به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

با اسکنر دستی‌های فالنیک از دنیای خود یک کپی تهیه کنید

اسکنر دستی‌های فالنیک

بیشتر ما گمان می‌کنیم که دستگاه‌های کوچک زودتر خراب می‌شوند، اما شما با لمس اسکنرهای دستی فالنیک، جنس بدنه و تجربه کاربری‌ای که با آن دارید به کیفیت ساخت آن پی می‌برید. با استفاده از این اسکنر می‌توانید اسناد کوچک و کارت‌های ویزیت، عکس‌ها، نامه‌ها، صورت حساب‌ها، مجلات، کتاب‌ها و … را بدون نیاز به کامپیوتر، اسکن کنید. در ادامه به ویژگی‌های دیگر این اسکنر می‌پردازیم:

این اسکنر، بدون نیاز به کامپیوتر و به طور مستقل، با داشتن یک کارت حافظه Micro SD، تمام تصاویر اسکن شده را روی حافظه داخلی خود ذخیره می‌کند.
این اسکنر دستی، هم اکنون در ایران‌ اچ پی موجود است و در اختیار شما مشتریان محترم قرار می‌گیرد.

اسکنر دستی‌های فالنیک

در طی این مدت موارد مشابه با این دستگاه در بازار موجود بوده است. اما همان طور که می‌دانیم، عواملی چون کیفیت ساخت، سطح خدمات، برند، هدایا و خدمات پس از فروش است که سهم هر برند را از بازار مشخص می‌کند. فالنیک (ایران اچ پی) ادعایی در مورد این که اولین ارائه دهنده این محصول است نداشته و ندارد اما مدعیست که بزرگ‌ترین و برترین ارائه کننده این محصول است. و برای این ادعای خود دلایل زیر را بر می‌شمارد:

1- محصولی که توسط ایران اچ پی ارائه می‌گردد، اصلی بوده و در بین نمونه‌های مشابه بالاترین سطح کیفیت را داراست چه از نظر کیفیت قطعات و چه از نظر طول عمر محصول.

2- ایران اچ پی بزرگ‌ترین ارائه دهنده محصولات اچ پی است و برای ارائه خدمات این دسته از محصولات، امکانات و توانمندی کافی را داراست و طبق وعده، این شرکت ظرف مدت 30 دقیقه محصولاتی که دچار نقص فنی باشند را تعویض می‌کند. که این شرایطِ ضمانت در مقایسه با عرضه‌کنندگان فروشگاهی بدون پشتوانه و واردکنندگان بدون تخصص و امکانات کافی، ضمانتی مطمئن را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

3- شرکت ایران اچ پی بخشی از سهام شرکت تولیدکننده محصول را دارا بوده و به زودی خط تولید این نوع رده محصولی را در ایران راه‌اندازی خواهد نمود که از این حیث محدودیتی در انتقال محصول، لوازم و قطعات یدکی مربوط به آن و همچنین افت کیفیت تولید وجود نخواهد داشت.

فروش انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
پرینترها یکی از دستگاه های جانبی کامپیوتر هستند که امروزه کاربرد بسیاری در انجام کارهای روزمره دارند. هریک از مردم استفاده های خاصی از پرینترها دارند، با انتخابی هوشمندانه می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، پس همین حالا شروع کنید:
مشاوره و خرید پرینتر

3/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫6 دیدگاه ها

  1. سلام محصول مشابه برای اسکنر دستی در شرکت شما موجود است ؟

    1. سلام

      در این زمینه بهتر اسن با کارشناسان فروش ما به شماره 0218363 داخلی 5544 تماس بگیرید. شما را جهت حرید راهنمایی می کنند.

  2. برای خرید این اسکنر دستی باید چیکار کنم؟ میشه راهنمایی کنید؟ گارانتی هم داره ؟

دکمه بازگشت به بالا