به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

رونمایی توشیبا از نسل بعدی هارددیسک‌های نظارتی S300 Pro

هارد توشیبا S300 Pro

شرکت توشیبا (Toshiba) از نسل بعدی هارددیسک‌های نظارتی S300 Pro برای پاسخگویی به جدیدترین نیازهای بازار ذخیره‌سازی تجهیزات نظارت تصویری پرده برداشت. این هارددیسک‌های ارتقا یافته با ظرفیت تا ۱۰ ترابایت همراه با دو برابر حافظه کش بیشتر در مقایسه با نسل قبلی، با استفاده از فناوری ضبط مغناطیسی معمولی (CMR)، به یکپارچه‌سازی سیستم‌های نظارتی کمک کرده و به ارائه‌دهندگان خدمات نظارت تصویری و کاربران نهایی اجازه می‌دهد تا فرآیند ضبط، ‌ذخیره‌سازی و تحلیل جریان‌های ویدیویی را به دقیق‌ترین شکل ممکن مدیریت کنند و به طور همزمان محتوای تصویری ضبط شده ۶۴ دوربین را با کیفیت بالا (HD) نگه‌داری کنند.

سری S300 Pro با ظرفیت‌های ۴، ۶، ۸ و ۱۰ ترابایت، به کاربران اجازه می‌دهند گزینه‌ای متناسب با نیازها را خریداری کنند. هارد دیسک‌هایی که ابعادی در محدوده ۳.۵ اینچ دارند و از حداکثر ۲۴ انکلوژر پشتیبانی می‌کنند. هارد دیسک‌هایی که قادر هستند در سخت‌ترین محیط‌ها نیز عملکرد قابل اعتمادی داشته باشند. توشیبا گفته است که این هارد دیسک‌های جدید برای سیستم‌های ضبط ویدیویی کلان بهترین انتخاب هستند. در مقایسه با نسل قبلی، آن‌ها حداکثر سرعت انتقال پایدار ۲۶۸ مگابایت بر ثانیه دارند و اندازه حافظه نهان آن‌ها برابر با ۵۱۲ مگابایت است. آن‌ها همچنین مصرف انرژی را کاهش می‌دهند و هزینه کل مالکیت (TCO) را بهبود می‌بخشند.

با عملکرد ۲۴ ساعته، بار کاری سالانه افزایش‌یافته ۳۰۰ ترابایت و متوسط زمان خرابی (MTTF) تا ۱.۲ میلیون ساعت، سری S300 Pro می‌تواند نیازهای فزاینده تجزیه و تحلیل ویدیویی را پاسخ داده و به کسب و کارها اجازه دهند یک زیرساخت نظارتی یکپارچه و تمام عیار را تعریف کنند.

نوریاکی کاتاکورا، رئیس بخش محصولات ذخیره‌سازی شرکت توشیبا الکترونیک کامپوننتس تایوان، می‌گوید: «هارد دیسک‌های نسل بعدی S300 Pro به طور خاص برای عملیات نظارت ویدیویی فرامقیاس که در آن تجزیه و تحلیل پیشرفته ویدیو، ردیابی چهره و ویرایش ویژگی‌ها، حیاتی هستند، بهینه شده‌اند و عملکرد، دوام و قابلیت اطمینان ۲۴ ساعته را ارائه می‌دهند. آن‌ها تعهد توشیبا به همکاری مداوم با تولیدکنندگان پیشرو سیستم‌های نظارت ویدیویی را نشان می‌دهند و به شرکا و مشتریان ما امکان بهره‌مندی از طیف وسیعی از هارد دیسک‌های نظارتی با کیفیت بالا را می‌دهند».

توانایی پشتیبانی از تعداد زیادی دوربین‌ نظارتی با قابلیت تحلیل‌ پیشرفته که نرخ ۱۰ مگابیت بر ثانیه را ارائه می‌دهند. این موضوع به این معنا است که شرکت‌ها نیازمند رسانه‌های ذخیره‌سازی هستند که توانایی پشتیبانی از ذخیره‌سازی حجم زیادی از داده‌ها را داشته باشد و دسترسی سریع به اطلاعات را تضمین می‌دهند.

البته، توجه داشته باشید که نتایج واقعی ممکن است بر اساس عوامل مختلفی از جمله نوع دوربین‌های نصب‌شده، قابلیت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری سیستم، فناوری فشرده‌سازی ویدیویی مورد استفاده و همچنین متغیرهای سیستمی مانند رزولوشن، فریم در ثانیه و سایر تنظیمات متفاوت باشد. همچنین، نباید از دیگر ملزومات زیرساختی مثل کابل‌های شبکه، سوییچ‌ها و غیره غافل شد که نقش مهمی در انتقال سریع و روان اطلاعات دارند.

 با توجه به این‌که شرکت‌هایی مثل توشیبا استراتژی‌های خود را همسو با عرضه رسانه‌های ذخیره‌سازی با ظرفیت بالا قرار داده‌اند، انتظار می‌رود در آینده شرکت‌هایی مثل کیونپ، اچ‌پی، دل و دیگر تولیدکنندگان فعال در زمینه ساخت استوریج‌ها نیز، انکلوژرهایی را به بازار عرضه کنند که از ظرفیت‌های بالا در مقیاس پتابایت بدون مشکل پشتیبانی کنند. لازم به توضیح است که هارددیسک‌های نظارتی نسل بعدی S300 Pro از آگوست ۲۰۲۴ در دسترس خواهند بود.

5/5 - (1 امتیاز)
منبع
https://finance.yahoo.com/news/toshiba-unveils-next-generation-s300-042900112.htmlhttps://toshiba.semicon-storage.com/ap-en/storage/product/internal-specialty/surveillance/articles/s300-pro.html
خرید سرور dl380 g10 plus خرید سرور dl380 g11

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا