به "وبلاگ فالنیک ( ایران اچ پی)" خوش آمدید    |   وبسایت فالنیک (ایران اچ پی)
تماس با فالنیک : 8363-021
پرینترپرینتر و چاپگر

ویدیو/ چگونگی دریافت فکس بصورت محرمانه و رمزدار

رمزگذاری بر روی فکس‌های دریافتی

اگر شما هم در محل کار خود از دستگاه فکس استفاده می‌کنید و همیشه نگران این هستید که فکس‌های دریافتی شما که دارای اهمیت بالا و یا محرمانه هستند را کسی مشاهده نکند و به آنها دسترسی نداشته باشد، این ویدیو را از دست ندهید.

ما در این ویدیوی روشی را برای شما آموزش می‌دهیم که بتوانید با رمز گذاشتن روی دستگاه و فعال کردن حالت محرمانه برای فکس‌های خود، از این قابلیت جالب در پرینترهای چهارکاره اچ پی استفاده کنید.

این آموزش بر روی بیشتر پرینترهای اچ پی کاربرد دارد و فقط نحوه فعال کردن آن نسبت به دستگاه شما (لمسی یا دکمه‌ای) متفاوت است.

قابل ذکر است که شما هنگام فعال کردن این قابلیت باید رمزی را انتخاب کنید تا زمانی که نیاز داشتید فکس‌های خود را پرینت بگیرید از آن استفاده کنید.

سعی کنید رمز خود را فراموش نکنید، زیرا در صورت فراموش کردن آن، دستگاه باید توسط سرویسکار حرفه‌ای ریست شود.

نکته قابل ذکر دیگر این است که شما با انتخاب کردن رمز، در واقع روی تمامی قسمت‌های دستگاه رمزگذاری می‌کنید و برای انجام هر نوع تنظیماتی در دستگاه باید این رمز را وارد کنید. در ادامه با رمزگذاری بر روی فکس‌های دریافتی همراه فالنیک باشید:

 

 
 
تعمیرات انواع پرینتر و ماشین های اداری در فالنیک
در صورتی که شما هم به مشکل روشن نشدن پرینتر اچ پی برخورد کردید، با ما در تماس باشید. کارشناسان متخصص ما با تجهیزات پیشرفته مرکز خدمات فالنیک، آماده پذیرش دستگاه‌های شما هستند.
خدمات تعمیر پرینتر
5/5 - (3 امتیاز)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

‫2 دیدگاه ها

    1. سلام

      شما میتوانید جهت مشاوره و خرید پرینتر، با شماره ۰۲۱۸۳۶۳ داخلی ۵۵۴۴ تماس بگیرید. در صورت موجود بودن قیمت را به شما اعلام خوااهند کرد

دکمه بازگشت به بالا