به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
کارتریج و مواد مصرفی

نکات ضروری و مهم برای خرید کارتریج جوهری مناسب پرینتر

خرید کارتریج جوهری مناسب پرینتر

یادداشت ویراستار: این مطلب در شهریور 1400 توسط کارشناسان پرینتر و ماشین‌های اداری فالنیک، بررسی و تایید شده است.

در مورد خرید کارتریج جوهری چه می‌دانید؟ آیا می‌دانید چه کارتریجی با دستگاه شما سازگار است؟ کارتریج جوهری یکی از اقلام پر هزینه برای شرکت‌های کوچک است. شاید تصور کنید برای صرفه جویی بیشتر، بهتر است از پرینتر کمتر استفاده کنید. اما این کار فایده ندارد و در صورتی که از پرینتر جوهر افشان کم مصرف شود، کارتریج آن خشک می‌شود. در نتیجه مجبور می‌شوید، کارتریج را تعویض کنید.

ما در این مقاله فالنیک، قصد داریم، در مورد نکات ضروری و مهم در مورد خرید کارتریج جوهری صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید تا در مورد انتخاب کارتریج سازگار با پرینتر، مقایسه کارتریج 3 رنگ با کارتریج‌های جداگانه، تفاوت کارتریج XL با کارتریج استاندارد و …  با شما صحبت کنیم.

آیا باید کارتریج سازگار با پرینتر انتخاب کنیم؟

در پاسخ به این پرسش باید گفت، اولین نکته در هنگام خرید کارتریج جوهری، توجه به نوع کارتریج و سازگاری آن با پرینتر است. کارتریج‌های جوهری تکنولوژی یکسانی ندارند و هر پرینتر کارتریج اختصاصی خودش را لازم دارد. مراقب باشید تا کارتریجی سازگار با پرینتر خود را انتخاب کنید.

فروش کارتریج اصل و طرح در فالنیک
هر قدر کیفیت مواد اولیه استفاده شده بالاتر باشد کارتریج با کیفیت‌تری خواهید داشت و در نهایت پرینت پررنگ‌تر و بهتری را دریافت خواهید کرد. فالنیک یکی از با تجربه‌ترین شرکت‌ها در تامین مواد مصرفی پرینترها و خدمات ماشین‌های اداری است. برای خرید کارتریج های اصل و طرح از فالنیک روی دکمه زیر بزنید
مشاوره و خرید کارتریج
کارتریج سازگار با پرینتر
قبل از خرید کارتریج جوهری، به مشخصات و توضیحات نوشته شده روی کارتریج دقت کنید، تا مدلی سازگار با پرینتر خود را خریداری کنید.

کارتریج XL با کارتریج استاندارد چه تفاوتی دارد؟

مهم‌ترین تفاوت کارتریج XL با کارتریج استاندارد، میزان حجم جوهر آن است. اگر تعداد صفحاتی که پرینت می‌گیرید، زیاد است، بهترین گزینه برای خرید کارتریج جوهری، مدل XL است. زیرا کارتریج XL قادر است تعداد صفحات بیشتری نسبت به کارتریج استاندارد پرینت بگیرد. همچنین این کارتریج‌ها از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه‌تر از نوع کارتریج استاندارد است.

پیشنهاد مطالعه
تفاوت کارتریج استاندارد با کارتریج XL
کارتریج استاندارد، برای مصارف خانگی کاربرد دارد. برای چاپ عکاسی بهتر است از کارتریج جوهری XL استفاده کنید.

کارتریج ۳ رنگ با کارتریج‌های جداگانه چه تفاوتی دارد؟

اگر شما قصد خرید کارتریج جوهری دارید، بهتر است به این نکات توجه داشته باشد:

  • استفاده از کارتریج ۳ رنگ برای زمان طولانی مقرون به صرفه نیست. زیرا در صورت تمام شدن یکی از رنگ‌های کارتریج 3 رنگ دیگر قابل استفاده نیست و باید آنها نیز تعویض شود. تعویض سه رنگ کارتریج به صرفه نبوده و مبلغ زیادی به هدر می‌رود.
  • چنانچه در هنگام خرید کارتریج جوهری از مدل‌های جداگانه انتخاب کنید. در صورت تمام شدن رنگ کارتریج، شما باید فقط همان رنگ کارتریج را تعویض کنید و لزومی به تعویض خود کارتریج نیست. این کار از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است!
خدمات شارژ کارتریج فالنیک
بهترین قیمت شارژ کارتریج را برای بهترین کیفیت آن بخواهید، 25 بار شارژ کارتریج در فالنیک معادل یک بار خرید کارتریج است. این کیفیت را مقایسه کنید.
خدمات شارژ کارتریج
تفاوت کارتریج 3 رنگ با کارتریج های جداگانه
در هنگام خرید کارتریج جوهری، خرید کارتریج جداگانه از لحاظ اقتصادی به صرفه‌تر است!

چنانچه قیمت و کیفیت کارتریج، یکی از دغدغه‌های شماست، می‌توانید کارتریج‌های طرح خریداری کنید.

نکات لازم در هنگام خرید کارتریج جوهری

  • کارتریج جوهری را شارژ نکنید!

شاید فکر کنید، شارژ کارتریج از خرید کارتریج جوهری به صرفه‌ است، اما بهتر است این کار را نکنید. زیرا ممکن است به دستگاه آسیب بزند پس برای پرینتر خود از کارتریج دست اول استفاده کنید.

کارتریج تازه و آکبند
کارتریج‌هایی که دوباره شارژ می‌شوند به پرینتر آسیب می‌رسانند.
پیشنهاد مطالعه
  • کارتریج تضمین شده بخرید!

همیشه به یاد داشته باشید، برای خرید کارتریج جوهری، سراغ شرکت‌هایی بروید که کار خود را ضمانت می‌کنند. با این کار، در صورتیکه مشکلی در پرینتر شما اتفاق افتاد، شرکت پاسخگو خواهد بود.

چنانچه برای تعمیر پرینتر و یا خرید کارتریج دنبال یک شرکت معتبر هستید، می‌توانید از خدمات شرکت فالنیک استفاده کنید. در فالنیک کلیه امور مربوط به پرینتر و کارتریج از جمله تعمیر پرینتر، شارژ کارتریج و خرید کارتریج با بالاترین کیفیت انجام می‌شود.

می‌توانید از شرکت فالنیک، کارتریج‌های اصل اچ پی را خریداری کنید. در صورتی‌که محدودیت قیمت ندارید و کیفیت برای شما اهمیت دارد می‌توانید از شرکت فالنیک، کارتریج‌های اصل اچ پی را خریداری کنید. با خرید آنلاین و بدون دردسر از فالنیک نسبت به اصل بودن کالا اطمینان داشته‌باشید.

پیشنهاد مطالعه

چنانچه قیمت و کیفیت کارتریج، یکی از دغدغه‌های شماست، می‌توانید کارتریج‌های طرح خریداری کنید. این کارتریج‌ها ساخت شرکت hp نیستند، اما قیمت و کیفیت بسیار خوبی دارند. کافی است سفارش‌تان را در وب سایت ما به ثبت برسانید، تا همکاران ما در کمترین زمان ممکن به کمک شما بیایند.

post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا