به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

به بهانه روز جهانی ذخیره کردن عکس ها

عکس‌هایی که به صورت دیجیتال یا فیزیکی در اختیار ما هستند، بخش مهمی از تاریخ و مجموعه خاطراتمان را تشکیل می‌دهند. این آثار ارزشمند، روزها و لحظه‌های شاد و غمگین ما را برای سالیان سال ثبت می‌کنند. به همین دلیل و اهمیت نگهداری از عکس‌ها، 29 سپتامبر که مصادف است با 7 مهر روز ذخیره کردن عکس‌ها نامگذاری شده است.

روز عکس هاتو سیو کن، با هدف آموزش مردم جهت سازماندهی، به اشتراک گذاری و محافظت از خاطرات خود در مقابل هرگونه اتفاق است. این روزها هم به دلیل پیشرفت تکنولوژی راه‌های بی‌شماری وجود دارد که بتوانید این گنجینه‌های ارزشمند را در اختیار همیشگی خودتان قرار دهید و از آنها به راحتی محافظت کنید.

ما معمولا از هارد اکسترنال برای ذخیره سازی عکس‌ها و اطلاعات با ارزشمان استفاده می‌کنیم. اما راه دیگری هم وجود دارد که دسترسی به اطلاعات را برای ما راحت‌تر و امنیت آنها را بالاتر می برد و در مقابل احتمال از دست رفتن اطلاعات را کاهش می‌دهد.

قیمت استوریج با گارانتی معتبر فالنیک و مشاوره رایگان خرید
علاوه بر مناسب بودن قیمت استوریج، داشتن گارانتی معتبر و اصلی هم در خرید استوریج اهمیت بالایی دارد. فالنیک، در کنار قیمت مناسب، 18 ماه گارانتی اصلی و معتبر برای استوریج و دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ارائه می‌دهد. شماره تماس مشاوره رایگان و اطلاع از قیمت استوریج: 02154591918
قیمت استوریج
4.7/5 - (4 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا