Search
Close this search box.

سرور HP DL20 G10 Server

HPE ProLiant DL20 G10 Server
کد کالا : 16041319
18 ماه گارانتی ایران اچ پی

همچنین ممکن است دوست داشته باشید…

توضیحات

سرور HP DL20 G10 Server چه ویژگی ‌های منحصر به فردی دارد؟

برند اچ پی یکی از برندهای خوشنام در عرصه تولید سرور است و اگرچه قیمت سرور hp ممکن است بالاتر از سایر برندها باشد اما قطعاً کیفیت این سرورها نیز بسیار بالاست. اگر به دنبال سروری تک یونیته و جمع و جور هستید که بتواند در عین کوچکی، محیط‌هایی متنوع را پشتیبانی کند، سرور HP DL20 G10 Server را بررسی کنید. این سرور، هم جمع‌وجور است و هم توانا و در عین حال هم قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه‌ای دارد.

سرور HP DL20 G10 Server با شاسی فشرده و متراکم و به همراه پردازنده‌های Intel Xeon E Processor سری Pentium و Core i3 با ترکیبی منحصر به فرد از قابلیت‌ها و ارزش‌های کلاس سازمانی از سوی کمپانی HP طراحی و به کاربران معرفی شده‌است.

با انتخاب این سرور متراکم برای راه‌اندازی شبکه کسب و کار خود دیگر نگرانی بابت پاسخگویی به حجم‌های کاری مختلف نخواهید داشت. سرور HPE DL20 G10 Server از سیستم مدیریت iLO5 بهره می‌برد و به صورت خودکار ضروری‌ترین وظایف را مدیریت می‌کند.

از ویژگی ‌های سرور hp dl20 g10 باید با ویژگی‌های امنیتی داخلی پیشرفته مانند افزونه Intel SGX اشاره کرد. وجود این افزونه برای به حداکثر رساندن حفاظت از داده‌ها و کد‌های امنیتی طراحی شده‌است. ویژگی‌های امنیتی دیگری نیز در سرور hp dl20 g10 وجود دارد که دسترسی‌های غیرمجاز به سرور را بررسی کرده و در صورت تشخیص نفوذ به سرور برای محافظت بیشتر با هشدار و اعلان‌های مختلف مدیر شبکه را آگاه می‌کند. استقرار و مدیریت آسان سرور dl20 g10 از دیگر ویژگی‌های قابل ذکر این محصول است که آن را برای استفاده در پلتفرم‎های مختلف و برای انجام کارهای متفاوت به بهترین گزینه تبدیل کرده است.

قیمت سرور HP DL20 G10 Server با کانفیگ ‌های مختلف در فالنیک

خرید سرور hp dl20 g10 به دلیل انعطاف پذیری بالا در کانفیگ‌های مختلف امکان پذیر است. فالنیک برای دسترسی کاربران به پیکربندی‌های مختلف سرور dl20 g10 آن را در پیکربندی‌های مختلف و براساس نیاز کاربران ارائه می‌دهد. برای خرید سرور hp dl20 g10 در فالنیک می‌توانید از طریق روش‌های درخواست پیش فاکتور، درخواست پیکربندی آنلاین و یا تماس تلفنی اقدام کنید.

قیمت سرور HP DL20 G10 Server با توجه به کانفیگ‌های مختلف متفاوت خواهد بود و به سخت افزارهای انتخابی کاربر وابسته است. قیمت سرور hp dl20 g10 با توجه به قابلیت‌هایی که ارائه می‌دهد، مقرون به صرفه است و برای کسب و کارهای کوچک که نیاز به پردازش‌های فوق العاده ندارند، پیشنهاد می‌شود. قیمت سرور را می‌توانید از طریق کلیک روی لینک دریافت کنید.

خرید سرور dl20 g10 ؛ معرفی کامل و بررسی مشخصات فنی

در بین سرورهای مقرون به صرفه اچ پی، سرور HP DL20 G10 Server بسیار محبوب است. سرور dl20 g10 سروری جمع‌وجور با پردازنده‌های Intel Xeon E Processor ،Pentium و Core i3 است که ترکیبی منحصر‌به‌فرد از قابلیت‌ها و ارزش‌های کلاس سازمانی را ارائه می‌دهد. انعطاف‌پذیری سرور dl20 g10 در پیکربندی، ترکیب سخت افزاری فوق العاده‌ای را برای پاسخگویی به طیف گسترده‌ای از نیازهای تجاری با قیمتی مقرون به صرفه امکان پذیر کرده است. علی رغم اندازه جمع‌وجور، سرور HP DL20 G10 Server برای بارهای کاری متنوع مناسب است و به منظور استفاده در محیط‌های کوچک طراحی شده است.

برای دریافت مشاوره خرید یا اطلاع از قیمت سرور HP DL20 G10 Server می‌توانید با شماره 02154591915 تماس گرفته یا درخواست پیش فاکتور ثبت کنید تا متخصصین فالنیک با شما تماس بگیرند.

خرید سرور dl20 g10 برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

سرور تک یونیته HPE ProLiant DL20 برای دفاتر راه دور و شعبات و پلت‌فرم POS در حمل و نقل، فروشگاه و هتل مناسب و ایده‌آل است. از آنجایی که پیکربندی انعطاف پذیری دارد، می‌توان آن را برای محیط‌هایی که محدودیت فضا دارند مانند محیط‌های نظامی و دولتی استفاده کرد. سرور HP DL20 G10 Server حاصل ترکیب کارایی، قابلیت اطمینان و مدیریت‌پذیری است.

سرور اچ پی DL20 G10 یک راه‌حل جدید برای مشاغل کوچک و متوسط است و یک پلتفرم قابل حمل و در عین حال قدرتمند برای فضای‌های کوچک است. به دلیل انعطاف پذیری بالا می‌توان سرور hp dl20 g10 را برای هر محیط کاری به صورت سفارشی پیکربندی کرد.

بررسی تخصصی سرور HP DL20 Gen10 Server

سرور تک پردازنده و تک یونیته DL20 G10 ، از پردازنده‌های اینتل Intel Xeon E و اینتل پنتیوم و اینتل Core i3 پشتیبانی می‌کند، ترکیب منحصربه‌فردی از قابلیت‌های کلاس انترپرایز را در کنار ارزشمندی محصول فراهم می‌کند. تمامی اینها این رک سرور ایده‌آل را برای کسب‌وکارهای در حال رشد، انترپرایزها و همچنین تأمین‌کنندگان سرویس، تبدیل به پلت‌فرمی ایده‌آل می‌کند. ارایه پیکربندی‌های بسیار انعطاف پذیر برای رفع انواع نیازهای کسب‌و کارها آن هم با قیمتی مقرون‌به‌صرفه از ویژگی‌های این سرور اچ پی است و با وجود تنوع در HPE Qualified Options اغلب نیازهای مشتریان را برآورده می‌کند تا محیط‌های کاری آنها بهبود یابد و تأمین نیازهای Most Demanding برای حجم‌های کاری سبک را نتیجه می‌دهد.

بسیاری از سرورهای امروزی، دوپردازنده‌ای با رم بالا و تعداد مناسب هسته هستند اما بخشی از بازار هم هست که با سرورهایی با تعداد کلاک و رم کمتر می‌توانند نیازهای خود را برطرف کنند. مثال بارز چنین بازاری، Dedicated Web Hosting و EDA Application است. در ادامه تمام ویژگی و مشخصات فنی قسمت‌های حیاتی سرور hp dl20 g10 را به صورت تخصصی بررسی می‌کنیم تا خرید آگاهانه‌تری را تجربه کنید.

ویژگی‌های جدید سرور dl20 g10 کدامند؟

  • CPU های اینتل با دو تا هشت هسته اصلی، چهار، هشت، 12 یا 16 مگابایت کش و حداکثر فرکانس چهار گیگاهرتز
  • رم‌های پرسرعت DDR4 از نوع UDIMM با سرعت 2666MT/s و ظرفیت کل 64 گیگابایت و پشتیبانی از فناوری ECC
  • ذخیره سازی داخلی با انواع هاردها و ظرفیت ذخیره سازی مختلف
  • دو اسلات PCIe برای افزایش I/O، ذخیره سازی بیشتر، کارت گرافیک و کارت شبکه و کنترلر اضافه
  • کارت شبکه دو پورتی با پهنای باند یک گیگابیتی (HPE embedded 1Gb 2-port 361i) و امکان افزودن رایزر FlexibleLOM با پهنای باند 25 گیگابیت
  • پشتیبانی از اسلات‌های m2 SSD
  • پشتیبانی از حداکثر 3 فن در حالت Non Redundant
  • نرم افزار مدیریتی HPE iLO ، پورت اختصاصی HPE iLO به صورت Option Kit برای افزایش سرعت و امنیت در انتقال داده‌ها
  • پشتیبانی از Intel SGX
  • تنوع منبع تغذیه: Flex Slot های افزونه شامل 500W 94% Efficiency و 800W 48VDC 94% Efficiency
  • راهکارهای جدید و متمرکز بر SMB ها
  • سرور HP DL20 G10 Server ، بررسی بدنه و شاسی

    سرور HP DL20 G10 Server با شاسی تک یونیت و به صورت رک مونت طراحی شده‌است و تنها یک واحد از فضای داخل رک را اشغال می‌کند. کمپانی HP انواع شاسی سرور HP DL20 G10 Server به صورتی که در ادامه بیان می‌کنیم، تولید کرده‌است:

  • 4 SFF device bay Model
  • 4 SFF + 2SFF device bay numbering Model
  • 2LFF Hot Plug device bay numbering
  • 2LFF Non Hot Plug device bay numbering
  • سرور HPE ProLiant DL20 G10 Server به صورت پیشفرض با چهار جایگاه درایو 2.5 اینچی یا SFF عرضه می‌شود که با اضافه کردن یک Bay یا محفظه اختیاری می‌توان دو درایو SFF دیگر را نیز در اختیار داشت. شاسی سرور dl20 g10 در حالت 2LFF با قابلیت Hot Plug و فاقد این قابلیت نیز قابل استفاده است.

    پنل پشتی سرور DL20 Gen10

    در قسمت پشت سرور، ویژگی‌های مهمی دیده می‌شود. از سمت چپ شروع می‌کنیم: پورت مدیریتی اختصاصی iLO را می‌بینیم که در ادامه مقاله به آن پرداخته‌ایم. پورت VGA، پورت سریال COM و دو پورتUSB 3.0 (برای استفاده از KVM cart hands-on access)، پورت‌های دیگری هستند که در این قسمت می‌بینیم.

    دو کارت شبکه1GbE داریم که برای بسیاری از وب سرورهای اختصاصی و اپلیکیشن‌های مشابه آن، مناسبند یعنی دقیقاً در جایی که کارایی شبکه اهمیت کمی دارد. اما اگر کارایی بیشتری برای شبکه بخواهید، PCIe Riser، دو اسلات دارد:

    1. low profile x8
    2. full height slot with a PCIe 3.0 x16 physical connector

    پردازنده در سرور HP DL20 Gen10 Server

    چیپ ستی که این سرور نسل ۱۰ پشتیبانی می‌کند، Intel C242 Chipset است و چیپ ستی در سرور DL20 G9 استفاده شده بود، چیپ ست Intel C236 بوده است. تفاوت مهم این دو چیپ ست در حداکثر تعدادPCIe Lane هاست که در C242 برابر با ۱۰ و در C232 برابر با ۸ است.

    همان طور که گفتیم، DL20 G10 از پردازنده‌های اینتل زئون سری E و اینتل پنتیوم و اینتل Core i3 پشتیبانی می‌کند. این انتخاب‌های متنوع از میان پردازنده‌ها باعث می‌شود بتوانید پردازنده‌های دو، چهار و شش هسته‌ای داشته باشید. پردازنده Pentium G5400 ، دو هسته و ۴ مگابایت کش، و پردازندهCore i3-8300 ، چهار هسته و ۸ مگابایت کش، و پردازنده‌های اینتل زئون سریE ، چهار، شش و هشت هسته را به همراه ۸ و ۱۲ یا 16 مگابایت کش را برایتان فراهم می‌کنند.

    دو مدل از پردازنده‌ های اینتل زئون سری E یعنی E-2174G و E-2186G به همراه حافظه 2666UDIMM، از Intel Software Guard Extensions یا همان Intel SGX پشتیبانی می‌کنند که امنیت کد اپلیکیشن و اطلاعات را فراهم می‌کند. چنین CPU هایی با هدف کاهش قیمت سرور HP DL20 G10 Server در این محصول قرار گرفته‌اند اما در عین حال این سری‌های جدید پردازنده‌های اینتل، هسته و سرعت کلاک بالاتری دارند. اگر بخواهید از چنین پردازنده‌های در سرورهای ایستاده و Tower استفاده کنید، می‌توانید سرور HPE ML30 Gen10را انتخاب کنید .

    برای اینکه پیکربندی سطح پایین یا Entry داشته باشید، می‌توانید از پردازنده‌های کم قیمت پنتیوم و سری Core استفاده کنید. اگر این دو پردازنده انتخاب می‌کنید، باید از حافظه‌های ۲۴۰۰ استفاده کنید.

     سی پی یو سازگار با سرور hp dl20 g10

    حافظه رم سرور HP DL20 G10

    مجموع حافظه قابل پشتیبانی در سرور HP DL20 G10 Server، برابر با ۶۴ گیگابایت و از سری DDR4 ECC است. UDIMM‌های ۲۴۰۰ و ۲۶۶۶ مگاهرتزی می‌توانند تمامی نیازهای حجم کاری شما را فراهم کنند که حداکثر تعداد آنها چهار عدد است. استفاده از ویژگی امنیتی ECC در حافظه از بروز Data Loss و Downtime های پیش‌بینی نشده سیستمی جلوگیری می‌کند.

    در حال حاضر هر DIMM، می‌تواند ۱۶ گیگابایتی باشد اما در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم از DIMM های ۳۲ گیگابایتی هم استفاده کنیم.

    رم سرور hp dl20 g10

    انواع هارد درایو ها و ذخیره سازی در سرور  HP DL20 G10 Server

    هارد درایوها در سرور HP DL20 G10 Server ، انعطاف پذیر است و می‌توان دو درایو LFF و یا شش درایو SFF را انتخاب کرد. در تصویر زیر می‌توانید انعطاف پذیریِ این پیکربندی را ببینید:

     ذخیره ساز با سرور hp dl20 g10

    شش عدد درایو SFF 2.5″ در قسمت جلوی سرور HP DL20 G10 Server داریم. دودرایو در بالا سمت چپ، جای قرارگیری اپتیکال درایو است و در صورتی که بخواهید از اپتیکال درایو استفاده کنید، امکان استفاده از چهار عدد SFF را برایتان باقی می‌ماند.

    هارد سرور hp dl20 g10

    اگر از کیسی که از LFF 3.5″ پشتیبانی می‌کند، استفاده کنید می‌توانید دو داریو داشته باشید.

    بررسی تخصصی سرور hp dl20 g10

    بورد کوچک دیگری (PCB) که حاوی اسلات M.2 و پورت شبکه مدیریتی است، را در تصویر زیر می‌بینید که باعث صرفه‌جویی در هزینه است اما امکان تعبیه آن در مادربورد اصلی هم وجود دارد که ممکن است اچ پی در آینده چنین کاری انجام دهد.

    درایو های m.2 سرور hp dl20 g10

    به صورت کلی می‌توان انواع هارد درایوها و ذخیره سازی در سرور HPE DL20 G10 را به صورت زیر درنظر گرفت:

    در شاسی LFF، امکان استفاده از دو عدد درایو LFF وجود دارد. یعنی با دو درایو 3.5 اینچی با انواع و ظرفیت‌های مختلف، ظرفیت‌های زیر را خواهیم داشت:

  • 32 ترابایت: با LFF از نوع SAS و یا SATA و هات پلاگ با ظرفیت 16 ترابایت؛
  • 36 ترابایت: با LFF از نوع SATA SSD و هات پلاگ با ظرفیت 7.68 ترابایت؛
  • 2 ترابایت: با LFF از نوع SAS SSD و هات پلاگ با ظرفیت 1.6 ترابایت؛
  • در شاسیSFF، امکان استفاده از چهار عدد درایو SFF وجود دارد. یعنی با چهار درایو 2.5 اینچی با انواع و ظرفیت‌های مختلف، ظرفیت‌های زیر را خواهیم داشت:

  • 12 ترابایت: با SFF از نوع SATA با ظرفیت 2 ترابایت؛
  • 4 ترابایت: با SFF از نوع SAS با ظرفیت 2.4 ترابایت؛
  • 16 ترابایت: با SFF از نوع SAS SSD با ظرفیت 15.36 ترابایت؛
  • 08 ترابایت: با SFF از نوع SATA با ظرفیت 7.68 ترابایت؛
  • این سرور از یک اسلات m.2 SSD با ظرفیت 480 گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

    برای خرید سرور dl20 g10 اچ پی یا استعلام قیمت می‌توانید از طریق درخواست ثبت پیش فاکتور اقدام کرده و یا با 02154591915 شماره تماس بگیرید.

    کنترلر در سرور dl20 g10

    کنترلری که به صورت تعبیه شده در سرور HP DL20 G10 Server قرار دارد، همانند تمامی دیگر سرورهای نسل ۱۰ اچ پی، کنترلر HPE Smart Array S100i SR است. این کنترلر در واقع فرم دوباره طراحی شده HPE Smart Array است و انعطاف لازم برای این که بتوانید مناسب‌ترین کنترلر ۱۲ گیگابیتی (در ثانیه) را متناسب با محیط کاری خود انتخاب کنید، فراهم می‌کند.

    نکاتی درباره کنترلر S100i

    کنترلر S100i کنترلر ۱۴ پورتی SATA است اما فقط ۱۲ پورت آن قابل استفاده است و ۲ پورت دیگر برای پشتیبانی از دو تا M.2 رو Primary Riser است.

    کنترلر S100i تنها در حالت UEFI کار می‌کند و برای پشتیبانی از حالت Legacy، کنترلر دیگری لازم است.

    کنترلر S100i تنها از ویندوز پشتیبانی می‌کند. اچ پی به کاربران لینوکس راهکار استفاده از نرم افزار متن باز In-Distro را برای ایجاد two-disk RAID 1 boot volume می‌دهد. برای اطلاعات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید:

    https://downloads.linux.hpe.com/SDR/project/lsrrb/

    انواع کنترلر در سرور HP DL20 G10 Server

    Essential RAID Controller:

    1. HPE Smart Array E208i-a SR Gen10 LH Controller
    2. HPE Smart Array E208e-p SR Gen10 Controller

    Performance RAID Controller:

    1. HPE Smart Array P408i-a SR Gen10 LH Controller
    2. HPE Smart Array P408e-p SR Gen10 Controller

    نکته: کنترلرهای Performance RAID که یکی از سه نوع کنترلرهای نسل ۱۰ اچ پی است، به HPE Smart Storage Battery نیاز دارند که باید به صورت جداگانه خریداری شود.

    کولینگ و فن ها

    سرور HP DL20 G10 Server ، دارای ۳ فن به صورت Non-Hot Plug و Non-Redundant است. دو عدد فن در قسمتی که CPU و رم قرار دارد، قرار گرفته که در تصویر مربوط به قسمت حافظه می‌بینید. فن سوم، هوا را از Storage Bay به قسمت PCIe Expansion می‌دمد که در تصویر زیر می‎توانید محل قرارگیری آن را ببینید.

    خنک کننده های سرور hp dl20 g10

    در این کیس می‌بینیم که فن‌ها بسیار Easy Servicing هستند اما به سادگی همانند سرورهای رده بالا، Hot-swappable نیستند البته این، طراحی استانداردی است و کانکتورهای اچ پی در بهترین حالت خود هستند. این فن‌ها در هر سه مدل کیس این سرور به همین ترتیب هستند. سه مدل کیس این سرور عبارتند از: 2LFF NHP و 2LFF HP و 4SFF HP . تصویر این سه مدل را در قسمت ذخیره سازی و استوریج می‌توانید ببینید.

    منبع تغذیه سازگار با سرور hp dl20 g10

    منبع تغذیه‌های ۲۹۰، ۵۰۰ یا ۸۰۰ واتی در سرور DL20 G10 پشتیبانی می‌شوند که قابلیت افزودنگی و Redundancy دارند یعنی باعث می‌شوند کسب‌وکارتان همواره در حالت اجرا باشد و امنیت داده و دسترس پذیری راحتی هنگام خرابی منبع تغذیه فراهم می‌کنند. امیدواریم اچ پی بتواند در نسل‌های بعدی، منابع تغذیه 80Plus Silver را به 80Plus Gold ارتقا دهد.

    کارت شبکه و اسلات افزونه

    اسلات‌های PCIs و HPE FlexibleLOM در سرور hp DL20 G10 ، امکان پیاده‌سازی فرمت‌هایی با کارایی بیشتر را فراهم می‌کنند. دو عدد کارت شبکه یک گیگابیتی تعبیه شده دارید و امکان افزودن کارت‌های HPE FlexibleLOM و PCIe Standup را خواهید داشت تا پهنای باند شبکه بیشتری (از یک گیگابیت گرفته تا 25 گیگابیت)، داشته باشید. با این قابلیت‌ها می‌توانید با رشد یا تغییر نیازهای کسب‌وکارتان، همگام باشید.

    طراحی ساده و جمع‌وجور برای راهکارهای خوش قیمت

    سرور های HP DL20 G10 Server چه در نسل ۹ و چه در نسل ۱۰، دارای کیس‌هایی با عمق کم هستند یعنی حدود ۳۸ سانتیمتر که سیار بودن و پیاده‌سازی آسانی را برای انواع محیط‌های کاری فراهم می‌کند.

    ویژگی‌های طراحی و کیفیت بالا در سرورهای HP DL20 G10 Server مانند دسترسی Tool-less Access به مؤلفه‌های سیستمی و بهبود Serviceability، مخصوص خانواده پرولیانت اچ پی است.

    مدیریت از طریق iLO5

    HPE iLO 5 به صورت تعبیه شده در سرور DL20 G10 قرار دارد. iLO BMC و حافظه آن درست بالای PCIe Riser قرار دارد و این مجموعه، تشکیل HPE Silicon Root of Trust را می‌دهد که فریمور BMC را از حملات حفظ می‌کند.

    مدیریت سروریِ آسان‌تر و کاراتری را با HPE iLO5 خواهید داشت. امکان پیاده‌سازی Firmware در مقیاس بزرگ را دارد و با بهبود GUI که مدیریت API ها را آسان می‌کند و دسترسی Easy System Debug Access، مدیریتی منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد.

    مدیریت از طریق ilo5 در سرور dl20 g10

    امنیت

    Firmware اصلی سرور مستقیماً در سیلیکون قرار گرفته و تامین امنیت در سرورهای نسل ۱۰ اچ پی به صورت تعبیه شده در چرخه عمر سرور وجود دارد که با تکنولوژی Silicon Root of Trust انجام می‌شود. میلیون‌ها کد خط‌های سروری توسط Run-Time Firmware Validation قبل از اینکه سیستم‌عامل سرور بوت شود، اجرا می‌شود که توسط HPE iLO Advanced Premium Security Edition فعال می‌شود. Firmware سرور هر ۲۴ ساعت یکبار اعتبار فریمور اصلی سرور را بررسی می‌کند. اگر کدهای ناامن و نامعتبر تشخیص داده شوند، ویژگی Secure Recover فریمور سرور را به آخرین حالت مناسب و یا تنظیمات کارخانه برمی‌گرداند.

    ماژول TPM یا Trusted Platform Module ویژگی دیگر امنیتی در سرور HP DL20 G10 Server است که در سرورهای نسل ۱۰ اچ پی از نسخه  TPM 2.0استفاده می‌شود. این ماژول از دسترسی‌های غیرمجاز به سرور جلوگیری می‌کند و آرتیفکت‌ها و ابزارهایی را که برای اعتبارسنجی سرور لازم است را ذخیره می‌کند. مورد استفاده این آرتیفکت‌ها هنگامی است که در سرور باز شود و یا لاگ‌های Intrusion Detection kit ایجاد شود. یعنی وقتی درپوش سرور باز شده باشد، لاگ‌های Intrusion Detection Kit اعلام هشداری مبنی بر این جریان به ادمین شبکه صادر می‌کنند.

    فروش سرور HP DL20 G10 Server با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش

    فروش سرور HP DL20 G10 Server در فالنیک با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش انجام می‌شود. فروش سرورhp dl20 g10 در فالینگ براساس کانفینگ‌های ارائه شده یا کانفینگ‌های پیشنهادی کاربران صورت می‌گیرد و وجود خدمات پس از فروش دلیلی بر کیفیت بالای قطعات و سخت افزارهای سرور است.

    برای خرید آنلاین سرور dl20 g10 می‌توانید با کارشناسان فنی فالنیک تماس گرفته و با توجه به نیاز و نوع کسب و کار خود سرور Dl20 g10 را پیکربندی و خریداری کنید. شماره تماس 02154591915 یکی از راه‌های ارتباطی برای تماس با متخصصین فالنیک و اطلاع از قیمت سرور HP DL20 G10 Server است.

    توضیحات تکمیلی

    گروه ویژگی 2
    کارت شبکه

    HPE Ethernet 1Gb 2-port 361i network Adapter (Intel i350)

    پردازنده
    برند پردازنده

    Intel

    خانواده پردازنده

    Intel Xeon E Intel Pentium Intel Core i3

    حداکثر تعداد هسته سرور

    8

    حداقل تعداد هسته سرور

    2

    More
    نوع محصول

    Server Family

    برند

    HP

    سری محصول

    Proliant DL RackMount

    فرم فکتور

    1 یونیت

    ابعاد

    43.46 * 38.22 * 4.32 سانتی متر

    وزن

    7.9 کیلوگرم

    نسل سرور

    دهم

    تعداد منبع تغذیه

    امکان نصب یک منبع تغذیه به صورت NHP

    حداکثر تعداد فن

    3

    تعداد اسلات «PCIe»

    2

    حداکثر ظرفیت حافظه

    64 گیکابایت

    نوع حافظه جانبی

    DDR4

    اندازه هارد

    LFF 3.5 اینچ SFF 2.5 اینچ

    فرمت هارد دیسک

    Hot plug

    حداکثر تعداد هارد

    4SFF with options supporting +2SFF 2LFF Hot Plug 2LFF Non Hot Plug

    تعداد هارد قابل نصب استاندارد

    2 تا 4 هارد، بسته به شاسی

    حداکثر ظرفیت ذخیره سازی

    92.16 ترابایت

    قابلیت پشتیبانی از m2

    دارد

    مدیریت دستگاه

    HPE iLO 5

    گارانتی

    بسته طلایی: 2 سال ضمانت فالنیک، 1 سال ضمانت پوشش حوادث، حمل و نصب سخت افزاري رايگان در تهران، جنرال سرويس رايگان 6 ماه پس از خريد در تهران

    نقد و بررسی‌ها

    هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

    اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سرور HP DL20 G10 Server”

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    5 − سه =

    تماس با کارشناس

    درخواست تعمیر لپ تاپ را در کادر زیر ثبت کنید.

    تعمیرکار لپ تاپ فالنیک آماده ارائه خدمات به شماست

    برای دريافت مشاوره فرم زير را پر کنید.

    Contact us

    Falnic (Iran HP) provides the most complete portfolio of HP products in Iran
    Contact the Falnic Team (Iran-HP) to contact the following locations.

    Phone Number :+98218363 extension 180

    You can also enter your name and mobile number in the box below so our experts will contact you as soon as possible.

    همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
    تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

    همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
    تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

    همچنین میتوانید در صورت تمایل نام و تلفن همراه خود را در کادر زیر وارد کنید
    تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

    ✅ تاییدیه پیش فاکتور

    درخواست پیش فاکتور برای سرور HP DL20 G10 Server به تعداد 1 عدد