به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

Microsoft Dynamics 365  چیست؟

Microsoft Dynamics 365 چیست؟

فرقی ندارد که یک استارتاپ کوچک راه‌اندازی کرده‌اید یا مدیر یک شرکت متوسط و بزرگ هستید. شما باید منابعی را که در شرکت­تان استفاده می‌کنید و روابط‌تان با مشتریان را به شکل موثر مدیریت کنید؛ زیرا این دو بخش به حفظ و حیات سازمان شما بسیار کمک‌ می­کند.

ابزارهای مختلفی برای مدیریت کردن این مسائل وجود دارند؛ اما باید آنها را با همه سیستم‌های خود یکپارچه کنید تا همه اطلاعات در یک سیستم وارد شود. این کار ممکن است بسیار زمان‌بر و پرهزینه باشد اما باید بدنبال ابزاری باشید که همه این موارد را فقط از طریق یک پلتفرم ردیابی، تجزیه و تحلیل و کنترل کنید. یکی از بهترین نرم‌افزارها که می­توانید با آن همه این کارها را بسادگی انجام دهید، Microsoft Dynamics 365  است. در این مقاله قصد داریم با این نرم‌افزار کاربردی و ویژگی‌های مختلف آن آشنا شویم؛ پس در ادامه با ما همراه باشید.

در شرکت فالنیک دو مورد از پرکاربردترین و مهم‌ترین نرم‌افزارهای  Microsoft Dynamics 365  یعنی نرم افزار CRM مایکروسافت و نرم افزار erp مایکروسافت سفارشی شده و به فروش می‌رسد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و دریافت نسخه آزمایشی و کاتالوگ رایگان می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 0218363 تماس بگیرید.

Microsoft Dynamics 365 چیست؟

Microsoft Dynamics 365 مجموعه‌­ای از برنامه‌ها، ابزارها و نرم افزارهاییست که به شما در ایجاد یک کسب­‌و­کار پایدار کمک می‌کند. این ابزارها در قالب پلتفرم‌های مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) و برنامه ریزی منابع سازمانی (ERP) عمل می‌کنند. به کمک این ابزارها می‌توانید همه پیگیری­‌ها و برنامه‌ریزی استفاده از منابع شرکت خود از یک پلتفرم انجام داده و همزمان روی تجربیات و تعاملات مشتریان کار کنید.

نسخه‌های مختلف نسخه تجاری چیست؟

Dynamics 365 دارای دو نسخه است که با توجه به اندازه شرکت‌­ها طراحی شده تا خدمات مناسبی را به آنها ارائه دهد.

1- نسخه Enterprise Edition

Dynamics 365 برای کسب‌وکارهای بزرگ و شرکت‌های پیشرو در صنعت، نسخه سازمانی برنامه‌ها، ابزارها و خدمات پیشرفته‌ای را ارائه می‌کند؛ این ابزار در رفع نیازهای CRM سازمان‌ها بسیار موثر است. نسخه تجاری Dynamics 365 (Enterprise Edition) شامل تمامی ابزارهای فروش، امور مالی، مراقبت از مشتری، منابع انسانی و ادغام Microsoft PowerApps است. این نسخه همچنین برای راه حل‌های ERP و حفظ پایداری شرکت‌ها بسیار مناسب است.

2- نسخه Business Edition

این نسخه برای حمایت از شرکت­های کوچک و متوسط که به ابزارها و برنامه­های کاربردی اساسی نیاز دارند، طراحی شده است. این نسخه اقتباسی از پروژه Madeira است و بیشتر راه حل­های مبتنی بر ابر ارائه می‌دهد. نسخه Business Edition در Dynamics 365 برای شرکت­هایی که 100 تا 250 کارمند دارند، مناسب است و فقط بر امور مالی، فروش و بازاریابی شرکت تمرکز می‌کند.

اینفوگرافیک نسخه‌­های مختلف Dynamics 365
در تصویر بالا ویژگی دو نسخه مختلف Dynamics 365 را مشاهده می­کنید.

روش‌های استفاده از Microsoft Dynamics 365 چیست؟

مایکروسافت Dynamics 365 سه روش مختلف برای استقرار دارد که در ادامه با آنها آشنا می‌شویم:

1- نصبی (On-Premise)

اولین و رایج‌ترین نسخه در مایکروسافت Dynamics 365 مدل نصبی یا On-Premise است. در این مدل استقرار باید نرم­افزار روی سرورهای خود شرکت نصب شود. این روش گزینه پیشنهادی برای شرکت‌هاییست که اتصالات اینترنتی پایدار و سرورهای پشتیبانی مناسبی دارند.

از آنجایی که نرم افزار روی سرور­های شما نصب می‌شود، باید امنیت و نگهداری اطلاعات توسط کارشناسان شرکت خودتان انجام شده و به صورت دوره‌ای از اطلاعات بک آپ بگیرید.

ویژگی های crm مایکروسافت در فالنیک

2- ابری (Cloud)

برای دسترسی به Dynamics 365 از طریق ابر کافیست به اینترنت متصل باشید. برای استفاده از نرم‌افزار در این حالت نیازی به نصب یا بارگیری در سرورهای مایکروسافت و Microsoft Azure ندارید.

این روش استقرار برای شرکت‌های زنجیره‌ای که شعبات مختلف داشته یا شرکت‌هایی که کارمند دورکار دارند، بسیار مفید است. در این روش نیاز نیست برای دسترسی به اطلاعات در محل شرکت حضور داشته باشید و از هر محل با هر دستگاهی می‌توانید اطلاعات دلخواه‌تان را بدست آورید.

3- هیبریدی (Hybrid)

اگر هم به امکانات ابری و نصبی همزمان نیاز دارید، بهتر است Microsoft Dynamics 365 مدل هیبریدی را انتخاب کنید. در این روش نرم‌افزار کاملی را در فضای ابری یکپارچه می‌کنید، اما برخی از بخش‌های مفید، مانند داده‌ها و تراکنش‌های ضروری، روی سیستم کاربر نصب می‌شوند. این مورد به آنها اجازه می‌دهد تا عملیات مالی به صورت آفلاین انجام شده و زمانی‌که سیستم آنلاین شود، یکپارچه‌سازی‌ها انجام شود. این روش Cloud and Edge نام دارد و برای خرده فروشی یا صنایع تولیدی بسیار مفید است.

اینفوگرافیک مقایسه نسخه­‌های ابری و نصبی Dynamics 365
در تصویر ویژگی­‌های مختلف نسخه­‌های ابری و نصبی Dynamics 365 را مشاهده می‌­کنید.
پیشنهاد مطالعه

امکانات مختلف Microsoft Dynamics 365 چیست؟

این نرم‌افزار امکانات مختلف و بسیار زیادی دارد که برخی از مهم‌ترین آنها عبارتند از:

1- شناخت مشتری

مایکروسافت Dynamics 365 به کسب‌و‌کارها توانایی تجزیه و تحلیل عمیق نیازهای مشتریان را می‌دهد. این اطلاعات شامل داده‌های ایمیلی، رسانه‌های اجتماعی، تماس‌های تلفنی و کلیه سوابق و علایق مشتریان می‌شود. با کمک این اطلاعات، کسب‌و‌کارها می‌توانند به وضوح بفهمند که مشتریان چه می‌خواهند و چه نیازی دارند.

2- بینش فروش

این بینش به تیم‌های فروش برای بستن معاملات بیشتر، افزایش فروش و درآمد کمک می‌کند. این نرم افزار به تیم فروش شما اجازه می‌دهد تا تعاملات خود را با مشتریان شخصی سازی کرده و روابط طولانی مدت با آنها ایجاد کنند. علاوه بر این، آنها می‌توانند عملکرد خود را پیگیری کرده و بر اساس آن گام‌های بعدی را برنامه ریزی کنند.

3- یکپارچه سازی ایمیل

Dynamics 365 با استفاده از Microsoft Graph API برای اتصال به Office 365، ادغام ایمیل بهتری را فراهم می‌کند. این بدان معناست که می‌توانید به‌راحتی ایمیل‌های سازمانی خودتان را در دستگاه‌ها و پلتفرم‌های مختلف یکپارچه و به همه اطلاعات مشتریان، دسترسی داشته باشید.

4- اتصال به شبکه‌های اجتماعی

با Microsoft Dynamics 365، مشاغل مختلف می­توانند به طور خودکار لیست مخاطبین خود را در شبکه‌های اجتماعی در یک سیستم یکپارچه، ذخیره کنند. این به مدیریت ارتباط با مشتریان و ساده­سازی فرآیند بروزرسانی پروفایل مشتریان کمک می‌کند. حتی می‌توانید کمپین‌های مختلف پیامکی، ایمیلی و … را به صورت هدفمند روی داده‌های خود ایجاد کنید.

اتصال Microsoft Dynamics 365 به برنامه­‌های مختلف
به کمک  Dynamics 365 می‌­توانید کلیه سوابق مربوط به مشتریان را یکپارچه کنید و از آنها گزارش­‌های مختلف گرفته و تحلیل کنید.

5- جستجوی هوشمند

ویژگی جستجوی هوشمند که توسط مایکروسافت کورتانا ارائه می‌شود، به یافتن هوشمندانه و سریع جستجوهای مرتبط، مانند سوابق مشتری و سفارش‌های فروش، کمک می‌کند. همچنین می‌تواند وظایفی مانند ایجاد یا بروزرسانی سوابق مشتری را انجام دهد.

6- اتوماسیون بازاریابی

ویژگی اتوماسیون بازاریابی به کسب‌و‌کارها کمک می‌کند تا کمپین‌های بازاریابی خود را ایجاد و مدیریت کنند؛ در عین حال نتایج خود را به طور موثر ردیابی و اندازه­گیری کنند. به کمک اتوماسیون بازاریابی داینامیک 365 می‌توانید تمامی اقدامات قبل، حین و بعد از بازاریابی را به طور کامل رصد و ارزیابی کنید. در اینصورت می‌توانید تنها روی کمپین‌های تاثیرگذار سرمایه‌گذاری کنید.

7- تمام فعالیت‌ها در یک پلتفرم

Dynamics 365 یک پلتفرم برای تمام فعالیت‌های CRM، ERP و SCM فراهم می‌کند. این شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا فرآیندها و گردش کار خود را در حالی­که داده‌ها و مشتریان خود را در یک مکان ردیابی می‌کنند، خودکار کنند. آنها همچنین می‌توانند همکاری کنند و اطلاعات را براحتی بین بخش‌های مختلف واحدها به اشتراک بگذارند.

اینفوگرافیک امکانات Microsoft Dynamics 365
در تصویر بالا برخی از امکانات Microsoft Dynamics 365 را مشاهده می‌­کنید.
با ERP منابع کسب و کارتان را بهینه کنید.
نرم افزار ERP با هوشمندسازی فرآیندها و بهینگی عملکرد، استفاده از منابع کسب و کارتان را به شکل محسوسی متحول می‌کند. برای دریافت مشاوره و افزایش بهره‌وری کارکنان‌تان همین حالا روی لینک کلیک کنید.
درخواست مشاوره ERPتماس بگیرید

مزایای Microsoft Dynamics 365

برخی از مهم‌ترین مزایای Dynamics 365 عبارتند از:

1- استفاده آسان

از آنجایی که بیشتر نرم افزار مبتنی بر ابر است، می‌توانید از هر جایی به آن دسترسی داشته باشید. استفاده از Microsoft Dynamics 365 به‌دلیل رابط کاربری ساده و ظریف آن بسیار آسان است. به علاوه، هوشمندی داخلی انجام عملیات شما را آسان‌تر می‌کند.

از طرفی Dynamics 365 نسبت به سایر نرم‌افزارها قابلیت سفارشی‌سازی بیشتری داشته و می‌توانید داشبوردهای مختلف آن را طبق روال‌های سازمانی خودتان شخصی سازی کنید.

2- ادغام راحت مایکروسافت

ادغام Microsoft Dynamics 365 با سایر محصولات مایکروسافت و همچنین محصولاتی که API استانداردی داشته باشند، بسیار راحت است. می‌توانید  Dynamics 365 را براحتی با Office 365 ادغام کنید و به برنامه‌های کاربردی مفیدی مانند Outlook، Word، Excel و PowerPoint دسترسی داشته باشید. علاوه بر این، Dynamics 365 را می‌توانید با Azure Active Directory برای ارائه قابلیت‌های Single Sign-On ادغام کرد.

3- مدیریت بهتر مشتری

این نرم­افزار یک دید جامع از تعاملات و داده‌های مشتری ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند فروش، بازاریابی و موفقیت خدمات را افزایش دهید. این دید جامع از طریق ردیابی رفتار و ترجیحات مشتری، خودکارسازی وظایف و فرآیندهای بازاریابی و همچنین مدیریت درخواست‌های خدمات مشتری ارائه می‌شود.

مدیریت بهتر مشتریان با crm
از طریق اتصال Dynamics 365  به بقیه نرم­افزارها می­‌توانید همه سوابق مشتریان را در یک محل ذخیره کنید.

4- انعطاف پذیری

این پلتفرم به کسب‌وکار شما این امکان را می‌دهد تا فرآیندها و گردش‌های کاری خود را خودکار کرده و به تغییرات بازار واکنش سریع‌تر نشان دهید. از طرفی به کمک Dynamics 365 می‌توانید داده‌های خود را از منابع مختلف ادغام کنید و به آنها دید 360 درجه از مشتریان خود بدهید. از طرفی داینامیک 365 قابلیت توسه پذیری بالایی دارد و بعد از گسترش کسب‌وکارتان می‌توانید ویژگی‌ها و فرآیندهای جدید را به‌راحتی در آن تعریف کرده و مطابق نیازتان، آنها را سفارشی کنید.

5- قابلیت تنظیم و سفارشی سازی

این پلتفرم بسیار قابل تنظیم است و به شما این امکان را می‌دهد آن را مطابق با نیازها، فرآیندها و گردش کار خود، فعالیت‌ها را تنظیم کنید. همچنین به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت نیاز، موجودیت‌ها، فیلدها، فرم‌ها، گردش کار و گزارش‌های جدید را اصلاح یا ایجاد کنید. همچنین می‌توانید این پلتفرم را با سایر سیستم‌ها و برنامه‌ها ادغام کنید.

6- چرخه فروش سریع

Dynamics 365 ابزارهای مختلفی را در اختیار تیم فروش شما قرار می‌دهد؛ این ابزارها برای خودکارسازی کارهای تکراری و انجام سریع عملیات دیگر بسیار کاربرد دارند. بنابراین، پرسنل شما می‌توانند تمرکز خود را روی مسائل مهم‌تر مثل فروش، پیگیری مشتری، تصمیم گیری آگاهانه و تطبیق استراتژی‌های فروش و قیف فروش بگذارند.

7- مقیاس پذیری بالا

Microsoft Dynamics 365 بسیار مقیاس پذیر است؛ یعنی می‌تواند حتی در زمانی‌که تعداد کاربران و تراکنش، فعالیت‌ها و … گسترش یافت، بخوبی فرآیندها و ارتباطات را مدیریت کند. این بدان معناست که کسب‌وکارها (علی‌رغم اندازه‌شان) به‌راحتی می‌توانند در صورت نیاز، بدون نگرانی در مورد از دست دادن داده‌ها یا عملکرد، اندازه خود را افزایش یا کاهش دهند.

پیشنهاد مطالعه

8- افزایش بهره وری

بهره‌وری عامل کلیدی است که Dynamics 365 با بینش‌های ارزشمند، گزارش‌های پیش‌بینی‌کننده و اتوماسیون مبتنی بر هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. یعنی به شما در بهبود عملیات و خدمات بهتر به مشتریان و … کمک می‌کند. مدیران می‌توانند ناکارآمدی‌ها را به سرعت شناسایی کرده و به‌راحتی با تیم برای اصلاح یا پیشرفت همکاری کنند.

9- کنترل مدیریت

ماکروسافت  Dynamics 365با خودکارسازی و ساده کردن بسیاری از کارهای دستی، راه بهتری برای کنترل فرآیندهای مدیریتی ارائه می‌دهد. این امر منجر به مدیریت کارآمدتر و دقیق‌تر شده و زمان مدیران را برای تمرکز روی وظایف مهم‌تر آزاد می‌کند.

10. گزارش‌های متنوع و پیشرفته

Microsoft Dynamics 365 مجموعه‌ای از برنامه‌های کاربردی را ارائه می‌دهد که تمام جنبه‌های یک کسب‌و‌کار، از حسابداری و مالی گرفته تا فروش و بازاریابی را پوشش می‌دهد. این ابزارهای قدرتمند، امکان گزارش‌گیری پیشرفته و متنوع را فراهم می‌کند. در اینصورت می‌توانید از اطلاعات بخش‌های مختلف که با یکدیگر یکپارچه شده است، گزارش بگیرید؛ سپس از نتایج بدست آمده برای ارزیابی و تحلیل برنامه‌ریزی‌های بعدی و تعیین استراتژی‌های جدید سازمان، استفاده کنید. 

اینفوگرافیک مزایای Microsoft Dynamics 365
در تصویر بالا برخی از مهم­ترین مزایای Microsoft Dynamics 365 را مشاهده می­‌کنید.

ماژول‌های مختلف Microsoft Dynamics 365 چیست؟

مایکروسافت Dynamics 365 ماژول‌های متنوعی برای کنترل و مدیریت بخش‌های مختلف سازمان ارائه کرده‌است که با برخی از مهم‌ترین آنها را در ادامه آشنا می‌شویم:

1-      امور مالی و عملیات ( (Finance & Operations

ماژول Microsoft Dynamics 365 Financial & Operations مخصوصERP است. این ماژول تمامی راه‌حل‌های مالی مانند مدیریت دفتر کل، پرداخت‌ها، جریان‌های نقدی، دارایی‌ها و بدهی‌ها را ارائه می‌دهد. این ماژول در نسخه business edition ارائه می‌شود؛ پس بر اساس Microsoft Azure بوده و در فضای ابری قابل استفاده است. برخی از ویژگی‌های مهم این نرم‌افزار عبارتند از:

  • خودکارسازی عملیات ضروری
  • نظارت بر عملکرد در زمان مناسب
  • ساده سازی حساب‌ها
  • ایجاد گزارش‌های متنوع و مبتنی بر هوش مصنوعی

2-      فروش (Sales)

Sales یکی دیگر از ماژول‌های اصلی Dynamic 365 است که بر بهبود فرآیند فروش شرکت­ها تمرکز دارد. این ماژول هم برای شرکت­های B2B و هم برای شرکت‌های B2C قابل اجرا است.

به کمک این نرم افزار، تیم فروش شما می‌تواند سرنخ‌های بیشتری ایجاد کرده، درآمد و فروش را افزایش دهد؛ معاملات بیشتری ببندد و به طور موثر تجارت را توسعه دهد. ویژگی‌های ماژول فروش عبارتند از:

  • گرفتن تصمیمات فروش هوشمندانه
  • فراهم کردن تعامل بهتری با مشتریان
  • افزایش بهره­وری فروشنده
  • دریافت گزارش‌های خودکار
  • امکان آزمایش تکنیک‌های فروش نوآورانه

3-      بازاریابی (Marketing)

ماژول بازاریابی به شرکت‌ها کمک می‌کند تا کمپین‌های بازاریابی موفقی را اجرا کند. شما به کمک این ماژول‌­ها می‌توانید از برنامه‌های تبلیغاتی خود با ابزارهای هوشمند نرم افزار، سرنخ‌های جدیدی به دست آورید. از دیگر ویژگی‌های این ماژول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ایمیل­‌ها، کمپین‌ها و شبکه‌های اجتماعی را خودکار کنید.
  • برنامه‌های تبلیغاتی چند کانالی را راه‌­اندازی کنید.
  • سرنخ ایجاد کنید، فروش را پرورش دهید و پیشرفت بازاریابی را دنبال کنید.
  • یک تجربه شخصی به مشتریان ارائه دهید.
  • مشتریان را به گروه‌های مختلف تقسیم کرده و برای هرکدام کمپین مجزا اجرا کنید.

داینامیکس 365 یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدیریت کسب‌وکار در سراسر جهان است که بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و بین‌المللی از آن استفاده می‌کنند.

4-      خدمات مشتری

ماژول Microsoft Dynamics 365 برای خدمات مشتری در برنامه CRM بیشتر استفاده می‌­شود. این ماژول امکانات مختلف برای تعامل بهتری با مشتری و افزایش رضایت و وفاداری مشتریان را برای شرکت­‌ها فراهم می­‌کند. ویژگی­‌های این ماژول عبارتند از:

  • ایجاد تعامل موثر با مشتریان
  • راهنمایی درست مشتریان باتوجه به نیاز آنها
  • پاسخگویی سریع به نیازهای مشتریان
  • دسترسی ساده به اطلاعات موردنیاز برای پیگیری نیازهای مشتریان

5-      منابع انسانی

ماژول منابع انسانی یکی از ماژول­‌های ERP است که در پیگیری امور پرسنل، فرآیندهای استخدام، کارگزینی، بازنشستگی، ارتقای سازمانی و … موثر است. برخی از ویژگی­‌های این ماژول عبارتند از:

  • ثبت خودکار اطلاعات رزومه در نرم­افزار
  • ایجاد فرم­های استخدامی به شکل آنلاین
  • اتوماتیک سازی فرآیند ورود اطلاعات
  • ارسال دستورالعمل­‌های برای پرسنلی که به تازگی استخدام شده‌­اند.
  • ثبت مرخصی و ساعت ورود و خروج به سازمان‌­ها

6-      مدیریت زنجیره تامین

مدیریت زنجیره تامین یک ماژول برای شرکت­‌های تولیدی است که نیاز به دید سرتاسر محصولات دارند. این نرم افزار به ردیابی پیشرفت از ابتدای تولید تا کالای نهایی آماده ارسال، کمک می‌­کند. این نرم­افزار به شما تا بتوانید:

  • محصولات را به موقع تحویل دهید.
  • روش­های مدرن لجستیکی را پیاده­ سازی کنید.
  • زنجیره تامین را همواره سازماندهی کنید.
  • کنترل کیفیت محصولات را بخوبی انجام دهید.
  • با توجه به تقاضای بازار میزان تولید محصولات را مدیریت کنید.
با ERP منابع کسب و کارتان را بهینه کنید.
نرم افزار ERP با هوشمندسازی فرآیندها و بهینگی عملکرد، استفاده از منابع کسب و کارتان را به شکل محسوسی متحول می‌کند. برای دریافت مشاوره و افزایش بهره‌وری کارکنان‌تان همین حالا روی لینک کلیک کنید.
درخواست مشاوره ERPتماس بگیرید

7-      Microsoft Dynamics 365 Business Central

Microsoft Dynamics 365 Business Central یک ماژول برای ERP است. حتی گاهی آن را با نام erp  معرفی می‌­کنند. این ماژول امکانات مختلفی را به شما ارائه می­‌دهد که از جمله آنها می‌­توان به مدیریت مالی، زنجیره تامین تولید، مدیریت پروژه­‌ها، خدمات و … اشاره کرد. این ماژول به شما اجازه می‌­دهد تا بتوانید:

  • روش­‌های کاهش هزینه­‌های سازمان را پیدا و اجرایی کنید.
  • جزئیات مهم از خدمات مشتری را دریافت کنید.
  • سریع تصمیم بگیرید و فروش را افزایش دهید.
  • راه حل­های مختلف را ادغام کنید.
  • پروژه‌­های مختلف را در یک نگاه ببینید و میزان پیشرفت آنها، بودجه­‌ها و ضرب الاجل­ها را پیگیری کنید.
پیشنهاد مطالعه

8-      تجارت (Commerce)

ماژول Dynamics 365 Commerce برای فروشگاه‌های خرده‌فروش است؛ زیرا به آنها کمک می‌کند تا عملیات مختلف در فروشگاه‌ را به کمک آن انجام دهند. خرده فروشان می­‌توانند به کمک این ماژول به‌­راحتی مشتریان و کارمندان را از یک پلتفرم مدیریت کرده و مزایای زیر را بدست آورند:

  • ارائه تجربه خرید همه­ جانبه و بهبود رضایت مشتری
  • افزایش بازگشت سرمایه و تقاضای محصول
  • مدیریت همزمان چندین فروشگاه و افزایش فروش
  • ابداع روش­ های جدید برای افزایش بهره وری و سود
  • به­کار گیری روش‌های موثر برای کاهش هزینه

9-      اتوماسیون پروژه (Project Automation)

یکی از کاربردی‌ ­ترین برنامه­ های ERP ماژول Project Automation است. این ماژول بیشتر برای تیم‌­های مدیریت پروژه توسعه یافته است. این برنامه بهره‌­وری و نتایج را با خودکار کردن فرآیندها افزایش می‌­دهد؛ همچنین راه‌حل‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای اتوماسیون فرآیند رباتیک (RPA) و اتوماسیون فرآیند دیجیتال (DPA) ارائه می‌کند. از ویژگی­‌های این ماژول می‌­توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تسریع تکمیل پروژه
  • تجزیه و تحلیل و استفاده موثر از منابع
  • تخمین دقیق­تر سود شرکت
  • مدیریت کارآمد پروژه‌­ها
اینفوگرافیک ماژول­ های مختلف Microsoft Dynamics 365
در تصویر بالا برخی از مهم‌­ترین ماژول­‌ها در Microsoft Dynamics 365 را مشاهده می­‌کنید.

چرا شرکت‌های مختلف از Microsoft Dynamics 365 استفاده می‌کنند؟

Dynamics 365 مجموعه‌ای از این نرم افزارهای کاربردی است که برای ارائه خدمات CRM و ERP مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ این نرم ­افزار به کسب‌و‌کارها در مدیریت زنجیره تامین، کنترل و مدیریت ارتباطات با مشتریان و … کمک می‌کند. بنابراین، شرکت‌ها از این پلتفرم برای ساده سازی، بهینه سازی و مدیریت کردن فعالیت‌های بیزینس خود استفاده می‌کنند.

ماژول های مختلف داینامیک 365
ماژول های مختلف داینامیک 365 کمک می‌کند تا همه فرآیندها در کمپین بازاریابی بخوبی اجرا شود و فروش افزایش یابد.

کدام شرکت‌ها از Microsoft Dynamics 365 استفاده می‌کنند؟

داینامیکس 365 یکی از بهترین نرم‌افزارهای مدیریت کسب‌وکار در سراسر جهان است که بسیاری از کسب‌وکارهای بزرگ و بین‌المللی از آن استفاده می‌کنند؛ که برخی از آنها در ادامه معرفی می‌شوند:

  • مرسدس بنز: مرسدس بنز از Dynamics 365 برای ارائه پشتیبانی لوکس از مشتری، درست مانند خودروهای خود، استفاده می‌کنند.
  • کوکاکولا: دومین شرکت مطرحی که از محصولات Dynamics 365 برای مسائلی چون مدیریت زنجیره تامین و امور مالی، پیگیری مشتریان و … استفاده می‌کند، کوکاکولا است. در این شرکت در درجه اول برنامه‌ها برای ردیابی خط تولید و مدیریت جریان نقدی استفاده می‌شود.
  • L’Oréal: برند معروف زیبایی و آرایشی، L’Oréal، یکی دیگر از مشتریان Dynamics 365  است که از ماژول‌های بسیار برای مدیریت موثر منابع و ارتباط با مشتریان خود استفاده می‌کند. در این سازمان علاوه بر کاربردهای معمول از Microsoft Dynamics 365 در کنترل و کاهش انتشار CO2 در حین مشارکت در محیطی سبز نیز استفاده می‌شود.

آنچه درباره  Microsoft Dynamics 365 آموختیم

در این مطلب به سوال Microsoft Dynamics 365 چیست پاسخ دادیم و درباره ویژگی‌های مختلف این نرم‌افزار، مزایا، امکانات، روش‌های استفاده، نسخه‌های مختلف ارائه شده و ماژول‌­های این­ نرم‌­افزار صحبت کردیم. چنانچه تمایل دارید هر کدام از برنامه‌های نرم افزار CRM مایکروسافت یا نرم افزار erp مایکروسافت یا ماژول‌های آنها را برای کسب‌وکارتان تهیه کنید، می‌توانید از کارشناسان فالنیک کمک بگیرید.

کافیست برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، دریافت نسخه آزمایشی و کاتالوگ رایگان می‌توانید در این صفحه سفارش‌تان را ثبت کنید یا با شماره 0218363 تماس بگیرید. کارشناسان ما از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 8:30 الی 17:30 پاسخگوی شما خواهند بود.

مایکروسافت CRM را رایگان امتحان کنید!
با استفاده از دموی رایگان مایکروسافت CRM ویژگی‌های این نرم افزار را بررسی کرده و سپس برای خرید آن اقدام کنید.
دموی رایگان مایکروسافت CRMتماس بگیرید
5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫6 دیدگاه ها

  1. آیا Microsoft Dynamics 365 به صورت ابری (Cloud) هست یا فقط نسخه نصبی داره ؟

  2. آیا داینامیک 365 فقط به نرم افزارهای خود گوگل فقط وصل میشه یا به برنامه های ایرانی هم وصل میشه؟

دکمه بازگشت به بالا