به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
کامپیوتر و لپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ های سری HP Pavilion

راهنمای خرید لپ تاپ سری Pavilion

لپ تاپ سری HP Pavilion از جمله محصولات موفق شرکت HP است. این سری از لپ تاپ‌ها به دلیل ظاهری زیبا، عملکرد خوب و قیمت مناسب، بین کاربران محبوبیت زیادی پیدا کرده‌اند. این لپ تاپ‌ها با طراحی جذاب و نمایشگرهای با کیفیت بالا، انتخاب بسیاری از کاربران حرفه‌ای و علاقه مندان به بازی‌های رایانه‌ای هستند.

به صورت پیش فرض در این لپ تاپ‌های از پردازنده‌های قوی استفاده شده‌است که توانایی پردازش سریع و عملکرد قدرتمند را به کاربران ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که این سری از لپ تاپ‌ها برای رفع نیاز کاربران، در مدل‌های مختلفی عرضه شده‌اند و برخی از آن‌ها دارای ویژگی‌هایی همچون صفحه لمسی، کارت گرافیک قدرتمند و فضای ذخیره‌سازی بالا هستند. در این مقاله فالنیک قصد داریم راهنمای خرید لپ تاپ سری Pavilion کاملی را ارائه دهیم. اگر پس از مطالعه این راهنمای خرید قصد خرید این سری را داشتید، کافی‌ست روی لینک قیمت لپ تاپ بزنید و مدل‌های مختلف را در فروشگاه فالنیک مشاهده کنید.

خرید و قیمت لپ تاپ در فالنیک
برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و خرید لپ تاپ با مشاوره تخصصی رایگان و گارانتی معتبر ۱۸ ماهه از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
قیمت لپ تاپتماس تلفنی

راهنمای خرید لپ تاپ سری Pavilion ؛ معرفی و مزایا

در ابتدای راهنمای خرید لپ تاپ سری Pavilion باید به این موضوع اشاره کنیم که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های برند اچ پی، سخت افزار قدرتمند آنهاست. در طراحی لپ تاپ‌های سری پاویلیون اچ پی نیز ویژگی به‌خوبی قابل لمس است. لپ تاپ‌های Pavilion برای فعالیت‌های اداری و سبک پیشنهاد می‌شوند اما در این بین مواردی نیز وجود دارد که باعث می‌شود برخی از لپ تاپ‌های Pavilion برای گیمینگ و فعالیت‌های سنگین حسابداری نیز مورد توجه قرار بگیرند. پردازنده، حافظه داخلی، هارد دیسک، گرافیک و … از جمله مواردی هستند که در این مقاله آن‌ها را بررسی خواهیم کرد در ادامه برای آشنایی با لپ تاپ های HP Pavilion همراه ما باشید.

راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی سری Pavilion ؛ بررسی پردازنده

سری HP Pavilion دارای مدل‌های مختلف با پردازنده‌های متنوع است. هنگام انتخاب بهترین مدل لپ تاپ باید علاوه بر پردازنده و سایر مشخصات فنی به به نیازها و سلیقه شخصی خود نیز توجه کنید. درهرصورت، در ادامه به برخی از پردازنده‌هایی سازگار با لپ تاپ‌های سری HP Pavilion  اشاره می‌کنیم:

  • پردازنده  Intel Core i3
  • پردازنده  Intel Core i5
  • پردازنده  Intel Core i7 
  • پردازنده AMD Ryzen 5
  • پردازنده AMD Ryzen 7

بسته به نیازهای شما، اگر به‌‌‌دنبال لپ تاپی با سرعت پردازش بالا هستید، پردازنده‌های Intel Core i7 و AMD Ryzen 7 گزینه مناسبی برای شما هستند. اما اگر برای کارهای روزمره و معمولی در جستجوی لپ تاپ هستید، پردازنده‌های Intel Core i3، Intel Core i5 و AMD Ryzen 5 نیز قابل استفاده هستند. باید به سایر ویژگی‌های لپ تاپ مانند اندازه صفحه نمایش، حافظه RAM، دقت تصویر، ظرفیت هارد و باتری نیز توجه کرد.

پیشنهاد مطالعه

راهنمای خرید لپ تاپ سری پاویلیون اچ پی ، توجه به حافظه رم

حافظه داخلی لپ تاپ‌های سری HP Pavilion بین 256 گیگابایت تا 1 ترابایت متغیر است. در این رنج، بسته به نیازتان، می‌توانید گزینه‌های مختلف را انتخاب کنید. برای کاربران عادی و استفاده روزمره، حافظه داخلی 512 گیگابایت به بالا مناسب است. البته اگر می‌خواهید برنامه‌های گرافیکی سنگینی را اجرا کنید یا به ذخیره‌سازی فیلم‌ها و تصاویر با کیفیت بالاعلاقه دارید، باید لپ تاپ‌هایی را با حافظه رم بیشتر انتخاب کنید.

راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی سری Pavilion
پیش از خرید هر لپ تاپی لازم است مشخصات فنی آنها مانند پردازنده، رم، صفحه نمایش و …. مورد بررسی قرار بگیرد.
پیشنهاد مطالعه

گرافیک لپ تاپ‌های HP Pavilion سری

لپ تاپ‌های سری HP Pavilion از گرافیک‌های متنوعی استفاده می‌کنند که بسته به مدل و نسخه آن متفاوت باشند. در این رده، گرافیک هایی مانندIntel UHD Graphics ، NVIDIA GeForce MX250،AMD Radeon RX Vega 10  و NVIDIA GeForce GTX 1650 رایج هستند.

برای کاربرانی که به پردازش گرافیکی نیاز ندارند و صرفاً از لپ تاپ برای اجرای برنامه‌های روزمره استفاده می‌کنند، گرافیک Intel UHD Graphics  کافی است. اما اگر در حوزه‌هایی نظیر گرافیک، طراحی و بازی‌های جدید و حرفه‌ای فعالیت دارید، باید گرافیک قدرتمندتری مانند NVIDIA GeForce GTX 1650 را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه

راهنمای خرید لپ تاپ سری Pavilion با توجه به قیمت

لپ تاپ‌هایHP  سری Pavilion در بازار با مشخصات فنی متفاوتی عرضه می‌شوند و بسته به مدل، سال تولید و مشخصات فنی، قیمت آن‌ها متفاوت است. برای کاربرانی که به لپ تاپ معمولی برای استفاده روزانه نیاز دارند، مدل‌هایی با قیمت پایین مناسب خواهد بود. البته اگر به پردازش‌های سنگین و بازی‌های جدید نیاز دارید، باید مدل‌هایی با قابلیت پردازش و گرافیک قدرتمند‌تر و در نتیجه با قیمت بالاتر را انتخاب کنید.

خرید و قیمت لپ تاپ hp در فالنیک
لپ تاپ hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان ارائه می شود. برای اطلاع از قیمت لپ تاپ hp و خرید لپ تاپ hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
قیمت لپ تاپ hpتماس تلفنی

سیستم عامل لپ تاپ‌های HP Pavilion

لپ تاپ سری Pavilion با سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ ارائه می‌شود. این سیستم‌عامل در بین کاربران بسیار محبوب است و دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های زیادی از جمله مرورگر اینترنتیMicrosoft Edge، پشتیبانی از Cortana (سیستم هوشمند صوتی)، ویرایشگر عکس و ویدئو و خدمات ابری OneDrive است.

همچنین لپ تاپ‌هایHP  سری Pavilion همگی دارای نرم‌افزارهای مفیدی هستند که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشند و مسائل روزمره را آسان‌تر می‌کنند. سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ در لپ تاپ‌های سری HP Pavilion عملکرد خوبی دارد و به همراه نرم‌افزارهای مفیدی قابل استفاده هستند.

پیشنهاد مطالعه

راهنمای خرید لپ تاپ اچ پی سری Pavilion ؛ بررسی کاربری‌های مختلف

1. برنامه نویسی

لپ تاپ‌های سری Pavilion برای برنامه نویسی مناسب هستند. باتوجه به این که برنامه نویسی نیازمند پردازشگر قوی و حافظه RAM بالا است، برخی از مدل‌های لپ تاپ HP Pavilion دارای پردازنده‌های Intel Core i7 و حافظه رم تا 16گیگابایت هستند که همین موضوع این لپ تاپ‌ها را به گزینه مناسبی برای برنامه نویسی تبدیل می‌کند.

برای برنامه نویسی، بهتر است از لپ تاپ‌هایی با پردازنده و حافظه RAM قوی‌تر استفاده کنید. اگر می‌خواهید یکی از لپ تاپ‌های سری Pavilion را برای برنامه نویسی انتخاب کنید، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مشخصات فنی موردنیاز خود را انتخاب کنید و سپس با توجه به آن یکی از مدل‌های سری پاویلیون را خریداری کنید. در ادامه به مشخصات فنی دو مدل از بهترین لپ تاپ‌های سری پاویلیون مناسب برنامه نویسی اشاره کرده‌ایم:

مدل لپ تاپHP Pavilion x360 14-dh2011nrHP Pavilion 15-cs3010nr
پردازندهIntel Core i5-1135G7Intel Core i7-1065G7
هارد دیسک512GB SSD512GB SSD
کاربردبرنامه نویسی جاوا اسکریپت، Python و C++برای برنامه نویسی
رم12GB DDR416GB DDR4
پیشنهاد مطالعه

2. گیمینگ

لپ تاپ‌های سری Pavilion اغلب برای استفاده روزمره و کارهای دفتری طراحی شده‌اند و در کلاس لپ تاپ‌های رده متوسط قرار می‌گیرند. با این حال، برخی مدل‌های Pavilion با کارت گرافیک قدرتمند و پردازنده‌های قوی ارائه شده‌اند و همین موضوع باعث می‌شود که این لپ تاپ‌ها برای بازی گزینه مناسبی محسوب شوند. اگر می‌خواهید لپ تاپ‌های سری Pavilion را بررسی کنید، قبل از خرید آن‌ها را با مشخصات فنی بازی‌های مورد نظر خود مقایسه کنید تا مطمئن شوید که مدلی که می‌خواهید برای بازی مناسب باشد. در ادامه معرفی لپ تاپ HP سری پاویلیون به مدل مناسب بازی اشاره می‌کنیم:

مدل لپ تاپHP Pavilion Gaming 15-dk1010nrHP Pavilion Gaming 16-a0032dx
پردازندهIntel Core i5-10300HIntel Core i7-10750H
هارد دیسک256GB SSD*
حافظه رم4GB4GB
کار گرافیکNVIDIA GeForce GTX 1650NVIDIA GeForce GTX 1650 Ti
رم8GB DDR416GB DDR4
اجرای بازیFortnite ،Apex Legends و MinecraftFortnite ،Apex Legends و Minecraft
پیشنهاد مطالعه

بررسی مزایا و معایب لپ تاپ سری Pavilion

اچ پی تمام لپ‌تاپ‌های با مشخصات فنی قابل قبول به بازار عرضه می‌کند تا کاربران طیف‌های مختلف را راضی نگه دارد. با این حال ممکن است فاکتورهایی برای برخی کاربران جزو معایب دستگاه در نظر گرفته شود. از جمله مهم‌ترین مزایای این سری لپ تاپ‌ها می‌توان به طراحی فوق‌العاده، سیستم عامل پیش‌فرض، کارت گرافیک‌های حرفه‌ای، رنج قیمتی متنوع و… اشاره کرد. معایب وسایل الکترونیکی اغلب به مرور زمان مشاهده می‌شوند و حین خرید لپ تاپ نمی‌توان به معایب به خصوصی اشاره کرد. شاید تنها عیب لپ تاپ‌های اچ پی سری پاویلیون کم بودن تنوع لپ تاپ‌های مناسب گیمینگ باشد که برای رفع این موضوع،سری لپتاپ‌های حرفه‌ای مناسب بازی اومن را طراحی کرده است.

راهنمای خرید لپ تاپ سری پاویلیون اچ پی
اگر برای بازی به لپ تاپ نیاز دارید لازم است باید ابتدا مشخصات هارد، کارت گرافیک و رم را بررسی کنید.

پیش از انتخاب لپ تاپ لازم است به مواردی نظیر هارد، کارت گرافیک، رم و… توجه کنید. درصورتی‌که شما بدون بررسی‌های اولیه لپ تاپی را خریداری کنید به مرور زمان ممکن است با مشکلاتی نظیر عدم توانایی رفع نیاز کاری مواجه شوید. به همین دلیل ما در این مقاله سعی کردیم راهنمای خرید لپ تاپ سری Pavilion جامعی را برای رفع ابهامات شما ارائه دهیم. برای دریافت اطلاعات کامل‌تر در مورد مدل‌های متنوع این سری می‌توانید سوالات خود را از کارشناسان ما از طریق شماره تماس 02154591930 بپرسید.

تعمیر لپ تاپ
تعمیر لپ تاپ در تعمیرگاه لپ تاپ فالنیک، به وسیله تعمیرکار لپ تاپ مجرب و باتجربه انجام می‎‌شود. تمامی امور مربوط به تعمیرات لپ تاپ با تجهیزات پیشرفته و متخصصین دارای گواهینامه رسمی در دپارتمان تخصصی و تعمیرگاه لپ تاپ فالنیک. برای ثبت درخواست تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید.
تعمیر لپ تاپتماس تلفنی

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا