به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
کارتریج و مواد مصرفی

نکاتی درمورد کارتریج‌‌ها که شاید ندانید!

مهمترین نکات در مورد کاتریج

یادداشت ویراستار: این مطلب در شهریور 1400 توسط کارشناسان پرینتر و ماشین‌های اداری فالنیک، بررسی و تایید شده است.

بعضی اوقات ممکن است کاتریج‌ها سریع‌تر از آنچه انتظار داشتید، از کار بیافتند! به نظر شما مهمترین دلایل این اتفاق چیست؟

ما در این مقاله فالنیک قصد داریم با شما در خصوص مهمترین نکات در مورد کارتریج‌ پرینتر ها،صحبت کنیم، تا اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید.

پیغام پر و یا خالی بودن کارتریج

یکی از مهم‌ترین نکات در مورد کاتریج‌ها، مراقبت از اتمام جوهر کارتریج است. زیرا در صورت اتمام تونر یا جوهر کاتریج، آسیب جدی به دستگاه وارد شده و دستگاه از کار می‌افتد. بنابراین زمانیکه در پرینتر، با پیغام خالی شدن کارتریج مواجه شدید، این پیام را به عنوان یک هشدار جدی در نظر بگیرید و از یک تعمیرکار پرینتر بابت تعویض یا شارژ کارتریج کمک بگیرید.

علائم اتمام کاتریج پرینتر
اگر کاتریج پرینتر رو به اتمام باشد، صفحات پرینت گرفته شده، کم رنگ بوده یا واضح نیستند.

در پرینترها از تمام رنگ‌ها استفاده نمی‌شود!

یکی دیگر از مهمترین نکات در مورد کارتریج‌های رنگی این است که رنگ مشکی که در پرینتر استفاده می‌شود، مشکی نیست، بلکه قهوه‌ای تیره است! این رنگ بعد از پخت روی کاغذ مشکی به نظر می‌رسد.

کاتریج‌های رنگی نیز از 3 رنگ زرد، فیروزه‌ای و ارغوانی برای چاپ استفاده می‎کنند.

چنانچه از پرینتر‌های رنگی استفاده می‌کنید که چند رنگ کارتریج دارند، باید دقت کنید که برای پرینت اسناد غیر ضروری تنظیمات به نحوی باشد که از کاتریج مشکی پرینتر استفاده شود نه از کاتریج رنگی!

شارژ کارتریج
شارژ کارتریج یکی از تخصصی‌ترین خدمات شرکت فالنیک در زمینه ماشین‌های اداری است. امکان شارژ کارتریج در محل مشتری و تعمیرگاه شرکت وجود دارد. برای هماهنگی و دریافت قیمت شارژ کارتریج می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
شارژ کارتریجتماس تلفنی
نوشتن با کارتریج رنگی
در صورت استفاده از کاتریج رنگی در زمان پرینت گرفتن، نوشته‌ها مشکی نیستند!

 برخی از جوهرهای پرینتر خوردنی هستند

آیا می‌دانستید، جوهر پرینتر خوراکی هم داریم؟ یکی دیگر از، مهمترین نکات در مورد کارتریج‌ها، خوردنی بودن جوهر برخی از پرینترهاست. البته این جوهرها برای مصارف خاص تولید و استفاده می‌شوند. به طور مثال، چاپ تصاویر و یا پیغام‌های تولد روی کیک، با جوهرهای خوراکی انجام می‌شود.

جوهر پرینترهای جوهری، جزء با ارزش‌ترین مایعات روی کره زمین است.

جوهرهای پرینتر خوراکی
جوهرهای خوراکی را شما در انواع پرینترها با رنگ و طعم‌های مختلف مشاهده خواهید کرد.

جوهر پرینترهای جوهری بسیار با ارزش هستند!

شاید با شنیدن این جمله تعجب کنید و تصور کنید کارتریج‌ها ارزش بالایی ندارند. اما باید بدانید که، جوهر پرینترهای جوهری، جزء با ارزش‌ترین مایعات روی کره زمین است. از آنجا که ارزش جوهر پرینتر زیاد است و قیمت بالایی دارد باید تنظیمات چاپ را به گونه‌ای تنظیم کنید که برای چاپ، از مقدار کم‌تری جوهر استفاده شود.

پیشنهاد مطالعه
جوهر پرینترهای جوهری
جوهرهای پرینتر جوهری بسیار ارزشمند هستند.

کارتریج‌ها قابل بازیافت هستند!

کارتریج برخی پرینترها، از جمله پرینتر لیزری قابل شارژ هستند. در نتیجه با شارژ کارتریج در محل شما کمک بسیار بزرگی برای تولید کمتر زباله و حفظ محیط زیست می‌کنید. بنابراین در هنگام خرید پرینتر و کارتریج به این مسئله توجه لازم را داشته باشید.

چنانچه هر گونه خرابی در کارتریج لیزری شما رخ داد، کافی است، سفارش‌تان را در سایت فالنیک به ثبت برسانید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن به کمک شما خواهند آمد!

اگر قصد خرید کارتریج اصل hp دارید، می‌توانید از خدمات آنلاین فالنیک، کمک بگیرید.

پیشنهاد مطالعه

اما با توجه به اینکه کارتریج‌های اصل، قیمت بالایی دارند. بسیاری از کاربران امکان خرید آن را ندارند. در صورتی که شما هم جزء این افراد هستید و دغدغه‌ی کیفیت و قیمت کارتریج را دارید، می‌توانید از کارتریج‌های طرح با کیفیت استفاده کنید.

کارتریج‌های طرح فالنیک قیمت و کیفیت خوبی دارند و از همه مهم‌تر، به دستگاه آسیب نمی‌رسانند. خرید کاتریج طرح فالنیک، بسیار با صرفه است.

برای خرید این مدل کاتریج، کافی است به صفحه‌ی خرید کارتریج رفته و سفارش‌تان را به ثبت برسانید!

از جمله خدمات دیگر شرکت فالنیک که در زمینه تعمیر پرینتر و شارژ کارتریج hp به مشتریانش ارائه می‌‌دهد، «کارتریج امانی» است. این کارتریج‌ها برای مدل‌های خاص ارائه می‌شوند. زمانیکه کاتریج شما خراب شده و برای تعمیر پیش ماست، این کاتریج ها به شما داده می‌شود تا در مدت تعمیر، از آن استفاده کنید و از کارتان عقب نمانید!

کارتریج پرینتر ؛ خرید و دریافت قیمت
هر قدر کیفیت مواد اولیه استفاده شده بالاتر باشد کارتریج پرینتر با کیفیت‌تری خواهید داشت و در نهایت پرینت پررنگ‌تر و بهتری را دریافت خواهید کرد. فالنیک یکی از با تجربه‌ترین شرکت‌ها در تامین مواد مصرفی پرینترها و خدمات ماشین‌های اداری است. برای خرید کارتریج و دریافت قیمت کارتریج اصل و طرح از فالنیک روی دکمه زیر بزنید
کارتریج پرینترتماس تلفنی

post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا