Search
Close this search box.

خرید فایروال سوفوس با گارانتی معتبر 18 ماهه

با خرید فایروال سوفوس در فالنیک از 18 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند می شوید. فالنیک فروش فایروال سوفوس را با بهترین قیمت، مشاوره تخصصی کاملا رایگان و گارانتی معتبر انجام می دهد. برای اطلاع از قیمت فایروال سوفوس و دریافت مشاوره رایگان با شماره 02154591926 تماس گرفته یا درخواست پیش فاکتور ثبت کنید.

در حال نمایش یک نتیجه

  • Sophos XG 210 Firewall Security Appliances

قیمت فایروال سوفوس در فالنیک

فایروال سوفوس در فروشگاه فالنیک به صورت انلاین به فروش می رسد. به همین دلیل قیمت فایروال سوفوس کاملا به روز بوده و این فایروال با قیمتی کاملا منصفانه به فروش می رسد. جهت اطلاع از قیمت فایروال سوفوس و یا دریافت لیبست قیمت انواع فایروال سوفوس با کارشناسان فالنیک به شماره 02154591926 تماس بگیرید. همچنین می توانید برای خرید فایروال یا مشاهده مشخصات انواع محصولات این دسته روی لینک کلیک کنید. به عنوان مثال خرید فایروال فورتی گیت که یکی از محصولات برتر امنیتی در دنیاست و در فروشگاه فالنیک با بهترین قیمت عرضه می گردد.

فروش فایروال سوفوس با مشاوره تخصصی رایگان

فالنیک با بیش از 25 سال سابقه، فروش فایروال سوفوس را همراه با خدمات مشاوره رایگان انجام می دهد. متخصصین فالنیک آماده اند تا بهترین مدل از فایروال سوفوس را متناسب با کسب و کار و نیازهای شما معرفی کرده و امنیت شبکه شما را تضمین نمایند.

فایروال سوفوس چیست؟

فایروال‌های شرکت سوفوس (sophos) به واسطه داشبورد قدرتمند و یکپارچه‌ای که در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهند و بهره‌مندی از مولفه‌های سخت‌افزاری سطح بالا، به عنوان یکی از بهترین فایروال‌های حال حاضر برای محافظت از شبکه‌ها شناخته می‌شوند. این دیوارهای آتش، دید فوق‌العاده‌ای‌ در ارتباط با فعالیت‌های در حال انجام در شبکه، فعالیت‌های مشکوک، تهدیدهای پیشرفته، رمزنگاری ترافیک و شناسایی عملکرد مشکوک کاربران ارایه می‌کنند.

ویژگی منحصر به فرد دیوارهای آتش سوفوس و به ویژه xg باعث شده تا این محصولات نه تنها به عنوان یک مکانیزم شناسایی، بلکه به عنوان یک راه‌حل پیشگیرانه نیز به کار گرفته شوند. این دیوارهای آتش به سرپرستان شبکه اجازه می‌دهند قبل از بروز مخاطرات امنیتی، به سرعت آن‌ها را شناسایی کرده و با آن‌ها مقابله کنند. این‌کار از طریق فناوری Heartbeat که توسط این شرکت ابداع شده است انجام می‌شود. از دیگر ویژگی‌های فایروال‌های این شرکت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • could Sandboxing
  • تحلیل کامل تهدیدات با یادگیری ماشین
  • کنترل وب و کنترل برنامه‌ها
  • محافظت از شبکه در برابر تهدیدات پیشرفته
  • محافظت از سرورهای ایمیل و مقابله با باج‌افزارها

کاربرد فایروال سوفوس

همانند سایر دیوارهای آتش، فایروال‌های سوفوس نیز با هدف نظارت دقیق بر بسته‌های ورودی و خروجی و عملکرد کارکنان یک سازمان نصب می‌شوند. این فایروال‌ها به سرپرستان شبکه کمک می‌کنند با تعیین خط‌مشی‌ها و تعیین سطح دسترسی‌ها مانع از دسترسی غیرمجاز افراد به منابع شوند.

فایروال سوفوس امکانات و ویژگی‌های برجسته‌ای نسبت به رقبای خود دارد که می‌توان آن‌ها را در نکات زیر خلاصه کرد:

1. مسدودسازی تهدیدات ناشناخته

انواع فایروال سوفوس، خصوصا سری xg از جدیدترین فناوری‌های روز دنیای برای شناسایی و مقابله با تهدیدات بدافزاری و باج‌افزاری استفاده می‌کنند. علاوه بر این، با استفاده از IPS top Rate، فناوری‌های دفاعی پیشرفته، جعبه شن ابری (Cloud Sandboxing)، فناوری Dual AV، کنترل وب و برنامه‌ها، محافظت از ایمیل‌ها و مدیریت یکپارچه به سرپرستان شبکه این آسودگی خاطر را می‌دهد که دیوارآتش به راحتی قادر به شناسایی و مسدود کردن انواع مختلفی از بردارهای حمله است.

2. خودکار‌سازی پاسخ‌گویی به تهدیدات

یکی از مهم‌ترین تلاش‌های متخصصان سوفوس در طراحی دیوارهای آتش خانواده XG ارائه راه‌حل‌هایی برای شناسایی اقدامات تهدید‌آمیز و بارداده‌های آلوده است. در این سری از فایروال‌ها، فرایند شناسایی موارد مشکوک به شکل خودکار انجام می‌شود و به محض شناسایی منبع، دسترسی آن به شبکه مسدود یا محدود می‌شود. این‌کار از طریق به‌کارگیری فناوری Sophos Security HeartBeat انجام می‌شو

3. افزایش قابل توجه سرعت در مقایسه با رقبا

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث شده فایروال سوفوس به انتخاب اول سازمان‌های مختلف و به ویژه ایرانی تبدیل شود، سرعت بالای آن است. سوفوس از فناوری‌های سخت‌افزاری قدرتمند مثل پردازنده‌های چند هسته‌ای اینتل، درایوهای حالت جامد، شتاب‌دهنده پویش محتوای حافظه به همراه فناوری Sophos FastPath Packet optimization استفاده کرده تا دستیابی به بالاترین توان عملیاتی و بالاترین سرعت امکان‌پذیر شود.

4. مدیریت فایروال سوفوس

فایروال‌های سری xg یک داشبورد مرکزی قدرتمند در اختیار سرپرستان شبکه قرار می‌دهد. این داشبورد قدرتمند، امکان مانیتور کردن و مدیریت لحظه‌ای تمام فایروال‌های سری XG را می‌دهد. با داشتن سیستم مدیریتی جدید امکان دریافت هشدارهای جدید برای تهدیدات بلادرنگ، بروزرسانی فریمور و نظارت سریع روی تمام اتفاقات در حال جریان وجود دارد.

همچنین سامانه نرم‌افزاری مدیر دیوارآتش سوفوس SFM (سرنام Sophos Firewall Manager) از ابزارهای مدیریت چندگانه برای نظارت بر خط‌مشی‌ها و قواعد امنیتی پشتیبانی می‌کند. همچنین تمامی نرم‌افزارهایی که در سری فایروال‌های XG و فایروال‌‌های رده پایین‌تر مثل SG و Cyberoam وجود دارند از طریق نرم‌افزار Sophos iView قابل مدیریت هستند.

5.محافظت همزمان از منابع

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های فایروال سوفوس پشتیبانی از یک ساختار امنیتی همگام‌سازی شده (Synchronized Security) برای مقابله با تهدیدات است. ساختار مذکور می‌تواند به شکل هماهنگ و یکپارچه با سایر ساختارهای امنیتی کار کند. در ساختار فوق از فناوری Security HeartBeat استفاده شده که می‌تواند به شکل یکپارچه فرایند شناسایی و مقابله با تهدیدات را انجام دهد.

6. خط‌مشی‌های حفاظتی یکپارچه

دیوارآتش سخت‌افزاری باید بتواند به شکل درستی از خط‌مشی‌ها و قوانین حفاظتی پشتیبانی کند. برای این منظور از یک ساختار یکپارچه برای مقابله با تهدیدات استفاده شده است. ساختار فوق اجازه می‌دهد پس از شناسایی یک تهدید یا مورد مشکوک در زیرساخت به سرعت اقدامات مناسب را انجام دهید و سطح دسترسی کاربران به نرم‌افزارها، پهنای باند و دیگر منابع را بدون توجه به آدرس آی‌پی، مکان، ابزار و شبکه‌ای که برای اتصال از آن استفاده می‌کنند تعیین کنید.

رویکرد فوق یک لایه مدیریتی جدید در شبکه اعمال می‌کند و به سرپرستان شبکه اجازه می‌دهد خط‌مشی‌های سخت‌‌گیرانه‌ای در ارتباط با کاربران مشکوک اعمال کنند. ویژگی UTQ (سرنام Sophos User Threat Quotient) می‌تواند به شکل هوشمندانه رفتار کاربران یک شبکه را زیر نظر داشته باشد و هرگونه رفتار غیرمنطقی را به عنوان رفتار پر خطر شناسایی کند.

7. تعامل با سایر نرم‌افزارها

یک فایروال خوب باید تعامل خوبی با سایر نرم‌افزارهای کاربردی داشته باشد. از نرم‌افزارهای مهمی که امروزه در شبکه‌های سازمانی مشاهده می‌کنیم باید به Microsoft Exchange و Microsoft SharePoint اشاره کرد. به عنوان مثال xg 210 که یکی از بهترین فایروال های سوفوس است، بالاترین نرخ سازگاری با نرم‌افزارهای فوق را دارد و امکان تعریف قوانین حفاظتی برای ارتباطات ورودی InBound و خروجی OutBound را ارائه داده و در عین حال از تنظیمات خودکار نیز پشتیبانی می‌کند.

مزایا و معایب فایروال سوفوس

یکی از مهم‌ترین مزایای سوفوس نسبت به محصولات دیگر، به‌کارگیری مولفه‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است که توسط خود این شرکت تولید شده‌اند که در نقطه مقابل برخی شرکت‌ها قرار دارد که از مولفه‌های ناهمگن استفاده می‌کنند. این مولفه‌های ناهمگن گاهی اوقات باعث بروز مشکل در عملکرد شبکه می‌شود.

محصولات امنیتی شبکه، معمولا مزایا و معایب خاص خود را دارند. از موارد زیر می‌توان به عنوان مهم‌ترین مزایای دیوارهای آتش سوفوس نام برد:

  • استفاده از سخت افزار قدرتمند
  • مسدود کردن تهدیدهای ناشناخته
  • برقراری امنیت شبکه های بی سیم (Wireless Protection)
  • محافظت از کاربران وب (Web Protection)
  • محافظت از زیرساخت ها با اتکا بر مکانیزم جعبه شن (Sandstorm Sandboxing)
  • امنیت میل سرور (Email Protection) و محافظت از وب سرورها (Web Server Protection)
  • رابط کاربری ساده برای تنظیم قواعد، VLAN و غیره
  • هزینه نسبتا معقول نسبت به کیفیت
  • خدمات پشتیبانی عالی
  • فیلتر کردن محتوا
  • مدیریت بی سیم
  • شبکه خصوصی مجازی
  • قابلیت اسکن عمیق محصولات از طریق جعبه شن (SandBox)
  • کنترل ترافیک کاربران از طریق فیلتر محتوایی دقیق
  • اعمال محدودیت برای کاربران از طریق فیلتر کردن ترافیک وب
  • شناسایی طیف گسترده ای از بدافزارها توسط آنتی ویروس
  • احراز هویت از راه دور
  • نمایش همه فعالیت ها از طریق یک داشبورد واحد
  • دسترسی از راه دور به سایت ها از طریق SSL VIRTUAL PRIVATE NETWORK

انواع فایروال سوفوس

سوفوس از شرکت‌های پیش‌رو در زمینه ارایه راه‌حل‌های نوین امنیتی است. نکته‌ی قابل توجه این است که برعکس آن‌ چیزی که برخی از وب‌سایت‌های پارسی به آن اشاره می‌کنند، فعالیت‌های شرکت سوفوس محدود به تولید فایروال‌های سخت‌افزاری نیست و این شرکت در زمینه راه‌حل‌های امنیتی دیگر نیز فعالیت می‌کند. در تصاویر زیر مجموعه راه‌حل‌ها و محصولاتی که این شرکت ارایه می‌کند را مشاهده می‌کنید.

 انواع مدل های فایروال سوفوس
 انواع مدل های فایروال سوفوس

به‌طور مثال، کیت نصب رک RM-SR-T1 که برای محصولات Sophos SG/XG 85, 105 & 115 به بازار عرضه شده به شما امکان می‌دهد فایروال‌های دسکتاپ Sophos را در یک رک ۱۹ اینچی نصب کنید. علاوه بر این، برای دسترسی آسان، اتصالات را به جلوی دستگاه آورده‌اند. این فایروال به منبع تغذیه‌ای تجهیز شده تا قطع تصادفی برق مشکلی در عملکرد آن به وجود نیاورد. در شکل زیر این کیت را مشاهده می‌کنید.

 کیت نصب رک RM-SR-T1

خرید فایروال سوفوس ؛ محصولات موجود در بازار ایران

فایروال سوفوس به دلیل ویژگی ها، قیمت مناسب و کاربردهایی که دارد، نزد شرکت ها و سازمان های ایرانی بسیار محبوب است و هموطنان مان برای خرید فایروال سوفوس اشتیاق زیادی دارند. برخی از انواع فایروال سوفوس که در بازار ایران موجود است عبارتند از:

  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 105W
  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 125W
  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 135W
  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 210
  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 230
  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 310
  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 450
  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 450
  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 550
  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 650
  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 750
  • فایروال سوفوس مدل Sophos XG 85W

 

جدول زیر دسته بندی کامل انواع محصولات سوفوس و مشخصات فنی سوفوس را نشان می دهد:

مدل فایروال سوفوس مشخصات کاربری
Sophos 85 Firewall:۳ GBPS,NGFW:۳۱۰ MBPS,VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۲۲۵ MBPS,IPS:۵۸۰ MBPS,AV (proxy):۳۶۰ MBPS مدل های دسکتاپی
Sophos XG 86 Firewall:۳.۱ GBPS, NGFW:۳۵۰ MBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۲۲۵ MBPS, Threat Protection:۱۴۵ MBPS, Xtream SSL:۷۵ MBPS
Sophos XG 105 Firewall:۳.۵ GBPS, NGFW:۴۰۰ MBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۳۶۰ MBPS, IPS:۹۷۰ MBPS, AV (proxy):۱۵۰ MBPS
Sophos XG 106 Firewall:۳.۵۵ GBPS, NGFW:۴۰۰ MBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۳۳۰ MBPS, Threat Protection:۱۵۰ MBPS, Xtream SSL:۷۵ MBPS
Sophos XG 115 Firewall:۴ GBPS, NGFW:۱۰۰۰ MBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۵۶۰ MBPS, Threat Protection:۳۷۵ MBPS, Xtream SSL:۱۳۰ MBPS
Sophos XG 125 Firewall:۷.۰ GBPS, NGFW:۱۲۷۵ MBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۱۵۰۰ MBPS, Threat Protection:۴۰۰ MBPS, Xtream SSL:۱۷۰ MBPS
Sophos XG 135 Firewall:۷.۵ GBPS, NGFW:۱۸۰۰ MBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۱۷۰۰ MBPS, Threat Protection:۶۰۰ MBPS, Xtream SSL:۲۱۰ MBPS
Sophos XG 210 Firewall:۲۹ GBPS, NGFW:۳.۲ GBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۱.۹۲ GBPS, Threat Protection:۸۰۰ MBPS, Xtream SSL:۲۳۰ MBPS مدل های متوسط که یک یونیت اشغال می کنند.
Sophos XG 230 Firewall:۳۲ GBPS, NGFW:۴.۵ GBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۲.۱ GBPS, Threat Protection:۱۰۰۰ MBPS, Xtream SSL:۲۸۰ MBPS
Sophos XG 310 Firewall:۳۵ GBPS, NGFW:۵.۳ GBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۳.۰۵ GBPS, Threat Protection:۱.۵۵ GBPS, Xtream SSL:۳۷۰ MBPS
Sophos XG 330 Firewall: ۳۸ GBPS, NGFW: ۹.۳ GBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK: ۳.۹۴ GBPS, Threat Protection: ۲.۱ GBPS, Xtream SSL: ۵۶۰ MBPS
Sophos XG 430 Firewall:۵۵ GBPS, NGFW:۱۰ GBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۵ GBPS, Threat Protection:۲.۲ GBPS, Xtream SSL:۶۰۰ MBPS
Sophos XG 450 Firewall:۶۵ GBPS, NGFW:۱۳.۹ GBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۶.۱ GBPS, Threat Protection:۳.۴ GBPS, Xtream SSL:۷۷۰ MBPS
Sophos XG 550 Firewall:۷۵ GBPS, NGFW:۱۵.۳ GBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۸.۵ GBPS, Threat Protection:۶ GBPS, Xtream SSL:۱ GBPS مدل های حرفه ای و پیشرفته که دو یونیت را اشغال می کنند.
Sophos XG 650 Firewall:۸۵ GBPS, NGFW:۱۸ GBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۹ GBPS, Threat Protection:۷.۷ GBPS, Xtream SSL:۱.۳۵ GBPS
Sophos XG 750 Firewall:۱۰۰ GBPS0, NGFW:۱۹.۲ GBPS, VIRTUAL PRIVATE NETWORK:۱۲.۵ GBPS, Threat Protection:۹.۴ GBPS, Xtream SSL:۱.۴ GBPS

در کنار محصولات سخت‌افزاری که به آن‌ها اشاره کردیم، Sophos XG Firewall به عنوان یک بسته نرم‌افزار برای معماری Intel x86 و محیط‌های مجازی مثل VMware، Hyper-V، KVM و Citrix در دسترس است.

لایسنس فایروال سوفوس

فایروال سوفوس سری xg شامل مدل های xg 210، XG 320 ، XG 310یا XG 330 کیفیت بالایی داشته و اکثر استانداردها و گواهینامه های مربوطه که در ادامه آمده را دریافت کرده اند:

  • CB
  • CE
  • FCC Class A
  • IC
  • VCCI
  • MIC
  • RCM
  • UL
  • CCC
  • KC
  • BIS

هنگام خرید فایروال سوفوس معمولاً یک لایسنس یک تا ۵ ساله نیز به ارائه می‌شود. لایسنس‌ فایروال سوفوس می‌تواند به شکل تمام (FullGuard)، سازمانی (EnterpriseGuard) یا پروژه‌ای (Enterprise Project) باشند. هر کدام از این سطوح شامل مفاد و پشتیبانی‌های مخصوص به خود هستند. معمولا نرم‌افزارهایی که روی فایروال سوفوس نصب می‌شوند، تحت لایسنس خود فایروال نیستند، زیرا برخی نرم‌افزارها متعلق به سوفوس نیستند و شرایط و محدودیت‌های خاص خود را دارند.

خرید فایروال سوفوس با لایسنس رسمی و معتبر در فالنیک

فالنیک فروش فایروال سوفوس را همراه با بهترین قیمت، گارانتی معتبر 18 ماهه و لایسنس رسمی به انجام می دهد. شما عزیزان می توانید هنگام خرید فایروال سوفوس ، لایسنس رسمی این شرکت را نیز از کارشناسان فروش فالنیک درخواست کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان، اطلاع از قیمت فایروال سوفوس و یا خرید فایروال سوفوس کافی ست درخواست پیش فاکتور ثبت کرده و یا با شماره 02154591926 تماس بگیرید.

سوالات متداول

چرا فایروال Sophos بهترین گزینه است؟

سوفوس فایروالی با ویژگی‌ها و عملکردهای پیشرفته است که مجهز به هوش مصنوعی و تکنیک‌های یادگیری ماشینی است و به ارائه نظارت مستمر روی شبکه و جلوگیری از دسترسی کاربران ناخواسته و مخرب به خدمات مورد نظر کمک می کند. فایروال Sophos در سال 2022 موفق به کسب نشان Peer Insights Customers’ Choice (انتخاب مشتریان گارتنر برای فایروال های شبکه 2022) از موسسه گارتنر شد. همچنین فایروال Sophos به عنوان یک اجرا کننده قوی درForrester Wave: Enterprise Firewalls, Q4 2022 معرفی شد.

سوفوس در برابر چه چیزی از سیستم‌ها محافظت می‌کند؟

فایروال سوفوس با متوقف حملات باج افزار‌ها، فیشینگ و بدافزارهای پیشرفته در مسیر خود از سیستم‌ها محافظت می‌کند.

آیا قیمت سوفوس بالاست؟

قیمت سوفوس با توجه به عملکرد قدرتمند، قابلیت اتصال یا سرعت بالا، عملکرد هدفمند و… کاملاً مناسب و مقرون به صرفه است. برای دریافت قیمت فایروال سوفوس کارشناسان فروش فالنیک در خدمت شما هستند.

تماس با کارشناس

درخواست تعمیر لپ تاپ را در کادر زیر ثبت کنید.

تعمیرکار لپ تاپ فالنیک آماده ارائه خدمات به شماست

برای دريافت مشاوره فرم زير را پر کنید.

Contact us

Falnic (Iran HP) provides the most complete portfolio of HP products in Iran
Contact the Falnic Team (Iran-HP) to contact the following locations.

Phone Number :+98218363 extension 180

You can also enter your name and mobile number in the box below so our experts will contact you as soon as possible.

همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

✅ تاییدیه پیش فاکتور

درخواست پیش فاکتور برای فایروال سوفوس Sophos XG 210 به تعداد 1 عدد