به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
آموزش CRM

10 مشخصه جدید در Dynamics 365 در آپدیت جولای 2017

10 مشخصه جدید در Dynamics 365

Dynamics 365 در جولای 2017 با آپدیت جدید خود، ویژگی‌های زیادی را ارائه داده است که در ادامه به 10 مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم. با خرید crm مایکروسافت فالنیک، می‌توانید آپدیت‌های جدید شرکت مایکروسافت که برای CRM منتشر می‌شوند را در کمترین زمان ممکن دریافت کنید.

  • رابط کاربری:

این ویژگی ترکیبی از Dynamics 365 و پرتال esque در Office 365 که یکی از آپدیت‌های جدید است، خواهد بود. طرح بندی دقیق فیلدها ،gridها و همچنین پلت فرم‌ها و دستگاه‌هایی ازقبیل تبلت، موبایل و Customer Service Hub از جمله‌ی این ویژگی است.

  • :Activity Timeline

اگر از Interactive Service Hub  استفاده کرده‌اید پس با این ویژگی جدید احساس آشنایی خواهید کرد.

ویژگی Timeline، ترکیبی از Postها، وظیفه ها و یادداشت‌ها داخل یک فعالیت است. در این ویژگی قادر خواهید بود که Activityهای مشخص را فیلتر کنید و به سرعت فعالیت‌های خوانده نشده را مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه
  • یکپارچه سازی LinkedIN و Dynamics 365:

در آپدیت جدید کاربرانی که هر دو سیستم مایکروسافت 365 و لینکدین را با هم در اختیار دارند، می‌توانند اطلاعات به دست آمده از پروفایل حساب کاربری افراد را در بخش سرنخ، اشخاص، حساب شرکت و فرصت‌ها در قسمت فروش نرم‌افزار مایکروسافت داینامیک 365 مشاهده کنند. علاوه بر این برای دسترسی سریع به اطلاعات پروفایل شرکت‌ها و اشخاص در ایمیل و پیامک ، میتواند با Taskها، قرار ملاقات‌ها و فعالیت‌های دیگر همراه شود.

10 مشخصه جدید در Dynamics 365
  • موجودیت های مجازی:

این موجودیت‌ها شبیه به موجودیت‌های معمول هستند. با این حال، داده‌های خارجی در زمان اجرا در دیتابیس Dynamics 365 خوانده اما ذخیره نمی‌شود. این مشخصه، یک ویژگی جدید بی نظیر برای یکپارچه‌ سازی‌های سفارشی و سنگین است.

  • تغییرات Web Client:

 تغییرات چشمگیری از جمله خطوط اطراف Container و شکل فضا، رنگ‌های بیشتر برای تم‌ها، طراحی فیلدها،استانداردسازی فیلدها و …

  • Customer Service Hub:

 Interactive Service Hub شامل پیشرفت‌های زیادی است. از جمله: تغییرات ظاهری، قابل دسترس بودن بعنوان یک برنامه و …  همچنین ویژگی قابل توجه که برای یادداشت‌ها در نظر گرفته است: عدم انتظار برای دانلود ابر داده‌ها است.

پیشنهاد مطالعه
  • Multi-select Option Sets :

با استفاده از این قابلیت، به سادگی می‌توان فیلد را از نوع چند انتخابه، برگزید یا از این نوع فیلدهای موجود استفاده کرد و روی فرم‌ها نمایان خواهد شد. در جستجوی پیشرفته برای این ویژگی عملگر جدیدی اضافه شده است. اگر لیست مقادیر زیاد است، نگران نباشید! قابلیت جستجو در فرم نیز اضافه شده است.

  • Activity Logging:

به دلیل توانمندسازی امنیت Office 365 و مرکز پذیرش، Activity Logging تمام عملیاتی که با داده‌های شما، عملیات اجرایی، وارد شدن از هر دستگاهی، گردش کارها و پلاگین‌ها و … را ثبت می‌کند.

  • پیشرفت هایی در Business Process Flow:

در این آپدیت قابلیت سفارشی سازی با ورودیهای کاربران و گردش‌های مایکروسافت افزوده شده است.

  • Customer Insights:

Dynamics Customer Insights (DCI) داده های بزرگ را استخراج، دریافت ، آنالیز، پیش بینی می کند و نمایی از مشتریان و مشتریان بالقوه را فراهم می کند.

منبع: powerobjects

خرید crm مایکروسافت
با خرید crm مایکروسافت کمتر کار کنید، بیشتر درآمد کسب کنید. با استفاده از نرم افزار سی آر ام فروش‌تان را افزایش دهید و کسب و کارتان را بهتر مدیریت و کنترل کنید. جهت مشاوره و خرید crm مایکروسافت، می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید:
خرید crm مایکروسافت
post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا