به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
اخبار

اچ پی پرچمدار پرینترهای چندکاره

پرینترهای چندکاره هوشمند (MFP)، دستگاه‌های پر قدرت، پرکار و با دوام برای اداره‌های مدرن هستند. پرینترهای همه کاره یا چندکاره معمولا، فکس، کپی، پرینت و اسکن را انجام می‌دهند و باعث می‌شود مشتری به جای خرید چند دستگاه، با خرید یک دستگاه نیازهای خود را برطرف کند.

در آخرین آنالیز شرکت تحلیل چشم انداز بازار IDC درباره شرکت‌های تولید کننده پرینترهای همه کاره، اچ پی در رده رهبران بازار قرار گرفته است.

کمپانی IDC فاکتتورهای متعددی را برای ارزیابی‌ در نظر گرفته است که می‌توانید گزارش کامل آن را در این لینک مطالعه کنید.

به طور خلاصه IDC با استفاده از ارزیابی‌های دقیق کمی و کیفی نهایتا نموداری تهیه کرده است که موقعیت هر یک از شرکت‌ها در بازار مذکور را نشان می‌دهد.

اچ پی پرچمدار پرینترهای چندکاره

محور عمودی این نمودار، محور توانمندی (Capability) است که محصولات، بازاریابی و فرآیندهای اجرایی هر شرکت را در بر می‌گیرد. محور افقی، محور استراتژی (Strategy) است که همسو بودن شرکت‌ها با نیازهای مشتریان در 3 تا 5 سال آینده را در نظر قرار داده است. طبیعتا شرکت‌هایی که از سمت محور افقی به مقدار کافی جلو نرفته‌اند، توجه کمتری به پیشرفت و تغییر نیازهای مشتریان در آینده دارند.

اچ پی از سایر رقبای بزرگ خود، کانن، اپسون، برادر، ریکو و … در این صنعت جلوتر است.

علاوه بر محورها، اندازه دایره‌های هر برند در نمودار، نشانگر سهم بازار و فروش آن کمپانی است.

همانطور که در شکل دیده می‌شود، HP از لحاظ استراتژی و توانمندی از همه رقبای بزرگ دیگر مانند کانن، کونیکا مینولتا، زیراکس، ریکو و لکسمارک جلوتر است و در قسمت رهبران بازار پرینترهای چندکاره قرار دارد.

شارپ، کیوسرا و توشیبا 3 شرکتی هستند که دنباله رو رهبران بازار و در قسمت بازیکنان بزرگ قرار دارند. در پی آنها، اپسون، برادر، دل و اوکی دیتا دنباله رو رهبران و بازیکنان بزرگ در رده رقبا قرار گرفته‌اند.

این گزارش، آخرین گزارش IDC در سال 2018 درباره پرینترهای همه کاره است که تاکنون منتشر شده است.

شما تاکنون از چه برندهای پرینتری استفاده کرده‌اید؟ ممنون می‌شویم اگر مقایسه‌ای درباره آنها دارید با سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

 

شما می‌توانید برای دریافت مشاوره در زمینه پرینترهای همه کاره اچ پی، به صفحه پرینترهای اچ پی، فالنیک (ایران اچ پی) رفته و یا با شماره تماس 0218363 داخلی 120 تماس بگیرید.

کارشناسان ما مناسب‌ترین پرینترها را بر اساس بودجه و نیازهایتان، به شما معرفی می‌کنند.

منبع: فالنیک (ایران اچ پی)

 

فروش انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
پرینترها یکی از دستگاه های جانبی کامپیوتر هستند که امروزه کاربرد بسیاری در انجام کارهای روزمره دارند. هریک از مردم استفاده های خاصی از پرینترها دارند، با انتخابی هوشمندانه می توانید در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید، پس همین حالا شروع کنید:
مشاوره و خرید پرینتر
4.8/5 - (10 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک دیدگاه

  1. من هم با پرینتر M127fn اچ پی هم با MF226DN کانن کار کردم. هر دو پرینتر واقعا حرفه این اما کیفیت اسکنر اچ پی بالاتره.

دکمه بازگشت به بالا