به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

نرم افزار CRM به مدیران چه کمکی می‌کند؟

نرم افزار CRM

یکی از دغدغه‌های مدیران، موضوع مدیریت اطلاعات درون و برون سازمانی است؛ برای این امر، نیاز به ابزاری قدرتمند است که بتوان اطلاعات را در آن وارد کرده و به شرط حفظ امنیت اطلاعات، بهترین خروجی را از آن گرفت. خرید crm مایکروسافت یک راه‌حل مطمئن برای چنین مدیرانی است.

نرم افزار CRM با داشتن قابلیت‌های زیر می‌تواند به شما کمک کند:

1- طرحی و ساخت گزارشات مختلف:

موضوع گزارش گیری از موارد مهم و ضروری برای تحلیل اطلاعات ثبت شده است. پس از مدتی حجم دیتاهای شما زیاد شده و برای بررسی و تصمیم‌گیری نیاز به گزارشاتی دارید تا اطلاعات را تجمیع کرده و به ساده‌ترین شکل ممکن نمایش دهد. گزارشات مختلف را می‌توان براساس اهداف مختلفی در نظر گرفت.

برای مثال: گزارش عملکرد کارکنان، گزارش تحقق اهداف، گزارش محصولات، گزارش فروش ( از دست رفته، تحقق یافته و در حال پیگیری)، گزارش مشتری و…

برای مشاهده نحوه گزارش گیری در نرم افزار Microsoft CRM، می‌توانید در مقاله گزارش گیری در Microsoft CRM چگونه است؟ بخوانید.

با CRM فروش‌تان را 300% افزایش دهید!
نرم‌افزار CRM مایکروسافت کمک می‌کند رابطه خود و مشتریان‌تان را بهتر کرده و فروش‌تان را سه برابر کنید! برای مشاوره، دریافت دموی رایگان یا خرید CRM کلیک کنید.
اطلاعات بیشترمشاوره تلفنی

2- بررسی عملکرد نیروهای فروش، بازاریابی و خدمات پس از فروش:

می‌توانید با بررسی فعالیت‌ها و نتیجه حاصل از انجام آنها در تحقق اهداف، نحوه عملکرد نیروهای خود را رصد کنید و برای برنامه‌های آموزشی آنها از آن بهره بگیرید.

برای مثال، فرض کنید نیروی فروش شما عملکرد ضعیفی دارد. در حالی که تلاش زیادی برای رسیدن به اهداف ماهانه تعیین شده می‌کند. در این صورت با بررسی فعالیت‌ها و زمان پیگیری‌های بعدی متوجه می‌شوید تاریخ‌هایی که برای پیگیری مشتریان جدید دارد فاصله‌های زیادی از فعالیت قبل دارند و یا ممکن است محصولاتی که به هر بخش از مشتریان معرفی می‌کند با خواسته‌ها و نیاز آنها تطابق نداشته باشد. در این صورت شما می‌توانید نقاط ضعف او را متوجه شده و موجب بهبود عملکرد شوید.

پیشنهاد مطالعه

3- میزان اثربخشی کمپین‌های مختلف را اندازه گیری کرده و طبق آن بودجه اختصاص دهید.

یکی از قابلیت‌های نرم افزار مایکروسافت CRM، ایجاد امکان سنجش اثربخشی کمپین‌های مختلف و نرخ بازگشت سرمایه (ROI) و همچنین راه‌های جذب مشتریان است. اینگونه شما می‌توانید نسبت درآمد به هزینه را برای کمپین‌های سال گذشته محاسبه کرده و برای بودجه ریزی سال جدید تصمیم گیری کنید. برای مثال اگر نتیجه حاصل از شرکت در یک نمایشگاه بهتر از برگزاری همایش بود، در نمایشگاه‌های بیشتری شرکت کنید.

4- عملکرد کارکنان خود را حتی در خارج از شرکت نیز رصد کنید:

یکی از قابلیت‌های نرم افزار سی آر ام مایکروسافت، امکان اتصال به موبایل است که می‌توان فرم‌ها و گزاشات و رکوردها را خارج از سازمان در تلفن همراه مشاهده کرد.

پیشنهاد مطالعه

5- یکپارچه سازی راه‌های ارتباطی مشتریان:

یکی از دغدغه‌های مدیران، مدیریت درخواست‌هایی است که وارد سازمان می‌شود. نرم افزار سی آر ام مایکروسافت با داشتن رابط‌‌های نرم‌افزاری (API) امکان یکپارچه سازی با ابزارهای ارتباطی مختلف را فراهم می‌کند. البته ماژول‌های ارتباطی با اکثر آن ابزارها، توسط شرکت‌ها نوشته و تجاری سازی شده‌اند و شما می‌توانید در قالب محصول آماده و با هزینه کمتر آنها را خریداری کنید.

اینگونه شما می‌توانید ارتباطات خود با مشتریان را مدیریت کرده و  در سوابق مشتریان خود مشاهده کنید.

با CRM فروش‌تان را 300% افزایش دهید!
نرم‌افزار CRM مایکروسافت کمک می‌کند رابطه خود و مشتریان‌تان را بهتر کرده و فروش‌تان را سه برابر کنید! برای مشاوره، دریافت دموی رایگان یا خرید CRM کلیک کنید.
اطلاعات بیشترمشاوره تلفنی

 

3.8/5 - (6 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫4 دیدگاه ها

  1. سلام مجمومه ما درحال حاضر سرور نداره آیا امکان نصب نرم افزار سی آر ام روی کیس وجود داره؟

    1. سلام

      نرم افزار CRM Microsoft یک نرم افزار سرور بیس هست که بهتره روی سرور با بستر مناسب نصب کنید و نصب روی کیس توصیه نمیشه . همچنین شما میتوانید از سرویس ابری ما استفاده کنید.
      برای کسب اطلاعات بیشتر میتوانید در لینک زیر تیکت ثبت کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

      https://falnic.com/crm

    1. با سلام
      حنا عزیز، خوشحالیم که توانسته ایم به شما کمک کنیم. نظرات شما انرژی بخش تیم فالنیک است.

دکمه بازگشت به بالا