به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021

کاتالوگ کیونپ

استوریج QNAP، راهکار ذخیره سازی یکپارچه و طبقه‌بندی شده است و ظرفیتی ایده‌آل برای حجم زیاد اطلاعات فراهم می‌کند که قدرت سازمان‌های بزرگ و کارایی SMB‌ها را افزایش می‌دهد. راهکارهای آسان و مناسب QNAP، مدیریت و همگام سازی ساده را در تجهیزات دیجیتالی رده خانگی و انواع کسب‌و‌کارها فراهم می‌کند..

QNAP راهکاری مناسب برای ذخیره سازی، بکاپ و Snapshot، مجازی سازی، کار گروهی و چندرسانه‌ای‌‌ها است. این راهکار، ذخیره سازی را ارائه داده که مشتریان را به میزبانی و توسعه اینترنت اشیا، هوش مصنوعی و راهکارهای یادگیری ماشین در استوریج کیونپ تشویق می‌کند.

اگر به دنبال راهنمایی برای انتخاب استوریج کیونپ مناسب هستید، و یا می‌خواهید با سبد محصولات QNAP آشنا شوید، خواندن این ایبوک را پیشنهاد می‌دهیم.

 

شما می‌توانید برای خرید انواع استوریج کیونپ در رده های مختلف کاری، به لینک زیر مراجعه کرده و از محصولات مختلف کیونپ نیز دیدن کنید:

استوریج و ذخیره سازهای QNAP
سبد کامل استوریج‌های کیونپ را از فانیک بخواهید. نماینده رسمی محصولات کیونپ در ایران. با انواع تنوع کاربری مناسب برای رده سازمانی، رده کسب و کارهای کوچک و متوسط و رده خانگی. جهت مشاوره و خرید محصولات کیونپ، کلیک کنید:
مشاوره و خرید

 

تعداد صفحات : 18

زبان : فارسی

زمان مورد نیاز برای مطالعه : 30 دقیقه

این فایل را می خواهم!

آنچه در این پی دی اف می خوانید :

QNAP Product Lineup
محصولات مناسب برای رده سازمانی
محصولات مناسب برای رده کسب‌وکارهای کوچک و متوسط
محصولات مناسب برای رده خانگی

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی

جهت دریافت کتاب آموزشی، فرم زیر را پر کنید

      دکمه بازگشت به بالا