به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

بررسی HP Workstation Z230

ورک استیشن کوچک HP Z230

دستگاه HP Z230 Workstation گزینه‌ای مخصوص حجم‌های کاری سنگین و عملیاتی است که با جدیدترین نسل پردازنده و گرافیك، در قالب سیستمی  كوچك و اعجاب انگیز کار می‌کند.

با این دستگاه، عملكرد مقرون به صرفه و انعطاف پذیری، معنای دوباره‌ای یافته است. ایجاد یك محیط كار همه جانبه برای كسانی خواهان اطمینان با حداقل بودجه برای خرید یك ایستگاه كاری. مخصوص حجم های سنگین كاری و عملیاتی به همراه جدیدترین نسل پردازنده و گرافیك و در قالب یك سیستم ساختاری كوچك و اعجاب انگیز.
از جمله قابلیت های منحصر به فردی كه این مدل از ورك استیشن های اچ پی دارد توان مصرفی بالا در ازای مصرف پائین برق است كه این قضیه به حفظ محیط زیست پیرامونمان كمك شایانی می كند.
با نرم افزارهای خود هوشمندانه‌تر كار كنید: HP Z230 Workstation طیف گسترده ای از گواهینامه های ISV  یا Independence SoftwareVendor را به جهت ارائه كیفیت بالاتر و عملكرد دقیقتر به همراه دارد.

HP Z230 Workstation، كوچك و متناسب با هر فضا

مهندسی ساخت این دستگاه، بیننده را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اندازه این دستگاه به میزان 61 درصد كوچكتر از یك دستگاه تاور و ایستاده است. البته حفظ عملكرد چشمگیر این دستگاه، ظرفیت ذخیره سازی بیشتر، داشتن خروجی و ورودی های متعدد در همین اندازه كوچك از قابلیت های بارز آن است.

HP Z230 Workstation، دستگاهی با قدرت تولید و همه كاره

با HP Z230 Workstation قدرت دستگاه خود را در فضای كاری به اشتراك گذاشته و یا از قدرت دستگاه های همجوار خود استفاده كنید. جدیدترین پردازنده های اینتل و آخرین دستاوردهای گرافیكی و بهترین بهره وری انرژی را روی میزكار خود داشته باشید. مدیریت عملیات خود را با شش مونیتور و به صورت همزمان داشته باشید. با این دستگاه همچنین قابلیت انتخاب گرافیك قدرتمند 2 بعدی و 3 بعدی به همراه شماست.

 

مشاوره و خرید ورک استیشن اچ پی در فالنیک
قدرت و کارایی بالا در کنار طول عمر و دوام فوق العاده را با ورک استیشن های قدرتمند و حرفه ای اچ پی تجربه کنید. برای دریافت مشاوره و خرید انواع Workstation اچ پی با کارشناسان فالنیک تماس بگیرید.
مشاوره و خرید ورک استیشن

 

منبع: HP.com

3.7/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا