به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

 آشنایی با عناصر اصلی نرم افزار crm

عناصر اصلی نرم افزار crm

راهکارهای مختلفی برای نرم افزار CRM در دسترس هستند اما فقط برخی از آنها هر چهار عنصر اصلی CRM یعنی استراتژی، داده، خلاقیت، فناوری را پوشش می‌دهند؛ مابقی crm ها فقط روی یک عنصر تمرکز می‌کنند. چنانچه می‌خواهید درباره این عناصر و کاربردهایشان اطلاعات بیشتری بدست آورید و از نسخه دمو رایگان CRM استفاده کنید می‌توانید با شماره 02154591983 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را خدمتتان ارائه دهند.

با CRM فروش‌تان را 300% افزایش دهید!
نرم‌افزار CRM مایکروسافت کمک می‌کند رابطه خود و مشتریان‌تان را بهتر کرده و فروش‌تان را سه برابر کنید! برای مشاوره، دریافت دموی رایگان یا خرید CRM کلیک کنید.
نرم افزار CRMمشاوره تلفنی

عناصر اصلی نرم افزار crm

دو راهکار متداول CRM که امروزه در دسترس هستند، پایه و اساس خود را در فناوری یا خلاقیت ایجاد کرده‌اند. اگر راهکار تکنولوژی محور باشد، سعی بر این است که تمام چالش‌های CRM را با یک نرم افزار واحد برطرف کنند. اما اگر راهکار بر مبنای خلاقیت باشد، ارائه‌دهنده راهکار ارتباطات را توسعه می‌دهد اما به مقیاس یا اندازه‌گیری آن فکر نمی‌کند.

ما اغلب با راه‌کار‌های CRMای مواجه می‌شویم که در آن بسیاری از سیستم‌های مختلف برای ارائه یک دیدگاه به مشتری یکپارچه شده‌اند، اما آنها فقط از منظر فناوری یکپارچه شده‌اند. این امر ساخت و اجرای یک استراتژی عالی CRM و CX را عملاً غیرممکن می‌کند. به خصوص استراتژی که تیم شما واقعاً می‌تواند از آن استفاده کند.

هنگام ارزیابی ارائه دهندگان خدمات CRM، راهکارهای CRM و CXای را در نظر بگیرید که آنها از تمام رویکردها در راهکار پیشنهادی خود استفاده می‌کنند. اگر ارائه دهنده منتخب شما رویکردی ساده را به‌کار گرفته، بهتر است به دنبال فروشنده دیگری باشید تا تمامی رویکردها را پوشش دهد.

عناصر اصلی نرم افزار crm
4 مورد از عناصر اصلی نرم افزار crm
پیشنهاد مطالعه

فناوری CRM

اگر به یکی از موتورهای مقایسه نرم افزار مانند G2، Capterra یا TrustRadius بروید، خواهید دید که CRM اغلب بزرگترین دسته نرم افزار با بیشترین تعداد رقبا در بازار دارد. اکثر نرم‌افزارهای CRM دارای ویژگی‌های شگفت‌انگیزی هستند و اغلب به گونه‌ای طراحی می‌شوند که مختص صنعت خاصی باشند. البته برخی از آنها به‌دلیل قابلیت‌های فراوان و امکان شخصی سازی می‌توانند برای صنایع مختلف مورد استفاده قرار گیرند.

پیاده سازی یک نرم افزار CRM برای حل چالش های سازمان می‌تواند وسوسه انگیز اما خطرناک باشد؛ زیرا ممکن است با یک هزینه زیاد و بی‌فایده روبرو شوید. به علاوه، با وجود رقبای بسیار با تفاوت‌های جزئی در ارائه سرویس و خدمات، چگونه پلتفرمی را انتخاب می‌کنید که برای شما مناسب‌تر است؟

یکی از موارد کلیدی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که چگونه این نرم افزار می‌تواند با شرکت شما رشد و تکامل یابد. بسیاری از راهکارهای CRM تنها مجموعه کوچکی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند؛ بنابراین اگر کسب‌وکار شما قرار است رشد کند، بهتر است crm را از شرکتی بخرید که راهکار‌هایی در تمامی عملکردهای و بخش‌های کسب و کار شما ارائه دهد.

بهترین رویکرد این است که با ترسیم استراتژی خود شروع کنید؛ سپس یک کارت امتیازی بسازید تا به شما در ارزیابی فروشندگان نرم افزار کمک کند و تنها پس از آن با کسانی که در ارزیابی انتخاب شده اند، تماس برقرار کنید. در این مطلب با عناصر اصلی نرم افزار crm آشنا شدیم برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره 02154591616 تماس بگیرید تا کارشناسان ما راهنمایی لازم را همراه کاتالوگ و دمو رایگان در اختیار شما قرار دهند.

post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا