به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
کامپیوتر و لپ تاپ

نقد و بررسی جامع لپ تاپ های سری انوی اچ پی

راهنمای خرید لپ تاپ انوی

خانواده لپ‌تاپ‌های انوی یکی از مهم‌ترین سری لپ تا‌پ‌های برند hp هستند که از کیفیت سخت افزار و طراحی ظاهری خوبی برخوردارند. لپ‌تاپ‌های انوی اچ پی با خصوصیات منحصربه‌فرد خود توانسته اند از زمان تولید تاکنون در بازارهای جهانی مورد توجه قرار گیرند. اگر قصد دارید یک انتخاب متمایز را درباره محصولات HP تجربه کنید، انوی یک محصول فوق‌العاده خواهد بود. ما در این مقاله راهنمای خرید لپ تاپ انوی را معرفی می‌کنیم و در آن ضمن نقد و بررسی جامع، نگاهی به مشخصات این سری خواهیم داشت. اگر قصد دارید برای خانه یا محل کار خود لپ تاپ تهیه کنید، می‌توانید قیمت لپ تاپ را از این لینک بررسی کنید و یا برای مشاوره خرید رایگان با شماره 02154591930 تماس بگیرید.

خرید و قیمت لپ تاپ در فالنیک
برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و خرید لپ تاپ با مشاوره تخصصی رایگان و گارانتی معتبر ۱۸ ماهه از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
قیمت لپ تاپتماس تلفنی

راهنمای خرید لپ تاپ envy و ویژگی‌های آن

ویژگی لپ تاپ سری انوی اچ پی  که باید در راهنمای خرید این خانواده به آن اشاره کنیم، مقرون به صرفه بودن آنهاست. این خانواده بین سری Pavilion و Spectre اچ پی جای گرفته است و هر دو مؤلفه مهم قیمت مناسب و سخت افزار قوی را به همراه دارد. از مشخصات لپ تاپ سری envy می‌توانیم به مناسب بودن این سری برای اجرای پروژه‌های مهندسی، نقشه‌کشی، برنامه‌نویسی، اجرای نرم‌افزارهای طراحی، ترسیم نقشه و… اشاره کنیم.

نکته مهمی که درباره لپ‌تاپ‌های انوی اچ‌پی می‌توان به آن اشاره کرد، قیمت پایین‌تر آنها نسبت به محصولات دیگر اچ پی مانند سری اسپکتر است. البته این قیمت کمتر، از کارایی آن نکاسته و این لپ‌تاپ‌ها فعالیت‌های روزمره را به‌راحتی و بدون افت کیفیت انجام می‌دهند.

یکی از ویژگی‌ لپ تاپ سری انوی اچ پی توانایی سازگاری آنها با پردازنده‌های اینتل و AMD را است و می‌توانید با توجه به نیازتان یکی از پردازنده‌های این برند‌ها را انتخاب کنید. پردازنده گرافیکی لپ‌تاپ‌های سری انوی نیز دو نوع اینتل Iris X و AMD Radeon را پوشش می‌دهد و شما بسته به نوع کاری که از لپ تاپ خود انتظار دارید، می‌توانید بین آنها یکی را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه

نقاط قوت لپ تاپ سری انوی اچ پی

یکی از نقاط قوت این سری طراحی ظاهری منحصر به فرد آن است. به دلیل آنکه اغلب لپ تاپ‌ها در بیرون منزل همراه ما هستند، سبک بودن آنها معیار مهمی محسوب می‌شود. سری انوی این ویژگی را به صورت ویژه داراست و امکانات و قابلیت های ویژه را در یم قاب جمع و جور و سبک در اختیار کاربران قرار می‌دهد، به خصوص در مدل ENVY 13.

صفحه نمایش این سری از لپ‌تاپ‌‌ها در مقیاس 13 تا 17 اینچ ساخته شده، ضمن اینکه می‌توانید از کیفیت فول اچ‌دی نیز بهره‌مند شوید. حافظه ذخیره‌سازی این لپ‌تاپ‌ها حداکثر تا یک ترابایت است و رم آن نیز حداکثر تا 16 گیگابایت را پوشش می‌دهد. محصولات تازه سری انوی رم 16 گیگابایت دارند و می‌توانید کارایی بالاتری را از آنها انتظار داشته باشید.

لپ‌تاپ‌های انوی اچ‌پی ظرفیت بالایی برای اتصالات دارند و می‌توان از این ظرفیت برای هماهنگی بین وسایل الکتریکی دیگر و این دستگاه استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این لپ‌تاپ به کیبورد آن باز می‌گردد. کیبورد ضد آب، با پرتوهای نور و ایجاد احساس راحتی به کاربر ویژگی‌هایی است که سری انوی را به محصولات انعطاف‌پذیر و متفاوت اچ‌پی تبدیل می‌کند. برای خرید لپ‌تاپ می‌توانید به این صفحه مراجعه کنید.

راهنمای خرید لپ تاپ envy
یکی از نقاط قوت لپ تاپ های خانواده انوی طراحی زیبا و انعطاف پذیر آنهاست.

راهنمای خرید لپ تاپ انوی در مدل‌های مختلف

لپ‌تاپ‌های انوی اچ پی تاکنون در 5 مدل روانه بازار شده‌است که در ادامه آنها را معرفی می‌کنیم:

HP ENVY 16

HP ENVY 16 یک لپ‌تاپ فوق‌العاده برای کار، استفاده شخصی یا حتی بازی‌های معمولی است. این مدل هم مانند مدل‌های دیگر خانواده انوی شاسی آلومینیومی دارد. این لپ تاپ از دارای مشخصات زیر است:

  • پردازنده‌ مرکزی نسل دوازدهم اینتل
  • رم 32 گیگابایتی
  • دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی
  • یک پردازنده گرافیکی Nvidia GeForce RTX 3060
  • پشتیبانی از درایو‌های SSD
  • صفحه نمایش OLED

صفحه نمایش 16 اینچی OLED 4K لپ تاپ HP Envy 16 را به گزینه‌ای فوق العاده در نمایش تصاویر و ویدئو‌ها تبدیل می‌کند. همچنین عمر باتری این لپ‌تاپ تا 9 ساعت و 45 دقیقه دوام می‌آورد. HP Envy 16 یکی از لپ تاپ‌های قدرتمند اچ پی است که می‌توان آن را در راهنمای خرید لپ تاپ ENVY در رده‌های بالا قرار داد. لپ‌تاپ اچ‌پی ENVY 16 به دلیل داشتن همزمان قدرت بالای سخت افزاری، طراحی زیبا و سبک بودن یکی از بهترین دستگاه‌های موجود در بازار است.

مشخصات لپ تاپ سری envy
در راهنمای خرید لپ تاپ انوی با مدل‌های مختلف این خانواده از جمله مشخصات Envy 16 آشنا می‌شوید.

HP ENVY 13

لپ تاپ انوی 13 یکی از بهترین لپ‌تاپ های 13 اینچی در بازار است. این لپ‌تاپ دارای یک طراحی تمام آلومینیومی و پردازنده‌های Core نسل یازدهم اینتل است. این لپ‌ تاپ از ویندوز 11 به عنوان ویندوز مادر بهره می‌برد و به دلیل پردازنده فوق‌العاده‌ای‌اش در انجام فعالیت‌های مهندسی عملکرد بی‌نظیری را نشان می‌دهد.

در راهنمای خرید لپ تاپ انوی باید به این نکته اشاره کنیم که این لپ‌تاپ یک صفحه نمایش لمسی پلاستیکی دارد اما قیمت پایین آن نسبت به دستگاه‌های مشابه آن را به یک انتخاب همیشگی تبدیل می‌کند.

صفحه نمایش واضح و با کیفیت انوی 13
ویژگی لپ تاپ سری انوی اچ پی به ویژه مدل 13 اینچ مناسب بودن آن برای کارهای دانشجویی است.

HP ENVY 17

لپ‌تاپ اچ پی Envy 17 یکی دیگر از محصولاتی است که در راهنمای خرید لپ تاپ انوی قرار می‌گیرد. این لپ‌تاپ با ویندوز 11 و نسل هشتم پردازنده‌های intel Core همه ویژگی‌های یک دستگاه قدرتمند را دارد. صفحه نمایش 17 اینچی تاچ‌اسکرین با حداکثر 32 گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره سازی پیکربندی شده و آن را به یک لپ تاپ درجه یک تبدیل می‌کند.

صفحه نمایش این لپ تاپ با وضوح Full HD (1920 x 1080) ارائه شده‌است و می‌توانید از آن توقع به تصویر کشیدن واضح‌ترین تصاویر را داشته باشید. این لپ تاپ در بالای صفحه نمایش خود یک وب کم 5 مگاپیکسلی دارد. دوربینی بسیار باکیفیت که HP با آن شما همیشه بهترین تجربه را در تماس‌های ویدیویی و جلسات خواهید داشت.

از آنجایی که این لپ‌تاپ دارای صفحه ‌نمایش بزرگ و ساختار آلومینیومی است، وزن آن نسبتاً سنگین است. با خرید این لپ‌تاپ، یک ساختار ممتاز و عملکردی عالی دریافت خواهید کرد. نقطه ضعف احتمالی Envy 17 این است که فقط در رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود و اگر یک رنگ منحصربه‌فرد می‌خواهید، این لپ‌تاپ بهترین گزینه نیست. اما اگر ظاهر لپ‌تاپ را در اولویت نیازهای خود ندارید، قطعا Envy 17 یکی از بهترین لپ‌تاپ‌های موجود HP است.

لپ تاپ HP ENVY 17
از مشخصات لپ تاپ سری انوی 17 اینچی می‌توان به سخت افزار قوی در کنار صفحه نمایش با کیفیت اشاره کرد.

HP ENVY X360

X360 یکی از لپ‌تاپ‌های پرطرفدار اچ‌پی از خانواده انوی است که بسیار  توجه کاربران قرار گرفته است و می‌توانید در راهنمای خرید لپ تاپ envy همیشه این گزینه در نظر بگیرید. این لپ‌تاپ که جزو لپ‌تاپ‌های پریمیوم محسوب می‌شود، ارزش خرید بالایی دارد.

این دستگاه با عملکرد عالی و عمر باتری طولانی جزو بهترین لپ‌تاپ‌های برند HP دسته‌بندی می‌شود. شما در زمان خرید این لپ‌تاپ می‌توانید بین تراشه‌های AMD یا Intel یکی را انتخاب کنید. در این دستگاه می‌توانید از حداکثر 16 گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی بهره ببرید.

هر چند که در مدل‌های تازه HP ENVY X360، صفحه نمایش 15.6 اینچی هم در دسترس قرار گرفته، اما این خصوصیت قابل حمل بودن آن را تا حدودی با مشکل مواجه کرده‌است. این لپ‌تاپ 2 در 1 که ترکیبی از قدرت CPU و GPU است، طراحی چشمگیر و زیبایی دارد. اگر بودجه بالایی را برای خرید در نظر نگرفته‌اید، این لپ تاپ بهترین گزینه برای شماست. لپ‌تاپ‌ مدل HP ENVY X360 دارای خصوصیت چرخش 360 درجه است و از جمله لپ‌تاپ‌های متفاوت HP محسوب می‌شود.

راهنمای خرید لپ تاپ انوی مدل X360
لپ تاپ HP ENVY x360 یکی از مدل‌های پرطرفدار سری انوی است که پردازنده های اینتل و AMD را ساپورت می‌کند.

HP ENVY 15

در کاتالوگ‌های شرکت اچ‌پی ENVY 15 به عنوان محصولی مستقل در نظر گرفته شده‌است اما این مدل کانورت شده مدل X360 است. زمانی که شرکت اچ‌پی تصمیم گرفت لپ‌تاپ‌های انوی X360 خود را گسترش دهد، آنها را با صفحه نمایش بزرگ‌تر راهی بازار کرد که اکنون سه محصول مجزا از این سری در دسترس قرار گرفته است.

در این مقاله به نقد و بررسی جامع لپ تاپ های سری انوی اچ پی پرداختیم. با بررسی این مدل‌ها و ویژگی‌های آنها می‌توانید برای خرید دستگاه موردنظر خود اقدام کنید. اگر در انتخاب مدل دچار تردید هستید، می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان متخصص فالنیک استفاده کنید.

تعمیر لپ تاپ
تعمیر لپ تاپ در تعمیرگاه لپ تاپ فالنیک، به وسیله تعمیرکار لپ تاپ مجرب و باتجربه انجام می‎‌شود. تمامی امور مربوط به تعمیرات لپ تاپ با تجهیزات پیشرفته و متخصصین دارای گواهینامه رسمی در دپارتمان تخصصی و تعمیرگاه لپ تاپ فالنیک. برای ثبت درخواست تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید.
تعمیر لپ تاپتماس تلفنی

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا