به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اسکنر

بهترین برند اسکنر چیست؟

بهترین برند اسکنر

امروزه با پیشرفت فناوری و نیاز گسترده به دسترسی سریع به اسناد، استفاده از اسکنرها برای تبدیل اسناد چاپ شده به فایل الکترونیکی، بسیار محبوب شده است. در بازار تنوع زیادی از مدل‌ها و برندهای اسکنرها وجود دارد؛ با این وجود انتخاب بهترین برند اسکنر ممکن است برای شما سخت باشد. هرکدام از این برندها مشخصات و قابلیت‌های گوناگونی دارند که هرکدام می‌تواند برای یک کسب و کار مناسب باشد. در نتیجه تصمیم گرفتیم در این مطلب بهترین برند اسکنر و نکات مهم در زمان خرید آنها را به شما آموزش دهیم.

در فروشگاه فالنیک بهترین اسکنرها از هر برند به فروش می‌رسد کافیست برای دریافت قیمت اسکنر روی کلمات قیمت اسکنر hp، قیمت اسکنر کانن و اسکنر ای ویژن کلیک کنید یا با شماره 02154591912 تماس بگیرید. کارشناسان ما راهنمایی‌های لازم را خدمتتان ارائه می‌کنند.

بهترین برند اسکنر را چطور انتخاب کنیم؟

انتخاب بهترین برند اسکنر به نوع کاربردی که از دستگاه انتظار دارید، برمی‌گردد. برای مثال اگر می‌خواهید از آن برای استفاده شخصی در منازل یا دفترهای کوچک، برندهایی مانند HP و  AVision عملکرد خوبی دارند. این برندها جز محبوب‌ترین برندهای هستند که در حوزه تولید اسکنر، فعالیت دارند. محصولات باکیفیت و همچنین قابلیت‌های پیشرفته‌تری نظیر، اسکن دورویی و سرعت بالا از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های آنهاست. اما اگر شما در حال سازماندهی و اسکن اسناد در یک شرکت بزرگ هستید، یا تعداد اسکن اسناد در سازمان شما زیاد است، برندهایی مانند Fujitsu و Canon می‌توانند گزینه خوبی باشند. این برندها محصولاتی با قابلیت‌های پیشرفته مانند سرعت اسکن بالا، قابلیت اسکن باکیفیت، اسکن رنگی تصاویر، اسکن دوطرفه و … را ارائه می‌دهند.

از آن‌جایی که بازار اسکنرها بسیار پویا و رقابتی است، بهترین راه برای پیدا کردن برند مناسب، مطالعه نقدها و بررسی‌های کاربران و متخصصان و توجه به مشخصات فنی آنهاست.

اسکنر avision
برای اسکنر avision یا گرفتن قیمت اسکنر ای ویژن با کارشناسان ما از طریق شماره 02154591912 تماس بگیرید یا روی دکمه اسکنر avision کلیک کنید.
اسکنر avision تماس تلفنی

نکات ضروری پیش از انتخاب بهترین برند اسکنر

برای انتخاب بهترین برند اسکنر باید ابتدا با مشخصات و ویژگی‌های مهم محصول از دیدگاه خودتان آشنا باشید، سپس با توجه به بودجه چند مدل را انتخاب و با بررسی دقیق یکی را خریداری کنید.

نوع کاربری

در ابتدا، باید نیازهای خود و نوع استفاده از اسکنر را مشخص کنید. برای مثال اگر برای استفاده شخصی، اسکنر نیاز دارید یک اسکنر پرتابل کافیست؛ ولی اگر برای محیط کاری به اسکنر نیاز دارید، باید اسکنر با سرعت و کیفیت بالا انتخاب کنید.

اندازه اسناد

بسته به نوع و اندازه اسنادی که می‌خواهید اسکن کنید، می‌توانید مدل‌های مناسب را انتخاب کنید. برای مثال، اگر اسناد شما اغلب به شکل نامه هستند باید سینی ورودی اسکنر با آن مطابقت داشته باشد یا حتی ممکن است برخی از اسناد شما A3 باشند در این صورت باید به اندازه دستگاه دقت کنید.  

سرعت اسکن

اگر برای محیط کاری در جستجوی بهترین برند اسکنر هستید یا تعداد اسنادی که در طول روز اسکن می‌کنید زیاد است باید برندی را انتخاب کنید که اسکنر حرفه‌ای تولید می‌کند. این اسکنرها مخصوص بایگانی هستند و سرعت بسیار بالایی دارند؛ در این صورت وقت کمتری برای اسکن کردن تلف می‌شود.

سایر قابلیتها

برخی اسکنر‌ها دارای قابلیت‌های اضافی مانند تشخیص خودکار سند، تشخیص چهره و بارکد و … هستند. اگر این قابلیت‌ها برای شما اهمیت دارد باید در زمان خرید به آنها دقت کنید و مدلی را انتخاب کنید که در مشخصات آن این موارد ذکر شده باشد.

قیمت

همواره قیمت یکی از مهم‌ترین عامل‌ها برای خرید یا انتخاب بهترین برند اسکنر بوده است. اما باید بدانید هرچقدر قابلیت‌های اسکنر بیشتر یا از برند شناخته شده‌تری باشد، قیمت آن بالاتر است. علت این موضوع ساخته شدن دستگاه‌ها از مواد بسیار باکیفیت است که طول عمر بالا و هزینه نگهداری کمی را دارد.

ویژگی‌های بهترین برند اسکنر
برای اطلاع از ویژگی‌های دقیق هر محصول می‌توانید به سایت سازنده دستگاه مراجعه کرده و مدل دقیق را جستجو کنید.

آشنایی با بهترین برندهای اسکنر

برندهای مختلفی در حوزه تولید ماشین‌های اداری و اسکنر فعالیت دارند؛ اما در این بین برندهای ای ویژن، اچ پی و کانن از بقیه محبوب‌تر هستند. در ادامه با این برندها بیشتر آشنا می‌شویم.

Avision

برند Avision یکی از معتبرترین تولیدکنندگان اسکنرهای چاپی در جهان است. اسکنرهای این شرکت به دو شکل اسکنرهای پیشرفته حرفه‌ای و اسکنرهای خانگی تقسیم بندی می‌شوند.

اسکنرهای این برند با سرعت عمل بالایی دارند و به‌راحتی، قادر به اسکن مدارک مختلف هستند. برخی از اسکنرهای این برند، طراحی شده‌اند تا به‌صورت انعطاف پذیر و تغییر در ارتفاع، ضخامت و عرض کاغذ، جزئیات مختلف را به خوبی اسکن کنند.

قیمت اسکنر
اگر می‌خواهید دستگاه اسکنر خود را از یک فروشگاه معتبر و باسابقه بخرید، می‌توانید از فروشگاه فالنیک استفاده کنید. تمامی محصولات ما دارای گارانتی معتبر و کیفیت بالا هستند. برای دریافت قیمت اسکنر یا نهایی کردن خرید اسکنر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما در ارتباط باشید.
قیمت اسکنرتماس تلفنی

Canon

CANON نیز یکی دیگر از بهترین برندهای اسکنر در ایران و جهان است. اسکنرهای این برند باکیفیت بالا می‌توانند حتی کوچک‌ترین جزئیات را اسکن کنند و رنگ‌های صحیح را انتقال دهند. اسکنرهای این برند می‌توانند با سرعت بالا سند‌ها و تصاویر را اسکن کنند. بعضی از اسکنرهای برند Canon دارای قابلیت اسکن دورو هستند. اسکنرهای این برند ابعاد کوچکی دارند در نتیجه اگر در فضای کار خود محدودیت دارید می‌توانید یکی از آنها را بخرید. هم چنین برخی اسکنرهای برند Canon قابلیت اتصال به شبکه را دارند، که به کاربران این امکان را می‌دهد تا به سادگی و با استفاده از اینترنت اسناد خود را به اشتراک بگذارند.

پیشنهاد مطالعه

hp

Hp در لیست بهترین برند اسکنر از نظر محبوبیت و کیفیت، در ابتدای لیست قرار می‌گیرد. اسکنرهای این برند، قابلیت‌های مختلفی نظیر، ارسال و ذخیره تصاویر و اسناد بعد از اسکن، امکان بایگانی اطلاعات، کیفیت فوق العاده اسکن و … را به کاربران ارائه می‌دهند. به گفته تعمیرکاران، اسکنرهای برند اچ پی از قطعات بسیار باکیفیت و مرغوب ساخته شده‌اند و کمتر دچار آسیب می‌شوند. پس اگر بدنبال یک دستگاه کاربردی هستنید که بتوانید چندین سال بدون دردسر از آن استفاده کنید، اسکنرهای HP مناسب شما هستند.

  • (Portable Scanners) سیار
  • (Desktop Scanners) روی میزی
  • (Advanced Scanners) پیشرفته
  • (Imaging Scanners) تصویری
  • (Network Scanners) شبکه‌ای
اچ پی بهترین برند اسکنر
Hp یکی از معتبرترین برندهای دنیا در حوزه تولید اسکنر است.

در این مطلب سعی کردیم تمام آنچیزی که باید برای انتخاب بهترین برند اسکنر بدانید را به زبان ساده به شما آموزش دهیم. در اینصورت می‌توانید بهترین مدل دستگاه را انتخاب کنید. چنانچه با بهترین مدل‌های هر برند آشنایی ندارید یا می‌خواهید قبل از خرید از مشاوره رایگان با کارشناسان فروش استفاده کنید با شماره 02154591912 تماس بگیرید یا روی کلمات قیمت اسکنر ، قیمت اسکنر hp، قیمت اسکنر کانن و اسکنر ای ویژن کلیک کنید. کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند.

قیمت اسکنر hp
برای خرید اسکنر hpیا گرفتن قیمت اسکنر hpرا از یک شرکت حرفه‌ای با کارشناسان ما از طریق شماره 02154591912 تماس بگیرید یا روی کلمه قیمت اسکنر hpکلیک کنید.
قیمت اسکنر hpتماس تلفنی
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا