Search
Close this search box.

نرم افزار فروش مایکروسافت داینامیک crm

به کمک نرم افزار فروش یا همان نرم افزار مدیریت فروش مایکروسافت می‌توانید تمامی فرآیندهای خود را در راستای فروش بیشتر و بالا بردن سود مدیریت کنید. اتوماسیون فروش باعث می‌شود که بخشی زیادی از کارها به صورت سیستمی انجام شود، درنتیجه سرعت عمل و دقت کارها بسیار بالا رفته و اتلاف وقت کمتر می‌شود.

در صورتی‌که می‌خواهید روال‌های مربوط به فروش شما بر اساس سلسله مراتب اجرا شود و بتوانید همه بخش‌های فروش خود را مدیریت کنید، می‌توانید ماژول نرم افزار فروش مایکروسافت crm را خریداری و نصب کنید. برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما می‌توانید روی دکمه درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید. همچنین می‌توانید با مشاهده دموی رایگان نرم افزار فروش ما، با محیط کاربری نرم افزار و امکانات آن قبل از خرید ماژول آشنا شوید.

نرم افزار فروش
فهرست محتوا

نرم افزار فروش یا ماژول فروش crm مایکروسافت چیست؟

به گزارش Forrester نرم افزار فروش crm مایکروسافت جزء سه نرم افزار برتر  برای مدیریت ارتباطات شما با مشتریان و مدیریت کردن روال فروش در جهان است. در ایران نرم افزار فروش مایکروسافت برترین نرم افزار مدیریت فروش است که قابلیت‌های مختلفی دارد. یکی از این راهکارها که بسیار کاربرد دارد، سیستم مدیریت فروش است. از طریق این ماژول می‌توانید تمامی مراحل فروش خود را مدیریت کنید.

کاربرد نرم افزار مدیریت فروش crm چیست؟

نرم افزارهای فروش باید قابلیت‌هایی مثل گزارش سازی، فرم سازی، شخصی سازی بر اساس نیاز شرکت را داشته باشند. از طرفی باید قابل استفاده روی موبایل و کامپیوتر باشند.

هدف از اتوماسیون فروش مایکروسافت سی آر ام این است که همه اقداماتی که در حوزه فروش توسط کارشناسان یا مدیر فروش انجام می‌شود به بهترین شکل مدیریت و ساماندهی شود.

ویژگی نرم افزار مدیریت فروش چیست؟

نرم افزار بازاریابی و فروش مایکروسافت در راستای مدیریت فروش، ویژگی‌ها و قابلیت‌ای فراوانی دارد که از جمله آنها می‌توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • امکان ساخت فعالیت‌های متنوع

می‌توانید با توجه به روال فروش خود، فعالیت‌ها را برنامه‌ریزی کرده یا تعیین کنید که در زمان مناسب فعالیت‌ برای پیگیری امور و مشتریان ایجاد شود. به طور مثال می‌توانید برای فاکتورهایی که مبلغ آنها بیشتر از مبلغ موردنظر شماست یا کالاهای خاص یک فعالیت تعریف کنید تا حتما قبل از فروش محصول، از مدیر فروش تایید گرفته شود.

  • یکپارچه سازی سیستم تماس تلفنی

می‌توانید سیستم تماس تلفنی خود را با سی آر ام یکپارچه کنید تا پس از تماس با مشتری، تمام اطلاعات و سوابق گذشته مشتری برای شما باز شود. در این صورت می‌توانید با توجه به تاریخچه فعالیت مشتری به کارهای او رسیدگی کنید یا محصول بهتری را به او پیشنهاد دهید.

  • یکپارچه سازی با راه‌های ارتباط با مشتری

می‌توانید راه‌های ارتباط با مشتریان مانند ایمیل، سیستم پیامکی و … را با crm یکپارچه کنید. در اینصورت از سی آر ام می‌توانید به عنوان یک نرم افزار مدیریت فروش و بازاریابی هم استفاده کنید. همچنین می‌توانید فرم‌هایی (مثل صدور پیش فاکتور، فاکتور و …)  را تعریف کنید تا پس از خرید یا ارتباط با مشتری، در قالب یک فایل pdf برای مشتری ارسال شود.

  • انجام کارها به صورت سیستمی

یکی از بهترین ویژگی‌های سی آر ام به عنوان یک نرم افزار مدیریت بازاریابی و فروش این است که بسیاری از کارها که باید حتما توسط پرسنل شرکت انجام می‌شده، با چند کلیک در عرض چند ثانیه به صورت سیستمی قابل انجام است. از جمله این موارد می‌توان به ثبت پیش فاکتورها، صدور فاکتور در قالب‌های مختلف (سربرگ دار، با مهر، با امضا و …) ثبت فرصت‌های تجاری، پیگیری مشتری اشاره کرد.

  • امکان گزارش گیری از تمامی فرآیندها

یکی از مهم‌ترین فاکتورها که باید یک نرم افزار مدیریت فروشگاه داشته باشد، قابلیت گزارش‌گیری از فرم‌ها و فعالیت‌های مختلف در لحظه است.

این قابلیت به مدیران کمک می‌کند تا در عرض چند ثانیه بتوانند به موارد مختلفی از جمله تعداد فرصت‌های تجاری، تعداد مشتریان بالقوه، میزان فروش روزانه، هفتگی، ماهانه، فصلی و سالانه، میزان فروش هر محصول به صورت مجزا، اهداف تعیین شده، میزان فروش هر پرسنل گزارش بگیرند.

البته اینها تنها بخشی از امکانات گزارش گیری نرم افزار برنامه ریزی فروش مایکروسافت است. شما می‌توانید بسته به نیاز خود هر فرم یا گزارش دلخواهی را طراحی و پیاده سازی کنید.

  • امکان تعریف فعالیت‌ها به صورت سلسله وار

اپلیکیشن فروش ارائه شده توسط سازمان‌ها، ویژگی‌های مختلفی دارند. برخی از این نرم‌افزارها نمی‌توانند فرآیندهای تعریف شده را به صورت سلسله وار و اتوماتیک انجام دهند. در نتیجه باید برخی از فعالیت‌ها به صورت دستی انجام شود؛ در نتیجه امکان اشتباه در کارها بالا می‌رود، اما در نرم افزار مدیریت فروشگاهی مایکروسافت، همه فعالیت‌ها به صورت خودکار انجام می‌شود. حتی می‌توانید برای تاریخ ایجاد آنها نیز زمان مشخص، تعریف کنید.

به طور مثال 24 ساعت بعد از ارسال پیش فاکتور برای مشتری، یک فعالیت برای کارشناس فروش ایجاد شود تا کارشناس فروش وضعیت فرصت تجاری را بررسی کند.

  • مدیریت رقبا

در اتوماسیون بازاریابی و فروش داینامیک crm می‌توانید یک قسمت را به مدیریت کردن رقبا اختصاص دهید. در اینصورت می‌توانید تعیین کنید که روی هر محصول چه رقبا و چه کالاهایی وجود دارند. بعد از مدتی می‌توانید گزارش‌گیری کنید که روی محصولات شما چه رقبایی وجود دارند و حتی رقبا در فروش چه محصولاتی از شما پیشی گرفته‌اند یا شما آن محصول را بیشتر فروخته‌اید.

این تحلیل می‌تواند به شما در هدفگذاری‌های بعدی و تعیین استراتژی سازمان کمک کند. پس یکی از ویژگی‌های نرم افزار مدیریت بازاریابی و فروش خوب، این است که امکان گزارشگیری از رقبا نیز در آن وجود داشته باشد.

  • مدیریت اطلاعات کارشناسان فروش

در بسیاری از شرکت‌ها، فقط برخی از پرسنل با اطلاعات سازمانی و فرآیندهای فروش آشنا هستند. در اینصورت اگر این فرد به هر دلیلی با شرکت همکاری نداشته باشد، تمامی اطلاعات چند ساله شرکت از بین می‌رود.

از دیگر ویژگی‌های بهترین نرم افزار مدیریت فروش باید به مدیریت کردن این اطلاعات اشاره کرد. در نرم افزار مارکتینگ مایکروسافت یک قسمت تحت عنوان ادبیات فروش یا دانش فروش وجود دارد. در این قسمت می‌توانید دستورالعمل‌هایی که در فرآیند فروش شما وجود دارد را در سی آر ام بارگذاری کنید تا همه پرسنل بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. از طرفی همه اطلاعات را فقط یک نفر نداشته باشد.

ویژگی نرم افزار مدیریت فروش فالنیک

قیمت اتوماسیون فروش چقدر است؟

بسته به اینکه تمایل دارید چه امکاناتی روی نرم افزار مدیریت فروش شما وجود داشته باشد، تعداد کاربران شما چند نفر است و … قیمت این ماژول فروش crm تعیین می‌شود. اما برای اطلاعات دقیق درمورد قیمت آنها پیشنهاد می‌کنیم روی دکمه درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید یا با شماره 02154591983 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را خدمت‌تان ارائه کنند.

مراحل خرید نرم افزار مدیریت فروش ساده مایکروسافت crm چیست؟

اگر می‌خواهید نرم افزار فروش crm مایکروسافت را بخرید باید یگوییم ابتدا باید برای خرید نسخه‌ اصلی نرم افزار CRM مایکروسافت اقدام کنید. در این صورت می‌توانید در زمان ارسال RFP موضوع خرید اتوماسیون فروش را با کارشناسان ما هماهنگ کنید.

حتی اگر نسخه اصلی را از شرکت‌های دیگر خریده‌ باشید هم می‌توانید برای خرید ماژول فروش crm مایکروسافت را از فالنیک اقدام کنید. کافیست مراحل زیر را در این صورت را انجام دهید:

  • در این صفحه روی دکمه درخواست مشاوره رایگان کلیک کنید.
  • دموی رایگان نرم افزار مدیریت فروش crm ماکروسافت را مشاهده کنید.
  • پس از تماس و راهنمایی کارشناسان ما، لیست نیازمندی‌های خود (RFP) را آماده سازی کنید.
  • در این مرحله پروپوزال، لیست قیمت و زمان پیاده سازی نرم افزار مطابق با نیاز شما اعلام می‌شود.
  • پس از تایید نهایی، لازم است پیش پرداخت به شماره حساب اعلام شده، واریز کنید.
  • سپس می‌توانید بر اساس لیست نیازمندی‌های تعریف شده (RFP) قرارداد با شرکت فالنیک ببندید.
  • حال کارشناسان ما نصب و راه اندازی نرم افزار را برای شما انجام می‌دهند.

چنانچه در هر مرحله از خرید یا استفاده از نرم افزار به پشتیبانی نیاز داشته باشید، می‌توانید با شماره 02154591983 تماس بگیرید. در شرکت فالنیک خدمات پشتیبانی در پکیج‌های مختلف به مشتری ارائه می‌شود تا هر مشتری با توجه به نیاز خود بتواند بهترین مورد را انتخاب کند.

مراحل خرید نرم افزار فروش فالنیک

آیا نرم افزار فروش کالا مایکروسافت در تلفن همراه قابل استفاده است؟

در حال حاضر اپلیکیشنی برای استفاده یا دانلود نرم افزار مدیریت فروش در موبایل وجود ندارد. اما برای استفاده از ماژول فروش از طریق تلفن همراه یا تبلت می‌توانید به صورت زیر اقدام کنید.

  • از طریق مرورگر خود آدرس crm را وارد کنید.
  • سپس یوزر و پسورد تعریف شده را وارد کنید.
  • در این صورت می‌توانید به راحتی به همه امکانات مایکروسافت crmو ماژول فروش در موبایل یا تبلت دسترسی داشته باشید.

چرا باید نرم افزار مدیریت فروشگاه را از فالنیک بخریم؟

  • فالنیک بیش از 11 سال در حوزه فروش و خدمات پس از فروش مایکروسافت crm فارسی و ماژول‌های آن فعال است.
  • امکان دریافت خدمات پشتیبانی به صورت نفر ساعتی، ماهانه، سالانه وجود دارد.
  • امکان آموزش با نرم افزار و ماژول‌های مختلف آن وجود دارد.
  • امکان نصب ماژول فروش حتی روی crm تحت وب مایکروسافت وجود دارد.
  • کارشناسان فالنیک می‌توانند تمام فرآیندهای فروش‌ شما را در نرم افزار پیاده سازی کنند.
  • امکان ثبت محصولات جدید، لیست تخفیف‌ها و قیمت‌ها را در نرم افزار فروش crm فالنیک با چند کلیک وجود دارد.
  • امکان تعریف محصولات به شکل‌های مختلف مثلا تکی، گروهی یا دسته بندی وجود دارد.
  • امکان تعریف محصولات مرتبط، محصولات جایگزین یا محصولات جانبی را برای اجناس مختلف وجود دارد.
  • ایجاد نمایش‌های مختلف برای فاکتورها، پیش فاکتورها با مهر، با سربرگ، با امضا و … وجود دارد.
  • امکان تعریف لیست تخفیف‌های مختلف برای مشتریان عادی، عمده، وفادار و … وجود دارد.

بله، علاوه بر گزارش میزان فروش محصولات به صورت روزانه، هفتگی، ماهانه، سالانه و … می‌توانید که در چه مرحله‌ای از فروش مشتریان شما ریزش دارند و در کدام مرحله عملکرد تیم فروش مناسب بوده است. همچنین نرخ تبدیل مشتریان را بدست آورید.

بله، می‌توانید با ارتباط نرم افزار crm مایکروسافت به وردپرس و سایر نرم افزارهای خود، نحوه ورود محصولات، قیمت گذاری، ارتباطات با مشتریان و … را به راحتی مدیریت کنید و در هر مرحله از اطلاعات بدست آمده گزارش بگیرید.

بله، در نرم افزار مدیریت فروش مایکروسافت امکان تعریف محصولات با واحد پولی متفاوت، واحد‌های اندازه گیری مختلف به راحتی امکان پذیر است.

بله، می‌توانید برای مدت زمان صدور فاکتورهای مختلف برای محصولات اعتبار مشخص کنید و بعد از آن مجدد یک فاکتور با قیمت جدید صادر و برای مشتری بفرستید.

می‌توانید بر اساس نیازهای خودتان نسبت به دریافت گزارش‌های مختلف مثل میزان دستیابی به تارگت‌ها، میزان فروش محصولات، تعداد مشتریان اضافه شده، تعداد پیش فاکتور و فاکتورهای ارسال شده و … به صورت روزانه، ماهانه و سالانه گزارش‌های مختلف جدولی و نموداری بگیرید.

خدمات دیگر فالنیک

می خواهیم از تعمیر دستگاه‌هایتان آسوده خاطر باشید.
چرا خدمات فالنیک؟
  • ما در تعمیراتمان از قطعات اصلی و باکیفیت استفاده می کنیم.
  • دریافت و تحویل رایگان دستگاه‌ها در تهران
  • تعمیر و سرویس دقیق و سریع دستگاه‌ها
  • تعمیر تخصصی کلیه دستگاه‌های شما اعم از انواع پرینتر، سرور، پلاتر، اسکنر، کارتریج، لپ تاپ، تبلت و بورد
  • خدمات و تعمیرات فالنیک شامل محصولات گارانتی دار و بدون گارانتی است.
  • ما تمامی برندهای روز دنیا را پشتیبانی می‌کنیم.
  •  کلیه تعمیرات شامل 6 ماه گارانتی معتبر می باشد.
  • کارشناسان متخصص ما با تجهیزات پیشرفته مرکز خدمات فالنیک، آماده پذیرش دستگاه‌های شما هستند.
 

ثبت درخواست مشاوره

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

برای دریافت مشاوره و دموی رایگان فرم زیر را پرکنید.

ثبت درخواست مشاوره

کارشناسان ما آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما هستند.

برای دریافت مشاوره و دموی رایگان فرم زیر را پرکنید.