به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

ایران اچ پی، پیش‌رو در فروش سرور و ارایه خدمات

فروش سرور و ارایه خدمات

با انجام بررسی موردی در بازار ایران و تحلیل سهم فروش تجهیزات HPE در آن، به نکته‌ای دست می‌یابیم که بیانگر وجه مشترک آن با بازار جهانی است: بیشترین سهم فروش سرور در ایران و جهان، متعلق به HPE است.

سرورهای HPE که از زیرساخت‌های اصلی آی‌تی یا فناوری اطلاعات در کشور هستند از کیفیت بالایی در ساخت بهره برده‌اند و تقریبا 73 درصد از حجم فروش سرور به این برند اختصاص یافته است. از دیگر دلایل مقبولیت سرورهای HPE استفاده و کانفیگ راحت است که در کنار Uptime بالایی که فراهم می‌کنند به وجودآورنده حس اطمینان در استفاده‌کننده و مدیر سیستم هستند یعنی می‌توان در سپردن مسئولیت‌های حساس و کلیدی، به آن‌ها اتکا کرد.

ما در شرکت تهران فالنیک در حوزه سرورها و محصولات HPE تحت برند ایران اچ پی در 6 ماهه نخست سال 95 توانسته‌ایم:

1. برای 250 کسب و کار و سازمان مختلف، سرورها و استوریج‌های HPE را تامین و پشتیبانی کنیم که تقریبا 40 درصد بازار این محصولات در ایران در 6 ماهه نخست سال است.

2. ایران اچ پی علاوه بر فروش محصولات با تمرکز بر ارایه راه‌کارهای پیشرفته فناوری اطلاعات و پشتیبانی محصولات و خدمات، کسب و کارها را در پیشبرد اهدافشان راهنمایی و پشتیبانی می‌کند. یکی از راه‌کارهایی که فراهم می‌کنیم، ارایه Carepackهای HPE به مشتریانمان است. این Carepackها بر اساس استانداردهای شرکت HPE تهیه و تدوین شده تا پاسخگوی هر چه بیشتر نیازهای کسب و کار شما باشد.

3. در رده‌های کسب و کارهای کوچک و متوسط، سرورهای سری ML و DL را همراه با Carepackهای متناسب با اهداف شما تهیه و ارایه شده است.

4. در رده‌های کسب و کارهای متوسط و بزرگ، با ارایه سرورهای سری Blade و استوریج‌های 3PAR و Synergy همراه با Carepackهای اختصاصی، همراه همیشگی کسب و کار شما هستیم.

تمرکز بر ارایه محصولات و خدمات با کیفیت و تکنولوژی‌های جدید، از ویژگی‌های وجودی ایران اچ پی است و این برند با پایبندی بر این اصل، بهترین خدمات را به مشتریان خود عرضه می‌کند.

خرید سرور با بهترین قیمت و گارانتی طلایی فالنیک
فالنیک با دارا بودن سبد کاملی از سرورهای اچ پی و تنها دارنده گارانتی رسمی و معتبر سرور اچ پی در ایران، خرید سرور را با گارانتی طلایی، سرویس دوره ای و مشاوره خرید رایگان ارائه می‌کند. شماره تماس مشاوره و اطلاع از قیمت سرور: 02154591914
خرید سرور
post

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا