به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

جشنواره مشترک آچارباز و پرینت فید به مناسبت روز دانش آموز97

روز دانش آموز

به مناسبت روز دانش آموز، آچارباز و پرینت فید جشنواره مشترکی برگزار می‌کنند.

در این جشنواره شما می‌توانید کد تخفیف 20000 تومانی را از این صفحه دریافت کرده و از خدمات آچارباز و پرینت فید استفاده کنید. جشنواره روز دانش آموز از تاریخ 13 آبان تا 20 آبان برگزار می‌شود.

آچارباز و پرینت فید که از استارتاپ‌های فالنیک هستند از سال 95 و 96 شروع به کار کرده و خدمات متنوعی به مشتریان خود ارائه می‌دهند. خدمات آچارباز و پرینت فید در جشنواره روز دانش آموز به شرح زیر است:

خدمات آچارباز در جشنواره روز دانش آموز:

تعمیرات موبایل، تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر، نصب ویندوز، آنتی‌ویروس و انواع نرم افزار آموزشی و بازی، تعمیر هارد و بازیابی اطلاعات، تعمیر پرینتر و جنرال سرویس لپتاپ و پرینتر از جمله خدماتی است که در این جشنواره می‌توانید با کد تخفیف مخصوص آن، از آچارباز دریافت کنید.

برای استفاده از خدمات آچارباز فقط کافی است که درخواست خود را از طریق سایت و یا اپلیکیشن ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. بعد از انجام هماهنگی‌های لازم، تعیرکار متخصص به محل شما اعزام خواهد شد.

خدمات پرینت فید در جشنواره روز دانش آموز:

کلیه کارتریج‌های اصل و طرح با کیفیت را می توانید از فروشگاه اینترنتی پرینت فید با استفاده از کد تخفیف ۲۰۰۰۰ تومانی جشنواره روز دانش آموز خریداری کنید.

پرینت فید، فروشگاه اینترنتی کارتریج و مواد مصرفی است که کارتریج همه برندهای معتبر پرینتر را در خود دارد. همچنین علاوه بر کارتریج های اصل، شما می توانید کارتریج های طرح با کیفیت را نیز از این فروشگاه خریداری کنید.

پرینت فید یک موتور جستجوی قوی برای یافتن کارتریجهای مناسب هر پرینتر دارد و بعلاوه تخفیف‌های جذابی به مشتریان می‌دهد؛ مثلا شما با هر خرید، درصدی از مبلغ خرید خود را به صورت اعتبار در حساب کاربری خود دریافت می‌کنید که می‌توانید در خریدهای بعدی از آن استفاده کنید.

جشنواره روز دانش آموز

post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا