به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

اچ پی از اولین تبلت مجهز به کروم او اس رونمایی کرد

تبلت HP Chromebook x2

به تازگی کمپانی اچ پی از تبلت کروم او اس خود رونمایی کرد که از سخت‌افزار و امکانات بسیار بالایی برخوردار است. گفتنیست که پیش از اچ پی، شرکت ایسر اولین تبلت مجهز به کروم او اس را معرفی کرده بود.

این تبلت اچ پی با نام Chromebook x2 به نوعی پاسخ اچ پی به آیپد پرو محسوب می‌شود و دارای صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی، صفحه‌کلید جانبی و قلم هوشمند است.

یکی از نکات مهم این تبلت، قیمت رقابتی آن با محصول ایسر است. اگر قصد دارید این دستگاه را خریداری کنید، می‌توانید با قیمت 599 دلار، نسخه اولیه و پایه را همراه با صفحه کلید جانبی و قلم هوشمند خریداری کنید.

تبلت HP Chromebook x2

از نظر سخت افزاری، تبلت کروم بوک اچ پی، از پردازنده‌ی نسل هفتم اینتل Core m3 پشتیبانی می‌کند، همچنین در کنار آن از 4 گیگابایت حافظه‌ی رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و صفحه‌نمایشی با وضوح ۱۶۰۰ × ۲۴۰۰ استفاده می‌کند؛

از دیگر ویژگی‌‌های این تبلت می‌توان به بلندگوهای استریو، دوربین جلو با رزولوشن ۵ مگاپیکسلی، دوربین پشت با وضوح ۱۳ مگاپیکسلی، درگاه میکرو اس دی، جک هدفون، ۲ درگاه USB-C و باتری با شارژدهی ۱۰.۵ ساعته اشاره کرد.

تبلت HP Chromebook x2

کمپانی بیان کرد:

تجربه‌ی تایپ با صفحه‌کلید این دستگاه، از لحاظ استحکام، شباهت بسیاری با لپ تاپ‌های موجود در بازار دارد.

جالب است بدانید با توجه به عکس‌های منتشر شده از این تبلت، طراحی آن را می‌توان ترکیب گوگل پیکسل بوک و مایکروسافت سرفیس لپ‌تاپ دانست.

منبع: زومیت

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
گر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.
مشاوره و خرید لپ تاپ
post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا