به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

HPE GreenLake، آینده ذخیره‌سازی هوش مصنوعی فرا رسیده است

HPE GreenLake، آینده ذخیره‌سازی هوش مصنوعی فرا رسیده است

شرکت هیولت پاکارد (HPE) با توسعه قابلیت‌های فناوری HPE GreenLake، گام مهمی در زمینه فناوری استوریج‌های هوش مصنوعی برداشته است. این محصول پیشرفته، گزینه‌های جدید تمام فلش با تراکم بالا را ارائه می‌کند که به طور خاص برای پشتیبانی از حجم کاری کلان داده‌های هوش مصنوعی و سازمان‌ها طراحی شده است.

در مقایسه با نسخه قبلی، آخرین گزینه‌های HPE GreenLake، افزایش قابل توجهی در ظرفیت و حداکثر ۲ برابر عملکرد سیستم در هر رک را ارائه می‌دهد. این پیشرفت‌ها امکان دو برابر شدن توان عملیاتی در مقیاس هوش مصنوعی را در عین حال که مصرف انرژی را تا ۵۰٪ کاهش می‌دهد، فراهم می‌کند. مشتریان با استفاده از یک کنترلر با دو برابر قدرت پردازش و واحدهای ذخیره‌سازی با JBOF تمام NVMe ۱ یونیت رک (RU) با ظرفیت ۱.۳۵۶۰ پتابایت، می‌توانند سرعت کار را افزایش دهند، هزینه‌ها را کاهش دهند و به طور قابل توجهی فضای اشغال شده توسط دیتاسنتر و مصرف انرژی را پایین بیاورند.

با تقویت فناوری HPE GreenLake ، شرکت HPE تعهد خود را به ارائه عملکرد، سادگی و کارایی در سطح سازمانی در مقیاس هوش مصنوعی، تجدید می‌کند. این بهبودها سازمان‌ها را قادر می‌سازد تا به طور کامل از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنند، حداکثر ارزش را از داده‌های خود استخراج کنند و در عین حال بهره‌وری را برای دانشمندان داده، مالکان برنامه‌های کاربردی خط کسب‌وکار و پرسنل فناوری اطلاعات افزایش دهند.

کارایی بهتر

آخرین قفسه‌ ذخیره‌ساز که توسط HPE معرفی شده است، تراکم ظرفیت را در محصولات رده‌بالا نسبت به اواسط ۲۰۲۳ به میزان قابل توجهی ۷ برابر افزایش می‌دهد. علاوه بر این، HPE GreenLake اکنون تا ۲.۳ برابر تراکم ظرفیت بیشتری نسبت به رقبا ارائه می‌دهد.

HPE GreenLake انتظار دارد عملکرد سازمانی را در کل طیف عملیات هوش مصنوعی، از جمع‌آوری و آماده‌سازی داده‌ها تا آموزش مدل، تنظیم و استنتاج ارائه دهد. برخلاف راه‌حل‌های قدیمی NAS با قابلیت توسعه، HPE GreenLake، عملکرد و ظرفیت را به صورت مستقل ارزشیابی می‌کند و عملکرد مداومی را در کل حجم داده ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، HPE GreenLake با مدیریت ساده و مبتنی بر ابر همراه با مدیریت بصری داده‌ها، تجربه‌ای مشابه با ابر را ارائه می‌دهد. این سرویس با استفاده از پلتفرم HPE GreenLake، استقرار ساده، ایجاد آسان اشتراک فایل و مدیریت یکپارچه را از طریق یک کنسول ابری واحد در دسترس از هر مکان، ارائه می‌دهد.

با ارائه تراکم ظرفیت ۴ برابری در هر واحد رک و نصف کردن مصرف انرژی نسبت به راه‌حل‌های NAS قدیمی، مشتریان با HPE GreenLake صرفه‌جویی قابل توجهی را تجربه خواهند کرد. علاوه بر این، این پلتفرم دارای قابلیت‌های پیشرو در صنعت برای کاهش داده، ارتقاء بدون وقفه و یک مدل مصرفی «ذخیره‌ساز به عنوان سرویس» مبتنی بر هوش مصنوعی است که تخصیص بیش از حد منابع را از بین می‌برد و بازگشت سرمایه را به حداکثر می‌رساند.

خرید سرور hp در فروشگاه فالنیک
فروش سرور hp در فالنیک با گارانتی معتبر و مشاوره رایگان تخصصی انجام می‌شود. برای اطلاع از قیمت سرور hp و خرید سرور hp از فروشگاه فالنیک دیدن کنید.
خرید سرور hpتماس تلفنی
5/5 - (2 امتیاز)
منبع
storagereview.com

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا