به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
کامپیوتر و لپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ های سری Essential اچ پی

راهنمای خرید لپ تاپ Essential اچ پی

اگر می‌خواهید برای تهیه لپ‌‌تاپ زیاد هزینه نکنید ولی با لپ‌تاپ خود فعالیت سنگین انجام دهید یا به‌صورت حرفه‌ای بازی کنید، لپ تاپ hp سری اسنشال بهترین گزینه برای شما خواهد بود. ما در راهنمای خرید لپ تاپ Essential اچ پی به شما کمک می‌کنیم با مشخصات کاربردی لپ تاپ‌ های سری Essential آشنا شوید. اگر قصد دارید برای خانه یا محل کار خود لپ تاپ تهیه کنید، می‌توانید قیمت لپ تاپ را از این لینک بررسی کنید و یا برای مشاوره خرید رایگان با شماره 02154591930 تماس بگیرید.

خرید و قیمت لپ تاپ در فالنیک
برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و خرید لپ تاپ با مشاوره تخصصی رایگان و گارانتی معتبر ۱۸ ماهه از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
قیمت لپ تاپتماس تلفنی

کاربردهای لپ تاپ Essential اچ پی

لپ‌تاپ‌های اچ پی براساس کاربردهایی که دارند به چند سری مختلف و متفاوت تقسیم‌بندی شده‌اند. همین تنوع باعث شده که انتخاب یکی  از محصولات اچ پی به راهنمای دقیقی نیاز داشته باشد. ما در راهنمای لپ تاپ اسنشیال اچ پی شما را با خانواده لپ‌تاپ‌های Essential آشنا می‌کنیم، که محصولاتی باقیمت مناسب، رده پایین و طراحی ساده هستند و برای کارهایی مانند گشت‌وگذار در اینترنت، ارسال ایمیل، پردازش متن یا مرور رسانه‌های اجتماعی کاربرد دارند. این لپ‌تاپ‌ها برای انجام فعالیت‌های معمول و روزمره دانشجویی مناسب هستند و شاید نتوان از این سری نتوان اجرای فعالیت‌های حرفه‌ای طراحی سه بعدی، ویرایش تصاویر یا بازی‌های سطح بالا  را داشت.

راهنمای خریدن لپ تاپ Essential اچ پی
لپ تاپ hp اسنشال برای اجرای کارهای روزمره مناسب  است و در کنار قدرت پردازش قابل قبول از قیمت مناسب  برخوردار است.

مزایا و معایب لپ تاپ Essential اچ پی

با تهیه لپ تاپ Essential اچ پی، می‌توانید مزایای زیادی به‌دست بیاورید. قدرت انتخاب گسترده، طراحی کاربری آسان و مقرون به‌صرفه‌ترین انتخاب بازار، از مزایای این لپ‌تاپ‌ها است. با استفاده از این دستگاه‌ها به جدیدترین پردازنده اینتل یا AMD، صفحه نمایش HD یا FHD، و باتری HP Fast Charge مجهز می‌شوید و می‌توانید در همه حال از لپ‌تاپ خود استفاده کنید.

اگر می‌خواهید با لپ‌تاپ خود، بازی‌های سنگین انجام دهید، عکس‌ها یا ویدئوها را به‌صورت حرفه‌ای ویرایش کنید، آن به عنوان تبلت استفاده کنید یا محصولی در سطح تجاری داشته باشید، لپ تاپ Essential اچ پی انتخاب مناسبی نیست و نمی‌توانیم آن را در راهنمای لپ تاپ Essential اچ پی توصیه کنیم.

لپ تاپ اسنشیال اچ پی از سری لپ‌تاپ‌های اقتصادی است و به دلیل جلوگیری از بالا رفتن قیمت، بدنه آن از جنس پلاستیک ساخته شده‌است. بدنه پلاستیکی، دلیل بر عدم کیفیت آن نیست.

پیشنهاد مطالعه

مشخصات فنی لپ تاپ Essential اچ پی

لپ تاپ Essential اچ پی را می‌توان به‌عنوان یک محصول اقتصادی  معرفی کرد. این لپ‌تاپ‌ها به گونه‌ای ساخته شده‌اند سخت افزار آنها مناسب مصارف خانگی است.

پردازنده این لپ‌تاپ‌ها، می‌تواند از مدل‌های سلرون یا نسل 11 و 12 پردازنده‌های اینتل باشد. همچنین پردازنده‌های سری اتلون، رایزن 3 و رایزن 5، AMD هم می‌تواند به عنوان پردازنده این لپ‌تاپ‌ها استفاده شود. باتوجه به مشخصات پردازنده، گرافیک لپ تاپ اسنشیال اچ پی براساس نمونه‌های مختلف AMD یا اینتل مورد استفاده قرار گرفته است.

با بررسی مدل‌های مختلف این لپ‌تاپ‌ها می‌توانید براساس مدل و پیکربندی خاص هر کدام، نسبت به در دسترس بودن گزینه صفحه نمایش لمسی، حسگر اثر انگشت و نور پس زمینه کیبورد مطمئن شوید. می‌توانید رم این لپ‌تاپ‌ها را در برخی مدل‌ها بسته به پیکربندی خاص، ارتقا دهید. با ارتقا رم به بهبود عملکرد لپ تاپ، کمک می‌کنید و به آن اجازه می‌دهید تا وظایف و برنامه‌های سخت‌تری را اجرا کنند.

پیشنهاد مطالعه

مدل‌های مختلف لپ تاپ Essential اچ پی

در بررسی راهنمای لپ تاپ Essential اچ پی با دو مدل از این خانواده لپ‌تاپ‌های اچ پی روبه‌رو می‌شوید. HP 14s و HP 15s دو مدلی  مدنظر ما از خانواده اسنشیال اچ پی است. تفاوت اصلی و ظاهری این دو مدل در اندازه صفحه نمایش آن‌هاست. HP 14s از صفحه نمایش 14 اینچی و HP 15s از صفحه نمایش 15.6 اینچی بهره می‌برند و این شانس را دارید که بتوانید با مشخصات متفاوتی این لپ‌تاپ‌ها را تهیه کنید.

لپ تاپ HP 14s

لپ تاپ HP 14s با صفحه نمایش 14 اینچی و پردازنده‌های اینتل روانه بازار شده‌است. مدل‌های مختلف این لپ‌تاپ‌ها، دارای خصوصیت‌های متفاوتی است و به‌عنوان یک لپ‌تاپ خانگی شناخته می‌شود. HP 14s هر چند که جز دستگاه‌های پرقدرت محسوب نمی‌شود؛ اما می‌توانید از آن به‌عنوان یک لپ‌تاپ خانگی استفاده کنید.

لپ تاپ HP 15s

لپ تاپ HP 15s اغلب با صفحه نمایش 15.6 اینچی، پردازنده‌های اینتل و گرافیک یکپارچه عرضه می‌شود. بسته به پیکربندی، ممکن است گزینه‌هایی برای RAM، ذخیره سازی و اتصال نیز داشته باشد. HP 15s برای محاسبات همه منظوره طراحی شده‌است و برای کارهایی مانند وبگردی، پردازش اطلاعات، ایمیل و کاربردهای چندرسانه‌ای معمولی مناسب است. مشخصات و ویژگی‌های دقیق HP 15s ممکن است بسته به مدل و کشوری که برای آن تولید می‌شود، متفاوت باشد.

پیشنهاد مطالعه

تفاوت بین HP 14s و HP 15s

تفاوت اصلی بین HP 14s و HP 15s اندازه نمایشگر آن‌هاست. HP 15s دارای صفحه نمایش 15.6 اینچی است در حالی که HP 14s دارای صفحه نمایش 14 اینچی است. این تفاوت در اندازه می‌تواند بر ابعاد و وزن کلی لپ‌تاپ‌ها تأثیر بگذارد، به‌طوری که HP 15s بزرگ‌تر و سنگین‌تر است.

علاوه بر این، HP 15s و HP 14s بسته به مدل و پیکربندی خاص، ممکن است مشخصات و ویژگی‌های مختلفی مانند پردازنده، گرافیک، فضای ذخیره‌سازی و گزینه‌های اتصال داشته باشند. برخی از مدل‌های HP 15s و HP 14s نیز ممکن است ویژگی‌های طراحی متفاوتی داشته باشند، مانند صفحه کلید با نور پس‌زمینه، صفحه نمایش لمسی یا حسگر اثر انگشت.

مدل‌های مختلف لپ تاپ Essential اچ پی
تفاوت بین HP 14s و HP 15s علاوه بر اندازه صفحه نمایش، در برخی مشخصات ظاهری و مشخصات فنی نیز دیده می‌شود.

در بررسی راهنمای خرید لپ تاپ Essential اچ پی می‌توانیم به بررسی بهترین محصولاتی که تاکنون از این خانواده تولید شده‌است، بپردازیم. بهترین محصولات این سری را می‌توانید براساس کارایی، پردازنده، کارت گرافیکی، صفحه نمایش و وزن و ابعاد لپ‌تاپ‌ها به دست آورید. در ادامه مشخصات ظاهری لپ تاپ‌های سری Essential را معرفی می‌کنیم.

HP Laptop 15s-fq5112TU

لپ تاپ 15s-fq5112TU گران‌ترین محصول خانواده اسنشیال اچ پی است. این لپ‌تاپ با پردازنده نسل 12 اینتل Core i5 و ویندوز 11 به بازار عرضه شده‌است. همچنین صفحه نمایش 15.6 اینچی مورب این لپ‌تاپ به شما کمک می‌کند تصاویر واضح و شفافی را دریافت کنید. صفحه نمایش این لپ‌تاپ، فول اچ‌دی با رزولوشن 1920 x 1080 است.

این دستگاه از کارت گرافیک Iris X اینتل بهره می‌برد. استفاده از رم 16 گیگابایتی DDR4 (2 رم 8 گیگابایتی) باعث می‌شود که قدرت این لپ‌تاپ در مقایسه با دیگر محصولات مشابه بیشتر باشد. این لپ‌تاپ 1.69 کیلوگرمی به‌راحتی قابلیت حمل را دارد و با نور پس زمینه کیبورد، همه آنچه نیاز دارید را از این لپ‌تاپ اقتصادی می‌توانید دریافت کنید.

لپ تاپ hp سری اسنشال  مدل 15s-fq5112TU
لپ‌تاپ با پردازنده نسل 12 اینتل Core i5 و ویندوز 11 به بازار عرضه شده‌است.

HP Laptop 15s-du3519TX

لپ‌تاپ 15s-du3519TX یکی دیگر از لپ‌تاپ‌های خانواده اسنشیال اچ‌پی است که می‌توانید آن را برای مصارف خانگی و کارهایی که به دستگاهی با قدرت بالا نیاز ندارند، استفاده کنید. این لپ‌تاپ از پردازنده نسل 11 اینتل Core i5 بهره می‌برد و ویندوز پایه آن نیز ویندوز 11 است.

صفحه نمایش 15 اینچی و فول اچ‌دی با رزولوشن 1920 x 1080، از خصوصیات کاربردی این لپ‌تاپ برای است. ویژگی متفاوت این لپ‌تاپ که می‌توانید در راهنمای خرید لپ تاپ Essential اچ پی به آن توجه کنید، کارت گرافیک آن است. لپ‌تاپ 15s-du3519TX از گرافیک NVIDIA GeForce MX450 استفاده می‌کند که سایر محصولات این خانواده از آن برخوردار نیستند. رم این دستگاه 8 گیگابایت DDR4 است و مانند محصولات برتر خانواده Essential نور پس زمینه کیبورد نیز دارد. وزن این لپ‌تاپ 1.75 کیلوگرم است.

پیشنهاد مطالعه

HP Laptop 14s-dq5007TU

یکی از کاربردی‌ترین لپ‌تاپ‌های Essential اچ پی 14s-dq5007TU است. لپ‌تاپی با پردازنده نسل 12 اینتل Core i5 و ویندوز 11 که کارایی بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد و به‌دلیل صفحه نمایش کوچک‌تری که دارد می‌تواند قدرت بیشتری برای انجام مصارف خانگی داشته باشد. با این لپ‌تاپ یک صفحه نمایش 14 اینچی مورب و فول اچ دی با رزولوشن 1920 x 1080 دارید.

نور پس زمینه کیبورد یکی از ویژگی‌هایی است که به استفاده راحت‌تر این لپ‌تاپ در خانه، کمک زیادی می‌کند. لپ‌تاپ 14s-dq5007TU با کارت گرافیک Iris X اینتل و رم 8 گیگابایت DDR4 (متشکل از 2 رم 4 گیگابایتی) ارزش خرید بالایی دارد. وزن 1.46 کیلوگرمی باعث می‌شود که در زمان حمل بسیار راحت باشید و اصلا احساس نکنید که وسیله‌ای اضافه را با خود حمل می‌کنید.

لپ تاپ hp سری اسنشال  مدل 14s-dq5007TU
لپ تاپ HP Laptop 14s-dq5007TU دارای صفحه نمایش 14 اینچی و وزن سبک 1.46 کیلوگرمی است.

در این مقاله به نقد و بررسی جامع لپ تاپ های سری Essential اچ پی پرداختیم و یک راهنمای خرید لپ تاپ Essential اچ پی ارائه دادیم. می‌توانید با بررسی این لپ‌تاپ‌ها و دیدن ویژگی‌های آن‌ها برای خرید محصولات این خانواده با کارشناسان فالنیک تماس بگیرید.

تعمیر لپ تاپ
تعمیر لپ تاپ در تعمیرگاه لپ تاپ فالنیک، به وسیله تعمیرکار لپ تاپ مجرب و باتجربه انجام می‎‌شود. تمامی امور مربوط به تعمیرات لپ تاپ با تجهیزات پیشرفته و متخصصین دارای گواهینامه رسمی در دپارتمان تخصصی و تعمیرگاه لپ تاپ فالنیک. برای ثبت درخواست تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید.
تعمیر لپ تاپتماس تلفنی

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا