجود در بازار است. به کمک این قابلیت می‌توانید محیط نرم افزار را مطابق میل خودتان و بر اساس روال‌ها و اولویت‌بندی سازمان‌تان شخصی‌سازی کنید. همچنین در برخی از CRMها با سفارشی سازی می‌توانید قابلیت‌های متنوعی را به نرم افزار اضافه کنید. این کار با هدف افزایش امکانات و راحتی در زمان استفاده کاربران انجام می‌شود.

سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت اغلب پس از خرید و نصب نرم افزار توسط کارشناسان یا راهبران crm و طبق لیست نیازمندی‌های مشتریان انجام می‌شود. ابتدا بر اساس لیست نیازمندی‌ها فرآیندهای شرکت تعریف شده و برای تک تک این فرآیندها سفارشی سازی انجام می‌شود. برای تولید لیست نیازمندی یا RFP استاندارد می‌توانید مقاله «هر آنچه لازم است درباره RFP CRM بدانید» را مطالعه کنید.

سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت اغلب پس از خرید و نصب نرم افزار توسط کارشناسان یا راهبران crm و طبق لیست نیازمندی‌های مشتریان انجام می‌شود.

سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت چه ویژگی‌هایی دارد؟

در سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت می‌توانید ظاهر و آیتم‌های موجود در فرم‌های مختلف، داشبوردها و ویوهای نرم افزار تغییر ایجاد کنید. با اینکار تنها اطلاعات موردنیاز پرسنل در اختیارشان قرار داده شده و از سوء استفاده‌های بعدی یا اتلاف وقت کارکنان بسیار صرفه‌جویی می‌شود. برای اطلاع از ویرایش داشبوردها می‌توانید مطلب « چگونه داشبوردهای سیستمی را در CRM ویرایش کنیم؟ » را مطالعه کنید. از جمله خدماتی که در سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت انجام می‌شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یکپارچه کردن CRM با نرم افزارهای مورد استفاده حال حاضر سازمان که دارای وب سرویس استاندارد هستند جهت دریافت و نگهداری اطلاعات.
  • سفارشی کردن ترجمه‌ها، کلمات، گزارش‌ها، حالت‌های نمایش و نمادها بر اساس نیازهای سازمان.
  • تعریف کردن گردش کاری برای فرآیندهای مختلفی که محصولات یا مشتریان برای رسیدن به هدف نهایی باید طی کنند.
  • تعیین دسترسی‌های مختلف برای دسترسی به اطلاعات مشتریان توسط کارکنان سازمان.
  • امکان برنامه ریزی و زمان بندی برای ایجاد یا پیگیری وظایف مربوط به مشتریان و امور مالی، فروش، بازاریابی و …
  • امکان سفارشی سازی لیست قیمت محصولات بر اساس تاریخ، واحد پولی، محصول و …
  • سفارشی‌سازی SLAهای سیستم
  • ایجاد پروفایل کامل برای مشتریان جهت پیگیری موثرتر در آینده و افزایش فروش
  • تعیین و سفارشی سازی ساختار و سلسله مراتب سازمانی

بیشتر بدانید: 9 ویژگی کلیدی CRM مایکروسافت که کسب‌وکار شما را متحول می‌کند

اینفوگرافیک سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت
در تصویر بالا برخی از قسمت‌هایی که در سفارشی‌سازی مایکروسافت CRM امکان تغییر دارد را مشاهده می‌کنید.
پیشنهاد مطالعه

مزایای سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت

حال که با سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت و ویژگی‌های آن آشنا شدیم باید مزایای آن را هم بدانید تا از اهمیت این قابلیت باخبر شوید. در ادامه با لیست این مزایا آشنا می‌شویم:

  1. با سفارشی سازی CRM از پر کردن اطلاعات اضافه و دوباره کاری جلوگیری شده و راندمان و کارایی پرسنل افزایش می‌یابد.
  2. ایجاد یادآورهای مهم مثل پیگیری مشتریان برای خرید یا واریز وجه باعث افزایش فروش و درآمد سازمانی می‌شود. برای اطلاع از نحوه ایجاد اعلان در داشبوردهای CRM می‌توانید مقاله «چگونه در CRM یک اعلان به داشبورد اضافه کنیم؟» را مطالعه کنید.
  3. ایجاد پروفایل کاربری کامل و باجزئیات باعث شخصی شدن نوع ارتباط با مخاطب و افزایش رضایت‌مندی مشتریان می‌شود.
  4. می‌توانید گزارش‌ها، فرم‌های مختلف را بر اساس نیازهای برند و اولویت‌بندی‌ها تغییر دهید تا کارهای وقت‌گیر شما به شکل سیستمی (اتوماسیون) انجام شود. یکی از قابلیت‌های مهمی که مایکروسافت در این زمینه ارائه کرده Auto Complete برای TEXT است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه « نحوه ایجاد Auto Complete برای فیلدهای Text در CRM » را مطالعه کنید.
  5. با تعریف گردش‌کارهای مختلف می‌توانید بدون پیگیری، وظایف مربوط به یک محصول یا مشتری را به واحد مربوطه ارجاع دهید. همچنین می‌توانید نحوه و زمان انجام کار را زیر نظر بگیرید.
  6. می‌توانید تمپلیت‌های آماده‌ای برای ارتباط با مشتری، کمپین، فاکتور، پیش فاکتور و … ایجاد کنید تا فعالیت‌های تیم پشتیبانی، فروش، بازاریابی و … با سرعت بیشتری انجام شود.
  7. با سفارشی سازی نحوه جستجو کاربران نیز می‌توانید در مدیریت زمان پرسنل خود بسیار اثرگذار باشید. در این زمینه اطلاعات کاملی در مقالات « نحوه جستجوی پیشرفته در Microsoft Dynamics CRM » و « نحوه جستجو در Microsoft Dynamics CRM » وجود دارد.
  8. با سفارشی سازی View در CRM  می‌توانید انواع دسترسی‌های پایه، متوسط و پیشرفته را برای کارکنان مختلف بسته به نیاز و سمت سازمانی دهید.
  9. می‌توانید اطلاعات اولیه شرکت را در CRM وارد کنید تا دائم نیاز به وارد کردن آنها در نرم افزارهای مختلف نباشد.

آنچه درباره سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت آموختیم

در این مطلب سعی کردیم یکی از قابلیت‌های ویژه CRM مایکروسافت یعنی سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت را به شما آموزش دهیم؛ همچنین ویژگی‌ها و مزایای این قابلیت را به شما معرفی کردیم. این سفارشی سازی‌ها اغلب بوسیله ماژول‌های مختلف این نرم افزار انجام می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این ماژول‌ها می‌توانید مطلب «آشنایی با ماژول های مختلف نرم افزار crm مایکروسافت» را مطالعه کرده یا کاتالوگ زیر را دانلود کنید.

شرکت فالنیک بیش از 13 سال است که در زمینه فروش نرم‌ افزار، پشتیبانی و ماژول‌های مختلف CRM مایکروسافت فعالیت دارد. برای مشاوره، خرید یا دریافت دموی رایگان می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591983 تماس بگیرید.

با CRM فروش‌تان را 300% افزایش دهید!
نرم‌افزار CRM مایکروسافت کمک می‌کند رابطه خود و مشتریان‌تان را بهتر کرده و فروش‌تان را سه برابر کنید! برای مشاوره، دریافت دموی رایگان یا خرید CRM کلیک کنید.
نرم افزار CRMمشاوره تلفنی

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. برای سفارشی کردن گزارش ها توی crm مایکروسافت و ارتباط با power bi میتونید بهم راهنمایی کنید؟

    1. درود بر شما
      کاشانی فرد عزیز، برای دریافت اطلاعات دقیق باید در این صفحه سفارشتان را ثبت کنید یا با شماره 02154591983 تماس بگیرید تا کارشناسان راهنمایی لازم را خدمتتان ارائه کنند.

دکمه بازگشت به بالا