به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
پرینتر و چاپگر

معرفی اپ Samsung Mobile Print به زبان ساده

اپ Samsung Mobile Print

در دنیای فناوری و تکنولوژی امروزه، ، گوشی‌های هوشمند یکی از مهم‌ترین نیازهای روزمره ما هستند. یکی از برندهای محبوب در این حوزه، Samsung  است. سامسونگ تلاش می‌کند تا امکانات بیش‌تر و جذاب‌تری را در اختیار کاربران خود قرار دهد.

یکی از ابزارهای ارائه شده توسط شرکتSamsung ، اپلیکیشن Samsung Mobile print است. این اپلیکیشن به کاربران کمک می‌کند تا از اکثر محتویات دیجیتال مانند اسناد Office، PDF، تصاویر، ایمیل‌ها، صفحات وب یا حتی محتویات سایت های شبکه اجتماعی پرینت بگیرید.

با توجه به پیشرفت هر روزه گجت‌های مختلف مثل تلفن‌های هوشمند، تبلت و غیره، بسیاری از افراد کارهای خود را با این وسایل انجام می‌دهند. در بسیاری از مواقع نیز لازم است که اسناد مانند قراردادها، فرم‌ها و … را چاپ کنید. اپ Samsung Mobile Print یک اپلیکیشن هوشمند است که برای شما این امکان را به‌راحتی فراهم می‌کند. اگر شما هم تمایل دارید درباره این اپلیکیشن اطلاعات بیشتری بدست آورید در ادامه با ما همراه باشید.

یکی از حوزه‌های فعالیتی شرکت فالنیک فروش و خدمات پس از فروش ماشین‌های اداری است. در صورتی‌که قصد خرید یا دریافت قیمت پرینتر را دارید می‌توانید با شماره 02154591907 تماس بگیرید یا دستگاه شما به مشکلی خورده می‌توانید از خدمات تعمیر پرینتر استفاده کنید.

تعمیر پرینتر
برای تعمیر پرینتر و برطرف کردن مشکلات دستگاه می‌توانید با کارشناسان تعمیرات چاپگر فالنیک در ارتباط باشید. در فالنیک امکان تعمیر پرینتر در محل مشتری یا در شرکت با تجهیزات پیشرفته وجود دارد.
تعمیر پرینترتماس تلفنی

کاربردهای اپ  Samsung Mobile Print

 یکی از ویژگی‌های عالی اپلیکیشن Samsung Mobile Print، دریافت فایل‌های اسکن شده است. به وسیله این اپ می‌توانید فایل‌های اسکن شده را به صورت مستقیم به تبلت یا تلفن هوشمند انتقال دهید. در این اپلیکیشن می‌توانید فرمت‌های گوناگونی مانند PNG،PDF و JPG را برای فایل انتخاب و آن را در دستگاه خود دریافت کنید. همچنین می‌توانید سایز و کیفیت تصویر را تنظیم کنید. یکی دیگر از کاربردهای اپلیکیشن Samsung Mobile Print، به اشتراک گذاری فایل‌ها در فضای Facebook ، Dropbox ، Picasa و Gmail است.

یکی از نکات مهم در هنگام استفاده از برنامه پرینت سامسونگ این است که تلفن هوشنمد یا تبلت و پرینتر را باید به اینترنت وصل کنید.

از ویژگی‌های خوب این برنامه، امکان اسکن کردن فایل‌ها با فرمت‌های مختلفی مانند JPG و فایل‌های Word و PDF است.

 حداکثر سایز پرینت نیز بستگی به اندازه‌ای دارد که دستگاه از آن پشتیبانی می‌کند.

نحوه استفاده از اپ Samsung Mobile Print
به کمک اپلیکیشن Samsung Mobile Print می‌توانید اطلاعات پرینتر را در گوگل درایو ذخیره کنید.

روش کار کردن اپ  Samsung Mobile Print

با استفاده از اپلیکیشن Samsung Mobile Print به‌راحتی می‌توانید به انواع چاپگرهای بی‌سیم سامسونگ وصل شوید. همچنین با این برنامه امکان اتصال به چاپگرهای سامسونگ که به شبکه بی‌سیم هستند، نیز برای شما ممکن می‌شود. پس از وصل شدن به پرینتر به می‌توانید مدارک یا اطلاعات مورد نیاز خود را پرینت بگیرید. اپلیکیشن Samsung Mobile Print در سیستم عامل‌های اندروید و ios قابل اجرا است.  

برنامه‌های پرینت از موبایل زیادی در فروشگاه‌ها وجود دارند؛ اما بسیاری از آنها کارایی اپلیکیشن Samsung Mobile Print را ندارند. برای مثال در این اپلیکیشن‌ امکان تغییر و هماهنگ کردن تنظیماتی مانند تعداد کپی، مدیریت رنگ‌ها و غیره وجود دارد. این اپلیکیشن کار شما را در پرینت بسیار راحت می‌کند.

اتصال به پرینتر با Samsung mobile print
برنامه Samsung mobile print از داده خط استفاده نمی‌کند و از طریق wifi کار می‌کند.
پیشنهاد مطالعه

ویژگی‌های کلیدی Samsung Mobile Print

حال که با کاربرد و روش استفاده از این برنامه آشنا شدید با قابلیت‌های این برنامه بیشتر آشنا می‌شویم.

  • این برنامه در محیط‌های اداری از الزامات امنیتی مثل حسابداری شغلی، چاپ محرمانه و انتشار ایمن پشتیبانی می‌کند.
  • با این برنامه می‌توانید صفحاتی به اندازه A3 را چاپ یا اسکن کنید.
  • اپ Samsung Mobile Print از چندین اندازه‌های مختلف و حتی چند تصویر در یک صفحه پشتیبانی می‌کند.
  • از فضاهای  Google Drive، Dropbox، Evernote، OneDrive، Box و Facebook پشتیبانی کرده و می‌توانید فایل‌های خود را روی این فضاها ذخیره کنید یا به اشتراک بگذارید.
  • در این برنامه به‌راحتی می‌توانید چندین تصویر را انتخاب کرده و در صورت نیاز به چرخش یا برش، آن را ویرایش کنید.
  • این برنامه حدود 26 مگابایت فضا نیاز دارد.
  • قابلیت نصب روی سیستم عامل اندروید و IOS را دارد.
  • این اپلیکیشن رایگان است و می‌توانید بدون پرداخت هزینه از امکانات آن استفاده کنید.

با استفاده از این اپلیکیشن دیگر نیازی به نصب درایور ندارید و می‌توانید مستقیم به پرینتر وصل شده و با پرینتر کار کنید.

برنامه Samsung mobile print از کاربردی‌ترین برنامه های سامسونگ
با استفاده از برنامه Samsung mobile print به‌راحتی می‌توانید فایل‌های موجود در تلفن هوشمندتان را پرینت بگیرید.

شرکت سامسونگ با ارائه اپ Samsung Mobile Print ، ساده‌ترین و راحت‌ترین راه را برای چاپ از دستگاه‌های هوشمند را ارائه داده است. اپ Samsung Mobile Print با اتصال به یک چاپگر بی‌سیم، می‌تواند تمامی فایل‌های مدنظر شما در گوشی یا تبلت را پرینت بگیرد. بدون هیچ‌گونه رابطی می‌توانید فایل‌های مختلف موجود در گوشی هوشمند یا تبلت خود را به‌راحتی پرینت بگیرید. این برنامه رابط کاربری آسانی دارد و کار با آن برای شما دشوار نیست. چنانچه با وجود راهنمایی‌های انجام شده نتوانستید به پرینتر متصل شوید یا پرینتر شما به مشکل خورده، می‌توانید در قسمت تعمیر پرینتر سفارش‌تان را ثبت کنید تا کارشناسان ما مشکل دستگاه‌تان را برطرف کنند.

5/5 - (1 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا