به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

معرفی HP Z1 G2 Workstation All-in-One

ورک استیشن اچ پی Z1 سری G2

در این مقاله به معرفی دستگاه اچ پی ورک استیشن Z1 سری G2 که در زیر مجموعه گروه ورک استیشن های رومیزی قرار دارد می‌پردازیم. با فالنیک همراه باشید:

دستگاه‌های دسکتاپ ورک استیشن سری زد (Desktop WorkStaitions Z Series) جزو گروه اصلی ششگانه ورک استیشن های اچ پی قرار می‌گیرد.

بررسی اجمالی

ورک استیشن Z1 یک دستگاه ظریف و دستاورد جدید اچ پی، با یک صفحه نمایش بزرگ و در قالب یک دستگاه همه کاره است (All in One)، شما می‌توانید بدون نیاز به ابزار خاصی و به راحتی اجزای آن را تغییر دهید. با بهترین دستگاه تراز اول دنیا و پرسرعت ترین آن، خلاقیت خود را آشکار سازید. صفحه نمایش خود را با قابلیت لمس 10 انگشت و نمایشگر LED گسترده به راحتی تنظیم کنید.

جرقه خلاقیت

سریع‌تر از همیشه اندیشه‌های خلاق خود را با سریع‌ترین پردازنده های اینتل، کارت های قدرتمند گرافیک سری Quadro کمپانی NVidia، مموری‌های با قابلیت ECC به زندگی الکترونیک خود انتقال دهید.
با قابلیت‌های حرفه‌ای این دستگاه که در آن شاهد مهندسی ساخت پیشرفته هستیم، بیشترین عملیات کاری را انجام داده و باعث شگفتی شویم.

از جمله امکانات آن خنک کننده‌های گرافیک MXM، حافظه‌های سخت قابل افزایش ظرفیت و تعداد و نگه دارنده پایه نمایشگر قابل تنظیم است.
سرعت بالای اتصال دستگاه‌های جانبی خود با تکنولوژی Thunderbolt و USB 3.0 را بالا ببرید و به کمک پورت‌هایی که در کنار پنل جلویی دستگاه قرار دارد دسترسی آسان به این ادوات داشته باشید.

نسل چهارم پردازنده های اینتل، موتورهای گرافیکی سه بعدی NVidia در طیفی گسترده، جملگی انتخاباتی هستند که با آن اعتماد به نفس و قدرت کار ما بالا می رود.

ورک استیشن اچ پی Z1 سری G2

نمایش چند منظوره

درصورتی که نمایشگر صفحه در معرض نور قرار بگیرد شاهد هیچگونه افت کیفیت و بازتاب درون چشم نخواهیم بود. کارهای گرافیکی خود را در صفحه نمایش IPS این دستگاه درخشان تر و با وضوح بیشتر مشاهده نمایید.

 

مشاوره و خرید ورک استیشن اچ پی در فالنیک
قدرت و کارایی بالا در کنار طول عمر و دوام فوق العاده را با ورک استیشن های قدرتمند و حرفه ای اچ پی تجربه کنید. برای دریافت مشاوره و خرید انواع Workstation اچ پی با کارشناسان فالنیک تماس بگیرید.
مشاوره و خرید ورک استیشن

 

منبع: HP.com

post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا