به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

کسب مدرک بین‌المللی QNAP توسط فالنیک (ایران اچ پی)

کسب مدرک QNAP

شرکت تهران فالنیک (ایران اچ پی) موفق به دریافت مدرک بین‌المللی QNAP System Integrator شد.

با داشتن مدرک QNAP، از این پس شرکت تهران فالنیک قادر به حضور در پروژه‌های Enterprise و فروش محصولات رده بالای QNAP است.

کسب بالاترین امتیاز در بین تمامی شرکت‌‌های حاضر در این آزمون توسط فالنیک، نتیجه‌ زحمات شبانه‌روزی تیم سرور این مجموعه است.

با کسب مدرک QNAP ، فالنیک در بین معدود شرکت‌های قبول شده در آزمون QNAP قرار گرفت. از این پس مجموعه تهران فالنیک، درکنار محصولات HPE، محصولات رده‌بالای QNAP را نیز به‌فروش خواهد رساند.

با این مدرک، شرکت تهران فالنیک از مرحله مشاوره تا پشتیبانی محصولات QNAP را برعهده دارد. در صورتی که تمایل به خرید محصولات QNAP دارید، کارشناسان متخصص ما مشاوره و راهنمایی لازم برای خریداری تجهیزات موردنیازتان را به شما ارائه می‌دهند. در مرحله بعد شما قادر هستید تمام تجهیزات درخواستی را از شرکت تهران فالنیک خریداری کنید. در نهایت فاز پیکربندی، نصب و راه‌اندازی تمام محصولات QNAP توسط تیم متخصص فالنیک انجام می‌شود.

تمامی محصولات دارای گارانتی شرکت پارس ارتباط هستند، و تمام پیگیری‌های مربوط به گارانتی، خدمات پس از فروش و پشیتبانی فنی از سوی تیم تهران فالنیک انجام می‌شود.

تهران فالنیک یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه‌های محصولات کمپانی HP است که در زمینه تامین و پشتیبانی این محصولات با گارانتی رسمی فعالیت دارد. همچنین در کنار فروش محصولات مرتبط با سرور و استوریج و تجهیزات شبکه، محصولات خانگی مثل لپ تاپ و پرینتر نیز در این فروشگاه به‌فروش می‌رسد.

کسب مدرک QNAP را به تیم فالنیک تبریک عرض می‌کنیم و آرزوی موفقیت در بالاترین مراتب علمی را برای این مجموعه داریم.

خرید استوریج های QNAP در فالنیک
فالنیک (ایران اچ پی) دارنده سبد کامل محصولات QNAP با گارانتی معتبر در ایران. محصولات QNAP مناسب برای رده‌های سازمانی، کسب‌وکارهای کوچک و متوسط و خانگی طراحی شده‌اند. جهت مشاوره و خرید محصولات QNAP کلیک کنید:
مشاوره و خرید استوریج QNAP
4/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا