به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

رونمایی اچ پی از مانیتور اداری HP EliteDisplay E243d

مانیتور اداری HP EliteDisplay E243d

کمپانی اچ پی از جدیدترین و کاربردی ترین مانیتور خود رونمایی کرد. این مانیتور با نام EliteDisplay E243d اولین نمایشگر اچ پی است که مخصوص کارهای اداری ساخته شده است.

HP EliteDisplay E243d با قابلیت استفاده به‌عنوان داک برای لپ تاپ‌های مجهز به پورت USB Type-C به‌صورت رسمی معرفی شد. این مانیتور دارای یک وبکم پاپ آپ، کنترلر GbE و هاب USB 3.0 Type-A است و از جریان برق USB با توان 65 وات پشتیبانی می‌کند.

مانیتور اداری HP EliteDisplay E243d

صفحه نمایش این مانیتور از پنل IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل، روشنایی ۲۵۰ نیت، نسبت کنتراست ۱۰۰۰:۱، زاویه‌ی دید افقی و عمودی ۱۷۸ درجه، زمان پاسخ‌دهی ۷ میلی‌ثانیه و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز بهره می‌برد.

از دیگر ویژگی‌های این مانیتور می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارا بودن دو آرایه میکروفون
  • پورت کنترلر شبکه‌ GbE
  • چهار پورت USB 3.0

 

مانیتور اداری HP EliteDisplay E243d

علاوه بر این ویژگی‌ها، نمایشگر EliteDisplay E243d، از یک پایه قابل تنظیم بهره می‌برد که به راحتی می‌توانید ارتفاع ان را تغییر داده و آن را به جهات مختلف بچرخانید..همچنین می‌توانید از مانیتور جدید اچ پی در حالت‌های افقی و پرتره بهره ببرید.

به گفته اچ پی تاریخ عرضه مانیتور EliteDisplay E243d در ماه دسامبر سال جاری است و قیمت پایه آن از 329 دلار شروع خواهد شد.

منبع: anandtech.com

 

مشاوره و خرید لپ تاپ در فالنیک
گر بدنبال لپ تاپی با قیمت مناسب برای انجام کارهای روزمره در محیط کار و منزل هستید این سری از لپ تاپ های اچ پی بهترین گزینه برای شما هستند.
مشاوره و خرید لپ تاپ
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا