به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

نرم افزار Dynamics CRM 365 چیست؟

نرم افزار Dynamics CRM 365 چیست؟

داینامیک 365 نرم‌ افزار کامل شده از مایکروسافت است که ترکیبی از توانایی‌های CRM  و ERP در محیط ابری با هدفی جدید است. در حقیقت قدم بعدی در سیر تکاملی محصولات ترکیبی از CRM و ERP است و می‌توان گفت نسل بعدی از برنامه‌های هوشمند تجاری در ابر وجود دارد. در واقع مایکروسافت آن را برای انعطاف‌پذیری و توسعه‌پذیری بالا تولید کرده است. برای خرید نرم افزار crm مایکروسافت می‌توانید با شماره 54591983 تماس بگیرید. مشاوران فالنیک راهنمای شما برای خرید و سفارشی‌سازی این نرم‌افزار هستند.

داینامیک 365 نقطه‌ی شروعی برای سازمان‌ها خواهد بود که تجارتشان را از روز اول سازماندهی خواهد کرد.

این نرم‌ افزار به شما اجازه می‌دهد که اطلاعات تجاری را استخراج کرده تا گرایش‌های مشتری، فرصت‌های تجاری و … را کشف کنید.  داینامیک 365 یک بسته‌ی کامل شده از تمام توابع مدیریتی تجاری که مایکروسافت گسترش داده بود را ارائه می‌دهد.

بطور معمول، نرم افزارهای پیشرفته روی لایه‌ای از دیتابیس‌های پیچیده ساخته شده‌اند. متخصصان باید برای روند تجاری منحصر بفرد، دیتابیس را تنظیم، نگهداری و سفارشی‌سازی کنند.

مایکروسافت سعی دارد که این موضوع را حذف کند. (سفارشی‌ سازی دیتابیس‌ها تا کامل شدن و ارتقا دشوار است)

شرکای مایکروسافت با استانداردسازی و ثبات الگوی دیتابیس قادرند تا برنامه‌های کاربردی مبتکرانه و سفارشی‌سازی‌هایی با اعتماد به گسترش راه حل‌هایشان ایجاد کنند. مشتریان می‌توانند این برنامه‌ها را در یک فروشگاه جدید جستجو کنند.

پیشنهاد مطالعه

دو ویرایش از داینامیک 365 وجود دارد: ویرایش پیشرفته و ویرایش تجاری که در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم:

ویرایش پیشرفته داینامیک 365:

این ویرایش ترکیبی توسعه یافته از Microsoft Dynamics AX و Microsoft Dynamics CRM خواهد بود و قدرت بالاتری از این دو ارائه خواهد داشت. مایکروسافت این ویرایش را به شرکت‌هایی که بالای 250 کارمند دارند، پیشنهاد می‌دهد.  این ویرایش 6 ماژول دارد:

  1. عملکرد (Operations): این ماژول شامل تمام مسائل مالی و عملیات توابع Dynamics AX می‌شود.
  2. فروش (Sales): این ماژول هسته‌ی اصلی از Dynamics CRM با تمام عملکرد مدیریت سرنخ و روند فروش است که شما بعنوان یک فروشنده نیاز دارید.
  3. بازاریابی (Marketing): در راه‌اندازی مایکروسافت مشارکتی را با شرکت Adobe برای بازاریابی بخش داینامیک 365 اعلام کرد.
  4. خدمات مشتری (Customer Service): این ماژول عملکرد CRM، عملکردهای جدید، عملکرد Parature موجود و بیشتر شرکای مایکروسافت را تکمیل می‌کند.
  5. خدمات پروژه (Project Service): برای تجارت‌های مبتنی بر پروژه، این ماژول امکان تخمین و برنامه‌ریزی کردن پروژه‌ها را در داینامیک 365 می‌دهد و این مورد برای سازمان‌های خدماتی متخصص عالی است و مشتریانی سودآور با به کارگیری آن، ابزارهایی هوشمند ایجاد می‌کنند.
  6. سرویس فیلد (Field Service): این سرویس هر چیزی که تیم شما نیاز دارد را فراهم می‌کند از بهینه‌سازی برنامه‌ها گرفته تا پیش‌بینی تعمیرات.
نرم افزار Dynamics CRM 365 چیست؟

ویرایش تجاری در داینامیک 365:

 این ویرایش برای شرکت‌هایی که بین 10 تا 250 کارمند دارند، تعبیه شده که شامل 3 ماژول است.

  1. مالی (Financials) : این ماژول مبتنی بر Microsoft Dynamics NAV است و می‌تواند مدیریت تجاری و مالی  شرکت یا سازمان را با برنامه‌های کاربردی هوشمند و جامع رشد دهد.
  2. فروش (Sales): این ماژول مبتنی بر Dynamics CRM است و برای مشتریان SMB بهینه‌سازی شده است و ارتباطات را توسط هوش دیجیتالی به درآمد تبدیل می‌کند .
  3. بازاریابی (marketing): با کمک Adobe Marketing Cloud سرویس بازاریابی جامعی ارائه می‌شود که می‌توانید مشتریان بالقوه را ایجاد کنید.  این ماژول قرار است در بهار سال 2017 منتشر شود.

نتیجه گیری: داینامیک 365 جایگزین دیگر محصولات مایکروسافت داینامیک ERP یا CRM نیست.

نرم افزار crm مایکروسافت
نرم افزار crm به شما در افزایش فروش، مدیریت کردن اطلاعات کسب و کار، تحلیل اطلاعات و گزارشگیری کمک می‌کند. برای دریافت خدمات مشاوره یا خرید crm می‌توانید با کارشناسان نرم افزار CRM مایکروسافت در ارتباط باشید.
نرم افزار crm مایکروسافتتماس تلفنی
5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا