به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اینفوگرافیکسرور و شبکه

اینفوگرافیک: استراتژی حفاظت از داده

حفاظت از داده (Data Protection) در واقع فرآیند حفاظت از اطلاعات در برابر خرابی (Data Corruption) یا گم شدن داده ها (Data Loss) است. خرابی داده بر اثر برخی عوامل خارجی اتفاق می افتد. این عوامل هم می تواند مشکلاتی در خود سیستم باشد مانند ویروس، ناسازگاری نرم افزار و سخت افزار، خطاها و معیوب شدن قطعات و یا عوامل محیطی مانند قطع برق، آب، گرد و غبار و دمای بالا باشد.

برای حفاطت داده از خرابی، باید مطمئن شوید که تنها افراد مجاز اجازه دسترسی به داده های شما را دارند و باید از امنیت محیط فیزیکی خود در برابر خطرات نیز مطمئن شوید.

اصطلاح حفاظت از داده هم به بکاپ گیری از داده می پردازد و هم به Disaster Recovery (جبران خسارت و امنیت کسب و کار) و Business Continuity (استمرار کسب و کار). در اینفوگرافیگ زیر به نکاتی که باید در استراتژی سازمانی خود برای حفاظت از داده توجه کنید، پرداخته ایم.

استراتژی حفاظت از داده

 

خرید استوریج HP
خرید استوریج HP با بهترین قیمت در فالنیک (ایران اچ پی) علاوه بر مناسب بودن قیمت استوریج HP، داشتن گارانتی معتبر و اصلی هم در خرید استوریج HP اهمیت بالایی دارد. فالنیک، در کنار قیمت مناسب، 18 ماه گارانتی اصلی و معتبر برای استوریج HP و دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ارائه می‌دهد. برای مشاهده محصولات کلیک کنید.
خرید استوریج HPتماس تلفنی

شما از چه تکنولوژی‌هایی برای تامین امنیت داده و حفاظت از داده هایتان استفاده می‌کنید؟

منبع: RFA.com

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

دکمه بازگشت به بالا