به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
سرور و شبکه

بهترین UPS برای شرکت ها و سازمانها چیست؟

ups سازمانی

هرگونه قطعی برق می‌تواند باعث ازدست‌رفتن اطلاعات مهم، آسیب به سخت‌افزار و سیستم‌ها و در نهایت اختلال در فعالیت‌ کسب‌وکارها شود. با خرید UPS و استفاده از آن جریان برق بدون وقفه وارد دستگاه می‌شود و در صورت قطعی، برق به‌صورت هم‌زمان از منبع پشتیبانی شده تأمین می‌شود. برای خریدن یو پی اس بهتر است به مواردی نظیر ظرفیت یو پی اس، قابلیت مقاومت و پشتیبانی و… توجه داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر یا تهیه‌کردن یو پی اس مناسب می‌توانید با کارشناسان ما در فالنیک از طریق شماره 02154591917 تماس بگیرید.

با خرید UPS از کابوس قطعی برق فرار کنید!
نوسانات برق، هزینه‌های هنگفتی را به کسب و کار شما وارد می‌کنند. هزینه‌هایی که ممکن است دائمی بوده و بسیاری از کسب و کارها را برای هیمشه منحل کنند. با صرف هزینه‌ای اندک و خرید UPS، از ضررهای ناشی از قطعی برق و آسیب به تجهیزات الکترونیک جلوگیری می‌کنید. برای خرید UPS یا دریافت مشاوره تخصصی رایگان کلیک کنید.
خرید UPSمشاوره تلفنی رایگان

راهنمای انتخاب و پیاده ‌سازی یو پی اس مناسب برای شرکت‌ها و سازمان‌ها

برای شرکت‌ها و سازمان‌هایی که به پایداری و عملکرد بی‌وقفه سیستم‌های خود نیاز دارند، استفاده از ups سازمانی قوی و قابل ‌اعتماد امری حیاتی و ضروری است. بهترین UPS برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به نیازها و الزامات خاص شما بستگی دارد. در انتخاب UPS مناسب، عوامل زیادی تأثیرگذار هستند که در ادامه به‌صورت تخصصی آن‌ها را معرفی می‌کنیم.

ظرفیت UPS

ظرفیت UPS باید با میزان بار الکتریکی سیستم‌های شرکت یا سازمان شما سازگاری داشته باشد. برای محاسبه ظرفیت مورد نیاز، باید توان مصرفی هر دستگاه و مقداری اضافی برای توسعه دستگاه در آینده را در نظر داشته باشید.

زمان پشتیبانی

شرکت‌ها و سازمان‌ها اغلب نیاز دارند تا در صورت وقوع قطعی برق، سیستم‌هایشان را به مدت طولانی روشن نگه دارند. اگر شما یو پی اس را متناسب با نیازهای دستگاه‌هایتان انتخاب کنید، می‌توانید از این قابلیت استفاده کنید. پیش از خریدن این دستگاه به میزان پشتیبانی از دستگاه توجه داشته باشید.

پایداری و قابلیت اطمینان

UPS با عمر باتری بالا، ساختار مقاوم و استانداردهای باکیفیت بالا، پایداری و قابلیت اطمینان را ارائه می‌دهد. Ups شرکتی باید از ویژگی‌هایی مانند حفاظت در برابر افزایش ولتاژ و جریان، حفاظت در برابر شوک‌های الکتریکی و قطع اتصال برق برخوردار باشد.

مدیریت و پشتیبانی

برخی از یو پی اس‌ها قابلیت مدیریت و کنترل از راه دور دارند. این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا از طریق شبکه محلی یا اینترنت، وضعیت UPS را نظارت و کنترل کنید و در صورت نیاز، تنظیمات آن را تغییر دهید. انتخاب تولیدکننده معتبر با پشتیبانی فنی مطمئن، هنگام تهیه یو پی اس اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در صورت بروز مشکل می‌توانید به صورت مستقیم با فروشنده ارتباط گرفته و مشکلات موجود را با آنها در میان بگذارید.

انتخاب تولیدکننده معتبر با پشتیبانی فنی مطمئن برای تهیه کردن یو پی اس اهمیت زیادی دارد؛ زیرا در صورت بروز مشکل می‌توانید به صورت مستقیم با فروشنده ارتباط برقرار کنید و مشکلات موجود را با آنها در میان بگذارید.

ups شرکتی
برای انتخاب یو پی اس مناسب باید به مواردی نظیر ظرفیت، پایداری، زمان پشتیبانی و… توجه کنید.
پیشنهاد مطالعه

لوازم اداری که به یو پی اس نیاز دارند کدام‌اند؟

لوازم اداری که ممکن است به یو پی اس (UPS) نیاز داشته باشند عبارت‌اند از:

  • رایانه‌های شخصی (PC): در صورت قطعی برق ناگهانی، استفاده از یو پی اس برای تامین برق مصرفی رایانه می‌تواند از خرابی سخت‌افزار و ازبین‌رفتن داده‌ها جلوگیری کند.
  • سرورها: سرورها نقش مهمی در ذخیره‌سازی و مدیریت داده‌ها در یک سازمان دارند. برای حفظ پایداری سرورها و جلوگیری اختلال شبکه هنگام قطعی برق، استفاده از یو پی اس الزامی است.
  • تجهیزات شبکه: در شبکه‌های کامپیوتری، تجهیزاتی مانند سوئیچ‌ها (Switches) و روترها (Routers) به تغذیه پایدار نیاز دارند. با استفاده از یو پی اس، می‌توانید منبع تغذیه پایداری برای این تجهیزات فراهم کنید.
  • دستگاه‌های ذخیره‌سازی: هارددیسک‌، RAID و سایر دستگاه‌های ذخیره‌سازی به منبع تغذیه پایدار نیاز دارند. 
  • دستگاه‌های پرینتر: در صورت قطع برق ناگهانی، استفاده از یو پی اس می‌تواند از خرابی دستگاه پرینتر جلوگیری کند و دستور چاپ مورد نظر را به‌درستی اجرا کند.

مهم است برای هر کدام از لوازم اداری قبل از خرید یو پی اس، نیازمندی‌های توان مصرفی دستگاه را بررسی کنید و یو پی اسی متناسب با توان مصرفی اداره یا سازمان خود انتخاب کنید.

یو پی اس مناسب شرکت شما چیست؟

برای انتخاب صحیح یو پی اس برای شرکتتان، باید به عوامل زیر توجه کنید:

توان مصرفی

میزان مصرف برق شرکتتان را بررسی کنید. دستگاه‌هایی نظیر رایانه‌ها، سرورها، تجهیزات شبکه، دستگاه‌های ذخیره‌سازی و سایر لوازم اداری توان مصرفی متفاوتی دارند به همین دلیل انتخاب یو پی اس متناسب با توان مصرفی دستگاه اهمیت زیادی دارد.

زمان هدایت برق و قابلیت‌های اضافی

بررسی کنید که در صورت قطع برق، چه مدت می‌توانید از یو پی اس استفاده کنید تا برق پایدار تأمین شود. این زمان با توجه به نیازهای شرکت شما مشخص می‌شود. برخی از یو پی اس ها دارای قابلیت‌های اضافی مانند حفظ داده‌ها، پشتیبان‌گیری خودکار، محافظت در برابر فرکانس ولتاژ نامناسب و UPS شبکه‌های بزرگ‌تر هستند. بررسی کنید که آیا این قابلیت‌ها برای شرکت شما نیاز است یا خیر سپس با توجه به همین موارد ups شرکتی مناسبی تهیه کنید.

استراتژی‌های موثر برای نگهداری و پشتیبانی از UPS سازمانی

یو پی اس برای شرکت‌ها و سازمان‌ها به‌عنوان یکی از قطعات ضروری شناخته می‌شود. برای نگهداری صحیح یو پی اس، می‌توانید این موارد را در نظر داشته باشید:

  • محل نصب: یو پی اس باید در محل مناسب و محافظت شده نصب شود. این محل باید به گونه‌ای انتخاب شود که یو پی اس در معرض خطرات فیزیکی مانند رطوبت، گرد و غبار و دماهای بالا یا پایین قرار نگیرد.
  • تهویه: برای عملکرد بهتر یو پی اس، لازم است دستگاه در شرایط دمایی مناسبی قرار بگیرد. در صورت امکان، محیطی با دمای معتدل (حدوداً 20-25 درجه سانتیگراد) انتخاب کنید و مطمئن شوید که یو پی اس در معرض تهویه مناسب قرار بگیرد تا از گرمای زیاد و حرارت جلوگیری کنید.
  • پشتیبانی باتری: بهتر است باتری را در دمای مناسب نگهداری کنید و اگر یو پی اس شما قابلیت تعویض باتری دارد، آن را با باتری‌های جدید و مناسب تعویض کنید.
  • بررسی منظم: انجام بررسی‌های دوره‌ای روی یو پی اس به‌منظور تشخیص هرگونه خطر، عیب یا نقص اهمیت زیادی دارد. بررسی منظم شامل بررسی صحت عملکرد باتری، سیستم شارژ، عملکرد خروجی برق و سایر اجزای یو پی اس است.
یو پی اس مناسب برای سازمان‌ها
یو پی اس سازمانی به نگهداری و مراقبت نیاز دارد و اگر این پروسه به‌درستی انجام نشود یو پی اس به مرور زمان آسیب می‌بیند.
پیشنهاد مطالعه

یو پی اس مناسب برای استفاده در شرکت‌ها و سازمان‌ها

در زیر چند تا از یو پی اس‌های مناسب برای استفاده در شرکت‌ها و سازمان‌ها را به همراه مشخصات معرفی می‌کنیم:

مدل یو پی اسویژگی
HOGON 1KVA online External UPSسیستم مدیریت پیشرفته باتری و شارژر، بدون ترانس
HOGON 6KVA online External UPSامکان بهره گیری از ترانسفورمر ایزوله، شارژ ۳ مرحله ای باتری برای کنترل بهتر شارژ
HOGON 10KVA online External UPSمدیریت هوشمند باتری، دارای نمایشگر LCD، دامنه ولتاژ ورودی گسترده
HOGON 2KVA online External UPSقابلیت نصب ایستاده، نمایشگر هوشمند وضعیت باتری، قابلیت اتصال موازی
HOGON 3KVA online External UPSمدت زمان سوئیچ از برق شهر به باتری در صفر ثانیه، شارژ سریع و پایدار (شارژ 90% باتری در 3ساعت)

برای خرید یا کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصولات کافی‌ست روی لینک کلیک کنید. از یو پی اس مناسب برای حفظ اطلاعات و جلوگیری از خرابی دستگاه‌هایتان حین قطعی برق در سازمان‌ها و شرکت‌ها استفاده کنید. برای انتخاب صحیح ups سازمانی باید نیازها و الزامات مشخص شرکت یا سازمان خود را بررسی و با توجه به آن‌ها، مدل مناسب را انتخاب کنید. توصیه می‌شود با تولیدکنندگان و فروشندگان معتبر نظیر فالنیک در این زمینه مشورت کنید تا بهترین تصمیم‌گیری را داشته باشید.

تعمیر سرور در اسرع وقت
تعمیرکار سرور فالنیک ایران اچ پی، انواع خدمات تعمیر سرور را در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌دهد. در صورت نیاز می‌توانید یک سرور امانی از ما دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.
تعمیر سرورتماس بگیرید

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا