به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

آنتی ویروس Kaspersky را برای کسب و کار خود انتخاب کنید

مدیریت امنیت زیرساخت و کاربران نهایی روز به روز پیچیده تر می‌شود و رویارویی با طیف گسترده ای ازچالش های امنیت اطلاعات نیازمند راه کارهایی هستند که بدون پیچیدگی، شما را در این امر یاری کند.

به این 10 دلیل Kaspersky Endpoint Security for Business را انتخاب کنید

مدیریت امنیت زیرساخت و کاربران نهایی روز به روز پیچیده تر می شود و رویارویی با طیف گسترده ای از چالش های امنیت اطلاعات نیازمند راه کارهایی هستند که بدون پیچیدگی، شما را در این امر یاری کند.
در اینجا 10 دلیل آورده شده است که چرا راه کارامنیتی Kaspersky Security for Business می تواند شما را در رسیدن به امنیتی استاندارد کمک کند.

1- یک پلتفرم
پلتفرم کاری کسپرسکی به طور کامل توسط مهندسان خود شرکت طراحی شده، در نتیجه از معماری کاملا یکپارچه بر خورداراست. این یکپارچگی باعث می شود که مدیران شبکه تنها یک سیاست کاری امنیتی را برای مقابله با تهدیدات، برای کنترل ابزارها، برای رمزنگاری و سایر موارد اتخاذ نمایند.

2- یک کنسول
با استفاده از کنسول مرکزی برنامه، می توانید ابزارهای فیزیکی، مجازی و یا همراه را کنترل و محافظت کنید. هم چنین این کنسول به مدیریت وصله های امنیتی حساس، مراقبت بلادرنگ نرم افزارها و سخت افزارها به همراه دریافت گزارش های مدیریتی مناسب کمک می کند.

3- یک هزینه
با راه کار کسپرسکی، نیازی به صرف هزینه های گوناگون برای محافظت از سرمایه های سازمانی متفاوت ندارید. مجموعه کاملی از ابزارهای امنیتی که در یک پلتفرم واحد قرار گرفته اند، به معنای جلوگیری از پرداخت هزینه های گوناگون است.

4- کنترل های انعطاف پذیر و واقعی
پیکربندی پیش فرض و یا سفارشی شده، به شما در جهت تعریف سیاست های امنیتی سازمان برای مدیریت رفتارها و مجوزها کمک می کند. این ابزارها هم برای هم کاران راه دور مناسب است.

5- امنیت آسان و سرراست ابزارهای سیار
حفاظت از ابزارهایی که به صورت سیار مورداستفاده قرار می گیرند و مدیریت آن ها تحت عنوان MDM به صورت راه دور انجام می پذیرد. این راه کار هم از داده های سازمانی حفاظت می کند و هم از ابزارهای همراه هم کاران.

6- رمزنگاری فدرتمند
با رمزنگاری داده ها، چه یک فایل و چه کل دیسک، در صورت بروز سرقت یا حوادث مشابه، برای نفوذگران غیر قابل استفاده خواهد بود. فناوری کسپرسکی در عین حال که برای نامحسوس است. داده ها را برای نفوذگران غیر قابل استفاده می سازد.

7- مدیریت کار آمد وصله های امنیتی
پویش پیشرفته آسیب پذیری ها و مدیریت کارآمد وصله های امنیتی، همواره شما را روزآمد نگاه داشته و آماده مقابله با مخابرات امنیتی می سازد.

8- ابزارهای مدیریت سیستم قدرتمند
یک جعبه ابزار قوی که در مدیریت سیستم باعث صرفه جویی در زمان می شود. انجام عملیات نظیر یک سیستم عامل، تمرکز بر فعالیت های شبکه، مدیریت از راه دور، کنترل فعالیت های تحت شبکه، مدیریت لایسنس ها حاصل این ابزار قوی و به دور از پیچیدگی هااست.

9- کسپرسکی شرکتی پیشرو در محافظت از همه انواع زیرساخت های شبکه ای است
در نتیجه این راه کار از محیط های ویندوز، لینوکس، Apple، Exchange، نت ور، iOS، SharePoint، Notes/Domino، اندروید، ویندوز موبایل، سیمبیان و غیره پشتیبانی می کند. همه راه های اتصال به درگاه اینترنتی نیزتوسط کسپرسکی محافظت می شود.

10- کارایی اثبات شده
بارها و بارها آزمون های مراکز مستقل نشان داده اند که کسپرسکی در اوج قرار دارد. پس وقت و هزینه خود را با راه حل های دیگر هدر ندهید و حفاظت در مقابل بدافزارها را به راه کارهای کسپرسکی بسپارید.

 
 

 

post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا