به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

افزایش بهره وری با نرم افزار مایکروسافت Dynamics CRM

افزایش بهره وری با نرم افزار مایکروسافت Dynamics CRM

در دنیای پرمشغله امروز، زمان طلاست. آیا در سازمان شما همیشه از کمبود وقت رنج می‌برید؟ آیا به دنبال راهی برای افزایش بهره‌وری تیمتان هستید؟ آیا می‌خواهید کارهایتان را سریع‌تر و بهتر انجام شود و رضایت پرسنل و مشتریان افزایش یابد؟

اگر پاسخ شما به این سوالات مثبت است، نرم افزار crm مایکروسافت راه حل نهایی برای شماست. این نرم افزار قدرتمند به شما کمک می‌کند تا وظایفتان را خودکار کنید، به اطلاعات مورد نیازتان به سرعت دسترسی داشته باشید، عملکردتان را تجزیه و تحلیل و با اعضای تیمتان به طور موثرتر کار کنید.

با کمک داینامیکس CRM می­توانید به اوج بهره‌وری برسید و شاهد افزایش سودآوری و رضایت مشتریان­تان باشید. در این مقاله قصد داریم به بررسی مزایای داینامیکس CRM  برای افزایش بهره‌وری می‌پردازیم؛ پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید. چنانچه قصد داریم اطلاعات بیشتر درباره این نرم­افزار بدست آورید یا از دموی آزمایشی استفاده کنید، در این صفحه درخواست­تان را ثبت یا با شماره 02154591983 تماس بگیرید.

نرم افزار crm مایکروسافت
نرم افزار crm به شما در افزایش فروش، مدیریت کردن اطلاعات کسب و کار، تحلیل اطلاعات و گزارشگیری کمک می‌کند. برای دریافت خدمات مشاوره یا خرید crm می‌توانید با کارشناسان نرم افزار CRM مایکروسافت در ارتباط باشید.
نرم افزار crm مایکروسافتتماس تلفنی

چطور CRM باعث افزایش بهره وری سازمان می‌شود؟

در دنیای پر رقابت امروز، افزایش بهره وری سازمان یکی از مهم­ترین دغدغه مدیران ارشد سازمان هاست. افزایش بهره وری سازمان مزایای مختلفی را برای سازمان، کارکنان و مشتریان به همراه دارد. با اتخاذ رویکردی مناسب و استفاده از ابزارها و فرآیندهای مناسب، می توانید به طور قابل توجهی بهره وری سازمان را افزایش دهید و به موفقیت های چشمگیری دست یابید.

ابزارهای مختلفی برای افزایش بهره وری در سازمان‌ها تولید و استفاده می‌شوند که یکی از بهترین و اثربخش­ترین آنها CRM مایکروسافت است. در ادامه با تاثیرات مثبت نرم افزار مایکروسافت Dynamics CRM روی افزایش بهره وری آشنا می­شویم.

1- بهینه شدن تصمیم‌های استراتژیک

اولین تاثیر افزایش بهره وری با نرم افزار مایکروسافت Dynamics CRM، بهینه شدن فرآیند تصمیم گیری مدیران ارشد است. اتکا کردن به داده­های پراکنده و غیرقابل اعتماد می تواند منجر به تصمیم گیری نادرست و ضعیف در سطوح مختلف سازمان شده و سازمان را از رسیدن به هدف­ها باز دارد. اما CRM مایکروسافت از طریق یکپارچه سازی داده­های نرم­افزارهای مختلف سازمان، می­تواند داشبوردهای بصری و ابزارهای تجزیه و تحلیل قدرتمند را فراهم کند؛ در اینصورت مدیران و رهبران سازمان می­توانند با توجه به اطلاعات دقیق و قابل اعتماد دسترسی داشته باشند و بر اساس آن تصمیمات استراتژیک آگاهانه را برای سازمان بگیرند.

تصمیم گیری مدیران با استفاده از CRM مایکروسافت
با استفاده از CRMمدیران می توانند به سرعت نرخ تبدیل، سهم بازار و سایر معیارهای کلیدی را رصد و بر اساس آنها استراتژی بازاریابی و فروش را تنظیم کنند.

2- اتوماسیون شدن کارها

دومین تاثیر افزایش بهره وری با نرم افزار مایکروسافت Dynamics CRM، اتوماسیون و خودکار شدن فرآیندهای تکراری و زمان بر در سازمان است. شما می­توانید با بررسی فرآیند و گردش کارهای سازمان خود، کارهای تکراری و کم اهمیت را به صورت اتوماسیون با CRM انجام دهید و زمان پرسنل خود را مدیریت کنید. با این کار حجم زیادی از کارهای زمان بر و دوباره­کاری­ها کاسته شده و زمان برای انجام کارهای با اهمیت­تر خالی می­شود.

اتوماسیون شدن کارها
با اتوماسیون سازی کارها حجم خطاهای انسانی کاهش و رضایت مشتری و پرسنل افزایش می‌­یابد.

3- بهینه‌سازی ارتباطات داخلی

سومین تاثیر افزایش بهره وری با نرم افزار مایکروسافت Dynamics CRM، بهینه شدن ارتباط بین پرسنل و واحدهای سازمانی مختلف است. عدم وجود یک سیستم متمرکز برای تبادل اطلاعات و تعامل بین کارکنان باعث ناهماهنگی، اتلاف وقت و کاهش بهره­وری می­شود.

CRM با ارائه ابزارهای مختلف مانند ایمیل، چت و پورتال های داخلی، به کارکنان کمک می­کند تا افراد به طور موثر با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و اطلاعات را به اشتراک بگذارند.

برای مثال کارکنان می­توانند از طریق پورتال داخلی CRM به اسناد و مدارک، وظایف و اطلاعات مربوط به مشتریان دسترسی داشته باشند و با یکدیگر در مورد پروژه‌­ها و وظایف مختلف تبادل نظر کنند.

پیشنهاد مطالعه

 4- آموزش از طریق CRM

عدم وجود برنامه­های آموزشی مناسب، می­تواند منجر به کمبود مهارت و دانش بین کارکنان و در نتیجه کاهش بهره­وری شود. CRM با ارائه ابزارهای آموزشی مانند درخت دانش، دوره های آنلاین و پلتفرم­های یادگیری اجتماعی، به کارکنان کمک می کند تا مهارت­ها و دانش خود را ارتقا دهند و مستندات سازمان را در CRM نگهداری کنند. برای مثال کارکنان می­توانند از طریق بخش دانش CRM به مقالات، ویدئوها و سایر منابع آموزشی در مورد محصولات، خدمات و فرآیندهای سازمان دسترسی داشته باشند. در اینصورت دیگر نیاز نیست پرسنل دیگر زمان زیادی را برای آموزش نیروهای جدید اختصاص دهند.

5- نظارت بر عملکرد پرسنل

پنجمین و یکی از مهم­ترین تاثیرات افزایش بهره وری با نرم افزار مایکروسافت Dynamics CRM امکان نظارت بر عملکرد پرسنل توسط سرپرست یا مدیران واحد­های سازمانی است. عدم وجود سیستم مناسب برای نظارت بر عملکرد کارکنان می­تواند منجر به چالش­های متعددی شود، از جمله:

  • عدم شفافیت در عملکرد کارکنان
  • عدم شناسایی نقاط قوت و ضعف کارکنان
  • عدم توانایی در ارائه بازخورد مناسب به کارکنان
  • عدم امکان ارزیابی اثربخشی برنامه­های آموزشی و توسعه

اما CRM مایکروسافت با ارائه ابزارهای قدرتمندی برای نظارت بر عملکرد کارکنان، به شما کمک می­کند تا این چالش­ها را برطرف کنید. این ابزارها شامل موارد زیر هستند:

  • گزارش دهی

با قابلیت گزارش­دهی می­توانید گزارش­های دقیقی از عملکرد کارکنان ارائه دهید که به مدیران کمک می­کند تا عملکرد هر فرد را در زمینه­های مختلف مانند تعداد تماس­های پاسخ داده شده، تعداد سرنخ­های ایجاد شده، میزان فروش انجام شده و … رصد کنید.

  • داشبوردهای بصری

CRM داشبوردهای بصری مختلفی ارائه می­دهد که به کمک آن مدیران می­توانند به سرعت و به آسانی اطلاعات کلیدی مربوط به عملکرد کارکنان را مشاهده کنند.

  • ابزارهای ارزیابی مختلف

CRM مایکروسافت ابزارهای مختلفی برای ارزیابی عملکرد کارکنان ارائه می­دهد که به مدیران کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف کارکنان را شناسایی کرده و بازخورد مناسب به آنها ارائه دهد.

  • برنامه­های توسعه

CRM به سازمان­ها کمک می­کند تا برنامه­های توسعه مناسب برای ارتقای مهارت­ها و دانش کارکنان را طراحی و اجرا کنند.

افزایش رضایت کارکنان با استفاده از CRM
CRM مایکروسافت می­تواند به سازمان شما کمک کند تا بهره وری، انگیزه و تعهد کارکنان و در نهایت سودآوری خود را افزایش دهند.

آنچه درباره افزایش بهره وری با نرم افزار مایکروسافت Dynamics CRM

در این مقاله با 5 تاثیر فوق العاده مهم CRM مایکروسافت برای افزایش بهره وری پرسنل و سازمان­ها آشنا شدیم. علاوه بر موارد اعلام شده، این CRM در بسیاری از جنبه­های دیگر مانند افزایش فروش نیز تاثیرگذار است و با ماژول­های مختلف ارائه می­شود. برای آشنایی بیشتر با این ماژول­ها می­توانید مطلب «آشنایی با ماژول های مختلف نرم افزار crm مایکروسافت» را مطالعه کنید.

در شرکت فالنیک نرم افزار crm مایکروسافت هم به صورت ابری و هم نسخه نصبی همراه با ماژول­های مختلف به مشتریان ارائه می­شود. برای اطلاعات دقیق­تر درباره آن می­توانید در این صفحه سفارش­تان را ثبت کنید یا با شماره 02154591983 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی­های لازم را در اختیارتان قرار داده و دموی آزمایشی را برایتان ارسال کنند.

نرم افزار crm مایکروسافت
نرم افزار crm به شما در افزایش فروش، مدیریت کردن اطلاعات کسب و کار، تحلیل اطلاعات و گزارشگیری کمک می‌کند. برای دریافت خدمات مشاوره یا خرید crm می‌توانید با کارشناسان نرم افزار CRM مایکروسافت در ارتباط باشید.
نرم افزار crm مایکروسافتتماس تلفنی

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا