به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
سرور و شبکه

راهنمای خرید سرور رندرینگ ؛ هر آنچه باید بدانید

راهنمای خرید سرور رندرینگ

سرور رندرینگ، کامپیوتر قدرتمندی است که برای پردازش صحنه‌های سه بعدی و فایل‌های ویدیویی استفاده می‌شود. رندرینگ به فرآیند تبدیل یک صحنه سه بعدی به تصویر دو بعدی و قابل چاپ گفته می‌شود. سرورهای رندرینگ اغلب از پردازنده‌های گرافیکی (GPU) که از CPU سریع‌تر هستند، برای رندر صحنه‌های سه بعدی استفاده می‌کنند.

سرورهای رندرینگ در صنایع مختلف مانند فیلم‌سازی، بازی‌سازی، معماری، مهندسی و … کاربرد دارند و هنرمندان و طراحان گرافیکی برای ساخت تصاویر سه بعدی با کیفیت بالا از این سرورها استفاده می‌کنند.

در این راهنمای خرید سرور رندرینگ، ما به بررسی نکات مهم انتخاب سرور مناسب رندرینگ می‌پردازیم و سرورهایی را پیشنهاد می‌دهیم که بتواند نیازهاتان را برآورده کند و هزینه‌های شما را به حداقل برساند.

✔️ برای خرید سرور hp و اعلام قیمت سرور کارشناسان ما در خدمت شما هستند و با توجه به نیاز شما بهترین گزینه موجود را به شما پیشنهاد می‌دهند، کافی‌ست با شماره 02154591915 تماس بگیرید.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی

راهنمای خرید سرور رندرینگ ؛ سوالات متداول

  1. چه نوع پردازنده ای مناسب سرور رندرینگ است؟
  2. سرور رندرینگ به چه مقدار رم نیاز دارد؟
  3. چه مقدار فضای ذخیره سازی برای سرور رندرینگ کافی است؟
  4. چرا سرورهای اچ پی برای رندرینگ انتخاب مناسب هستند؟
  5. چه نوع سرور رندرینگی مناسب من است؟

4 سخت افزار مهم که هنگام خرید سرور رندرینگ باید به آن توجه کنید

سرورهای رندرینگ ویژگی‌های مختلفی دارند که آن‌ها را برای رندر صحنه‌های سه بعدی مناسب می‌کند. این ویژگی‌ها به شرح زیر هستند که در ادامه با جزئیات دلیل اهمیت آنها را بیان می‌کنیم:

  1. پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند
  2. حافظه رم با باس بالا
  3. ظرفیت ذخیره‌سازی با سرعت بالا
  4. کارت شبکه با پهنای باند کافی

1- پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند

چه نوع پردازنده ای مناسب سرور رندرینگ است؟ پردازنده‌های اینتل سری Xeon و پردازنده‌های AMD سری EPYC که دارای چندین هسته و فرکانس بالا هستند، گزینه‌های مناسبی برای سرور رندرینگ محسوب می‌شوند. سرورهای رندرینگ باید دارای تعداد زیادی پردازنده گرافیکی (GPU) قدرتمند باشند تا رندر صحنه‌های سه بعدی بدون تاخیر انجام شود.

به عنوان مثال سرور dl580 g10 یکی از گزینه‌های قدرتمند در این زمینه است که علاوه بر پشتیبانی از چهار پردازنده مرکزی مقیاس‌پذیر نسل دوم زئون اینتل، به سازمان‌ها اجازه می‌دهد از طریق 16 شکاف توسعه PCIe، کارت‌های توسعه مختلفی مثل کارت‌های گرافیکی انودیا و ای‌ام‌دی را روی سرور نصب کنند و به هسته‌های پردازشی گرافیکی بیشتری برای انجام محاسبات در کمترین زمان ممکن دسترسی داشته باشند.

خرید سرور hp

2- حافظه رم با باس بالا

سرور رندرینگ به چه مقدار رم نیاز دارد؟ مقدار رم مورد نیاز برای سرور رندرینگ به عوامل مختلفی مانند نوع برنامه رندرینگ، تصاویری که باید رندر شوند و بودجه شما بستگی دارد. به طور کلی سرورهای رندرینگ برای پردازش سریع به حافظه‌های DDR4 یا DDR5 با حداقل ظرفیت 32 گیگابایت و باس 2933، 3200 و 4800 مگاهرتز نیاز دارند. البته اگر از برنامه‌های رندرینگ سنگین استفاده می‌کنید، ممکن است به رم بیشتری نیاز داشته باشید.

سرورهای رندرینگ باید دارای تعداد زیادی اسلات حافظه برای ذخیره‌سازی صحنه‌های سه بعدی و محاسبات پردازشی باشند. ارزش حافظه در این سرورها کمتر از پردازنده‌های مرکزی و گرافیکی نیست. یکی از نکات مهمی که در راهنمای خرید سرور رندرینگ باید به آن دقت کنید، استفاده از حافظه‌های رم با باس بالا است.

هنگامی که فرآیند پردازش صحنه‌های سه بعدی را انجام می‌دهید، حافظه رم به‌سرعت توسط نرم‌افزارهای گرافیکی یا شبیه‌سازهایی مثل 3dMax، Maya، Poser و نمونه‌های مشابه مصرف می‌شود. بدیهی است، هرچه میزان حافظه رم نصب شده و آزاد روی سرور بیشتر باشد، به همان نسبت سرور کمتر به سراغ دیسک‌های جانبی به منظور انجام عملیات swap می‌رود که افزایش چشم‌گیر سرعت پردازش صحنه‌ها را دارند.

خرید سرور dl380 g10 بهترین گزینه در میان سرورهای دارای رم با باس بالاست. این سرور توانایی پشتیبانی از 3 ترابایت حافظه رم از نوع DDR4 یا 6 ترابایت حافظه Persistent Memory را دارد تا مشکلی از بابت نگهداری اطلاعات گرافیکی در حافظه اصلی وجود نداشته باشد.

سرور dl380 g10، سروی مناسب رندر
سرور dl380 g10 به دلیل پشتیبانی حافظه‌های رم با باس بالا گزینه مناسبی برای انجام فعالیت‌های رندرینگ است.

3- ظرفیت ذخیرهسازی با سرعت بالا

چه مقدار فضای ذخیره سازی برای سرور رندرینگ کافی است؟ سرورهای رندرینگ به حداقل دو ترابایت فضای ذخیره سازی از نوع حافظه‌های SSD ،M.2 ،NMVe و حافظه‌های آپتین اینتل نیاز دارند. سرورهای رندرینگ باید دارای فضای ذخیره‌سازی جانبی کافی و سریع برای پردازش تصاویر باشند. شرکت‌ها، استودیوها و طراحان گرافیکی هنگام استفاده از نرم‌افزارهای گرافیکی کمتر به سراغ نصب هارد دیسک روی سرورها می‌روند، زیرا دیسک‌های مکانیکی سنتی باعث ایجاد گلوگاه در سرور می‌شوند و افت شدید سرعت پردازش اطلاعات را به همراه دارند.

نکته دیگر وجود ظرفیت ذخیره‌سازی کافی برای فایل‌های ویدیوئی است. فایل‌های گرافیکی به‌راحتی چند صد گیگابایت از فضای خالی دیسک را اشغال می‌کنند. اگر بودجه کافی برای خرید حافظه‌های SSD ندارید، می‌توانید به شکل ترکیبی از حافظه‌های SSD و هارد دیسک‌های HDD استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود فایل‌های پردازش شده آرشیوی را به هارد دیسک‌ها انتقال دهید و نرم‌افزارهای گرافیکی و فایل‌های پردازشی را روی حافظه SSD ذخیره کنید تا به این شکل از مزایای هر دو رسانه ذخیره‌سازی استفاده کنید.

خرید سرور اچ پی hpe dl360 g10 یکی از پیشنهادات خوب در این زمینه است. این سرور توانایی پشتیبانی از هارد دیسک‌ها و حافظه‌های SSD مبتنی بر رابط‌های SAS و پهنای باند انتقال 12 گیگابیت بر ثانیه را دارد. همچنین، سرورهایی مانند سرور HP DL380 G10 Standard SFF نیز محفظه‌های کافی برای نصب این دو رسانه ذخیره‌سازی را دارند و ظرفیت چندین ترابایتی برای ذخیره‌سازی فایل‌ها در اختیارتان قرار می‌دهند.

سرور dl360 g10 سروری مناسب رندرینگ
سرور hp dl360 نسل 10 از حافظه‌های قدرتمند DDR4، پردازنده نسل دوم اینتل و پهنای باند انتقال 12 گیگابیت بر ثانیه پشتیبانی می‌کند و مناسب رندرینگ است.

4- کارت شبکه با پهنای باند کافی

سرورهای رندرینگ توسط تیم‌های مختلفی که مسئولیت ویرایش فایل‌های صوتی، فایل‌های ویدیویی، جلوه‌های ویژه، کدنویسی سناریوها و غیره را بر عهده دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این تیم‌ها برای انجام کارهای خود به پهنای باند کافی نیاز دارند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن به اطلاعات موردنیاز روی سرور دسترسی داشته باشند.

هنگامی که یک شبکه پر قدرت چند گیگابیتی را در شرکت پیاده‌سازی می‌کنید، کارت شبکه سرور باید توانایی پشتیبانی از این پهنای باند را داشته باشد تا بتواند اطلاعات حجیم گرافیکی را بدون مشکل انتقال دهد.

سرورهای اچ‌پی مثل سرور HPE DL380 Gen10 12LFF توانایی پشتیبانی از کارت‌های شبکه 10/25 و 45 گیگابیت بر ثانیه را دارند تا روند ارسال و دریافت اطلاعات میان سرور و کلاینت‌ها در کوتاه‌ترین زمان انجام شود.

علاوه بر این ویژگی‌ها، سرورهای رندرینگ نیازمند نرم‌افزار رندرینگ هستند که می‌توانند از سخت‌افزار سرور برای انجام کارهای گرافیکی مثل رندر صحنه‌های سه بعدی استفاده کنند. این نرم‌افزارها اغلب به شکل تجاری در دسترس هستند و باید برای استفاده از آن‌ها لایسنس مربوطه را خریداری کنید. اگر می‌خواهید بدانید تعداد سرور موردنیاز شرکت‌ها چقدر است؟ روی لینک بزنید و مقاله با همین موضوع را مطالعه کنید.

خرید سرور رندرینگ چه مزایایی دارد؟

اگر چه سرورهای رندرینگ قیمت بالایی دارند، اما به همان نسبت پروژه‌های گرافیکی که استودیوها و متخصصان قبول می‌کنند، دستمزد بالایی دارد که در بلندمدت هزینه خریدن سرور را توجیه می‌کند. برخی از مزایای استفاده از سرورهای رندرینگ به شرح زیر است:

  • سریع‌تر کردن فرآیند رندر فایل‌های ویدیویی در مقایسه با کامپیوتر یا ورک استیشن‌های شخصی
  • ساخت تصاویر سه بعدی با کیفیت بالاتر
  • انعطاف‌پذیری بالا در انتخاب مؤلفه‌های سخت‌افزاری که برای پردازش فایل‌های ویدیویی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  • امکان کار گروهی همزمان چند متخصص به دلیل منابع سخت‌افزاری بالای سرور

در مجموع، سرورهای رندرینگ، ابزارهای قدرتمندی برای ساخت تصاویر سه بعدی با کیفیت بالا استفاده هستند. همین مسئله باعث شده‌است تا استودیوهای فیلم‌سازی، بازی‌سازی و همچنین صنایع فعال در زمینه خودرو که نیاز به شبیه‌سازی قطعات و محصولاتی دارند به سراغ خرید این سرورها بروند.

🔗 برای آشنایی با چک لیست مورد تایید ادمین‌های شبکه در راهنمای خرید سرور آشنا شوید، این راهنمای خرید را بخوانید.

کدام صنایع باید از سرور رندرینگ استفاده کنند؟

سرورهای رندرینگ برای پردازش و رندرینگ تصاویر و ویدیوهای سه‌بعدی مورد استفاده قرار می‌گیرند و در بسیاری از صنایع مورد استفاده قرار می‌گیرند. سرور رندرینگ در زمینه‌های زیر کاربرد دارد:

  1. صنعت بازی‌سازی
  2. صنعت فیلم‌سازی
  3. تبلیغات
  4. معماری

1- صنعت بازی‌سازی

در صنعت بازی‌سازی، سرورهای رندرینگ برای پردازش تصاویر و ویدیوهای سه‌بعدی با کیفیت بالا استفاده می‌شوند. این تصاویر شامل محیط‌های بازی، شخصیت‌ها، اشیا و جزئیات مختلف هستند.

2- کاربرد سرور رندرینگ در صنعت فیلم‌ سازی

در صنعت فیلم‌سازی نیز از سرورهای رندرینگ برای پردازش تصاویر و ویدئوهای سه‌بعدی با کیفیت بالا استفاده می‌شود. جلوهای ویژه‌ای که در فیلم‌های مختلف مشاهده می‌کنید و بر مبنای تکنیک پرده سبز یا آبی ساخته می‌شوند، پس از فیلم‌برداری در اختیار متخصص تدوین قرار می‌گیرند تا با استفاده از سرورهای رندرینگ پس‌زمینه سبز را حذف کرده و تصاویر موردنظر کارگردان را به فیلم اضافه کنند. این متخصصان برای انجام کار خود به سرورهای رندرینگ قدرتمندی نیاز دارند که کارت‌های گرافیکی پیشرفته و سنگینی روی آن‌ها نصب شده باشد.

راهنمای انتخاب سرور مناسب رندرینگ
یکی از کاربردهای سرور رندرینگ در طراحی‌های سه بعدی، فیلم سازی، ساخت تیزرهای تبلیغاتی و … است.

3- تبلیغات

آژانس‌های تبلیغاتی برای ساخت تیزرها و تبلیغات از سرورهای رندرینگ برای ساخت انیمیشن‌ها یا افزودن جلوه‌های گرافیکی به تبلیغات استفاده می‌کنند. این آژانس‌ها نه تنها برای ساخت شخصیت‌های گرافیکی، بلکه برای تدوین و ویرایش فایل‌های ضبط شده توسط دوربین‌های دیجیتال به سرورهای رندرینگ نیاز دارند تا بدون مشکل جلوه‌های گرافیکی را به این فایل‌ها اضافه کنند.

4- سرور رندرینگ برای معماری صنعتی

در گذشته نقشه‌کشی ساختمان‌ها به شکل دستی انجام می‌شد که خط‌کش T یکی از نمادهای شاخص در این زمینه بود. امروزه، معماران صنعتی از ابزارهای گرافیکی مثل اتوکد برای ساخت نماهای سه بعدی از ساختمان‌ها استفاده می‌کنند تا مشکلات طراحی خود را شناسایی و برطرف کنند و بر مبنای آن فرآیند ساختمان‌سازی را انجام دهند.

این تصاویر شامل طرح‌های معماری، مدل‌های سه‌بعدی از ساختمان‌ها و جزئیات دیگری هستند که برای ساخت آن‌ها به سرورهای قدرتمندی مثل سرور HP DL360 G10 SFF نیاز است که جوابگوی نیازهای این گروه از متخصصان باشد.

پیشنهاد مطالعه

چرا در بین برندهای مختلف سرورهای اچ پی برای رندرینگ انتخاب مناسبی هستند؟

سرورهای اچ پی به 8 دلیل انتخاب مناسبی برای رندرینگ هستند:

  1. عملکرد بالا: سرورهای اچ پی به دلیل داشتن پردازنده‌های قدرتمند و رم فراوان که برای رندرینگ سریع و کارآمد ضروری است، مناسب رندرینگ هستند.
  2. قابل اعتماد: سرورهای اچ پی از طراحی و ساخت باکیفیتی برخوردار هستند که کار مداوم و بدون مشکل را تضمین می‌کند.
  3. انعطاف پذیری: سرورهای اچ پی را می توانیم با طیف گسترده‌ای از پردازنده‌ها، رم، فضای ذخیره‌سازی و سایر اجزای سخت افزاری برای نیاز خاص کانفیگ کنیم.
  4. پشتیبانی عالی: اچ پی پشتیبانی فنی عالی اعم از آپدیت‌ درایورها و نرم افزارهای کاربردی را برای سرورهای خود ارائه می‌دهد که در صورت بروز مشکل به شما کمک کند. همچنین به دلیل پرفروش بودن سرورهای این برند در بازار ایران، خدمات پس از فروش خوبی را پس از خریدن این سرورها در اختیار خواهید داشت.
  5. پردازنده های چند هسته‌ای: پردازنده‌های چند هسته‌ای به سرورهای اچ پی اجازه می‌دهند تا چندین کار را به‌طور همزمان انجام دهند که برای رندرینگ صحنه‎های سه بعدی پیچیده ضروری است.
  6. گرافیک‌های قدرتمند: گرافیک‌های قدرتمند به سرورهای اچ پی اجازه می‌دهند تا صحنه‌های‌ سه بعدی را با سرعت بیشتری رندر کنند.
  7. حافظه رم کافی: حافظه رم بالای سرورهای اچ پی به شما اجازه می‌دهند تا نرم افزارهای رندرینگ با سرعت بیشتری اجرا شوند.
  8. فضای ذخیره سازی بالا: فضای ذخیره سازی بالای سرورهای اچ پی برای شما امکان ذخیره‌ سازی حجم بالای فایل های رندرینگ را فراهم می‌کند.
سرورهای hpe مناسب رندرینگ
سرورهای hp مناسب رندرینگ

چه نوع سرور رندرینگی مناسب من است؟

سرورهای رندرینگ در انواع مختلفی زیر موجود هستند:

  1. سرورهای رندرینگ اختصاصی
  2. سرورهای رندرینگ مجازی

اولین قدم در انتخاب نوع سرور رندرینگ، تعیین نوع نیاز شماست. در ادامه کاربرد هر کدام از این سرورها را بیان می‌کنیم:

1- سرورهای رندرینگ اختصاصی

سرورهای اختصاصی بهترین عملکرد را ارائه می‌دهند، اما قیمت بالاتری دارند. با انتخاب این نوع سرور ضمن دسترسی داشتن به منابع اختصاصی باید تمام هزینه‌های سرور، از جمله هزینه هارد دیسک، پردازنده، RAM و … خودتان را پرداخت کنید. برای خرید سرورهای اختصاصی رندرینگ باید به فروشگاه‌های قابل اعتماد که گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش ارائه می‌دهند، مراجعه کنید. با کلیک روی خرید سرور فیزیکی می‌توانید از محصولات متنوع دیدن و پیش ار خرید نیز مشاوره رایگان فنی دریافت کنید.

2- سرورهای رندرینگ مجازی

سرورهای مجازی گزینه‌ای مقرون به صرفه تر هستند، اما ممکن است عملکرد کمتری داشته باشند. رندرینگ با سرور مجازی به معنای استفاده از منابع پردازشی مجازی برای پردازش تصاویر و ویدئوهای سه‌بعدی است. در این روش، به جای استفاده از سرورهای فیزیکی، از سرورهای مجازی که روی یک سرور فیزیکی ایجاد شده‌اند، استفاده می‌شود.

سرورهای مجازی اغلب از طریق فناوری‌های مجازی‌سازی ایجاد می‌شوند. در این روش، نرم افزارهای مجازی‌سازی مانند VMware، VirtualBox، Hyper-V و همچنین ابزارهای کانتینرسازی مثل داکر (Docker) روی یک سرور از نوع فیزیکی نصب می‌شوند و سپس نرم‌افزارهای کاربردی روی این سرورهای مجازی نصب و قابل استفاده می‌شوند.

استفاده از سرورهای مجازی برای رندرینگ، امکان استفاده بهینه از منابع سرور، کاهش هزینه‌های سرور در دراز مدت، افزایش امنیت و انعطاف‌پذیری بیشتر را فراهم می‌کند. همچنین، این روش به کاربران این امکان را می‌دهد که به سرعت و با کیفیت بالا تصاویر و ویدئوهای سه‌بعدی خود را پردازش کنند. برای خرید سرور رندر مجازی با کمی جستجو در گوگل می‌توانید از شرکت‌های ارائه دهنده هاست را که خدمات پشتیبانی خوبی دارند، انتخاب کنید.

🎯 هر کدام از این سرورهای رندرینگ مزایا و معایب خاص خود را دارد. به طور مثال، هزینه استفاده از سرورهای مجازی بسته به قابلیت‌های سخت‌افزاری که در اختیارتان قرار می‌دهند از ماهی 5 میلیون شروع می‌شود. شرکتی که سرور مجهز به کارت گرافیک Nvidia Tesla K40 با 12 گیگابایت حافظه اصلی، 64 گیگابایت حافظه اصلی، 16 هسته پردازشی مرکزی، هارد دیسک و حافظه SSD را با ترافیک نامحدود در اختیارتان قرار دهد، چیزی در حدود 8 میلیون تومان در ماه هزینه شارژ از شما دریافت می‌کند.
اجاره سرور مجازی برای رندرینگ، بیشتر برای متخصصانی که به شکل منفرد روی پروژه‌های نه چندان بزرگ کار می‌کنند، مقرون به صرفه است. اما استودیوها و شرکت‌هایی که روی پروژه‌های مختلف کار می‌کنند، باید به فکر خریدن سرور فیزیکی باشند که در بلندمدت سودآوری مناسبی در اختیار آن‌ها قرار دهد.


📌 جدول مقایسه سرور رندرینگ اختصاصی و مجازی در یک نگاه

ویژگی/ نوع سرور رندرینگسرور رندرینگ اختصاصیسرور رندرینگ مجازی
مالکیتمنابع سرور فقط به شما اختصاص دارد.منابع سرور بین چندین کاربر به اشتراک گذاشته می‌شود.
عملکردبهترین عملکرد را ارائه می‌دهدممکن است عملکرد کمتری نسبت به سرور اختصاصی داشته باشد.
قیمتگران‌ترمقرون به صرفه‌تر از سرور اختصاصی است
انعطاف پذیریکمتربیشتر
مدیریتبه عهده خودتان استتوسط ارائه دهنده خدمات، مدیریت می‌شود
امنیتبالاترکمتر از سرور اختصاصی

سوالات پر تکرار

1- آیا سرورهای رندرینگ برای پردازش تصاویر و ویدئوهای دوبعدی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند؟

بله، سرورهای رندرینگ برای پردازش تصاویر و ویدئوهای دو بعدی نیز استفاده می‌شوند. این سرورها می‌توانند تصاویر و ویدئوهای دو بعدی را به صورت سریع و با کیفیت بالا پردازش کنند. سرورهای رندرینگ برای پردازش تصاویر و ویدئوهای سه بعدی و دو بعدی با هر نوع کیفیت و پیچیدگی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بسته به نیاز صنایع مختلف، به کار گرفته می‌شوند.

2- چه عواملی را باید هنگام خرید سرور رندرینگ در نظر بگیرم؟

عوامل زیادی وجود دارند که باید هنگام خرید سرور رندرینگ در نظر بگیرید، از جمله:

  • نوع پروژه های 3D که می خواهید رندر کنید: برخی از سرورهای رندرینگ برای پروژه های 3D ساده‌تر مانند مدل‌های سه بعدی و انیمیشن ها بهتر هستند، در حالی که برخی دیگر برای پروژه‌های 3D پیچیده‌تر مانند فیلم‌های CGI و بازی‌های ویدیوئی بهتر هستند.
  • میزان بودجه شما: سرورهای رندرینگ می‌توانند از چندصد دلار تا چند میلیون دلار قیمت داشته باشند.
  • مقدار فضای ذخیره سازی مورد نیاز: سرورهای رندرینگ مقدار زیادی فضای ذخیره سازی برای ذخیره فایل‌های پروژه‌های 3D نیاز دارند.
  • میزان ترافیک شبکه مورد نیاز: سرورهای رندرینگ مقدار زیادی ترافیک شبکه برای انتقال فایل‌های پروژه‌های 3D نیاز دارند.

در این راهنمای خرید سرور رندرینگ ویژگی‌های مهمی که هنگام انتخاب این نوع سرورها باید مدنظر داشته باشید را بررسی کردیم، از طرفی سرورهای مناسب رندرینگ نیز معرفی شدند. اگر به دنبال کانفیگ پیشنهادی سرور hp مناسب رندرینگ هستید، می‌توانید از مشاوره رایگان متخصصین فالنیک استفاده کنید. آنها با توجه به نیاز و بودجه شما بهترین گزینه موجود را معرفی می‌کنند.

خرید سرور فیزیکی با 24 ماه گارانتی معتبر فالنیک
خرید سرور فیزیکی در فروشگاه فالنیک به همراه پیکربندی آنلاین + درخواست پیش فاکتور و قیمت سرور + مشاوره رایگان + گارانتی 2 ساله معتبر + ارائه مشخصات سرور + قطعات اصل، برای شما فراهم است.
قیمت سرور فیزیکیتماس تلفنی

5/5 - (5 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا