به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

آیا مایکروسافت داینامیک 365 برای کسب‌و‌کار کوچک مناسب است؟

مایکروسافت داینامیک 365 برای کسب‌و‌کار کوچک

یکی از پرتکرارترین سوالاتی که مدیران کسب و کارهای کوچک قبل از انتخاب crm از کارشناسان می‌پرسند این است که آیا مایکروسافت داینامیک 365 برای کسب‌و‌کار کوچک مناسب است یا خیر؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم بله؛ اگر تمایل دارید کسب‌وکار خود را به سطح بعدی ببرید و به سرعت گسترش دهید، یکی از بهترین ابزارها برای شما مایکروسافت داینامیک 365 است. داینامیکس ۳۶۵ تنها برای شرکت‌های بزرگ و چندملیتی نیست، بلکه این سیستم قدرتمند، انعطاف‌پذیر و مقرون به صرفه، به گونه‌ای طراحی شده که بتواند با نیازهای هر کسب‌وکاری، حتی کسب‌وکارهای کوچک، سازگار شود. در ادامه این مطلب فالنیک مزایای داینامیکس ۳۶۵ برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط را دقیق‌تر بررسی می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید. در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و نسخه دمو یا مشاوره رایگان درباره داینامیکس ۳۶۵ می‌توانید در این صفحه روی کلمه نرم افزار CRM مایکروسافت کلیک کنید یا با شماره 0218363 تماس بگیرید. کارشناسان ما شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:30 پاسخگوی شما هستند.

از بهترین نرم افزار CRM استفاده کنید!
نرم افزار CRM از سال 2010 همواره جزو 5 نرم افزار برتر CRMدر دنیا بوده و بیش از 4 میلیون فروشنده حرفه‌ای در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. شما هم می‌توانید با این نرم افزار، کسب و کارتان را برای همیشه متحول کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی کلیک کنید.
مشاوره با کارشناس CRMتماس بگیرید

آیا کسب‌وکارهای کوچک به crm نیاز دارند؟

CRM برای کسب‌وکارهای کوچک به اندازه یک چاقوی تیز برای یک آشپز مهم است. این سیستم به شما کمک می‌کند تا تمام اطلاعات و  تعاملات خود با مشتریان را در یک مکان متمرکز کنید، از تماس‌های اولیه گرفته تا قراردادهای نهایی. علاوه بر این با استفاده از یک CRM، می‌توانید:

  • تمام اطلاعات مهمی که درباره مشتریان خود نیاز دارید، از جمله تاریخچه خرید، ترجیحات و مشکلات، را در یک پایگاه داده واحد ذخیره کنید.
  • مراحل مختلف فروش را خودکار کرده و هیچ فرصتی برای فروش بیشتر از دست ندهید.
  • با درک بهتر نیازهای مشتریان، می‌توانید پیام‌های بازاریابی هدفمندتری را برای آن‌ها ارسال کنید.
  • با حذف وظایف تکراری و ارائه ابزارهای قدرتمند، به تیم فروش خود کمک کنید تا عملکرد بهتری داشته باشند.

برای اطلاعات بیشتر درباره کاربرد این نرم افزار در کسب و کارهای کوچک و بزرگ می‌توانید مقاله « آیا نرم‌‌افزار CRM برای کسب و کارهای کوچک مناسب است؟» را مطالعه کنید.

چرا داینامیکس crm را انتخاب کنیم؟

مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵ یک CRM جامع و قدرتمند است که به طور خاص برای پاسخگویی به نیازهای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط طراحی شده است. این سیستم با ارائه ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند هوش مصنوعی، یادگیری ماشینی و تحلیل داده، به شما کمک می‌کند تا از رقبای خود پیشی بگیرید. برخی از مزایای استفاده از داینامیکس ۳۶۵ عبارتند از:

  • سهولت استفاده: رابط کاربری ساده و شهودی داینامیکس ۳۶۵ باعث سهولت در استفاده و افزایش سرعت کار با سیستم می‌شود.
  • مقیاس‌پذیری: با رشد کسب‌وکار شما، crm مایکروسافت نیز می‌تواند رشد کرده و نیازهای شما را برآورده کند.
  • یکپارچگی با سایر محصولات مایکروسافت: اگر از محصولات دیگر مایکروسافت مانند آفیس ۳۶۵ استفاده می‌کنید، داینامیکس ۳۶۵ براحتی با آن‌ها ادغام می‌شود. البته علاوه بر محصولات افیس می‌توانید crm مایکروسافت را به همه نرم افزارهایی که api استاندارد دارند نیز ارتباط دهید.
  • پشتیبانی قوی: مایکروسافت به عنوان یک شرکت بزرگ، پشتیبانی قوی و مستمری را برای محصولات خود ارائه می‌دهد.

مایکروسافت داینامیک 365 برای کسب‌و‌کار کوچک چه مزایایی دارد؟

داینامیکس ۳۶۵ طیف گسترده‌ای از مزایا را برای کسب‌وکارهای کوچک به همراه دارد که به آن‌ها کمک می‌کند تا رشد کنند و موفق شوند. برخی از مهم‌ترین مزایای این سیستم عبارتند از:

  • بهبود ارتباط با مشتریان: با استفاده از داینامیکس ۳۶۵ می‌توانید به طور دقیق تاریخچه تعاملات خود با هر مشتری را پیگیری کنید و با ارسال پیام‌های شخصی‌سازی شده، روابط قوی‌تری با آن‌ها برقرار کنید.
  • افزایش بهره‌وری: با خودکارسازی بسیاری از فرآیندهای فروش و بازاریابی، می‌توانید زمان و هزینه‌های خود را صرف کارهای مهم‌تر کنید.
  • تصمیم‌گیری بهتر: با دسترسی به داده‌های دقیق و تحلیل‌های پیشرفته، می‌توانید تصمیمات بهتری برای کسب‌وکار خود بگیرید.
  • افزایش فروش: با شناسایی فرصت‌های فروش جدید و مدیریت موثرتر مشتریان بالقوه، می‌توانید فروش خود را افزایش دهید.
  • کاهش هزینه‌ها: با بهینه سازی فرآیندها و کاهش هزینه‌های عملیاتی، می‌توانید سودآوری کسب‌وکار خود را افزایش دهید.

این‌ها تنها برخی از مزایای استفاده از مایکروسافت داینامیک 365 برای کسب‌و‌کار کوچک است. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید مقاله « 9 ویژگی کلیدی CRM مایکروسافت که کسب‌وکار شما را متحول می‌کند » را مطالعه کنید.

گزارشگیری از میزان فروش با داینامیکس 365
با گزارشگیری از میزان فروش هر ماه می‌توانید برنامه ریزی کنید و برای ماه‌های رکود، کمپین بازاریابی و پیامکی اجرا کنید.

مقایسه داینامیکس ۳۶۵ با سایر CRM های موجود در بازار

داینامیکس ۳۶۵ در مقایسه با سایر CRM های موجود در بازار، مزایای منحصر به فردی دارد. یکی از این مزیت‌ها، یکپارچگی کامل با سایر محصولات مایکروسافت و نرم افزارهای کاربردی در سازمان هاست؛ این قابلیت به کسب‌وکارهای مختلف اجازه می‌دهد تا به راحتی تمام داده‌های خود را در یک پلتفرم واحد مدیریت کنند. همچنین این سیستم از هوش مصنوعی قدرتمند کمک می‌گیرد تا به کمک آن بتوانید پیش‌بینی‌های دقیق‌تری از رفتار مشتریان داشته باشید و تصمیمات بهتری بگیرید. اما این تنها مزیت داینامیکس ۳۶۵ نیست برخی دیگر از مزایا نسبت به سایر crm ها در ادامه بیان شده است اما برای اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید مقاله « مقایسه Microsoft Dynamics crm با دیگر نرم افزارهای CRM » را بخوانید:  

  • امکان سفارشی‌سازی بالا:  داینامیکس ۳۶۵ به شما اجازه می‌دهد تا سیستم را بر اساس نیازهای خاص کسب‌وکار خود سفارشی‌سازی کنید.
  • پشتیبانی از چندین کانال ارتباطی : می‌توانید از طریق ایمیل، تلفن، چت زنده و سایر کانال‌های ارتباطی با مشتریان خود در تعامل باشید.
  • گزارش‌گیری جامع : داشبوردهای قابل تنظیم و گزارش‌های پیشرفته به شما کمک می‌کنند تا عملکرد کسب‌وکار خود را به طور دقیق ارزیابی کنید.

آیا هزینه خرید داینامیکس ۳۶۵ برای کسب و کارهای کوچک مقرون به صرفه است؟

هزینه یکی از مهم‌ترین عوامل در انتخاب یک سیستم CRM است. مایکروسافت داینامیکس ۳۶۵ در مقایسه با برخی از سیستم‌های CRM  دیگر، ممکن است هزینه بیشتری داشته باشد اما با توجه به مزایای فراوانی که این سیستم ارائه می‌دهد، این سرمایه‌گذاری بسیار سودآور است. علاوه بر این، مایکروسافت گزینه‌های مختلفی را برای خرید ارائه می‌دهد که با توجه به آنها می‌توانید تنها قابلیت‌های مدنظر خودتان را بخرید و هزینه‌ها کاهش دهید.

برای مثال به جای خرید سرور و تجهیزات زیر ساخت می‌توانید از crm های ابری استفاده کنید یا می‌توانید تنها قابلیت‌ها و ماژول‌هایی که بیشتر استفاده می‌شوند را تهیه کنید. بعد از بزرگ شدن سازمان و در صورت نیاز می‌توانید این قابلیت‌ها را افزایش داده و راهکارهای بیشتری تهیه کنید.

بازگشت سرمایه و سود بالا از پیاده سازی درست crm
Crm مایکروسافت با افزایش فروش و بهره‌وری، هزینه‌های سرمایه‌گذاری در کوتاه‌مدت باز می‌گرداند.

جدول مقایسه داینامیکس ۳۶۵ برای کسب و کارهای کوچک با بقیه crm ها

در ادامه ویژگی‌های crm های مختلف را برای کسب‌وکارهای کوچک بیان می‌کنیم:

ویژگیمایکروسافت داینامیکس 365SalesforceHubSpotZoho
سهولت استفادهرابط کاربری آشنا به دلیل استفاده از محصولات مایکروسافت دیگر یادگیری آسانرابط کاربری بصری و کاربرپسند ممکن است برای برخی پیچیده باشد.رابط کاربری ساده و شهودی مناسب برای تیم‌های بازاریابی و فروش.رابط کاربری قابل تنظیم ممکن است به زمان بیشتری برای یادگیری نیاز داشته باشد.
مقیاس‌پذیریبه راحتی با رشد کسب‌وکار قابل مقیاس‌سازی از کسب‌وکارهای کوچک تا بزرگ قابل استفاده است.بسیار مقیاس‌پذیر مناسب برای کسب‌وکارهای در حال رشد و بزرگ.مقیاس‌پذیری خوب برای کسب‌وکارهایی که بر روی بازاریابی ورودی تمرکز دارند، مناسب است.مقیاس‌پذیری مناسب ممکن است برای کسب‌وکارهای بسیار بزرگ محدودیت‌هایی داشته باشد.
یکپارچگییکپارچگی کامل با سایر محصولات مایکروسافت امکان یکپارچگی با سایر نرم‌افزارهاAppExchange بزرگ برای یکپارچگی با هزاران برنامه شخص ثالث.یکپارچگی قوی با سایر محصولات HubSpot (بازاریابی، فروش، خدمات) و امکان یکپارچگی با سایر نرم‌افزارها.یکپارچگی با سایر محصولات Zoho و امکان یکپارچگی با سایر نرم‌افزارها.
هوش مصنوعی و یادگیری ماشینقابلیت‌های پیشرفته هوش مصنوعی برای پیش‌بینی، شخصی‌سازی و اتوماسیونهوش مصنوعی قوی برای پیش‌بینی و شخصی‌سازی، به نام Einstein.هوش مصنوعی برای بازاریابی و فروش، به نام HubSpot AI.هوش مصنوعی برای اتوماسیون و تحلیل داده.
قیمتمدل‌های قیمت‌گذاری متنوع، امکان انتخاب بسته‌های مختلفمدل‌های قیمت‌گذاری پیچیده، ممکن است هزینه‌های پنهانی داشته باشد.مدل‌های قیمت‌گذاری متنوع، از جمله یک طرح رایگان.مدل‌های قیمت‌گذاری متنوع، به طور کلی مقرون به صرفه.
ویژگی‌های اصلیمدیریت ارتباط با مشتری، فروش، بازاریابی، خدمات مشتری، اتوماسیون فرآیندها، تحلیل دادهمدیریت ارتباط با مشتری، فروش، بازاریابی، خدمات مشتری، پلتفرم تجارت الکترونیکبازاریابی ورودی، مدیریت ارتباط با مشتری، فروش، خدمات مشتریمدیریت ارتباط با مشتری، فروش، بازاریابی، خدمات مشتری، پشتیبانی، پروژه‌ها
پشتیبانیپشتیبانی گسترده از سوی مایکروسافت، جامعه کاربری بزرگپشتیبانی قوی، اما ممکن است هزینه‌های اضافی برای پشتیبانی پیشرفته داشته باشد.پشتیبانی خوب، جامعه کاربری فعال.پشتیبانی خوب، اما ممکن است به اندازه مایکروسافت و Salesforce گسترده نباشد.

آنچه درباره مایکروسافت داینامیک 365 برای کسب‌و‌کار کوچک آموختیم

مایکروسافت داینامیکس 365 یک ابزار قدرتمند برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) است که قابلیت‌های فراوانی را برای کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ ارائه می‌دهد. در این مقاله به برخی از مزایا و ویژگی‌های مهم مایکروسافت داینامیک 365 برای کسب‌و‌کار کوچک اشاره کردیم؛ همچنین ویژگی‌های مختلف crm برای کسب‌وکارهای کوچک را در معروف‌ترین سی ار ام ها بیان کردیم. با این حال انتخاب بهترین برند می‌تواند بر اساس نیازها، بودجه و برنامه‌های مورد استفاده شما متفاوت باشد.

در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما می‌توانید روی کلمه نرم افزار CRM مایکروسافت کلیک کنید یا شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:30 با شماره 0218363  تماس بگیرید.

از بهترین نرم افزار CRM استفاده کنید!
نرم افزار CRM از سال 2010 همواره جزو 5 نرم افزار برتر CRMدر دنیا بوده و بیش از 4 میلیون فروشنده حرفه‌ای در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. شما هم می‌توانید با این نرم افزار، کسب و کارتان را برای همیشه متحول کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی کلیک کنید.
مشاوره با کارشناس CRMتماس بگیرید
5/5 - (2 امتیاز)
خرید سرور dl380 g10 plus خرید سرور dl380 g11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا