به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
سرور و شبکهسرور HPمجله ویدیوییویدیو و پادکست

ویدئو فارسی: معرفی سرور HPE Synergy

سرور HPE Synergy

سرورهای Synergy یکی از مدل‌های سرورهای hp است. در این مجله ویدئویی فالنیک قصد داریم مجموعه ویدئوهای موجود در فالنیک با موضوع سرور HPE Synergy را ارائه دهیم.

سرور HPE Synergy، زیرساختی Composable دارد که هزینه‌های دیتاسنتر‌ها را کم می‌کند و زمان لازم برای پیاده سازی و اجرای اپلیکیشن را کاهش می‌دهد. از ویژگی‌های بارز این سرور این است که تجهیزات استوریج، پردازش و شبکه را در یک کیس گرد هم می‌آورد. سخت‌افزار‌های این سرور به همراه نرم‌افزار مدیریتی به طور خودکار و با سرعت، پیکر‌بندی می‌شوند تا منابع لازم برای اجرای نرم ‌افزاری که نیاز کسب‌و‌کار‌ها را رفع کنند، فراهم شود.

قیمت سرور hp با توجه به نوع سخت افزارهای انتخابی کاربران متفاوت است. برای دریافت قیمت روی لینک کلیک کنید.

خرید سرور فیزیکی با 24 ماه گارانتی معتبر فالنیک
خرید سرور فیزیکی در فروشگاه فالنیک به همراه پیکربندی آنلاین + درخواست پیش فاکتور و قیمت سرور + مشاوره رایگان + گارانتی 2 ساله معتبر + ارائه مشخصات سرور + قطعات اصل، برای شما فراهم است.
قیمت سرور فیزیکیتماس تلفنی

سرورهای HPE Synergy، سرورهای نرم‌افزار محور و قدرتمندی هستند که برای شما امکان compose کردن Fluid Pool‌های پردازش‌های فیزیکی و مجازی، استوریج و شبکه را در هر پیکربندی و برای هر برنامه‌ای فراهم می‌کنند.

📝 برای آشنایی با سایر مدل‌های سرورهای برند اچ پی، خواندن مقاله انواع سرور hp را از دست ندهید.

ویدئو معرفی سرور HPE Synergy

در ویدئو معرفی سرور HPE Synergy، در یک دقیقه به ویژگی‌های سرور Synergy می‌پردازیم.

ویدئو آشنایی با سرور HPE Synergy

با شناخت زیر‌ساخت سرور‌های HPE Synergy، می‌توانید با آگاهی بیشتری مناسب‌ترین سرور HPE Synergy را برای کسب‌و‌کارتان انتخاب کنید. سرور HPE Synergy با داشتن حداکثر کارایی و ارتقاپذیری به همراه Density بهینه شده و در ترکیب با استوریج HPE 3PAR StoreServ که دارای کارایی بالا و زمان تاخیر کم است، قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن های Mission Critical را دارد. برای دیدن معرفی سرور HP Synergy در دو دقیقه روی لینک کلیک کنید.

در ویدئو زیر با سرورهای سینرژی بیشتر آشنا خواهیم شد.

ترکیب منحصر به فرد HPE Synergy و HPE 3PAR

سرور HPE Synergy، فرصت داشتن آینده تجاری بهتر و ایده‌آل، شتاب بخشی به IT و ارائه تجربه‌ای جدید، در کنار پشتیبانی از محیط IT سنتی، و امکان صرفه‌جویی در زمان و هزینه را برای شما فراهم می‌کند.
 

پیاده‌سازی پروژه در چند ثانیه با سرور HPE Synergy

سرورهای Synergy با زیرساخت‌های Composable خود، برای کسب‌و‌کارهایی از جمله مشتریان Blade Server‌ها  امکان افزایش کارایی، کاهش TCO و استفاده بیشتر از امکانات رایانش ابری و مجازی سازی را فراهم می‌کند.

در این مجموعه ویدئوهای فالنیک، سرور HPE Synergy را معرفی کردیم و با کاربردهای آنها آشنا شدید، اگر می‌خواهید از این سرورهای قدرتمند در پیاده سازی مراکز داده خود استفاده کنید، پیش از انتخاب می‌توانید از مشاوره رایگان متخصصین فالنیک بهره‌مند شوید.  

نصب و راه اندازی شبکه
مشاوره و طراحی شبکه در فالنیک (ایران اچ پی) فالنیک با تکیه بر دانش، تخصص و تجربه متخصصین خود، نیازهای مشتریان خصوصی و دولتی خود را بررسی و تحلیل می‌کند. با شماره 02154591924 تماس بگیرید تا از خدمات فالنیک در زمینه مشاوره، طراحی، نصب و راه اندازی و نظارت و پشتیبانی شبکه‌های کامپیوتری استفاده کنید.
نصب و راه اندازی شبکهتماس تلفنی
5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا