به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

بررسی HP Workstation Z820

ورک استیشن HP Z820

در این مقاله به معرفی پرکاربرترین دستگاه ورک استیشن اچ پی، یعنی HP Workstation Z230 می‌پردازیم. این دستگاه از لحاظ فیزیکی در مقیاس فول تاور ساخته شده و با توجه به قابلیت نصب طیف بسیاری از پردازنده های E5 سری 2600 و موتورهای گرافیک نیمه حرفه‌ای تا فوق حرفه‌ای (از لحاظ سرعت عمل)، از مقبولیت و محبوبیت بالایی در بین کاربران خاص آن برخوردار است و سهم زیادی از و بازار خرید و فروش را در دست دارد.

ورک استیشن HP Z820 مخصوص پردازش‌های سطح بالا و مجازی سازی. با قابلیت نصب 2 پردازنده است که نتیجه آن، عملکرد و کارایی فوق العاده، برنده جایزه جهانی در طراحی و ساخت است.
همراه با پردازنده های اینتل زئون، با قابلیت ساپورت 16 هسته (Core) و کارت های گرافیک حرفه ای طوری از پس انجام پروژه های خود برخواهید آمد که تاکنون چنین تجربه هیجان انگیزی نداشته‌اید.

طراحی بی نظیر در شکل داخلی و خارجی آن

دسترسی آسان، ارتقا و نگهداری آسان اجزا سیستم از ویژگی های این دستگاه بوده به طوری که تنها با فشار یک شاسی می‌توانید اجزا آن را جدا و یا متصل نموده به طوری که شما کابل اتصالی در داخل کیس آن مشاهده نخواهید کرد و ارتباط مستقیم با منبع تغذیه و سایر درایوهای نوری و سخت وجود دارد.
ریل های مخصوص رک در کنار و دستگیره های مخصوص حمل و جابه جایی آسان که در پشت کیس قرار گرفته حمل و جابجایی آن را آسان می‌کند.
با سیستم بهینه سازی شده گردش هوا در HP Workstation Z230 شاهد خنک کنندگی بیشتر درون دستگاه و کاهش سروصدا و نویز با پوشش آکوستیک بسیار کارآمد آن خواهیم بود.

پردازش سریع عملیات های چند گانه در دسترس شماست

عملکرد روزانه خود را در بخش پردازش، با داشتن پردازنده‌های E5 2600 نسخه ی 2 به صورت بالقوه افزایش دهید. دستگاه Z820 توان عملیاتی پردازش اطلاعات تا 24 هسته را داراست که این افزایش تعداد هسته برای بالا بردن حجم خروجی مفید کار در هر دقیقه و ارائه عملکرد نهائی آن به نحو مطلوب و راضی کننده است.
اتصالات سریع و دوگانه باعث سرعت بالا بین پردازنده های این دستگاه می‌شوند و در صورت نصب پردازنده روی هر 2 اسلات آن، خیلی موثرتر از همیشه به پردازش سریع می‌پردازند.
در HP Workstation Z230 با افزایش پهنای باند کانال حافظه های موقت و پشتیبانی از آخرین نسل حافظه های DDR3 و 512 گیگابایت همیشه یک گام جلوتر باشید.
اطلاعات را از دستگاه های جانبی خود با 4 پورت USB 3.0 و درگاه پرسرعت Thunderbolt (که به صورت آپشنال و اختیاری روی این دستگاه نصب و قابل استفاده است) به سیستم و یا بالعکس منتقل کنید.

ورک استیشن HP Z820

پردازش تصویر، فوق العاده و قدرتمند

برای پردازش تصویر با کیفیت بالا و دریافت خروجی های گرافیک با تفکیک نقاط ریزتر در HP Workstation Z230 قابلیت نصب کارت های 2 و 3 بعدی کمپانی NVidia و یا AMD را دارد.

ذهن خود را با آرامش پر کنید

تست 115000 ساعته این محصول در حالت کار با تمام قدرت، از HP Workstation Z230 دستگاهی با ضریب بالای اطمینان کار و آماده برای امور حرفه‌ای تجارت، ساخته است.
با ابزار خاص Z820 با نام Advisor 7.0 پیکربندی سیستم، سخت افزار، نرم افزار و درایورهای خود در سطح مطلوبی به روز رسانی کرده و یا به حداکثر توان کاری آن برسانید.
همراه با استاندارد Energy Star بهره وری خود را از منابع تغذیه دستگاه بالا برده و هزینه های برق خود را کم کنید.

 

مشاوره و خرید ورک استیشن اچ پی در فالنیک
قدرت و کارایی بالا در کنار طول عمر و دوام فوق العاده را با ورک استیشن های قدرتمند و حرفه ای اچ پی تجربه کنید. برای دریافت مشاوره و خرید انواع Workstation اچ پی با کارشناسان فالنیک تماس بگیرید.
مشاوره و خرید ورک استیشن

 

منبع: HP.com

5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا