به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

گردش کار در CRM به چه معناست؟

گردش کار در CRM

تعریف و مدیریت گردش کارها بهترین روش ممکن است که نرم افزار سی آر ام این قابلیت را برای سیستماتیک کردن فرآیندهای سازمان فراهم کرده است.

گردش کار (workflow) در سی آر ام

گردش کار (workflow) اشاره به مکانیزه کردن فرآیندها یا مرتبط سازی  فرآیندها دارد. هر کاربر می‌تواند موارد مختلف کاری را در قالب پروژه‌های متفاوت ثبت کرده و جزئیات آن‌ها را به صورت کار و وظایف متفاوت، با تعیین زمان اجرای خاص و یا اولویت‌بندی مناسب ثبت کند. به همین دلیل زمان، انرژی و هزینه‌های سازمان به شکل قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند.

گردش کار به شما اجازه می‌دهد تا به صورت خودکار، بسیاری از وظایف کسب‌وکار، در محدوده زمانی مشخص انجام شود.

این وظایف مواردی هم‌ چون ارسال ایمیل، ایجاد یک رکورد، قرار ملاقات و یا بروزرسانی فیلدهای مختلف را شامل می‌شود. علاوه بر کارهایی که به افراد محول می‌کنید خود سیستم هم می‌تواند به صورت خودکار کارهایی از قبیل ارسال ایمیل، پیامک، یادآوری، ارسال به کارتابل و کارهایی شبیه این را انجام دهد. به عبارت دیگر، کاربر توانایی تشخیص نتیجه را دارد.

اجرای گردش کار بصورت حرفه‌ای برای ساماندهی کارها انجام می‌شود که شما می‌توانید لیستی از کارها را در آن تعریف کنید. به عنوان مثال:

  1. اگر مشتری قصد خرید داشت و کارمند این موضوع را فراموش کرده بود، در بازه زمانی که کارمند مشخص می‌کند به او یادآوری کند .
  2. برای گرفتن مرخصی دیگر نیاز به کاغذ بازی و صرف وقت نیست. کارمند می‌تواند فرم مرخصی را در سیستم ایجاد کند وبلافاصله بعد ازذخیره فعالیتی برای مدیران ارسال می‌شود و بعد از تایید (یعنی تکمیل کردن وظیفه) فرآیند مرخصی به اتمام می‌رسد.
  3. و …

شما می‌توانید برای دریافت خدمات Microsoft Dynamics CRM با شماره 0218363 داخلی 154 تماس گرفته تا کارشناس ما با ارائه مشاوره تخصصی، راهنمای شما باشند.

همچنین می‌توانید برای آشنایی بیشتر با حدمات CRM به لینک زیر مراجعه کنید:

 

خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
خرید crm مایکروسافت
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

    1. با سلام
      بله،تمامی گردش کارها، روال ها، گزارشات و … به درخواست مشتری شخصی سازی می شود.

دکمه بازگشت به بالا