به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

راه‌های جذب مشتری جدید به کمک crm

راه های جذب مشتری جدید به کمک crm

هر کسب و کاری برای اینکه فروش بهتری داشته باشد، نیاز به جذب مشتری دارد. از طرفی دیگر، جذب مشتری هزینه زیادی دارد. استفاده از نرم‌افزارها می‌تواند این هزینه را کمتر کند. CRM یکی از این نرم‌افزارهاست. آشنایی با راه های جذب مشتری جدید به کمک crm به شما کمک می‌کند تا بازار هدف و مشتریان بالقوه خود را بهتر بشناسید.

با کمک نرم افزار crm می‌توانید اطلاعات و داده‌های کسب‌وکار خود را جمع آوری و نسبت به بازخوردهای مشتریان، تعاملات مناسب برقرار و مشتریان جدید جذب کنید. با کمک این نرم‌افزار می‌توانید در دنیای پررقابت امروزی قدرتمند عمل کنید. ما در وبلاگ فالنیک قصد داریم در رابطه راه‌های جذب مشتری جدید به کمک crm با شما صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید. شرکت فالنیک ارائه دهنده یکی از بهترین نرم‌افزارهای CRM دنیا یعنی مایکروسافت داینامیک CRM است. برای خرید و مشاوره می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

راه‌های جذب مشتری جدید به کمک crm کدامند؟

 مشتری فردیست که انگیزه لازم برای خرید یک محصول یا خدمت را داشته باشد و فکر می‌کند با خرید این محصول یا خدمت، نیازش برطرف می‌شود.

نرم افزار crm مایکروسافت
نرم افزار crm به شما در افزایش فروش، مدیریت کردن اطلاعات کسب و کار، تحلیل اطلاعات و گزارشگیری کمک می‌کند. برای دریافت خدمات مشاوره یا خرید crm می‌توانید با کارشناسان نرم افزار CRM مایکروسافت در ارتباط باشید.
نرم افزار crm مایکروسافتتماس تلفنی

نرم‌افزارCRM در کسب و کار چه کارایی دارد؟

نرم‌افزار crm یک ابزار کارآمد در هر کسب و کار است. در این قسمت مهم‌ترین کارایی‌های این محصول را با یکدیگر مرور می‌کنیم:

  • مدیریت روابط با CRM: همانطور که از اسم CRM پیداست این نرم افزار برای مدیریت کردن ارتباطات با مشتریان کاربرد دارد. با کمک این نرم افزار می‌توانید ارتباطات با مشتری مثل نحوه پاسخگویی به نیازها و درخواست‌ها و تماس‌های مشتریان را مدیریت و مشتریان جدید تعریف کنید.
  • برنامه‌ر‌یزی با CRM در مورد نحوه تعامل با مشتری:  یکی دیگر از راه‌های جذب مشتری جدید به کمک crm، برنامه‌ریزی با کمک این نرم‌افزار است. شما با کمک سی‌آرام می‌توانید کسب و کار خود را از دید مشتری بررسی کنید و در برنامه‌ریزی در حوزه کسب‌و کار، تجربه مشتری را در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید با استفاده از گزارش‌های سی آر ام راه‌هایی که بیشترین موفقیت را در جذب مشتری جدید دارند، پیگیری کنید.
  • تسهیل استراتژی‌های برنامه‌ریزی شده با کمک CRM: سی‌آرام تنها یک نرم‌افزار نیست. بلکه یک وسیله مناسب برای تسهیل در اجرای استراتژی‌های سازمان و فعالیت‌هایی است که با مشتریان، خریداران، تامین کنندگان و همکاران برقرار می‌کنید.
پیشنهاد مطالعه
استفاده از نرم افزار CRM برای جذب مشتری
یکی از نرم‌افزارهای پرکاربرد برای جذب مشتری، نرم افزار CRM است.
پیشنهاد مطالعه

معرفی عملکردهای کاربردی CRM برای جذب مشتری

راه های جذب مشتری جدید به کمک crm عبارتند از:

پیدا کردن بازار هدف با کمک CRM

اولین قدم برای پیدا کردن مشتری جدید، تعیین بازار هدف است. زمانی‌که شما متوجه بازار هدف کسب و کار خود شوید از تبلیغات بی‌هدف خودداری می‌کنید. از طرفی دیگر وقتی شما روی بازار هدف تمرکز داشته باشید، فروش نیز افزایش می‌یابد.

اولین قدم برای پیدا کردن مشتری جدید، تعیین بازار هدف است. زمانی‌که شما متوجه بازار هدف کسب و کار خود شوید از تبلیغات بی‌هدف خودداری می‌کنید.

با کمک نرم افزار crm می‌توانید به راحتی بازار هدف را پیدا کنید. برای این کار، نرم افزار تمام اطلاعات افراد را جمع آوری می‌کند و به کمک اطلاعات جمع شده آن‌ها را با توجه به جنسیت، سن، علایق، درآمد، نوع شخصیت تحلیل و سپس بازار هدف را پیدا می‌کنید.

ایجاد فهرست از مشتریان بالقوه با کمک نرم افزار CRM

از جمله راه های جذب مشتری جدید به کمک crm ، تهیه یک لیست از مشتریان بالقوه است. برای پیدا کردن لیست بالقوه از مشتریان، بهتر است:

  • ابتدا به سراغ دوستان، اقوام و آشنایانی بروید که به محصول شما نیاز دارند.
  • قدم بعدی پرسش از آشنایان و پیدا کردن افرادی دیگر است که به محصول یا خدمت شما نیازمند هستند.
  • قدم سوم، جستجو در اینترنت و شبکه‌های اجتماعی و پیدا کردن مشتریان بالقوه است.

حال این سوال پیش می‌آید که نقش سی‌آرام در این رابطه چیست؟ این نرم افزار به شما کمک می‌کند، اسامی را در نرم افزار براساس نیازهایی که دارند، طبقه‌بندی کنید.

پیشنهاد مطالعه
عرضه محصولات در نمایشگاه
اگر خدمات یا محصول خود را در نمایشگاه عرضه کنید، با حضور در نمایشگاه می‌توانید یک سری مشتری جدید پیدا و در لیست مشتریان بالقوه CRM خود آن‌ها را ثبت کنید.
پیشنهاد مطالعه

تماس با مشتریان با کمک نرم افزار CRM

تا اینجا شما لیستی از مشتریان بالقوه در نرم افزار crm تهیه کرده‌اید. حال با تماس تلفنی، ایمیل مارکتینگ، روزنامه، تبلیغات آنلاین، اطلاع رسانی از طریق شرکا می‌توانید آن‌ها را از وجود محصول یا خدمات خود آگاه سازید. در سی آر ام می‌توانید تمامی این ارتباطات را مدیریت کنید و با چند کلیک و تعریف گردش کار، کمپین‌های مختلف در این رابطه راه اندازی کنید.

پیشنهاد مطالعه

ساخت کمپین خودکار با کمک نرم افزار CRM

یکی دیگر از راه های جذب مشتری جدید به کمک crm ، ساخت کمپین‌های خودکار است که به صورت اتومات به مشتریان یا سرنخ‌های جدید، ایمیل‌های بازاریابی می‌زند. با کمک ایمیل‌های خودکار بازاریابی، افراد در یک دوره زمانی محدود با محتواهای مرتبط آشنا می‌شوند تا زمانیکه افراد برای تماس نماینده فروش آماده شده و امکان خرید داشته باشند.

پیشنهاد مطالعه

پیگیری مشتریان با کمک نرم افزار CRM

قدم بعدی در رابطه با راه های جذب مشتری جدید به کمک crm ، پیگیری مشتریانی است که با کمک این نرم‌افزار پیدا کرده‌اید. در این مرحله ممکن است زیاد کلمه «نه» بشنوید. اما کلمه نه، مفاهیم مختلفی دارد. بعضی از نه‌ها به معنای آن است که مشتری به طور کلی قصد خرید ندارد. بنابراین آن‌ها را از لیست مشتریان بالقوه حذف می‌کنید.

پیشنهاد مطالعه

اما برخی افراد در حال حاضر قصد خرید محصولات یا خدمات نیاز ندارند؛ بنابراین این افراد در لیستی جدا قرار می‌گیرد تا پس از گذشت مدت زمان خاصی دوباره با آن‌ها دوباره تماس بگیرید.

خرید نرم افزار مایکروسافت داینامیک CRM
با استفاده از CRM یک پایگاه داده کامل از مشتریان خود دارید و با استفاده از آن می‌توانید ارتباطات با مشتریان را به خوبی مدیریت کنید.

چنانچه قصد دارید از سی آر ام برای توسعه کسب‌وکار خود استفاده کنید، پیشنهاد ما مایکروسافت داینامیک crm است. این نرم افزار در حوزه مدیریت یکی از 3 نرم افزار برتر است. شرکت فالنیک این نرم افزار را بومی‌سازی کرده و نسخه زبان فارسی آن در دسترس شما عزیزان قرار دارد. می‌توانید برای خرید و مشاوره با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا