به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
استوریجسرور و شبکه

راهنمای خرید استوریج EMC + معرفی بهترین محصولات

راهنمیا خرید استوریج emc

استوریج emc پرفروش‌ترین استوریج جهان است. استوریج‌های این شرکت به دلیل دسترس‌پذیری، یکپارچگی، قابلیت اطمینان بالا و طراحی زیبایی که دارند مورد توجه کاربران قرار دارند. در ادامه مهم‌ترین نکات پیش از خرید محصولات این شرکت را بررسی می‌کنیم. با فالنیک همراه باشید.

استوریج emc
برای آشنایی با محصولات استوریج emc و همچنین خرید استوریج emc می‌توانید از فروشگاه فالنیک دیدن کنید. محصولات فالنیک با گارانتی معتبر، خدمات پس از فروش و مشاوره رایگان ارائه می‌شوند.
خرید استوریج emcتماس تلفنی

کدام استوریج ای ام سی مد نظر شماست؟

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید هنگام تهیه استوریج‌های ای ام سی dell emc به آن دقت کنید، آگاهی در ارتباط با خانواده استوریج‌های Dell EMC Unity است که استانداردهای جدیدی را در ارتباط با فضای ذخیره‌سازی ایجاد کرده‌اند. ترکیبی قدرتمند از سادگی، طراحی مدرن، قیمت مقرون‌به‌صرفه و انعطاف‌پذیری در پیاده‌سازی. تنوع در عرضه محصولات باعث شده تا استوریج‌های فوق برای شرکت‌هایی که با محدودیت منابع روبرو هستند، گزینه مناسبی باشند. استوریج‌های این شرکت به دو گروه اصلی هیبریدی و تمام فلش در مدل‌های مختلف به بازار عرضه می‌شوند که هر یک ویژگی‌های خاص خود را دارند. از مد‌ل‌های معروف و پر استفاده استوریج‌های ترکیبی و تمام فلش باید به موارد زیر اشاره کرد:

  • 300/300F
  • 400/400F
  • 500/500F
  • 600/600F
پیشنهاد مطالعه

به‌طور کلی اصلی‌ترین تفاوت میان استوریج‌های یونیتی تمام فلش (Unity All-Flash) و یونیتی ترکیبی (Unity Hybrid) پشتیبانی از رسانه‌های ذخیره‌ساز مختلف است. استوریج‌های یونیتی هیبریدی توانایی پشتیبانی همزمان از هارددیسک‌ها و حافظه‌های حالت جامد (SSD) را دارند، در حالی که استوریج‌های تمام فلش تنها از حافظه‌های SSD پشتیبانی می‌کنند.

استوریج‌های تمام فلش گزینه مناسبی برای استقرار در محیط‌های هم‌گرا و راه‌حل‌های مجازی‌سازی هستند، زیرا سرعت بالایی در دسترسی به اطلاعات ارائه می‌دهند. به طوری که کاربران به لطف نرم‌افزار‌های جامع مدیریتی، ویژگی‌های کاربردی، مدیریت اینترنت‌محور و راه دور و طراحی مدرن، قادر به پاسخ‌گویی به نیازهای تجاری شرکت‌ها هستند.

ویژگی‌های سخت‌افزاری استوریج‌های ای ام سی

ویژگی‌های سخت‌افزاری اصلی‌ترین و مهم‌ترین نکته‌ای است که هنگام خرید استوریج باید به آن دقت کنید. به بیان دقیق‌تر، تنها با توجه به این ویژگی‌ها قادر به انتخاب محصولی مطابق با نیازها هستید. در ادامه، به طور اجمالی، ویژگی‌های سخت‌افزاری هر یک از استوریج‌های سری‌های مختلف را بررسی می‌کنیم.

  • استوریج‌های سری 300/300F مجهز به پردازنده اینتل E5-2603 v3 6c با فرکانس 1.6 گیگاهرتز هستند که توانایی پشتیبانی از حداکثر 150 درایو را دارد. به طوری که کاربران به فضای ذخیره‌سازی 2.34 پتابایت دسترسی دارند.
  • استوریج‌های سری 400/400F مجهز به پردازنده اینتل E5-2600 v3 8c با فرکانس 2.4 گیگاهرتز هستند که توانایی پشتیبانی از حداکثر 250 درایو را دارد. به طوری که کاربران به فضای ذخیره‌سازی 3.9 پتابایت دسترسی دارند.
  • استوریج‌های سری 500/500F مجهز به پردازنده اینتل E5-2660 v3 10c با فرکانس 2.6 گیگاهرتز هستند که توانایی پشتیبانی از حداکثر 500 درایو را دارد. به طوری که کاربران به فضای ذخیره‌سازی 7.8 پتابایت دسترسی دارند.
  • استوریج‌های سری 600/600F مجهز به پردازنده اینتل E5-2680 v3 12c با فرکانس 2.5 گیگاهرتز هستند که توانایی پشتیبانی از حداکثر 1000 درایو را دارد. به طوری که کاربران به فضای ذخیره‌سازی 9.7 پتابایت دسترسی دارند.
راهنمای خرید استوریج ای ام سی

علاوه بر مدل‌های یاد شده، ا

پیشنهاد مطالعه
  • مقایسه مدل درایو

استوریج‌های دل از درایوهای مختلفی پشتیبانی می‌کنند، در شرایطی که استوریج‌های تمام فلش به طور کامل از حافظه‌های SSD پشتیبانی می‌کنند، در مقابل مدل‌های ترکیبی از درایوهای فلش، SAS و NL-SAS پشتیبانی می‌کنند. تمامی درایوها با سرعت 12 گیگابیت بر ثانیه کار می‌کنند. نکته‌ای که در ارتباط با درایوهای SAS و NL-SAS باید به آن دقت کنید، نوع فرمت‌بندی درایو است. استوریج‌های هیبریدی از درایو‌هایی که به شکل 4 کیلوبایتی فرمت شده‌اند پشتیبانی می‌کنند، در حالی که استوریج‌های تمام فلش توانایی کار با حافظه‌های SSD را دارند که اندازه بلوک آن‌ها 520 بایت است.

  • پردازنده ذخیره‌سازی

پلتفرم Dell EMC Unity مبتنی بر پردازنده زئون اینتل است که از معماری Intel Haswell یا Broadwell استفاده می‌کند. تعداد هسته‌ها بین 6 تا 14 هسته در هر پردازنده متغیر است. هر استوریج Dell EMC Unity مجهز به دو پردازنده است که به منظور دسترس‌پذیری و متعادل‌سازی بار کاری، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، در هنگام خرید باید به نوع پردازنده به کار گرفته دقت کنید.

  • توانایی تبدیل داده‌ها در محل هنگام ارتقا سخت‌افزاری

استوریج‌های ای ام سی مجهز به سفت‌افزار یا به زبان ساده‌تر سسیستم عامل Dell EMC Unity OE هستند که مبتنی بر توزیع لینوکسی سرور SLES (مخفف SUSE Linux Enterprise) است. این سیستم عامل به هاست‌ها و کلاینت‌ها اجازه می‌دهد بر مبنای معماری بلوک‌محور و فایل‌محور به اطلاعات دسترسی داشته باشند. نکته‌ای که هنگام خرید استوریج باید به آن دقت کنید، نسخه سیستم عامل است. Dell EMC Unity OE نسخه 4.1 توانایی انجام تبدیل‌های آفلاین داده در محل (DIP) مخفف data-in-place را دارد. قابلیت فوق به کاربران امکان می‌دهد تجهیزات سخت‌افزاری فیزیکی Dell EMC Unity را به مدل‌های بالاتری از همان نوع بدون آن‌که مشکلی برای داده‌ها یا پیکربندی سیستم به وجود آید، ارتقا دهند. این رویکرد شامل تعویض پردازنده‌ استوریج با پردازنده‌ جدیدتر با قابلیت استفاده از همان ماژول‌های I/O، SFPها و منابع تغذیه است. در نسخه 4.1 کاربران می‌توانند به شکل آفلاین فرآیند فوق را انجام دهند.

پیشنهاد مطالعه

نسخه 4.2.1 به مشتریان این امکان را می‌دهد که تبدیل DIP را به صورت آنلاین انجام دهند تا ارتقا استوریج به مدل بالاتر بدون هیچ‌گونه خرابی انجام شود. این فرآیند شامل تعویض ترتیبی هر پردازنده استوریج است، به طوری که یک پردازنده همیشه در دسترس است تا بتواند به سرویس ورودی/خروجی میزبان در طول فرآیندِ تبدیل پاسخ دهد. همان محدودیت‌های تبدیل‌ نسخه 4.0 به قوت خود باقی است، به طوری که مدل انتخابی باید یک مدل بالاتر و از همان نوع مدل باشد.

چه مبلغی برای تهیه استوریج ای ام سی EMC در نظر گرفته‌اید؟

آخرین نکته‌ای که به عنوان راهنمای خرید استوریج EMC باید ذکر کنیم، مشخص کردن بودجه‌ای است که برای خرید استوریج‌های emc در نظر گرفته‌اید. به طور معمول، استوریج‌های کلاس سازمانی و به ویژه تمام فلش این شرکت قیمت بالاتری دارند و برای سازمان‌های بزرگی مناسب هستند که روزانه به حجم بالایی از درخواست‌‌ها پاسخ می‌دهند.

برای تهیه استوریج‌های ای ام سی می‌توانید از فروشگاه فالنیک دیدن کنید و علاوه بر دریافت قیمت، از خدمات مشاوره رایگان کارشناسان ما بهره‌مند شوید.

بهترین مدل‌های استوریج EMC

همانطور که گفتیم استوریج‌های EMC از قوی‌ترین ذخیره‌سازهای موجود در بازار هستند و مدل‌های مختلف آن‌ می‌تواند نیازهای کاری شما را برطرف کند. در ادامه لیستی از پرفروش‌ترین و بهترین مدل‌های استرویج EMC را مرور می‌کنیم:

ستوریج‌های یونیتی در سری‌های زیر نیز عرضه می‌شوند:

  • ذخیره ساز ای ام سی Dell EMC Unity 350F All-Flash Storage
  • ذخیره ساز ای ام سی Dell EMC Unity 450F All-Flash Storage
  • ذخیره ساز ای ام سی Dell EMC Unity 550F All-Flash Storage
  • ذخیره ساز ای ام سی Dell EMC Unity 650F All-Flash Storage
  • ذخیره ساز ای ام سی Dell EMC Unity 850F All-Flash Storage
  • ذخیره ساز ای ام سی  Dell EMC Unity XT 380؛ برای شناخت این ذخیره‌ساز مقرون به صرفه کلیک کنید.
  • ذخیره ساز ای ام سی  Dell EMC Unity XT 480؛ با کلیک روی لینک مشخصات فنی این استوریج امن و سریع را مطالعه کنید.
  • ذخیره ساز ای ام سی  Dell EMC Unity XT 680؛ این استوریج فوق العاده قدرتمند با ظرفیت بالا را در لینک معرفی کرده‌ایم.

استوریج‌های ای ام سی فوق مجهز به پردازنده‌های قوی‌تری هستند، توانایی پشتیبانی از درایوهای بیشتری را دارند و فضای ذخیره‌سازی بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

در مورد استوریج‌ها بیشتر بدانید: استوریج چیست و چه مزایا و معایبی دارد

خرید استوریج HP
خرید استوریج HP با بهترین قیمت در فالنیک (ایران اچ پی) علاوه بر مناسب بودن قیمت استوریج HP، داشتن گارانتی معتبر و اصلی هم در خرید استوریج HP اهمیت بالایی دارد. فالنیک، در کنار قیمت مناسب، 18 ماه گارانتی اصلی و معتبر برای استوریج HP و دستگاه ذخیره سازی اطلاعات ارائه می‌دهد. برای مشاهده محصولات کلیک کنید.
خرید استوریج HPتماس تلفنی
5/5 - (2 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا