به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

افزونه FalnicNotify در CRM

افزونه FalnicNotify در CRM

در بعضی مواقع کاربر در قسمت‌های دیگر از نرم افزار سی آر ام مشغول انجام کاری است و متوجه دریافت فعالیت, ایمیل و … نمی‌شود، بنابراین ممکن است کاربر به موقع فعالیت های میز کار خود را انجام ندهد. از این پس با استفاده از افزونه FalnicNotify که در زیر به توضیحات بیشتر میپردازیم, این مشکل برطرف شده است.

این افزونه به جهت اطلاع رسانی هر چه بهتر در  CRM ایجاد گردیده است. این افزونه در 3 حالت زیر کار می‌کند و در حال حاضر در حال توسعه است:

1. در صورت ارجاع شدن یک فعالیت جدید به میز کار یک شخص، این افزونه به صورت خودکار یک پاپ آپ نمایش می دهد تا کاربر متوجه وجود یک فعالیت جدید گردد.
2. در صورت دریافت یک ایمیل جدید، این افزونه به صورت خودکار یک پاپ آپ برای اطلاع کاربر از دریافت ایمیل گردد.

پیشنهاد مطالعه


3. در صورت دریافت یک تماس جدید، این افزونه به صورت خودکار یک پاپ آپ برای اطلاع رسانی به کاربر نمایش می دهد.
قسمت سوم در حال توسعه و بهبود می باشد بدین گونه که در صورت دریافت یک تماس پاسخ داده نشده یک پاپ آپ برای اطلاع به کاربر باز گردد و یک دکمه به جهت برقراری تماس بر روی این پاپ آپ قرار دارد تا کاربر بتواند براحتی با مشتری تماس بگیرد.

نرم افزار crm مایکروسافت
نرم افزار crm به شما در افزایش فروش، مدیریت کردن اطلاعات کسب و کار، تحلیل اطلاعات و گزارشگیری کمک می‌کند. برای دریافت خدمات مشاوره یا خرید crm می‌توانید با کارشناسان نرم افزار CRM مایکروسافت در ارتباط باشید.
نرم افزار crm مایکروسافتتماس تلفنی
5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

  1. امکان داره یک فعالیت روی میزکار چند نفر بمونه؟ و با تکمیل کردن یک نفر از میزکار دو نفر دیگر بتوانند آن را مشاهده کنند؟

    1. بله میتوان چند نفر را در یک تیم تعریف کرد که برای همه ی اعضا همان فعالیت ارسال شود

دکمه بازگشت به بالا