به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
کامپیوتر و لپ تاپ

راهنمای خرید لپ تاپ های سری الیت بوک اچ پی

راهنمای خرید لپ تاپ الیت بوک

سری الیت بوک اچ پی در همه بررسی‌های انجام شده درباره بهترین لپ‌تاپ‌های بازار، در لیست بهترین لپ‌تاپ‌های تجاری قرار گرفته است. اگر قصد دارید یک لپ‌تاپ تجاری تهیه کنید، می‌توانید با بررسی ویژگی‌ های لپ تاپ HP سری الیت‌ بوک از داشتن بهترین دستگاه مطمئن باشید. ما در راهنمای خرید لپ تاپ الیت بوک به شما کمک می‌کنیم با این سری از لپ‌تاپ‌های برند اچ پی بهتر آشنا شوید. اگر قصد دارید برای خانه یا محل کار خود لپ تاپ تهیه کنید، می‌توانید قیمت لپ تاپ را از این لینک دریافت کنید و یا برای مشاوره خرید رایگان با شماره 02154591930 تماس بگیرید.

کاربرد لپ تاپ های سری الیت بوک اچ پی

اگر مدیر فناوری اطلاعات هستید و قصد دارید برای شرکت یا اداره خود خرید ‌کنید یا یک کاربر سازمانی هستید که می‌خواهید تجهیزات خود را ارتقا دهید، قطعا می‌توانید لپ‌تاپی از سری الیت بوک اچ پی انتخاب کنید. لپ‌تاپ‌های Elitebook دارای طراحی‌ آلومینیومی براق، کیبورد عالی و چندین ویژگی امنیتی مانند نمایشگر اختیاری Sure View، دوربین IR و پوشش کشویی وب‌کم هستند. این محصولات به‌دلیل کارایی خاصی که از خود نشان داده‌اند اغلب در میان لیست بهترین لپ‌تاپ‌های تجاری قرار می‌گیرند.

خرید و قیمت لپ تاپ در فالنیک
برای اطلاع از قیمت لپ تاپ و خرید لپ تاپ با مشاوره تخصصی رایگان و گارانتی معتبر ۱۸ ماهه از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
قیمت لپ تاپتماس تلفنی

لپ تاپ الیت بوک جز باریک‌ترین و قدرتمندترین لپ‌تاپ‌های موجود در بازار است. با  استفاده از این سری از لپ‌تاپ‌های اچ پی برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده‌اند، به‌راحتی می‌توانید در محل کار و مصارف خانگی پروژه‌های سنگین خود را اجرا کنید. لپ‌تاپ‌های الیت بوک اچ پی، برای بهبود امنیت شبکه طراحی شده‌اند و دارای ویژگی‌هایی مانند حذف نویز و ضبط صداهای واضح در کنفرانس‌های ویدئویی هستند.

راهنمای خرید لپ تاپ سری الیت بوک
لپ تاپ‌های سری الیت بوک اچ پی گزینه مناسبی برای کاربران حرفه‌ای که قصد اجرای کارهای سنگین و پیچیده را دارند، است.

مزایای لپ تاپ‌های سری الیت بوک اچ پی

این سری از لپ‌تاپ‌های اچ پی مزایای مختلفی دارند که می‌توانید با استفاده از آن‌ها کیفیت و کارایی بالاتری را تجربه کنید.

1- اولین مزیت این لپ‌تاپ‌ها قیمت آن‌هاست. ارزش خرید این سری با توجه به قابلیت‌ها آنها، بالاست و می‌تواند گزینه مناسبی برای کسب‌وکار شما باشد.

2- لپ‌تاپ این سری به دلیل اینکه با هدف تجاری ساخته شده است، دارای بدنه محکمی است و مقاومت بالایی در جابه‌جایی‌های مکرر دارد.

3- با استفاده از این لپ‌تاپ‌ها پورت‌های فراوانی برای اتصال‌به دستگاه‌های خارجی دارید

4- لپ‌تاپ‌های الیت بوک اچ پی به‌دلیل قابلیت‌های امنیتی گزینه قابل اعتمادی متخصصین و مدیران است.

5- طراحی راحت و ارگونومیک

6-نگه‌داری بالای شاژر باتری

پیشنهاد مطالعه

مشخصات لپ تاپ های سری الیت بوک اچ پی

لپ تاپ‌های سری الیت بوک اچ پی ویندوز 11 را به‌عنوان ویندوز پایه خود دارند و از پردازنده‌های نسل‌های 11، 12 و 13 اینتل یا نسل‌های مختلف AMD پشتیبانی می‌کنند. صفحه نمایش لپ‌تاپ‌های Elitebook اچ پی بین 13 تا 16 اینچ است و با توجه به علاقه و کاربری می‌توانید صفحه نمایش لمسی را نیز در میان گزینه‌های مختلف داشته باشید.

الیت بوک‌ها هم مانند سایر سری‌ لپ‌تاپ‌های اچ‌پی، محصولات X360 دارند، که صفحه نمایش آن به صورت 360 درجه می‌چرخد و امکان استفاده متفاوتی را برای شما فراهم می‌کند.

رم محصولات مختلف لپ‌تاپ‌های الیت بوک بین 8 تا 64 گیگابایت است و حافظه ذخیره‌سازی آن از 256 گیگابایت تا یک ترابایت را پوشش می‌دهد. شما با انتخاب مدل‌های جدیدتر ظرفیت رم و حافظه‌ذخیره‌سازی بالاتری را دریافت خواهید کرد.

راهنمای خرید لپ تاپ Elitebook
از مشخصات لپ تاپ‌های سری الیت بوک اچ پی می‌توان به پشتیبانی از پردازنده‌های نسل 11 تا 13 اینتل اشاره کرد.

راهنمای خرید لپ تاپ انوی در مدل‌های مختلف

در این بخش از راهنمای خرید لپ تاپ Elitebook می‌خواهیم ویژگی‌‌های لپ تاپ HP الیت‌ سری‌های مختلف را بررسی کنیم:

سری 600

سری 600 لپ‌تاپ‌های الیت‌بوک، دارای 5 محصول است که هریک از آن‌ها با مشخصات خود می‌توانند به شما برای پیشبرد کارهایتان کمک کنند. در این سری لپ تاپ‌ها، می‌توانید از میان نسل 13 اینتل یا AMD Ryzen PRO 7000 یک پردازنده را انتخاب کنید که به شما امکان می‌دهد، دستگاه خود را سریع راه‌اندازی و کار با آن را آغاز کنید.

محصولات این سری به این شرح است:

  • HP EliteBook 630 G10
  • HP EliteBook 640 G10
  • HP EliteBook 645 G10
  • HP EliteBook 650 G10
  • HP EliteBook 655 G10
راهنمای خرید لپ تاپ الیت بوک در مدل‌های مختلف
از مشخصات لپ تاپ الیت بوک سری 600 می‌توان به پشتیبانی پردازنده‌های اینتل و AMD اشاره کرد.
پیشنهاد مطالعه

سری 800

سری 800 لپ‌تاپ‌های الیت بوک را می‌توانید به‌عنوان سری پیشرو این خانواده بشناسید. این محصول می‌تواند نرم‌افزارهایی مانند برنامه‌های ویرایش ویدئو و هم‌چنین نرم‌افزارهای مهندسی را مدیریت کند. استفاده از این محصولات به‌عنوان لپ‌تاپ‌هایی با قابلیت حمل بالا برای مدیران اجرایی یا کارکنان ارشد مفید است که اغلب از رایانه خود برای برقراری تماس‌های صوتی و جلسه‌های ویدئویی استفاده می‌کنند و نگران کیفیت آن‌ها هستند. همچنین در بین محصولات سری 800، لپ‌تاپ‌های X360 هم وجود دارد که قابلیت صفحه نمایش چرخان 360 درجه دارد.

سری 800، 7 محصول دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی می‌کنیم؛

  • HP EliteBook 830 G10
  • HP Elite x360 830 G10
  • HP EliteBook 835 G10
  • HP EliteBook 840 G10
  • HP EliteBook 845 G10
  • HP EliteBook 860 G10
  • HP EliteBook 865 G10
راهنمای خرید لپ تاپ Elitbook در مدل‌های مختلف
از ویژگی های لپ تاپ HP سری الیت‌ بوک می‌توان پشتیبانی برنامه‌های ویرایش ویدئو و نرم‌افزارهای مهندسی حرفه‌ای را اضافه کرد.
پیشنهاد مطالعه

سری 1000

سری 1000 لپ‌تاپ‌های الیت بوک اچ پی دنیای تازه‌ای را پیش‌روی شما می‌گشایند. لپ‌تاپ‌های این سری با قابلیت و توان عملکردی بیشتری کار می‌کنند و بر خلاف سری‌های قبلی، قابلیت بازی را در حد لپ‌تاپ‌های گیمینگ فراهم می‌آورند. این لپ‌تاپ‌ها با اینکه قدرت بیشتری از سری‌های دیگر دارند؛ اما هم‌چنان همان طراحی شیک و قابلیت حمل را برای ارائه انعطاف‌پذیر به‌عنوان یک لپ‌تاپ تجاری ارائه می‌دهند. در بین محصولات سری 1000 علاوه بر لپ‌تاپ‌های با قابلیت صفحه نمایش چرخان 360 درجه، لپ‌تاپ‌هایی با قابلیت تبلت – کامپیوتر نیز وجود دارند.

4 محصول سری 1000 به این شرح است:

  • HP Elite x360 1040 G10
  • HP EliteBook 1040 G10
  • HP Elite Folio
  • HP Elite Folio

بهترین لپ تاپ الیت بوک

در بررسی راهنمای خرید لپ تاپ الیت بوک می‌توانیم به بررسی بهترین محصولاتی که تاکنون توسط hp تولید شده بپردازیم. بهترین محصولات خانواده الیت بوک را می‌توانید بر اساس کارایی، پردازنده، کارت گرافیکی، صفحه نمایش و وزن و ابعاد لپ‌تاپ‌ها به‌دست آورید. در ادامه بهترین محصولات الیت بوک اچ پی را معرفی می‌کنیم، برای خرید لپ تاپ می‌توانید با کارشناسان فالنیک در ارتباط باشید.

HP Elite Dragonfly G3

اولین ویژگی HP Elite Dragonfly G3 که از دانستن آن شگفت‌زده می‌شوید، زمان کارکرد حداکثری 14 ساعت و 20 دقیقه‌ای این لپ‌تاپ است. این در حالیست که یک لپ‌تاپ به‌طور متوسط حدود 10 ساعت دوام می‌آورد. Elite Dragonfly G3 با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core i5 و Core i7 و حداقل 256 گیگابایت حافظه SSD و 16 گیگابایت رم عرضه شده‌است.

درصورت نیاز می‌توانید این لپ‌تاپ را تا 32 گیگابایت رم، یک ترابایت حافظه SSD، پشتیبانی از 5G و پردازنده نسل دوازدهم اینتل Core i7 vPro ارتقا دهید. وب‌کم 5 مگاپیکسلی Dragonfly G3 عملکرد خوبی دارد و بسیار بهتر از وب‌کم‌های 720p و 1080p کار می‌کند.

لپ تاپ الیت بوک مدل Dragonfly G3
از ویژگی‌های بارز Dragonfly G3 نگه داری شارژ بالای باتری و پشتیبانی از نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل است.

HP EliteBook x360 1040 G7

EliteBook x360 1040 G7 یکی از لپ‌تاپ‌های پرچمدار اچ پی است که با یک شاسی فلزی جذاب بسیار دیدنی به‌نظر می‌رسد. با این لپ‌تاپ می‌توانید انتظار یک عملکرد سریع و برق‌آسا داشته باشید. صفحه نمایش با وضوح تصویر 1080p برای کار و بازی مناسب است و می‌توانید به‌واسطه پورت‌های زیاد موجود روی دستگاه، تجربه‌کاری ایمن‌تر و کارآمدتری را داشته باشید.

لپ تاپ الیت بوک x360 1040
40 عملکرد سریع، پورت‌های زیاد و طراحی حرفه‌ای از ویژگی های لپ تاپ HP سری الیت‌ بوک مدل x360 10 است.

HP EliteBook 840 G7

ویژگی برجسته لپ‌تاپ EliteBook 840 G7 شاسی آلومینیومی براق آن است که به‌‍طرز هوشمندانه‌ای فرم را با عملکرد ترکیب می‌کند. این مدل که نزدیکی زیادی از نظر مشخصات به HP EliteBook 830 G7 دارد به شما صفحه‌نمایش 1080p، عملکرد سریع، مجموعه‌ای از ویژگی‌های امنیتی و کیبورد راحت‌را هدیه می‌دهد.

این ویژگی‌ها، همه نیازهایی است که برای اتمام پروژه‌ها در محل کار یا خانه پس از ساعت کاری به آن نیاز دارید. قیمت مناسب این لپ‌تاپ هم کمک می‌کند که بتوانید با خیال راحت محصولی متفاوت برای فعالیت‌های تجاری خود داشته باشید.

لپ تاپ الیت بوک 840
ویژگی برجسته لپ‌تاپ EliteBook 840 G7 شاسی آلومینیومی براق آن است.
پیشنهاد مطالعه

HP EliteBook 845 G7

HP EliteBook 845 G7 لپ تاپی 14 اینچی سبک و باریک با صفحه نمایش FHD جذاب است. این لپ‌تاپ به‌دلیل عملکرد سریع و توانایی‌اش برای رسیدگی به همه کارهایی که انتظار دارید، مقرون به صرفه است. یکی دیگر از ویژگی‌های این لپ‌تاپ‌ آن است که کارایی زیادی در هر مکانی به شما برای پیشبرد فعالیت‌های تجاری یا اداری می‌دهد. عملکرد سریع، صفحه نمایش زیبا، و شاسی سبک وزن این لپ‌تاپ را به انتخابی، عالی تبدیل کرده است.

لپ تاپ الیت بوک 845
عملکرد سریع، صفحه نمایش زیبا، و شاسی سبک وزن از مشخصات بارز لپ تاپ سری الیت بوک مدل 845 است.

HP Elite Folio

Elite Folio دیگر محصول قدرتمند خانواده الیت بوک اچ پی است که کارایی بالایی از خود نشان می‌دهد. این لپ‌تاپ کارایی تبلت را نیز دارد. با مکانیزم کشش به جلو فوق‌العاده آن، می‌توانید صفحه نمایش را به یک سه پایه دیجیتال تبدیل کنید.

Elite Folio در راستای یک تبلت – لپ‌تاپ با یک قلم ویژه عرضه می‌شود که می‌توانید به‌وسیله آن برای یادداشت‌برداری دیجیتالی و… استفاده کنید. به یاد داشته باشید که، این لپ‌تاپ‌ها از نسل دو اسنپ دراگون کوالکام به‌عنوان پردازنده بهره می‌برند و با صفحه نمایش 13.5 اینچی عملکرد متفاوتی را از خود نشان می‌دهند.

لپ تاپ الیت بوک مدل Folio
از لپ تاپ الیت بوک مدل Folio می‌توانید به عنوان تبلت برای یادداشت‌برداری در جلسات نیز استفاده کنید.

در این مقاله به نقد و بررسی جامع لپ تاپ‌های سری الیت بوک اچ پی پرداختیم و یک راهنمای خرید لپ تاپ الیت بوک به شما ارائه دادیم. می‌توانید با بررسی این لپ‌تاپ‌ها و بررسی مشخصات لپ تاپ سری الیت بوک،برای خرید و فروش لپ‌ تاپ با کارشناسان فالنیک تماس بگیرید.

تعمیر لپ تاپ
تعمیر لپ تاپ در تعمیرگاه لپ تاپ فالنیک، به وسیله تعمیرکار لپ تاپ مجرب و باتجربه انجام می‎‌شود. تمامی امور مربوط به تعمیرات لپ تاپ با تجهیزات پیشرفته و متخصصین دارای گواهینامه رسمی در دپارتمان تخصصی و تعمیرگاه لپ تاپ فالنیک. برای ثبت درخواست تعمیر یا دریافت مشاوره رایگان کلیک کنید.
تعمیر لپ تاپتماس تلفنی

5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

    1. درود بر شما
      هاجر عزیز
      بهترین برند لپ‌تاپ برای کارهای گرافیکی، مک بوک های اپل است.

دکمه بازگشت به بالا