به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

9 ویژگی کلیدی CRM مایکروسافت که کسب‌وکار شما را متحول می‌کند

ویژگی CRM مایکروسافت

در دنیای امروز، موفقیت در کسب‌وکار بدون استفاده از ابزارهای مناسب، بسیار دشواراست. یکی از ابزارهای حیاتی و مناسب برای انواع کسب‌­وکارها CRM است. نرم افزار crm مایکروسافت یکی از شناخته‌شده‌ترین و قدرتمندترین CRMها در جهان است. این نرم‌­افزار  با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به شما کمک می‌کند تا به طور موثرتری با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، فروش خود را افزایش داده و خدمات بهتری به آن‌ها ارائه دهید.

در این مقاله فالنیک قصد داریم 9 مورد از ویژگی CRM مایکروسافت را که می‌تواند کسب‌وکار شما را متحول کند، بیان کنیم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید. در شرکت فالنیک این نرم‌­افزار فوق­العاده مطابق با نیاز کسب­‌وکارهای ایرانی سفارشی و به زبان فارسی ترجمه شده است. برای آشنایی بیشتر با ویژگی­‌های این نرم‌­افزار می­‌توانید با شماره 02154591983 تماس بگیرید تا در این صفحه درخواست­تان را ثبت کنید. کارشناسان ما مشاوره رایگان را در اختیار شما قرار داده و کاتالوگ و دموی رایگان را برای شما ارسال می­‌کنند.

نرم افزار crm مایکروسافت
نرم افزار crm به شما در افزایش فروش، مدیریت کردن اطلاعات کسب و کار، تحلیل اطلاعات و گزارشگیری کمک می‌کند. برای دریافت خدمات مشاوره یا خرید crm می‌توانید با کارشناسان نرم افزار CRM مایکروسافت در ارتباط باشید.
نرم افزار crm مایکروسافتتماس تلفنی

9 ویژگی CRM مایکروسافت که هر کسب‌وکاری به آن‌ها نیاز دارد

CRM شرکت مایکروسافت که با نام نرم افزار Microsoft Dynamics 365 نیز شناخته می‌شود، یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه یافته است. این نرم‌افزار با هدف کمک به سازمان‌ها در جهت بهبود تعاملات، افزایش فروش و ارائه خدمات بهتر به مشتریان طراحی شده است. در ادامه با مهم­ترین ویژگی CRM مایکروسافت آشنا می­‌شویم:

1- اتوماسیون فروش در CRM مایکروسافت

اولین ویژگی CRM مایکروسافت، اتوماسیون فروش است. به کمک اتوماسیون فروش این نرم‌­افزار می‌­توانید اکثر وظایف مربوط به فرآیند فروش را به طور خودکار انجام دهید؛ به این ترتیب، زمان و منابع خود و کارکنان را آزاد و روی فعالیت‌های مهم‌تر تمرکز کنید. به کمک اتوماسیون فروش CRM می‌­توانید تمام مراحل قیف فروش را از ردیابی سرنخ‌ها تا بستن معاملات مدیریت و بهینه کنید. در اینصورت سرعت، دقت و نرخ تبدیل افزایش و هزینه­‌های فروش کاهش می­یابد.

ویژگی­‌های اتوماسیون فروش در CRM مایکروسافت
در تصویر بالا برخی از مهم­‌ترین ویژگی‌­های اتوماسیون فروش در CRM مایکروسافت را بیان می‌­کنیم.

2- اتوماسیون بازاریابی در CRM مایکروسافت

به کمک اتوماسیون بازاریابی در CRM مایکروسافت می­‌توانید کارهای تکراری و وقت­گیر بازاریابی را به شکل خودکار انجام دهید. پس فرآیند مدیریت کمپین­ها، ایجاد لندینگ پیج، دسته­بندی مخاطبین و ارزیابی و گزارشدهی­ها ساده­تر شده و نرخ تبدیل را افزایش می­دهید. با این وجود سودآوری کسب و کار و تمرکز روی کانال­های با نرخ تبدیل بالاتر افزایش می­یابد و هزینه­‌های تیم بازاریابی و کل کسب­‌وکار کاهش پیدا می­‌کند.

پیشنهاد مطالعه

3- مدیریت خدمات مشتریان در CRM مایکروسافت

سومین ویژگی CRM مایکروسافت، مدیریت خدمات مشتریان است. با این ویژگی تیم پشتیبانی و خدمات مشتریان تمامی درخواست­ها، شکایت، نظرات مشتری را در پرونده‌­های مربوطه ثبت و پیگیری می­‌کنند. به این ترتیب می‌­توانید مشکلات مشتریان را به موقع پیگیری کرده و رضایت آن‌ها را جلب کنید. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله «مشتری‌مداری به سبک crm مایکروسافت» را مطالعه کنید.

مدیریت خدمات مشتریان در CRM
مایکروسافت اغلب نتایجی چون افزایش رضایت و وفاداری مشتریان، افزایش نگهداشت و بهبود تجربه مشتریان می‌­شود.

به کمک اتوماسیون بازاریابی در CRM مایکروسافت می­توانید کارهای تکراری و وقت­گیر بازاریابی را به شکل خودکار انجام دهید.

4- مدیریت منابع انسانی در CRM مایکروسافت

در CRM مایکروسافت علاوه بر راهکارهای مدیریت ارتباط با مشتریان، قابلیت­های دیگری نیز وجود دارد که در بسیاری از سازمان­‌ها حتی به عنوان اتوماسیون اداری و منابع انسانی نیز از آن استفاده می‌­شود. پس چهارمین ویژگی CRM مایکروسافت، مدیریت منابع انسانی است. از این ویژگی می­‌توانید در موارد زیر استفاده کنید:

  • وظایف تکراری مانند ورود اطلاعات پرسنل، تکمیل فرم­ها و … را خودکار کنید.
  • فرآیندهای مربوط به استخدام، آموزش، حقوق و دستمزد و … را بهینه کنید.
  • یک پایگاه داده مرکزی برای ثبت اطلاعات پرسنل داشته باشید که فقط برای مدیران ارشد قابل دسترس باشد.
  • در هر لحظه به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی داشته باشید.
  • نظرسنجی مختلف پرسنل را به صورت اتوماتیک انجام دهید.
  • اطلاعیه­‌ها و دستورالعمل­های سازمانی را یکپارچه و در عرض چند دقیقه برای همه پرسنل ارسال کنید.

در بالا برخی از ویژگی‌­های مدیریت منابع انسانی در CRM مایکروسافت بیان شده است. بعضی از این ویژگی‌­ها در نسخه اولیه CRM وجود دارد؛ اما برای استفاده از امکانات پیشرفته­تر باید ماژول منابع انسانی را جداگانه خریداری کنید.

ویژگی­‌های مدیریت منابع انسانی در CRM مایکروسافت
در تصویر بالا برخی از ویژگی‌­های مدیریت منابع انسانی در CRM مایکروسافت را مشاهده می‌کنید.

5- مدیریت و سفارشی‌سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت

به کمک Microsoft Dynamics 365 می‌­توانید داده‌های مربوط به مشتریان، سرنخ‌ها، فرصت‌ها، فعالیت‌ها و … را متناسب با نیاز کسب‌وکارتان به طور موثرتری ذخیره، سازماندهی و مدیریت کنید. پس همه اطلاعات شما در یک پایگاه داده ذخیره شده و در هر مکان و زمان می­‌توانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید. از طرفی امکان جستجو و بررسی سوابق مشتریان وجود دارد و در صورت نیاز قابل گزارش­گیری است. به این ترتیب می‌­توانید بدرستی نیازها و ترجیحات مشتریان را شناسایی و کمپین­های تاثیرگذار را اجرا کنید.

اگر از crm تحت وب مایکروسافت (ابری) استفاده کنید می‌­توانید براحتی در هر محل و با هر دستگاه (کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل و تبلت) به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی داشته باشید.

بیشتر بدانید: ویژگی های سفارشی سازی اطلاعات در CRM مایکروسافت

6- انعطاف‌پذیری بالا CRM مایکروسافت

ششمین ویژگی CRM مایکروسافت، قابلیت انعطاف­‌پذیری بالای این نرم‌­افزار است. با وجود این ویژگی می‌­توانید تمامی تغییرات دلخواه روی فرم­ها، داشبوردها، گزارش­ها، دسترسی پرسنل، فرآیندها و … را با توجه به نیازهای کسب­‌وکارتان تغییر دهید. پس CRM مایکروسافت در هر صنعت و با هر اندازه­ای قابل استفاده و سفارشی­‌سازی است. برخی از مزایای این سفارشی‌­سازی عبارتند از:

  • بهبود رابط کاربری پرسنل برای استفاده از نرم‌­افزار
  • امکان اضافه، کم یا تغییر فیلد­های موجود بر اساس نیاز کسب‌­وکار
  • امکان تغییر و بهبود فرآیندها و گردش­کارهای سازمان
  • سفارشی‌سازی گزارش­ها و خروجی اطلاعات
  • امکان توسعه­‌پذیری بالا

7- یکپارچه‌سازی CRM مایکروسافت با سایر نرم­‌افزارها

هفتمین ویژگی CRM مایکروسافت، قابلیت ادغام و یکپارچه­‌سازی با سایر نرم‌­افزارهاست. این نرم‌­افزار را براحتی می‌توانید با سایر ابزارها و نرم‌­افزارهای مورد استفاده در سازمان، به شرط  داشتن وب سرویس استاندارد، ادغام کنید.  در اینصورت دیگر نیاز نیست اطلاعات را چند بار وارد کنید؛ از نرم‌­افزارهای مختلف گزارش بگیرید و با هم ادغام کنید؛ دیدی کلی­تر از مشتریان بدست می‌­آورید؛ تصمیمات آگاهانه و بهتری درباره مسائل می­‌گیرید و …

یکپارچه سازی CRM مایکروسافت
CRM مایکروسافت قابلیت یکپارچه‌سازی با انواع نرم­‌افزارهای آفیس، سایر  برنامه‌های Dynamics 365 ، برنامه­‌های مالی، پیامکی و … را دارد.

مطالعه بیشتر: یکپارچگی Microsoft Dynamics CRM با دیگر محصولات مایکروسافت

8- گزارش‌گیری و تجزیه و تحلیل CRM مایکروسافت

CRM مایکروسافت یکی از قدرتمندترین ابزارها برای گزارش­‌گیری و تجزیه و تحلیل اطلاعات است. به کمک قابلیت‌­های این نرم­‌­­­­­­­افزار می­‌توانید اطلاعات کاملی از موضوع مدنظرتان بدست آورید و به طور دقیق آن‌ها را تجزیه و تحلیل کنید. این ویژگی مزایای زیر را برای کسب­‌وکار شما بدنبال دارد:

  • دیدی جامع از مشتریان، سرنخ‌ها، فرصت‌ها و فعالیت‌هایتان بدست ­آورید.
  • روندها و الگوهای کلیدی و تکراری را در داده‌های خود شناسایی کنید.
  • با تجزیه و تحلیل داده‌های مناسب تصمیمات آگاهانه‌ و درستی بگیرید.
  • اثربخشی کمپین‌های بازاریابی و فروش خود را ارزیابی کنید.
  • نقاط قوت و ضعف کسب‌وکارتان را شناسایی و فرآیندهای خود را بهینه‌سازی کنید.
  • کیفیت خدمات به مشتریان خود را بهبود ببخشید.
  • نرخ تبدیل و حفظ مشتری را افزایش دهید.
گزارش‌گیری در CRM مایکروسافت با Power BI
در CRM مایکروسافت می‌­توانید با ابزارهای پیشرفته مانند Power BI از اطلاعات خروجی بگیرید.

9- مدیریت پروژه در CRM مایکروسافت

نهمین ویژگی CRM مایکروسافت، مدیریت پروژه است. این ابزار به شما امکان مدیریت پروژه‌­های مربوط به مشتریان، بازاریابی و فروش را می‌­دهد. از طرفی در زمان بندی، ارجاع و بهینه‌سازی فرآیندهای مربوط به پروژه بسیار تاثیرگذار است. برخی از ویژگی‌­های CRM برای مدیریت پروژه عبارتند از:

  • خودکار‌سازی وظایق تکراری
  • بهینه‌سازی فرآیندها
  • مدیریت زمان و هزینه
  • دسترسی ساده به تمامی اطلاعات
  • دید جامع به اطلاعات موردنیاز پروژه
  • شناسایی ریسک و چالش‌­های پیش رو در پروژه
  • گزارش‌­گیری دقیق از عملکرد و فرآیند پروژه
  • شناسایی نقاط قوت و ضعف پروژه

آنچه درباره ویژگی CRM مایکروسافت آموختیم

در این مطلب با 9 ویژگی CRM مایکروسافت که می­‌تواند کسب­‌وکار شما را متحول کند را بیان کردیم و با ویژگی و مزایای هرکدام به خلاصه آشنا شدید. چنانچه برای خرید نرم افزار crm مایکروسافت مردد هستید یا نیاز به مشاوره بیشتر دارید؛ پیشنهاد می‌­کنیم در این صفحه درخواستتان را ثبت کنید یا با شماره 02154591983 تماس بگیرید. کارشناسان ما مشاوره‌­های لازم را در اختیارتان قرار داده و کاتالوگ و دموی رایگان را برای شما ارسال می‌­کنند.

نرم افزار crm مایکروسافت
نرم افزار crm به شما در افزایش فروش، مدیریت کردن اطلاعات کسب و کار، تحلیل اطلاعات و گزارشگیری کمک می‌کند. برای دریافت خدمات مشاوره یا خرید crm می‌توانید با کارشناسان نرم افزار CRM مایکروسافت در ارتباط باشید.
نرم افزار crm مایکروسافتتماس تلفنی

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا