به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021

کاتالوگ کیونپ

استوریج QNAP، راهکار ذخیره سازی یکپارچه و طبقه‌بندی شده است و ظرفیتی ایده‌آل برای حجم زیاد اطلاعات فراهم می‌کند که قدرت سازمان‌های بزرگ و کارایی SMB‌ها را افزایش می‌دهد. راهکارهای آسان و مناسب QNAP، مدیریت و همگام سازی ساده را در تجهیزات دیجیتالی رده خانگی و انواع کسب‌و‌کارها فراهم می‌کند..

QNAP راهکاری مناسب برای ذخیره سازی، بکاپ و Snapshot، مجازی سازی، کار گروهی و چندرسانه‌ای‌‌ها است. این راهکار، ذخیره سازی را ارائه داده که مشتریان را به میزبانی و توسعه اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و راهکارهای یادگیری ماشین در استوریج کیونپ تشویق می‌کند.

اگر به دنبال راهنمایی برای انتخاب استوریج کیونپ مناسب هستید، و یا می‌خواهید با سبد محصولات QNAP آشنا شوید، خواندن این ایبوک را پیشنهاد می‌دهیم.

 

شما می‌توانید برای خرید انواع استوریج کیونپ در رده های مختلف کاری، به لینک زیر مراجعه کرده و از محصولات مختلف کیونپ نیز دیدن کنید:

استوریج و ذخیره سازهای QNAP
سبد کامل استوریج‌های کیونپ را از فانیک بخواهید. نماینده رسمی محصولات کیونپ در ایران. با انواع تنوع کاربری مناسب برای رده سازمانی، رده کسب و کارهای کوچک و متوسط و رده خانگی. جهت مشاوره و خرید محصولات کیونپ، کلیک کنید:
مشاوره و خرید

 

تعداد صفحات : 18

زبان : فارسی

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 30 دقیقه

این فایل را می خواهم!

آنچه در این پی دی اف می خوانید :

QNAP Product Lineup
محصولات مناسب برای رده سازمانی
محصولات مناسب برای رده کسب‌وکارهای کوچک و متوسط
محصولات مناسب برای رده خانگی

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

جهت دریافت کتاب آموزشی، فرم زیر را پر کنید

                 خرید سرور dl380 g10 plus                خرید سرور dl380 g11    
      دکمه بازگشت به بالا