به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
سرور و شبکه

راهنمای خرید سرور دوربین مداربسته ؛ هر آنچه باید بدانید

راهنمای خرید سرور دوربین مداربسته

به طور معمول کاربران و سازمان‌ها دوربین‌های مدار بسته را همراه با دستگاه NVR یا DVR خریداری می‌کنند اما چرا وجود سرور برای راه اندازی سیستم دوربین مداربسته ضروری است؟ انتخاب سروری مناسب چه تاثیری می‌تواند در کیفیت و امنیت فیلم‌های ضبط شده ما داشته باشد؟

در این مقاله فالنیک قصد داریم شما را با چیستی و چرایی خرید سرور دوربین مداربسته آشنا کنیم و راهنمای خرید سرور دوربین مداربسته جامعی را ارائه دهیم. پس تا پایان مطلب همراه ما باشید.

اگر برای پیاده‌سازی سیستم نظارت تصویری خود قصد خرید سرور hp را دارید، می‌توانید از طریق تماس با شماره 02154591915 با کارشناسان ما در ارتباط باشید و پیش از خرید مشاوره رایگان دریافت کنید.

خرید سرور فیزیکی با 24 ماه گارانتی معتبر فالنیک
خرید سرور فیزیکی در فروشگاه فالنیک به همراه پیکربندی آنلاین + درخواست پیش فاکتور و قیمت سرور + مشاوره رایگان + گارانتی 2 ساله معتبر + ارائه مشخصات سرور + قطعات اصل، برای شما فراهم است.
قیمت سرور فیزیکیتماس تلفنی

سرور دوربین مدار بسته چه وظایفی دارد؟

سرور دوربین مدار بسته عملکردی شبیه به دستگاه NVR دارد که برای ضبط و مدیریت تصاویر دوربین مداربسته‌ متصل به شبکه‌، مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سرور بسته به نوع برنامه کاربردی که روی آن نصب می‌شود، قابلیت ضبط تصاویر ویدئویی از دوربین‌های مداربسته را فراهم می‌کند.

با استفاده از سرور دوربین مدار بسته، کاربران می‌توانند تصاویر ضبط شده را مشاهده و مدیریت کنند، روی آن‌ها زوم کرده و با استفاده از ابزارهای متنوعی مانند تشخیص حرکت، تشخیص چهره و تشخیص پلاک خودروها، به نظارت و کنترل حرفه‌ای بر محیط مورد نظر بپردازند.

اگر می‌خواهید با نکات کلیدی خرید سرور مناسب آشنا شوید، مقاله راهنمای خرید سرور فیزیکی را بخوانید.

راهنمای خرید سرور دوربین مداربسته

راهنمای خرید سرور دوربین مداربسته ؛ 10 نکته ای که پیش از خرید باید بدانید

سرور دوربین مداربسته با هدف ذخیره‌سازی، بازیابی و دسترسی آسان به تصاویر ضبط شده مورد استفاده قرار می‌گیرد. هنگامی که قصد خرید سرور دوربین مدار بسته را با هدف کنترل و نظارت حرفه‌ای بر محیط دارید، بهتر است به نکات زیر دقت کنید:

  1. نرم‌افزار مدیریت دوربین مداربسته: نرم‌افزارهای مدیریت دوربین مداربسته برای کنترل و نظارت روی دوربین‌ها و ضبط‌ها کاربرد دارند. برخی از این نرم‌افزارها قابلیت تشخیص حرکت، ضبط تصاویر با کیفیت بالا، مدیریت دسترسی کاربران و پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف شبکه را دارند.
  2. پهنای باند شبکه: پهنای باند شبکه برای کنترل و نظارت حرفه‌ای سرور دوربین مداربسته و همچنین خود دوربین مداربسته اهمیت زیادی دارد. برای اطمینان از پایداری سیستم و انتقال تصاویر با کیفیت بالا، باید مطمئن شوید به پهنای باند کافی متناسب با تعداد دوربین‌های نصب شده در محیط، دسترسی دارید. هرچه کیفیت فیلم‌های تهیه شده با دوربین‌ها بالاتر باشد، به همان نسبت به پهنای باند بیشتری برای انتقال اطلاعات نیاز دارید.
  3. امنیت: به دلیل اهمیت بالای فیلم‌های ضبط شده توسط دوربین مداربسته، حفظ امنیت سرور حیاتی و ضروری است. نه تنها باید امنیت سرور را تأمین کنید، بلکه باید اطمینان حاصل کنید نرم‌افزارهای مورد استفاده شناخته شده و کرک نشده باشند و دسترسی به سرور و فیلم‌ها توسط کاربران شناخته شده و بر مبنای مجوزهای تخصیص داده شده به آن‌ها انجام شود. به طور مثال، می‌توانید از رمزنگاری و فایروال‌های قوی برای حفاظت از داده‌ها استفاده کنید.
  4. پشتیبانی فنی: برای کنترل و نظارت حرفه‌ای روی سرور دوربین مداربسته، پشتیبانی فنی و نرم‌افزاری نیز از عوامل مهم هستند. باید از قابلیت پشتیبانی فنی سرور که توسط تولید کننده یا فروشنده ارائه می‌شوند، مطمئن شوید تا در صورت بروز مشکلات، بتوانید به‌راحتی آن‌ها را رفع کرد.
  5. نظارت از راه دور: برای کنترل و نظارت حرفه‌ای روی سرور دوربین مدار بسته، قابلیت نظارت از راه دور بسیار مهم است. با استفاده از این قابلیت، می‌توانید به سرور خود از هر شبکه‌ای دسترسی داشته باشید و نظارت خود را بدون محدودیت انجام دهید. به طور مثال، سرورهای اچ‌پی با مکانیزم مدیریتی iLO به کاربران اجازه می‌دهند از راه دور به سرور متصل شوند و کارهای مرتبط با مدیریت و نظارت را انجام دهند.
  6. انتخاب سیستم‌عامل: انتخاب سیستم‌عامل مناسب برای سرور مدار بسته مهم است. سیستم‌عامل ویندوز سرور به دلیل این‌که طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی برای آن طراحی شده‌است، گزینه مناسبی برای استقرار روی سرور دوربین مدار بسته هستند.
  7. انتخاب پردازنده: برای سرور دوربین مداربسته، انتخاب پردازنده‌‌ای با سرعت و تعداد هسته‌های بالا توصیه می‌شود.
  8. حافظه اصلی: حافظه دومین معیار مهمی است که هنگام خرید سرور مناسب دوربین مدار بسته باید به آن دقت کنید. حافظه‌هایی با سرعت بالا و ظرفیت مناسب، برای اجرای سریع و پایدار سرور مورد نیاز است. برای سرور دوربین مداربسته، حداقل حافظه 64 گیگابایت توصیه می‌شود.
  9. فضای ذخیره‌سازی: برای انتخاب فضای ذخیره‌سازی مناسب، باید تعداد دوربین‌ها، فریم‌ریت و کیفیت تصاویر را در نظر بگیرید. با توجه به این‌که دوربین‌های امروزی فیلم‌های با کیفیت اچ‌پی یا فول اچ‌دی ضبط می‌کنند، سرور باید دست‌کم توانایی میزبانی از چهار هارد دیسک را داشته باشد تا مشکلی از بابت ذخیره‌سازی فیلم‌ها به‌وجود نیاید.
  10. قیمت: قیمت سرور دوربین مداربسته نیز از جمله عوامل مهم هنگام خرید است. اگر سرور گران‌قیمتی را تهیه کنید و آن‌را تنها به دوربین‌های مداربسته متصل کنید، بیهوده هزینه کرده‌اید. باید به دنبال سرورهای اقتصادی تا متوسطی باشید که جواب‌گوی نیازها باشند.

قبل از خریدن سرور دوربین مداربسته، باید نیازهای خود را به دقت بررسی کنید و سپس با توجه به این نیازها، سرور مناسب را انتخاب کنید. برای اطمینان از کیفیت و عملکرد سرور، همیشه به تولیدکنندگان معتبر و با سابقه مراجعه کنید و نظرات کاربران را نیز مطالعه کنید.

راهنمای انتخاب سرور دوربین مداربسته
هنگام انتخاب سرور برای دوربین مدار بسته به قابلیت‌هایی مانند مانیتورینگ و مدیریت از راه دور، پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف شبکه و … دقت کنید.

سرور مدار بسته در چه زمینه‌ هایی کاربرد دارد؟

سرور دوربین مدار بسته با توجه به نوع برنامه کاربردی نصب شده روی آن، قابلیت‌های مختلفی در اختیار کاربران قرار می‌دهد که برخی از آن‌ها به شرح زیر هستند:

  • ضبط و ذخیره تصاویر
  • پشتیبانی از دوربین‌های مختلف
  • مدیریت دسترسی کاربران
  • قابلیت تشخیص حرکت
  • قابلیت اتصال به شبکه
  • پشتیبانی از پروتکل‌های مختلف شبکه
  • قابلیت نظارت از راه دور
راهنمای خرید سرور برای دوربین مداربسته
سرورهای دوربین مدار بسته به سرپرستان شبکه اجازه می‌دهند از طریق دستگاه‌های همراه به دوربین متصل شده و تصاویر را مشاهده کنند.

4 نکته مهمی که هنگام خرید سرور دوربین مدار بسته باید به آن‌ها توجه کنیم

نکاتی که در ادامه بیان می‌کنیم، مهم‌ترین فاکتورهایی هستند که در راهنمای خرید سرور برای دوربین مداربسته باید به آن اشاره کنیم تا بتوانید خرید مطمئنی را تجربه کنید:

  1. تعداد دوربینها: اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، تعداد دوربین‌هایی است که می‌خواهید به سرور خود متصل کنید. هر چه تعداد دوربین‌ها بیشتر باشد، سرور شما باید قدرتمندتر باشد.
  2. کیفیت تصاویر: اگر می‌خواهید تصاویر با کیفیت بالا ضبط کنید، باید سروری انتخاب کنید که از پردازنده قدرتمندی برخوردار باشد.
  3. مدت زمان ذخیرهسازی تصاویر: اگر می‌خواهید تصاویر را برای مدت طولانی ذخیره کنید، باید سروری را انتخاب کنید که فضای ذخیره‌سازی کافی داشته باشد.
  4. قابلیت ارتقا: سرور باید قابلیت ارتقا مولفه‌های سخت‌افزاری را داشته باشد تا اگر در آینده تعداد دوربین‌ها را بیشتر کردید یا از دوربین‌های پیشرفته‌تری استفاده کردید، مشکلی بابت پشتیبانی از فایل‌های ذخیره شده، نداشته باشد. 

چند نکته مهم دیگری که هنگام خرید سرور دوربین مدار بسته باید به آن‌ها دقت کنید به شرح زیر است:

  • از یک فروشنده معتبر خرید کنید.
  • گارانتی سرور را بررسی کنید.
  • مطمئن شوید که سرور با نرم‌افزار دوربین مدار بسته شما سازگار است.
  • قبل از خرید، سرور را تست کنید.

با توجه به این نکات، می‌توانید سرور دوربین مدار بسته مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کنید.

راهنمای انتخاب سرور دوربین مدار بسته
هر چه تعداد دوربین‌های مداربسته بیشتر باشد باید از لحاظ سخت افزاری سرور قدرتمندتری را انتخاب کنید.

چرا برای دوربین مداربسته از سرور استفاده کنیم؟

چرا از دستگاه ضبط ویدئو مانند nvr استفاده نکنیم؟ و برای پیاده سازی دوربین مداربسته سرور را انتخاب کنیم؟ اینها سوالاتی هستند که پیش از خرید ممکن است دغدغه بسیاری از افراد و حتی متخصصین IT باشد. در ادامه راهنمای انتخاب سرور دوربین مداربسته به این سوال مهم و کلیدی پاسخ می‌دهیم. سازمان‌ها و کارشناسان شبکه به دلایل زیر از سرور دوربین مدار بسته استفاده می‌کنند:

  • قابلیت ذخیره‌سازی بالاتر سرور
  • قابلیت دسترسی بیشتر
  • انعطاف‌پذیری بالاتر
  • امنیت بالاتر
مزیت خرید سرور مدار بسته
یکی از دلایلی که برای راه اندازی دوربین مدار بسته از سرور استفاده می‌کنیم، افزایش امنیت فیلم‌های ضبط شده‌است.

چه تفاوتی میان سرور و دستگاه های ضبط ویدئو (NVR) وجود دارد؟

سرور یک رایانه قدرتمند است که برای ذخیره و پردازش داده‌ها استفاده می‌شود، در حالی که NVR یک دستگاه ضبط ویدئو است که برای ضبط و پخش ویدئو از دوربین‌های مدار بسته استفاده می‌شود. تفاوت اصلی بین سرور و NVR این است که سرور برای کارهای مختلفی طراحی شده‌، در حالی که NVR برای یک کار خاص طراحی شده‌است.

سرور اغلب قدرتمندتر و انعطاف‌پذیرتر از یک NVR است. با این حال، NVR مقرون به صرفه‌تر بوده و فرآیند راه‌اندازی و مدیریت ساده‌تری دارد.

در نهایت بهترین راه‌حل، به نیازها و بودجه بستگی دارد. اگر به‌دنبال یک راهکار قدرتمند و انعطاف‌پذیر هستید که بتواند کارهای مختلفی انجام دهد، سرور cctv انتخاب خوبی است. اگر به دنبال یک راه‌حل مقرون به صرفه و آسان برای راه‌اندازی و مدیریت هستید که فقط برای ضبط و پخش ویدئو از دوربین‌های مدار بسته قابل استفاده باشد، NVR انتخاب بهتری است.

پیشنهاد مطالعه

بررسی مزایا و معایب استفاده از سرور برای دوربین مدار بسته

استفاده از سرور برای دوربین مداربسته مزایا و معایب خاص خود را دارد.:

مزایای انتخاب سرور دوربین مداربسته

  • ذخیرهسازی بیشتر: سرورها می‌توانند حجم زیادی از داده‌ها را ذخیره کنند که برای دوربین‌های مداربسته که حجم زیادی از داده‌ها را تولید می‌کنند، ضروری است.
  • دسترسی بیشتر: کارشناسان شبکه می‌توانند از هر مکانی که مجهز به اینترنت است به سرور دسترسی داشته باشند و نه تنها فرآیند نظارت بر دوربین‌های مداربسته را به شیوه از راه دور انجام دهند، بلکه تغییراتی در تنظیمات سرور به وجود آورند.
  • انعطاف‌پذیری بیشتر: کارشناسان شبکه به‌راحتی قادر به تعویض یا ارتقا مولفه‌های سخت‌افزاری سرورها متناسب با نیاز کاری هستند.
  • امنیت بیشتر: سرورها در مقایسه با دستگاه‌های NVR به طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های امنیتی و مدیریتی تجهیز شده‌اند. بنابراین، بالاترین سطح از امنیت را برای محافظت از داده‌ها ارائه می‌کنند. همچنین، امکان رمزگذاری اطلاعات را ارائه می‌کنند که نقش مهمی در محافظت از اطلاعات دارند.

معایب استفاده از سرور برای دوربین‌های مداربسته

با این‌حال، سرورها نیز معایب خاص خود را هنگام کار با دوربین‌های مداربسته دارند که از آن جمله به موارد زیر باید اشاره کرد:

  • قیمت بالاتر: سرورها اغلب از NVRها گران‌تر هستند.
  • نیاز به نگهداری بیشتر: سرورها در مقایسه با NVRها به نگهداری بیشتری نیاز دارند.
  • نیاز به دانش فنی: برای استفاده از سرورها به دانش فنی بیشتری نسبت به NVRها نیاز دارید.

چه عواملی روی قیمت سرور دوربین مدار بسته تاثیرگذار است؟

عوامل مختلفی روی قیمت سرور دوربین مدار بسته تاثیرگذار است، برخی از این عوامل به شرح زیر هستند:

  • تعداد دوربینها
  • کیفیت تصویر
  • ظرفیت ذخیره سازی
  • ویژگی‌های کاربردی
  • برند سرور

بهترین سرور‌های مداربسته کدامند؟ از قوی‌ترین تا به صرفه‌ترین

با توجه به این‌که سرورها در گروه تجهیزات گران‌قیمت بازار طبقه‌بندی می‌شوند، پیشنهاد ما این است که برای دوربین‌های مداربسته سروری را خریداری کنید که متناسب با نیازهای کاری باشد. از سرورهای خوب که قیمت مناسبی دارند، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سرور HP ML30 G10 Standard 4LFF Server

سرور ML30 از سرورهای ایستاده شرکت اچ‌پی گزینه مناسبی برای سرویس‌دهی به دوربین‌های مداربسته است. این سرور مقرون به صرفه توانایی پشتیبانی از یک پردازنده سری Intel Xeon E-2200 تا 6 هسته را دارد و قادر به پشتیبانی تا حداکثر 64 گیگابایت حافظه اصلی از نوع DDR4 با باس 2666 مگاهرتز است.

این سرور 4 خشاب برای نصب دیسک‌های 3.5 اینچی از نوع حافظه SSD یا هارد دیسک مبتنی بر رابط SATA یا SAS در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته، این امکان نیز وجود دارد تا 8 دیسک 2.5 اینچی یا SFF را در سرور قرار دهید و به ظرفیت ذخیره‌سازی مناسبی دست پیدا کنید. در مجموع این سرور بسته به نوع دیسکی که در آن قرار می‌دهید، توانایی پشتیبانی از 61.44 ترابایت فضای ذخیره‌سازی جانبی را دارد.

سرور ML30 مناسب دوربین مدار بسته
یکی از سرورهای مقرون به صرفه برای راه اندازی دوربین مداربسته سرور ML30 برند اچ پی است.

  • سرور HP ML350 G10 Server

سرور ml350 g10 در گروه سرورهای ایستاده اچ‌پی قرار می‌گیرد که توانایی پشتیبانی از دو پردازنده‌ مرکزی را دارد و علاوه بر این، ارتقاپذیری و قابلیت اطمینان بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این سرور نه تنها توانایی پشتیبانی از دوربین‌های مداربسته را دارد، بلکه قادر به ارائه سرویس‌های کاربردی به کسب‌و‌کارهای کوچک است.

از ویژگی‌های سخت‌افزاری شاخص این سرور باید به پشتیبانی از پردازنده‌های مقیاس‌پذیر زئون اینتل نسل اول و دوم با 4 تا 28 هسته که هر یک توانایی کار در فرکانس 3.9 گیگاهرتز را دارند، پشتیبانی از سه ترابایت حافظه اصلی با باس 2933 مگاهرتز، توانایی پشتیبانی از حافظه‌های حالت جامد و هارد دیسک‌ها که در مجموع بسته به نوع دیسک انتخاب شده 184 ترابایت حافظه را در اختیارتان قرار می‌دهند، اشاره کرد.

سرور ایستاده ML350 برای دوربین مدار بسته
سرور ML350 به دلیل پشتیبانی از نسل اول و دوم پردازنده‌های Intel Xeon Scalable برای راه اندازی دوربین مداربسته مناسب است.

  • سرور دل مدل Dell PowerEdge T30

از محصولات تاور شرکت دل مجهز به یک پردازنده اینتل زئون مدل E3-1225 v5 با فرکانس 3.3 گیگاهرتز است. این سرور مجهز به هشت گیگابایت حافظه اصلی که امکان ارتقا آن تا 64 گیگابایت وجود دارد و همچنین یک هارد دیسک یک ترابایتی روی آن قرار گرفته است. سرور T30 در گروه تجهیزات سوهو بازار قرار می‌گیرد و امکان نصب DVD روی آن وجود دارد. این سرور در مقایسه با نمونه‌های معرفی شده قیمت کمتری دارد و امکان فنی لازم را در اختیارتان قرار می‌دهد.

سرور تاور Dell T30
سرور ایستاده دل T30 با قابلیت پشتیبانی از هاردهای یک ترابایتی گزینه خوبی برای انتخاب به عنوان سرور دوربین مدار بسته محسوب می‌شود.
  • سرور لنوو مدل Think Server TS140

سرور ایستاده لنوو TS140، از پردازنده‌های اینتل سری E3-1200 v5 با چهار هسته پردازشی به همراه 64 گیگابایت DDR4  با فرکانس کاری 2133 مگاهرتز پشتیبانی می‌کند. این سرور توانایی پشتیبانی از 24 ترابایت فضای ذخیره‌سازی جانبی را دارد، امکان پیاده‌سازی رید برای محافظت از اطلاعات روی هارد دیسک‌ها فراهم شده‌است. شکاف‌های گسترشی برای نصب کارت‌های مختلف روی سرور وجود دارد و به کاربران اجازه می‌دهد در صورت نیاز مولفه‌های سخت‌افزاری آن‌ را ارتقا دهند.

سرور ایستاده لنوو TS140
سرور ایستاده لنوو TS140 به دلیل پشتیبانی از 24 ترابایت حافظه جانبی گزینه مناسبی برای سرور دوربین مدار بسته است.

نکاتی که بعد از خرید سرور دوربین مداربسته باید به آن‌ها توجه شود

پس از خرید سرور دوربین مداربسته باید به برخی از نکات کلیدی دقت کنید. این نکات به شرح زیر هستند:

  • نصب و راه‌اندازی: برای نصب و راه‌اندازی سرور دوربین مدار بسته، باید به راهنمای تولید‌کننده مراجعه کنید و نکات مربوط به نصب و راه‌اندازی را مدنظر داشته باشید.
  • امنیت: سرور دوربین مداربسته باید به‌خوبی از لحاظ امنیتی پیکربندی شود. این موضوع شامل تعیین کلمات عبور امن برای سرور، فعال‌سازی رمزنگاری داده‌ها و سایر اقدامات امنیتی است.
  • به‌روزرسانی: برای حفظ امنیت و بهینه‌سازی عملکرد سرور، باید به صورت منظم به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را انجام داد.
  • پشتیبانی: برای جلوگیری از بروز مشکل از دست رفتن داده‌ها و اطلاعات مهم، باید در بازهای زمانی مختلف از اطلاعات روی سرور، نسخه پشتیبان تهیه کنید.
  • تنظیمات شبکه: برای اتصال سرور به شبکه و اشتراک‌گذاری داده‌ها، باید تنظیمات شبکه را به‌درستی تنظیم کنید و پهنای مناسبی برای آن اختصاص دهید.
  • مدیریت داده‌ها: با توجه به این‌که حجم فیلم‌های تولید شده توسط دوربین‌های مداربسته زیاد است، باید از مکانیزم‌های مختلفی مثل اتصال سرور به استوریج برای ذخیره‌سازی، مدیریت و سازمان‌دهی داده‌ها استفاده کنید.
  • مدیریت دما: برای جلوگیری از افزایش دمای سرور باید از سیستم‌های خنک‌کننده مناسب استفاده کنید.
پیشنهاد مطالعه

نرم افزارهای مورد نیاز مدیریت دوربین مداربسته

هنگامی که سرور را پیکربندی و راه‌اندازی کردید در مرحله بعد باید نرم‌افزارهای مورد نیاز مرتبط با دوربین مدار بسته را روی آن نصب کنید. برخی از این نرم‌افزارها به شرح زیر هستند:

1. Blue Iris: یک نرم‌افزار مدیریت دوربین مداربسته و نظارت بر تصاویر است که برای ویندوز طراحی شده‌است. Blue Iris، امکاناتی همچون ضبط تصاویر، کنترل PTZ، ضبط ویدئویی با کیفیت بالا و امکان مدیریتی سطح بالا را ارائه می‌دهد.

2. iSpy: این نرم‌افزار، برای مدیریت دوربین مداربسته و دیگر حسگرهای متصل به شبکه طراحی شده‌است. iSpy امکاناتی همچون ضبط تصاویر، تشخیص حرکت، پخش زنده، پشتیبانی از چند دوربین و مدیریت از راه دور را ارائه می‌کند.

3. ZoneMinder: این نرم‌افزار، برای مدیریت دوربین مداربسته و سایر تجهیزات امنیتی طراحی شده‌است. ZoneMinder امکاناتی همچون ضبط تصاویر، تشخیص حرکت، پشتیبانی از دوربین‌های مختلف را ارائه می‌کند، توانایی پشتیبانی از پروتکل ONVIF را دارد و به کاربران اجازه می‌دهد از راه دور به مدیریت سرور بپردازند.

4. Xeoma: نرم‌افزارهای قدرتمند Xeoma امکاناتی مانند موارد یاد شده در ارتباط با ضبط تصاویر، تشخیص حرکت، پشتیبانی از دوربین‌های مختلف متصل به شبکه و … را ارائه می‌کند.

5. Milestone XProtect: این نرم‌افزار مدیریت دوربین مداربسته برای سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ که انواع مختلف دوربین‌های مداربسته را به شبکه سازمانی متصل کرده‌اند، طراحی شده‌است. مدیریت از راه دور را باید یکی از ویژگی‌های شاخص این نرم‌افزار توصیف کنیم.

شرکت‌های تولید‌کننده دوربین مداربسته نیز نرم‌افزارهای مدیریت خود را ارائه می‌کنند که بهتر است قبل از خرید دوربین، نرم‌افزار مربوط به آن را بررسی کنید و در نظر داشته باشید که آیا نیازهای شما را برآورده می‌کند یا خیر.

در این راهنمای خرید سرور دوربین مداربسته، تمام نکاتی را که قبل و بعد از انتخاب سرور باید بدانید را بیان کردیم. اگر برای انتخاب سرور مناسب cctv به مشاوره نیاز دارید، می‌توانید از تخصص کارشناسان فالنیک کمک بگیرید و بهترین گزینه را با توجه به شرایطتان انتخاب کنید.

نصب و راه اندازی شبکه را به متخصصان بسپارید!
طبق آمار نصب و راه‌ اندازی شبکه به صورت استاندارد، هزینه‌های آتی شرکت را 10 تا 50 درصد کاهش می‌دهد. متخصصان فالنیک آماده‌ی ارائه مشاوره و اجرای پروژه‌های نصب و راه‌اندازی شبکه‌ به صورت حرفه‌ای و استاندارد هستند. همین حالا تماس بگیرید.
خدمات نصب و راه اندازی شبکهمشاوره تلفنی

5/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا